Gjest OleBrum Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 85,4 i dag og det betyr ein oppgang på 0,5 kilo. Superfornøgd, for eg hadde egentlig rekna med endå meir opp etter 4 dagar med utskeielsar Dette er ingen krise og kan fort rettast opp igjen med trim og fokus på matinntaket igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 84,9 og ned 0,5kg denne veka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei alle sammen Jeg har dessverre ikke skrevet noe her på mandag som var, da jeg har vært innlagt på sykehuset. Men her er min rapport, veid meg i dag: 60,3 kilo og 69 cm rundt midjen. Har treningsforbud hele neste uke, men motivasjonen min er fremdeles på topp.Håper alle har en hyggelig helg. Ha en flott uke damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei alle sammen Jeg har dessverre ikke skrevet noe her på mandag som var, da jeg har vært innlagt på sykehuset. Men her er min rapport, veid meg i dag: 60,3 kilo og 69 cm rundt midjen. Har treningsforbud hele neste uke, men motivasjonen min er fremdeles på topp.Håper alle har en hyggelig helg. Ha en flott uke damer Håper det går bra med deg og ikkje fortvil over ei treningsfri veke. Er heilt sikker på at du klarer å kome på rett spor igjen etter ei veke fri Her har eg hatt ei ganske bra treningsveke, totalt 13 TP. Matmessig må eg bli endå flinkare viss eg skal klare å gå ned meir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 God mandags morgen alle sammen. Gratulerer med nedgangen Olebrum. Jeg gikk opp forrige uke,men har greid å komme tilbake og litt til. 17.mai og en bursdag på fredag gjorde at vekta gikk over 68 kg. Litt ekstra trening og mindre spising fikk meg ned igjen til 67,1 idag. Håper å se 66talle snart. Og jeg må bli bedre til å skrive her inne. Da klarer jeg mer har jeg sett. God uke til dere alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 God mandags morgen alle sammen. Gratulerer med nedgangen Olebrum. Jeg gikk opp forrige uke,men har greid å komme tilbake og litt til. 17.mai og en bursdag på fredag gjorde at vekta gikk over 68 kg. Litt ekstra trening og mindre spising fikk meg ned igjen til 67,1 idag. Håper å se 66talle snart. Og jeg må bli bedre til å skrive her inne. Da klarer jeg mer har jeg sett. God uke til dere alle sammen. Så flott at du klarte å hente deg inn igjen Er stå på like bra neste veka, så ser du nok 66-talet Eg har endå 2 dagar til å jobbe på. Jobbar i alle fall hardt med treninga, og i dag fekk eg litt ekstra trim Bilen er på verkstad så eg må sykle på jobb. 40 minutt sykling ga 1,7 TP, og så får eg sjå om lysta kjem til å gå ein kveldstur i den strålande sola Endeleg litt sommarver Kjenner at no er eg ganske lei av 84 og 85-talet så no håper eg at 83-talet kjem til neste veke Denne veka håper eg at eg i alle fall fortsatt ser 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Så flott at du klarte å hente deg inn igjen Er stå på like bra neste veka, så ser du nok 66-talet Eg har endå 2 dagar til å jobbe på. Jobbar i alle fall hardt med treninga, og i dag fekk eg litt ekstra trim Bilen er på verkstad så eg må sykle på jobb. 40 minutt sykling ga 1,7 TP, og så får eg sjå om lysta kjem til å gå ein kveldstur i den strålande sola Endeleg litt sommarver Kjenner at no er eg ganske lei av 84 og 85-talet så no håper eg at 83-talet kjem til neste veke Denne veka håper eg at eg i alle fall fortsatt ser 84 Så bra du fikk trimmet litt ekstra i dag Olebrum Kanskje du bør sykle til jobben litt oftere ,det er jo mange tp det. Og mye svette også i det fine været Det ble ganske dårlig start på uke . Hvit ris på middagsbordet . Og jeg er bare sååå gal etter ris. Det er det største problemet mitt i kosthold. Har fint klart å kutte ut sjokoladen. Eller mindre sjokolade da. Men det er sååå vanskelig å la være å lage ris oftere. Men som sagt så ble det ris på meg i dag. Hele 2 porsjoner huff og huff. Men det er vel bare å trimme ekstra mye i morgen. (for håpe det ) . Vil og skal se 66 tallet til neste uke. !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Så bra du fikk trimmet litt ekstra i dag Olebrum Kanskje du bør sykle til jobben litt oftere ,det er jo mange tp det. Og mye svette også i det fine været Det ble ganske dårlig start på uke . Hvit ris på middagsbordet . Og jeg er bare sååå gal etter ris. Det er det største problemet mitt i kosthold. Har fint klart å kutte ut sjokoladen. Eller mindre sjokolade da. Men det er sååå vanskelig å la være å lage ris oftere. Men som sagt så ble det ris på meg i dag. Hele 2 porsjoner huff og huff. Men det er vel bare å trimme ekstra mye i morgen. (for håpe det ) . Vil og skal se 66 tallet til neste uke. !!! Det vart bra med trimpoeng, svette og ikkje så heldig....ei kranglete hoft. Trur kanskje at min litt dårlege rygg ikkje tålte alle motbakkane heim Men eg gir ikkje opp av den grunn. Tok treningsfri i dag, men i morgon skal eg prøve meg på ein gåtur igjen Min last er nok sjokoladen og i dag har eg falle for fristelsen til eit sjokoladekakestykke og ein sjokolade. Blir like sur på meg sjølv kvar gong eg fell for fristelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Då var veginga unnagjort for i dag. 85,4 og ein liten oppgang på 0,5 kilo. Siste 4 vekene har eg hoppa opp og ned mellom 84,9 og 85,4. Kan vel for så vidt vere fornøgd med det; viser at eg kan klare å halde vekta nokonlunde stabil Men.... målet er jo å gå litt meir ned, så eg må nok bli flinkare med maten I dag blir det heimedag i sola Hofta mi kranglar fortsatt og det er ikkje heilt forenlig med å vere på jobb i barnehage. Skal prøve å få gått meg ein roleg tur og sjå om det løyser opp litt Stå på alle sammen, og nyt det fine veret Håper at alle er like heldige som vi er! Tredje dagen med strålande sol og over 20 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Onsdagsrapport fra meg. Vekt 61,3 kilo og det er en oppgang på 1 kilo. grunnen til det er at jeg ikke har trent noe forige uke, samt en ny sykehusinnleggelse. Men nå er jeg klar igjen for å ta grep om vekten, jeg SKAL ned noen kilo til før ferien. Håper det går bra med dere og at vi sammen klarer å få det til. Ha en fortsatt fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 85,3 og ned 100 små gram denne veka... Veit akkurat kva som gjekk feil Har vore ganske flink å trimme, men er umotivert matmessig og fell for fristelsen til å ete ting eg ikkje skal. Då kan eg ikkje forvente at eg går ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Ned 200 gram denne veka. Ikkje mykje, men heldigvis rett veg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar