Gå til innhold

Noen flere som skal ned ti kilo og som har veiedag på mandager?

Gjest CFi

Anbefalte innlegg

Men trening er veldig deilig når ein først kjem i gang. Eg har vore sofagris i mange år, eller har rett og slett ikkje hatt tid til trening med små barn i hus. Deilig no når eg kan reise på spinning og styrketrening utan å måtte ordne barnevakt o.l.

Akkurat sånn har jeg det. Hele dagen er jeg opptatt med barna.

På kvelden e jeg så sliiiiiten. Vil helst sitte på sofan og se på tv. Men nå har jeg skaffet meg en tredemølle hjemme. Prøver å trene når jeg kan. På kvelden blir det bare pilates. Rolig trening. Uten bråk.

Men ja det er deilig følelse jeg får etter å ha trent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

oi oi oi! Kom nettopp på at jeg skal kjøpe kjole til en god venninnes bryllup som er i juli! Det er jo enda en gulrot!

Å ja . Da har jo du å se noe frem til . Enda mer motivasjon!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink, har sendt samboer på jobb i nordsjøen og har vært på helsekosten og kjøpt meg nokamiddager som jeg skal leve på de neste to ukene. Dvs jeg skal selvsagt spise vanlig frokost og lunsj de dagene jeg er på jobb, og skal redusere matmengden( ikke nødvendigvis kaloriene) sånn at jeg krymper magesekken min litt de neste ukene.. Jeg vil og bruke disse nokarettene til å øke antall måltider om dagen! Jeg vil bare understreke at jeg ikke har tenkt å shake meg ulike "pulvermåltider", men dette er de nudel, pasta, supperettene deres.. Spennende og se om det er noen endring i apetitt og magemål når jeg gjør opp status om to uker ønsk meg lykke til da:)

Jeg kjøpte meg og en 5 dagers detoxkur jeg skal begynne på i morgen.. Den heter pyour synergy og jeg har ALDRI hørt om den tidligere.. Men jeg er en sucker for alt som er nytt og som kan testes i vektreduksjonens navn.. Skal riste og drikke noen flasker om dagen i 5 dager, så får vi se:) skal rApportere her hva jeg syns! Dama på butikken skrøt uhemmet av den i allefall:)

Hvordan har dagens deres vært ??

Jeg har vært på spinning, vært flink med maten og er egentlig ganske hæppi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn har jeg det. Hele dagen er jeg opptatt med barna.

På kvelden e jeg så sliiiiiten. Vil helst sitte på sofan og se på tv. Men nå har jeg skaffet meg en tredemølle hjemme. Prøver å trene når jeg kan. På kvelden blir det bare pilates. Rolig trening. Uten bråk.

Men ja det er deilig følelse jeg får etter å ha trent. :)

En deilig følelse, og utruleg nok så får ein etter kvart meir energi i kvardagen av å trene :) Men det er ikkje alltid lett å få tid til å trene når ein har små barn. Eg har vore alt for lite flink til å prioritere meg sjølv, men småbarnstida flyg så fort og vi vil gjerne ha mest mulig tid saman med ungane :) Tida kjem når ungane er tenåringar og knapt har tid til oss (har pr. dato en, snart 2 i hus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dag har vore ganske bra :) Har klart å halde etinga på eit akseptabelt nivå, og har vore på spinning og styrkesirkel :) God samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink, har sendt samboer på jobb i nordsjøen og har vært på helsekosten og kjøpt meg nokamiddager som jeg skal leve på de neste to ukene. Dvs jeg skal selvsagt spise vanlig frokost og lunsj de dagene jeg er på jobb, og skal redusere matmengden( ikke nødvendigvis kaloriene) sånn at jeg krymper magesekken min litt de neste ukene.. Jeg vil og bruke disse nokarettene til å øke antall måltider om dagen! Jeg vil bare understreke at jeg ikke har tenkt å shake meg ulike "pulvermåltider", men dette er de nudel, pasta, supperettene deres.. Spennende og se om det er noen endring i apetitt og magemål når jeg gjør opp status om to uker ønsk meg lykke til da:)

Jeg kjøpte meg og en 5 dagers detoxkur jeg skal begynne på i morgen.. Den heter pyour synergy og jeg har ALDRI hørt om den tidligere.. Men jeg er en sucker for alt som er nytt og som kan testes i vektreduksjonens navn.. Skal riste og drikke noen flasker om dagen i 5 dager, så får vi se:) skal rApportere her hva jeg syns! Dama på butikken skrøt uhemmet av den i allefall:)

LYKKE TIL :) du klarer det nok siden det ikke er bare drikke du snakker om.

Nei du jeg er ikke en fan av slike kur nå lenger. Og ja jeg har prøvd mange .( Alt for å bli tynn)

Men nå vil jeg helst prøve meg på sunn mat og endret kosthold som alle snakker om.

( krysser fingre for ikke å falle tilbake på gamle vaner)

Dagen har vært ganske bra her og. Fikk trent 30 min interval oppoverbakke på tredemølle.

Og 30 minutters rask gåtur for å hente barna fra skolen. Og lekt masse med barna. ( løping)

Har også lyst på å trene pilates. Men ser at det ikke frister så mye akkurat nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig følelse, og utruleg nok så får ein etter kvart meir energi i kvardagen av å trene :) Men det er ikkje alltid lett å få tid til å trene når ein har små barn. Eg har vore alt for lite flink til å prioritere meg sjølv, men småbarnstida flyg så fort og vi vil gjerne ha mest mulig tid saman med ungane :) Tida kjem når ungane er tenåringar og knapt har tid til oss (har pr. dato en, snart 2 i hus)

Yupp det har du rett i. Men jeg har funnet ut at barna elsker sånne leker som har med løping å gjøre. Så selvom det ikke er så mye fart i leken,er det bevegelse. Og det er jo bedre å røre på seg litt istedenfor å sitte på sofaen.

Både jeg og barna blir glade. Happy happy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Ble et glass vin i kveld. Helgen er begynt for min del. Men bare ett glass. Sambo vil på fest og drikke øl i morgen og han syns ikke det er noe kjekt at jeg godt kan gå "men ikke drikke"

Kanskje jeg tar turen opp til mamma i stedet, men der blir det vel vin der også.

Uff. Og jeg som vil nå 74,5 til mandag.

I dag våknet jeg virkelig aldri. Merkelig dag. Føler jeg har alle symptomene til min venninne som er 4 mnd gravid. Huff. Har jo absolutt ingen grunn til å tro at jeg er gravid, men blir jo litt tullete i hodet av all gravidpreiket på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. vurdert å melde deg på kurs for menn?

Lykke til uansett..

jeg er gutt på 19 år, og har drevet med lavkarbo, det funket ja, men bare ikke for meg, endte med en pause, og pausen ble lengere, jeg gikk opp igjen, nå er jeg hele 85 kg, kanskje ikke så mye, men mye nok til at jeg er ulykkelig. Jeg begynner og slite med sosiale live mitt, redd for forhold redd alt som har med og vise mitt sanne meg. Nå skal det ta stopp den vakkre meg skal vises, Nå trenger jeg deres hjelp, hva andbefaler dere meg og holde meg unna, og hva må jeg spise mer av? når jeg har fått god klaring på mat å drikke så skal det gå unna. HÅPER det er noen der ute som vil hjelpe meg igang, hjelpe denna stakkars gutten til et smilende og latterfyllt liv! om det er noen der ute skriv til meg på mail - jim_92@msn.com

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig lat idag. Har spist greit hittil,ingen lørdags kos. Men har verken trent eller lyst til å trene i dag.

Samtidig er jeg så spent på ukas resultat.

Hvordan er dagen deres ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig lat idag. Har spist greit hittil,ingen lørdags kos. Men har verken trent eller lyst til å trene i dag.

Samtidig er jeg så spent på ukas resultat.

Hvordan er dagen deres ???

Her har dagen vært bra. Vært på elexia og trent :P Enda det satt langt inne i dag. Føler meg skikkelig flink. I tillegg har jeg spist greit og har enda litt å kose meg med i kveld. Eneste dumme her er mensensmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dagen vært bra. Vært på elexia og trent :P Enda det satt langt inne i dag. Føler meg skikkelig flink. I tillegg har jeg spist greit og har enda litt å kose meg med i kveld. Eneste dumme her er mensensmerter.

f

Flinke deg !!! Stå på :)

Det ble 100 g pizza i middag idag. Klarte ikke å la være. Etter å ha spist det fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg klarte å komme på tredemølle å løpe i 30 min.

260 kcal borte :)

Skal nok klare å trene litt pilates også .

Så får vi se hva vekta sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 100 g pizza i middag idag. Klarte ikke å la være. Etter å ha spist det fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg klarte å komme på tredemølle å løpe i 30 min.

260 kcal borte :)

Skal nok klare å trene litt pilates også .

Så får vi se hva vekta sier.

He, He.... Den samvittigheten, den samvittigheten. Du klarte da og trimme vekk alle kaloriene fra pizzaen da, og det må jeg si er imponerende :D

Er så spendt på vekta i morgen jeg også. God søndag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, He.... Den samvittigheten, den samvittigheten. Du klarte da og trimme vekk alle kaloriene fra pizzaen da, og det må jeg si er imponerende :D

Er så spendt på vekta i morgen jeg også. God søndag alle sammen :D

Det gjør så vondt i lårmuskel. Håper ikke det er pga feil trening.

Men hvordan løper man feil ? :mellow:

Forresten når veier dere dere på dagen ? Tidlig på morgen, midt på dagen eller sent på kvelden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør så vondt i lårmuskel. Håper ikke det er pga feil trening.

Men hvordan løper man feil ? :mellow:

Forresten når veier dere dere på dagen ? Tidlig på morgen, midt på dagen eller sent på kvelden ?

Jeg veier og måler meg på morgenen på mandager. Håper du ikke har pådratt deg noe alvorlig i lårmuskelen, håper den bare er støl. Noen flere som vil si når de veier seg på dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt ei bra helg :) Fekk trena i går også; vel 1 time på langrenn, og gjekk heim frå fest i natt, så eg enda totalt på 10,3 trimpoeng denne veka! Trur det er ny rekord :)

Som sagt var det festligheiter i går kveld. Det vart litt vin og bacalao til mat, i tillegg til at eg åt godteri når eg kom heim. Håper at det ikkje får alt for store utslag på vekta. Blir skikkeleg skuffa viss eg har gått opp denne veka; har jo vore så flink med treninga :D

Komal: Eg veg meg også om morgonen. Føler at det blir mest korrekt då vekta utover dagen kan variere etter kor mykje du har ete til kvart måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!

Er hjemme etter en helg på Sørlandet! Var hos ei gravid venninne så ble ikke alkohol, men likevel greide jeg trykke i meg både nøtter, pizza og brød med syltetøy! Ble likevel ikke syke mengder, så er rimelig spent På veiing imårra!

Jeg veier meg på morgenen, på tom mage, etter jeg har vært på do:) mest positivt resultat da;)

Har dere hatt en fin helg? Kommer tilbake med resultater i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Jeg har hatt en nydelig helg. Det har vært deilig å ikke telle kalorier men spise forsiktig. Har nok lagt på 2000 kcal både lørdag og søndag, så håper på stillstand i morgen, jeg ;) mulig jeg går opp også, for kveldsen ble inntatt (u)lovlig sent og jeg har nok spist mer salt mat i helgen enn vanlig.

Veier meg på morgenen med tom mage og tom blære :blink:

Har planlagt hele morgendagens inntak av kalorier OG lagt inn en styrketreningsøkt som jeg skal ta på gølvet hjemme.

Samboeren er bortreist helt til fredag igjen. Så det blir litt nitrist hjemme! Skal finne på noe med noen studiekamerater på tirsdag (tror jeg det var).

Nå kom jeg akkurat på at jeg kanskje må jobbe med noe etter skoletid i morgen. Usj... så kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg på morgenen med tom mage og tom blære :blink:

Har planlagt hele morgendagens inntak av kalorier OG lagt inn en styrketreningsøkt som jeg skal ta på gølvet hjemme.

Samboeren er bortreist helt til fredag igjen. Så det blir litt nitrist hjemme! Skal finne på noe med noen studiekamerater på tirsdag (tror jeg det var).

Nå kom jeg akkurat på at jeg kanskje må jobbe med noe etter skoletid i morgen. Usj... så kjedelig!

Takk for svar dere !

Da blir det veiing tidlig på morgen etter å ha sluppet datteren på 6 til skolen. ( får en liten 30 min gå tur også )

Jeg er så spent på hva vekta sier i morgen, til dere alle sammen :)

Jeg har IKKE fått trent i dag. Pga smerten i låret. Men skal gjøre mitt beste i morgen.

Så vi sees etter veiingen i morgen da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komal; gratulerer med KJEMPEfin nedgang:):):)

Her er det som ventet ingen endring på vekta, men heldigvis ingenting opp heller:):) -6cm i totalmål så må jo bare være hæppi, og ikke minst holde motivasjonen der!! Flaks jeg ser det går nedover for dere, det gir motivasjon... Er et konkurransemenneske, så vil ikke være noe dårligere;)

Lykke til dere andre som enda ikke har rapportert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsraport fra meg : Jeg har gått ned 1 kilo denne uka og er strålende fornøyd. Veier nå 64,1 kilo, men det mest gledelige for meg var at midjemålet hadde minket med hele 4 cm. Tilsammen siden jeg begynte 2 januar har midjemålet minket med hele 22 cm og det vises. Maven er snart helt flat. Har prøvd og vært svært streng med meg selv hele uka og gått 10 000 skritt per dag. Ønsker alle en flott uke, dere inspirerer meg til å gjøre mitt aller beste. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsraport fra meg : Jeg har gått ned 1 kilo denne uka og er strålende fornøyd. Veier nå 64,1 kilo, men det mest gledelige for meg var at midjemålet hadde minket med hele 4 cm. Tilsammen siden jeg begynte 2 januar har midjemålet minket med hele 22 cm og det vises. Maven er snart helt flat. Har prøvd og vært svært streng med meg selv hele uka og gått 10 000 skritt per dag. Ønsker alle en flott uke, dere inspirerer meg til å gjøre mitt aller beste. :D

Åh så sinnsykt flink du har vært:) Mitt midjemål har ikke gått ned mer enn ca 5 cm, men er jo ikke annet enn superfornøyd med -3,9kg:) 22cm er jo helt SINNSYKT bra!

Takk for du deler!

Er gåingen den eneste treningen du gjør, eller får du plass til noe styrketrening ol?

KJEMPEFLINK har du værT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammantilLea

Hei hei alle sammen, så flinke dere er, etter nok en hyttetur så var jeg redd for å gå på vekta idagtidlig, ble nok litt for mye smågodt å to glass rødvin og litt mye usunn mat i helga, men har vært ute på ski å holdt meg mye i aktivitet. Så hadde faktisk en nedgang på 0,8kg, fra 73,9 til 73,1 :) Fornøyd med det :)

Veier meg også på morgenen, etter at jeg har vært på do å før jeg kler meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammantillea; Så flink du har vært du og!

Jeg bøyer meg i støvet for nedgangen deres! Det er så bra at dere klarer å holde motivasjonen oppe uke etter uke! Takk for det:)

Jeg er SÅÅÅÅ fornøyd med at det er mandag i dag, en HELT ny uke med mulighet for å gjøre de riktige valgene før neste veiing! Good! Er motivert igjen!

I dag serveres det Pizza fra Dolly som overtidsmat, heldigvis for meg er kontoret vårt i toppen av et kjøpesenter, så jeg kan løpe ned på helsekosten og kjøpe med en noka-nudelpakke:) Bedre for kroppen enn 2 store pizzastykker fra Dolly, MED rømmedressing.. (selv om det er jækli godt:))

Gleder meg til å klare å si nei til pizzamiddagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...