Gjest kess Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Næmen, bli frisk og rask igjen!! Få tankene der de skal være, på sunn og god mat, samt trim!! Ned skal vi! Det er helt sikkert! JA! HELT KLART Trixi! Lykke til med badedrakt og sol. Spa er helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 JA! HELT KLART Trixi! Lykke til med badedrakt og sol. Spa er helt topp! Takk, takk kess! Føler jeg er i siget, men er utfordring med helg og godis eller usunne ting... Da er vi i siget, Kess! men hvor i all verden er det du har gjemt deg Kikk?? Savner deg, veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Ja helger og ferier er helt klart en utfordring. Er forsåvidt i siget når det gjelder trening/turgåing jeg nå, selv om jeg ikke er helt på topp, men sliter veldig med maten. Nå har jeg bestemt meg for en skikkelig streng uke fra mandag, så satser jeg på at det skal få meg ordentlig på sporet igjen. Ja, jeg vet det er dumt å tenke "skal begynne på mandag" og at jeg burde kjørt "her og nå-taktikk", men klarer visst ikke å psyke meg opp til det. Men: på mandag altså!! ........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Ja helger og ferier er helt klart en utfordring. Er forsåvidt i siget når det gjelder trening/turgåing jeg nå, selv om jeg ikke er helt på topp, men sliter veldig med maten. Nå har jeg bestemt meg for en skikkelig streng uke fra mandag, så satser jeg på at det skal få meg ordentlig på sporet igjen. Ja, jeg vet det er dumt å tenke "skal begynne på mandag" og at jeg burde kjørt "her og nå-taktikk", men klarer visst ikke å psyke meg opp til det. Men: på mandag altså!! ........... Har bare en ting å si; Bedre sent enn aldri!!!! Ha en toppers helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Lurer på en ting; Hvor i all verden er det du holder deg for tiden, Kikk???? Du har ikke lagt igjen spor siden 28 august, og det er jammen leeeenge siden.. Jeg hadde satt stor pris på om du gir lyd fra deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Heisann. Jeg er i siget nå altså. Skal kjøre kjemåpestrengt t o m torsdag, så skal jeg bort og det blir som kjent en utfordring, men denne gangen VIL jeg klare det! Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Heisann. Jeg er i siget nå altså. Skal kjøre kjemåpestrengt t o m torsdag, så skal jeg bort og det blir som kjent en utfordring, men denne gangen VIL jeg klare det! Fortsatt god søndag! BRA!! Du har bare en vilje av stål, så det går nok veldig bra, Kess!! Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Løfter litt på tråden her i håp om at du er innom Kikk.... gi lyd fra deg da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Her er det berg-og-dalbane. Blir så forbannet på meg selv altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Her er det berg-og-dalbane. B)/> Blir så forbannet på meg selv altså!! :wacko:/> Uff da, ikke gøy... Men må bare si at jeg har samme erfaringa selv.. Sånn er livet, men gurimalla så kjedelig at man ikke kan gå ned, FORT!, og bli der!! satser på det nå, så får veien ta litt lang tid, utrolig hvor mange svinger det er... Men nå er det siste gangen så jeg har vell en del å lære før jeg er i mål.. MEN VI SKAL KLARE DET!! Tilslutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Enig Trixi. Vi SKAL klare det er vakker dag! Foreløpig tror jeg at jeg må være så realistisk at jeg må være sjeleglad om jeg bare legger på meg "litt" til over jul. Men da MÅ det bli en annen dans med skikkelig hardkjør utover vinteren. Jeg VIL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Enig Trixi. Vi SKAL klare det er vakker dag! Foreløpig tror jeg at jeg må være så realistisk at jeg må være sjeleglad om jeg bare legger på meg "litt" til over jul. Men da MÅ det bli en annen dans med skikkelig hardkjør utover vinteren. Jeg VIL!!!!!! :blink:/> Du vil, jeg vil, vi skal ned i vekt!!! Ok, greit du tenker på at du kan legge på deg "litt" i jula... men hvor mye er litt??? Jeg har selv vært på litt forskjellig festligheter som fører med seg litt mere kalorier enn vanlig GR kosthold, men de andre dagene prøver jeg å være flink... Jeg har lovet meg selv å kose meg litt når det skjer noe, ellers begynne rikke jula før julaften.. og varer til nyttårsaften, dvs 1 uke.. Og da må jeg være flink de dagene det ikke skjer noe festligheter. Samt at jeg tenker på å få beveget meg!! Viktig!!! hva veier du Kess, og hvor mye har du gått ned og skal ned?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Du vil, jeg vil, vi skal ned i vekt!!! Ok, greit du tenker på at du kan legge på deg "litt" i jula... men hvor mye er litt??? Jeg har selv vært på litt forskjellig festligheter som fører med seg litt mere kalorier enn vanlig GR kosthold, men de andre dagene prøver jeg å være flink... Jeg har lovet meg selv å kose meg litt når det skjer noe, ellers begynne rikke jula før julaften.. og varer til nyttårsaften, dvs 1 uke.. Og da må jeg være flink de dagene det ikke skjer noe festligheter. Samt at jeg tenker på å få beveget meg!! Viktig!!! hva veier du Kess, og hvor mye har du gått ned og skal ned?? :unsure:/> Hvordan går det Kess??? Og du, Kikk, kommet til deg selv?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 Løfter denne litt, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 løfter denne litt jeg, i håp om at du stikker innom snart Kikk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skal klare det Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Hei dere. Jeg tror jeg hører hjemme her.. Hvis ikke det er en lukket gruppe? Startet på 105,5 kilo i Mars og tenker at Idealvekta mi er 70 (da er jeg BMI-normal) Men vi får se.. kan jeg være med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skal klare det Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Det vil si.. hvis jeg klarer å finne igjen denne tråden da. Finner ikke noe sted å legge den til som favoritt.. Men jeg prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Det vil si.. hvis jeg klarer å finne igjen denne tråden da. :lol:/> Finner ikke noe sted å legge den til som favoritt.. Men jeg prøver :huh:/> Hei på deg!! Her har det vært laber aktivitet siden sommer/høst... Savner Kikk som startet tråden... men hun har ikke vært her siden august... MEN kom gjerne innom meg på Nytt år, nye muligheter, som er på forum ned 20-30 kg!!!! Der finner du meg!!! Håper vi sees!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Godt nyttår til alle sammen Ja her har dere meg igjen. Trixi: Jeg visste ikke at jeg var så savna av deg, men det var hyggelig. Jeg har lest meg tilbake og så at jeg veide 100,4kg 22 august. Pr igår så var jeg 104 blank. Jeg har veiedag mandager. Som dere skjønner så mistet jeg all fokus på veien. Jeg hadde en liten periode hvor jeg tenkte: Nå har jeg slanka meg i 30år så nå gidder jeg ikke mer, men det var en stygg innstilling. Nå er jeg tilbake for å gjøre en innsats jeg kan være stolt av. Denne gangen snakker jeg ikke så høyt om at jeg slanker meg for det er jo ingen som har tro på meg lenger, og det forstår jeg kjempegodt. Tenk alle klæra som ligger i skapet og ikke kan brukes? Det er ikke moro. Jeg kan jo bare bruke en brøkdel av det som er der. Jeg begynte den 7 januar på nytt, og da veide jeg 105,8kg. Jeg er medlem i vg-vektklubb også. Det er et veldig bra opplegg hvor man får forskjellige menyforslag hver dag. Jeg er også med i en klubb der inne som heter Biggest loser. Det er da 13puljer med 10 mennesker i hver. Hver uke så ryker det ut en. Det er den med minst prosenttap. Dette opplegget holder faktisk motivasjonen på topp. I går var jeg flink synes jeg. Holdt meg til de utdelte kaloriene og drakk ingen vin. Jeg ser også tilbake på det jeg har skrevet før og ser at innstillingen min har forandret seg noe. Da tenker jeg når det gjelder å kose seg feks. med vin som var min last. Jeg ødelegger jo masse med å helle innpå med de mengder jeg gjorde. Jeg tåler ganske mye før jeg får nok. Da settes jo kroppen skikkelig på vent for å forbrenne maten. Tror jeg endelig har forstått det nå. Et av mine mål for dette året er å ikke helle innpå hver eneste helg slik jeg har holdt på nå i lang tid. Jeg ønsker med disse ord alle sammen en fin lørdag. KIKK ER TILBAKE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Godt nyttår til alle sammen Ja her har dere meg igjen. Trixi: Jeg visste ikke at jeg var så savna av deg, men det var hyggelig. Jeg har lest meg tilbake og så at jeg veide 100,4kg 22 august. Pr igår så var jeg 104 blank. Jeg har veiedag mandager. Som dere skjønner så mistet jeg all fokus på veien. Jeg hadde en liten periode hvor jeg tenkte: Nå har jeg slanka meg i 30år så nå gidder jeg ikke mer, men det var en stygg innstilling. Nå er jeg tilbake for å gjøre en innsats jeg kan være stolt av. Denne gangen snakker jeg ikke så høyt om at jeg slanker meg for det er jo ingen som har tro på meg lenger, og det forstår jeg kjempegodt. Tenk alle klæra som ligger i skapet og ikke kan brukes? Det er ikke moro. Jeg kan jo bare bruke en brøkdel av det som er der. Jeg begynte den 7 januar på nytt, og da veide jeg 105,8kg. Jeg er medlem i vg-vektklubb også. Det er et veldig bra opplegg hvor man får forskjellige menyforslag hver dag. Jeg er også med i en klubb der inne som heter Biggest loser. Det er da 13puljer med 10 mennesker i hver. Hver uke så ryker det ut en. Det er den med minst prosenttap. Dette opplegget holder faktisk motivasjonen på topp. I går var jeg flink synes jeg. Holdt meg til de utdelte kaloriene og drakk ingen vin. Jeg ser også tilbake på det jeg har skrevet før og ser at innstillingen min har forandret seg noe. Da tenker jeg når det gjelder å kose seg feks. med vin som var min last. Jeg ødelegger jo masse med å helle innpå med de mengder jeg gjorde. Jeg tåler ganske mye før jeg får nok. Da settes jo kroppen skikkelig på vent for å forbrenne maten. Tror jeg endelig har forstått det nå. Et av mine mål for dette året er å ikke helle innpå hver eneste helg slik jeg har holdt på nå i lang tid. Jeg ønsker med disse ord alle sammen en fin lørdag. KIKK ER TILBAKE VELKOMMEN SKAL DU VÆRE!!! Jeg er så glad du er tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 VELKOMMEN SKAL DU VÆRE!!! Jeg er så glad du er tilbake!! :)/> Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 God morgen Det er godt å være tilbake og. Nå skal jeg snart avgårde til trim og sykkel i 90 min. Det er en flott time som ikke er altfor slitsom. Sykkel er den treningsformen jeg liker best. I går hadde vi kjempegod mat. Hadde kjøpt reinsdyrbiff til 150,- pr kg. Det var billig. Må innom meny i morgen og se om det finnes flere til den prisen. En stor del av dagen min idag blir å lage mat. Skal lage karbonader, kake, rundstykker og osteloff. Den eneste utskeielsen jeg har hatt denne uka var 2 glass vin og litt mørk sjokolade med unntak av litt kake før i uka. I morgen har jeg veiedag og det er alltid spennende. I går så vi på grandprix og jeg tror det er første gangen at de som jeg liker best går videre. Veldig spessielt med metal og opera. Ikke sikkert på hva jeg egentlig synes men spessielt var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Dagen i dag har gått greit. Spinninga gikk unna og jeg ble kvitt over 750kalorier. Håper på noe positivt i morgen på vekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka-mor Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Dagen i dag har gått greit. Spinninga gikk unna og jeg ble kvitt over 750kalorier. Håper på noe positivt i morgen på vekta Flink du er å trene Lykke til med veiedag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Flink du er å trene :)/> Lykke til med veiedag i morgen B)/> takk skal du ha. Kan trenge det etter at jeg heiv innpå 4 hjemmelagde rundstykker. Jeg er svak for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå