Gå til innhold

Nytt forsøk

Anbefalte innlegg

God morgen

Denne uka var vekttapet 0,8 kg. Nå står jeg på 102,8. Er sånn passe fornøyd. Hadde jeg ikke døtta inn de 4 rundstykkene i går kveld tror jeg resultatet hadde vært bedre. Litt synd det ble slik for jeg har vært flink hele uka. Holder på å skal lage meg en plan for denne uka. I helgene har det blitt litt lett for å skli ut med måltidene. Det kan også bli litt utfordring denne uka. Skal reise bort lørdag så jeg må planlegge.

mandag - fredag: frokost innen kl.8.00, lunch: innen klokka 11.00 mellom måltid: innen klokka 14.00 middag: innen klokka 17.00 kveldsmat: innen klokka 20.30

Ingen utskeielser før lørdag. Da vet jeg det kan bli litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Denne uka var vekttapet 0,8 kg. Nå står jeg på 102,8. Er sånn passe fornøyd. Hadde jeg ikke døtta inn de 4 rundstykkene i går kveld tror jeg resultatet hadde vært bedre. Litt synd det ble slik for jeg har vært flink hele uka. Holder på å skal lage meg en plan for denne uka. I helgene har det blitt litt lett for å skli ut med måltidene. Det kan også bli litt utfordring denne uka. Skal reise bort lørdag så jeg må planlegge.

mandag - fredag: frokost innen kl.8.00, lunch: innen klokka 11.00 mellom måltid: innen klokka 14.00 middag: innen klokka 17.00 kveldsmat: innen klokka 20.30

Ingen utskeielser før lørdag. Da vet jeg det kan bli litt

Er fin nedgang det da :) Gratulerer. Kjekt med en god plan. Skal også kjøre i samme stil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen

Ny dag og nye mulighete. Gruer meg til jeg skal ut døra. Tror det er kanske kaldt, men jeg må på jobb. Ingen kjære mor der.

Gårsdagen gikk greit matmessig synes jeg. Trim ble det heller dårlig med.

I kveld er det korøvelse som står på programmet. Det blir hyggelig. Ellers ikke stort som skjer rundt her.

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen

Ny dag og nye mulighete. Gruer meg til jeg skal ut døra. Tror det er kanske kaldt, men jeg må på jobb. Ingen kjære mor der.

Gårsdagen gikk greit matmessig synes jeg. Trim ble det heller dårlig med.

I kveld er det korøvelse som står på programmet. Det blir hyggelig. Ellers ikke stort som skjer rundt her.

Ha en fin dag alle sammen

Grattis med veknedgangen i går!! Husk; ned er ned!!! 800 gram hver uke blir mye etterhvert... Men er jo enig at hadde du ikke spist 4 rundstykker så hadde det sikkert vært mere ned, men spist er spist, gjort er gjort! se fremover!! Stå på videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være så glad i ferske rundstykker og kake. Jeg vil jo ikke selv men det hjelper ikke når de små grå sier noe annet. Jeg må bare la være å lage. Nå gjorde jeg det for jeg skal levere rundstykker til en bestilling siste tirsdagen i måneden.

Jeg havnet på 6 plass denne uka i biggest loser konkuransen. Hadde trodd jeg skulle ryke ut men det var andre som hadde gjort det dårligere. Jeg håper jeg går ned litt i uka slik at jeg har noe å gå på når helgen kommer. Skal til Sverige og da er det lett for å skli ut.

Nå skal jeg straks begynne på middagen som er kyllingfile, så da ønsker jeg de som titter innom en fin tirsdag ettermiddag/kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny iskald dag igjen. Jeg er så lei av å fryse. Synes også at jeg fryser mer når jeg slanker meg. Håper det blir litt bedre snart så jeg kan komme meg ut. Selvfølgelig kan jeg kle godt på meg å gå. Det gjør andre, men jeg orker ikke.

Denne uka har det vært labert med trim, men ikveld skal jeg gå. Både på styrke og spinning.

Gårsdagen gikk greit og jeg holdt meg innenfor kalorigrensa mi.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet hjem etter spinning og sirkeltrening og jeg føler meg helt utslitt, men godt er det så kan jeg legge meg med god samvittighet.

Du er kjempeflink!! husk å ikke overdrive så du får idrettsskade!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske god dag i kaldten. I natt var endelig en natt hvor jeg ikke frøys. Hadde ekstra dyne og tykk nattkjole.

Jeg blir så deppa når jeg ser alle klærne i skapet jeg ikke får brukt. Skulle rydda der men det bare orker jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske god dag i kaldten. I natt var endelig en natt hvor jeg ikke frøys. Hadde ekstra dyne og tykk nattkjole.

Jeg blir så deppa når jeg ser alle klærne i skapet jeg ikke får brukt. Skulle rydda der men det bare orker jeg ikke..

Vet du, snart blir det gøy å rydde i skapet, for da passer de!! Og bort med alt som er for stort!! Det skal ikke i bruk igjen!!!!

Hold varmen!!! Varmelaken og varmeteppe er topp! Og fyr på peisen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, snart blir det gøy å rydde i skapet, for da passer de!! Og bort med alt som er for stort!! Det skal ikke i bruk igjen!!!!

Hold varmen!!! Varmelaken og varmeteppe er topp! Og fyr på peisen..!

Jeg håper du har rett. Det skal ryddes vekk ja

Skal snart tenne i peisen. Tror jeg gjør det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen

Denne uka synes jeg det har gått veldig greit matmessig. Jeg følger et opplegg på VGvektklubb hvor jeg skal ha 1859 kalorier. Jeg har vært nøye med dagbok og vet jeg har vært under det, men alikevel føler jeg at det går fryktelig sakte. Føler at buksa er like trang. Opplegget er så og si identisk med GR. Har gått på GR kurs mange før så jeg vet hvordan det foregår.

Jeg får bare fortsette slik som jeg gjør, så får jeg heller finne på noe annet hvis jeg står stille lenge når jeg vet at jeg har fulgt opplegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen

Denne uka synes jeg det har gått veldig greit matmessig. Jeg følger et opplegg på VGvektklubb hvor jeg skal ha 1859 kalorier. Jeg har vært nøye med dagbok og vet jeg har vært under det, men alikevel føler jeg at det går fryktelig sakte. Føler at buksa er like trang. Opplegget er så og si identisk med GR. Har gått på GR kurs mange før så jeg vet hvordan det foregår.

Jeg får bare fortsette slik som jeg gjør, så får jeg heller finne på noe annet hvis jeg står stille lenge når jeg vet at jeg har fulgt opplegget

så flink du er!!!!!! Jeg er ikke flink til å føre dagbok... men det skal jeg bli!! ett av mine mål...

spennende å se hvor dette bærer henn, Kikk! Ha en fin dag!!! Fyr på peisen og kos deg med en kopp te!! etterhvert!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Det ble en tidlig kveld på meg i går. La meg halv 10, og da blir det en tidlig morgen også men det gjør ingenting.Koser meg om morgenen i ensom majestet.

Snart er det avgårde til spinnig og etter det tar vi turen til Sverige hvor vi skal besøke et vennepar. Det blir koselig. Tenker jeg tar en tur til butikken i morgen og får kjøpt noe mat. Skulle vel egentlig ha tømt fryseren, men den blir jo fullere og fullere.

For en tid tilbake kjøpte jeg meg pulsklokke men den ligger parkert i skuffen. Vet ikke hvor alt er men nå tenkte jeg å lete den frem. Jeg forsto ikke hvordan jeg skulle bruke den, men jeg skal prøve å få noe hjelp til det

Ha en fin lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Det ble en tidlig kveld på meg i går. La meg halv 10, og da blir det en tidlig morgen også men det gjør ingenting.Koser meg om morgenen i ensom majestet.

Snart er det avgårde til spinnig og etter det tar vi turen til Sverige hvor vi skal besøke et vennepar. Det blir koselig. Tenker jeg tar en tur til butikken i morgen og får kjøpt noe mat. Skulle vel egentlig ha tømt fryseren, men den blir jo fullere og fullere.

For en tid tilbake kjøpte jeg meg pulsklokke men den ligger parkert i skuffen. Vet ikke hvor alt er men nå tenkte jeg å lete den frem. Jeg forsto ikke hvordan jeg skulle bruke den, men jeg skal prøve å få noe hjelp til det

Ha en fin lørdag

Morgenstund har gull i munn!! Deilig å våknet i stille og rolig hus! Alene med tv, pc, eller med lesestoff!

så flink du er som kommer deg på spinning i dag også! Lurt å finne alle motivasjonsdingser man har!! Lykke til med tur bort osv!! Ha en fin helg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er denne helgen over og jeg kan ihvertfall ikke skryte over at jeg har vært flink, for det har jeg ihvertfall ikke. Det ble litt for mye vin og andre ting lørdag. Det ser ikke ut til at jeg noengang skal lære. Blir helt oppgitt over meg selv. Jeg får bare stå på og fortsette videre.

Denne uka har jeg planlagt å spise litt mere karber for å se om det kan hjelpe.

I går var vi en tur innom min eldste sønn som hadde bursdag. I gave hadde jeg kjøpt noe mat. Hovedgaven kommer i april, da vi har bestilt tur og opphold til Dublin.Det blir moro tenker jeg.

Hadde vært fint å komme seg litt ned i vekt til den turen.Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Ikke bare i ukedagene, men også i helgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er denne helgen over og jeg kan ihvertfall ikke skryte over at jeg har vært flink, for det har jeg ihvertfall ikke. Det ble litt for mye vin og andre ting lørdag. Det ser ikke ut til at jeg noengang skal lære. Blir helt oppgitt over meg selv. Jeg får bare stå på og fortsette videre.

Denne uka har jeg planlagt å spise litt mere karber for å se om det kan hjelpe.

I går var vi en tur innom min eldste sønn som hadde bursdag. I gave hadde jeg kjøpt noe mat. Hovedgaven kommer i april, da vi har bestilt tur og opphold til Dublin.Det blir moro tenker jeg.

Hadde vært fint å komme seg litt ned i vekt til den turen.Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Ikke bare i ukedagene, men også i helgene

Ja det er forferdelig lett for å skeie ut i helgene!! :huh: Jeg gjør det også hele tiden!!! Men jeg tenker at jeg i alle fall må klare å gjøre det riktig i uken, da - og så får det være lov med litt utskeielser i helgene- helst uten dårlig samvittighet!! Vi kan jo ikke være like flinke hele tiden - men det er viktig at vi er flinke det meste av tiden!! ;) Jeg hadde også en gedigen utskeielse denne helgen, men det var veldig kjekt og jeg vil ikke ha dårlig samvittighet for det!! Du er god som du er Kikk! :) - jeg synes ikke du skal bli oppgitt over deg selv for dette! Nyt stundene og brett opp ermene for ny innsats!! Vi er flinke og vi skal klare det!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha ent for trøst. I dag har jeg ikke vært spesielt flink, men fra i morgen skal jeg ta meg sammen. Det lover jeg. Merkelig hvor vanskelig det skal være.

Mange fristelser der ute (eller her hjemme <_< ) Går det sjeis, så får en bare ta fatt igjen B) Syns helga selv har vært "tøff" da vi har vært på tur (campingvogna) og der hadde jeg ett fryktelig momse.....snoke....pakke i munnen ett eller annet..... sug :angry: Rødvin, potetgull, sjokolade, god mat osv osv...... Så der må jeg jobbe masse med meg selv. Her hjemme er det lissom mye lettere.

Men gi ikke opp. Finn det som passer best for deg og din vektreduksjon. Vi SKAL klare dette sammen med god oppmuntring og en liten tupp bak ved behov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...