kikk Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Så flinke dere er. Jeg teller og teller fremdeles. Har funnet ut at jeg egentlig spiser alt for lite,så må streve for å få i meg alt jeg skal 😄 Tusen takk skal du ha. Ja, enig at det er en del strev med kostholdet i starten. Heldigvis slipper jeg det i den dietten jeg holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Så bra når man finner noe som funker! Gleder meg til å høre vekta mandag! Du er flink!! Og heldig som får med mannen din på tur!! Sammen er vi sterke kikk! God lørdag!! Ja det er deilig. Spørs hvordan det går i morgen siden jeg ikke var helt flink lørdag. Blir nok ikke ofte jeg får med han på tur. I dag måtte jeg gå alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bunad71 Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 God kveld For meg ble det litt mye marsipankake i går. To selskaper på rad gjorde det vanskelig å være veldig konsekvent. Men jeg har vært strukturert i dag. Ingen boller, ingen kake - og bare en youghurt i farten (selv om Deli De Luca hadde mye jeg kunne tenkt meg). I morgen er det nye muligheter - og jeg må bare finne frem den indre viljen, for jeg skal bo på hotell i hovedstaden hele uka. Det blir spennende å lese hvordan det går med ukens tall i moorgen. Tvi, tvi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 God kveld For meg ble det litt mye marsipankake i går. To selskaper på rad gjorde det vanskelig å være veldig konsekvent. Men jeg har vært strukturert i dag. Ingen boller, ingen kake - og bare en youghurt i farten (selv om Deli De Luca hadde mye jeg kunne tenkt meg). I morgen er det nye muligheter - og jeg må bare finne frem den indre viljen, for jeg skal bo på hotell i hovedstaden hele uka. Det blir spennende å lese hvordan det går med ukens tall i moorgen. Tvi, tvi. Spist er spist. Det var sikkert godt. Blir spennende å høre hvordan hotelloppholdet utartet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Hei og god morgen alle sammen. Det ble bare 0,2kg denne uken, men det kan jeg takke meg selv for. Skal si det var kalt på låra da jeg gikk tur i dag. Må kle meg bedre. Nå sitter jeg og inntar en deilig frokost. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bunad71 Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Ned er ned - og ikke opp. Da er du på den smale veien fremdeles. Frokosten er inntatt - og registrert. Jeg har nappet til meg en frukt og drikker sinnssyke mengder kaffi for ikke å få lyst på noe annet. Håper jeg rekker en tur i kveld før middag. Jeg har på meg skritt-teller, for jeg rekker ikke trene - såm om nødvendig får jeg gå rundt senga her på rommet for å komme opp i 10 000 skritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Ned er ned - og ikke opp. Da er du på den smale veien fremdeles. Frokosten er inntatt - og registrert. Jeg har nappet til meg en frukt og drikker sinnssyke mengder kaffi for ikke å få lyst på noe annet. Håper jeg rekker en tur i kveld før middag. Jeg har på meg skritt-teller, for jeg rekker ikke trene - såm om nødvendig får jeg gå rundt senga her på rommet for å komme opp i 10 000 skritt :P/> Det skulle jeg likt å sett at du går 10000skritt rundt senga Så fint at du registrerer. Da får du fulgt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bunad71 Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 ,,, ingenting å le av... Jeg har ligget langflat på gulvet her og forsøkt å samle nok minutter til å loggføre styrketrening, men jeg skal ikke logge det, for det blir juks. Jeg har hatt tennene i gulvet flere ganger... Men jeg har snart 10 000 skritt. Og slipper å gå rundt senga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 ,,, ingenting å le av... :rolleyes:/> Jeg har ligget langflat på gulvet her og forsøkt å samle nok minutter til å loggføre styrketrening, men jeg skal ikke logge det, for det blir juks. Jeg har hatt tennene i gulvet flere ganger... Men jeg har snart 10 000 skritt. Og slipper å gå rundt senga. det er jenta si det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hillevi Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Heisann Jeg er ny her inne og kjenner jeg er en smule misunnelig på dere som har begynt Gratulerer med flott nedgang så langt. Ser at du nærmer deg tosifret. Det er en milepæl. Lykke til. Bunad71: I perioder hvor jeg har registrert skrittene mine har jeg også vandret rundt i huset etter på jakt etter skritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bunad71 Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hei Hillevi - og kikk Ja, jakten på nok skritt er i gang i dag og. Etter en kontrollert frokost er jeg snart i gang med å gå unødvendige turer rundt på hotellet... Hohoi, her skal det bli friskt og sprekt! I ettermiddag blir det middag ute. Kanskje en salat. Fin dag til dere! ... og der var jeg på vei og jakter på nok skritt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Heisann Jeg er ny her inne og kjenner jeg er en smule misunnelig på dere som har begynt ;)/> Gratulerer med flott nedgang så langt. Ser at du nærmer deg tosifret. Det er en milepæl. Lykke til. Bunad71: I perioder hvor jeg har registrert skrittene mine har jeg også vandret rundt i huset etter på jakt etter skritt :lol:/> Hei og velkommen. Det tar nok ikke så lang tid med deg heller. Det ser ut som det drøyer med tosifret synes jeg, men jeg gir meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hei Hillevi - og kikk Ja, jakten på nok skritt er i gang i dag og. Etter en kontrollert frokost er jeg snart i gang med å gå unødvendige turer rundt på hotellet... Hohoi, her skal det bli friskt og sprekt! I ettermiddag blir det middag ute. Kanskje en salat. Fin dag til dere! ... og der var jeg på vei og jakter på nok skritt... Det er jo masse godt og sunt du kan spise på hotellet. Ihvertfall pleier det å være det. Kansje ikke så stas å være sunn når man først er på hotell. Jeg synes du gjør en bra jobb jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Nå er det straks avgårde til korøving men først skal jeg innom en pributikk å kjøpe kylling. Den er så god. Kjøpte fredag. Har flydd en del på do i dag så kansje vinen er borte Jeg har ikke så dårlig samvittighet at jeg ikke er på treningssenteret så ofte for jeg går hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hillevi Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Heisann Er det mange korsangere her? Jeg er så fristet til å begynne, men klarer ikke å finne samvittighet til å prioritere det. Hva slags kor synger du i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 Heisann Er det mange korsangere her? Jeg er så fristet til å begynne, men klarer ikke å finne samvittighet til å prioritere det. Hva slags kor synger du i? Jeg synger i et rent damekor. Ikke verdens mest spennende repertoar i mine øyne, men jeg trives veldig godt. I mai skal vi på landsangerstevne til Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bunad71 Skrevet Februar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 Nødrop fra hotellrommet Joda, det er jo en del sunn mat, men det er kaker også. Jeg har imidlertid ved hjelp av voldsomme mengder lakerol cactus holdt søtsuget på avstand. I tillegg har jeg gått 10000 skritt hver dag. ... jeg har sunget i kor. I et damekor. Og det van kjekt, men koret var et kor med ambisjoner - og det hadde ikke jeg. Og etterhvert ble det så mye øving at jeg ikke fikk tid. Jeg bladleser ikke - og med mange stemmer (gjerne 6 ulike) ble det for krevende. Men det var skikkelig kjekt da det stod på og jeg hadde tid til å prioritere det. Ha en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 I det koret jeg synger i har vi ikke andre ambisjoner enn å gjøre det så godt vi kan. Vi øver hver tirsdag og ikke noe mer enn det. Utenom det vi er å synger på konserter noe som ikke er så veldig ofte. Dette er jo et kor meg godt voksne damer. Jeg er yngst og jeg er 51 år. Til lørdag skal vi i 100 års lag(50+50) og jeg skal lage maten. Det skal være kalkungryte, så nå står kalkunen i ovnen. Etterpå skal jeg lage rundstykker. Har fri fra jobb i dag, men mange ting å gjøre hjemme. Jeg må prøve å være mere aktiv i heimen enn jeg pleier. Har vært ute og gått i dag. Er stolt av meg selv for at jeg kommer meg ut hver morgen. Ønsker alle en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Nødrop fra hotellrommet Joda, det er jo en del sunn mat, men det er kaker også. Jeg har imidlertid ved hjelp av voldsomme mengder lakerol cactus holdt søtsuget på avstand. I tillegg har jeg gått 10000 skritt hver dag. ... jeg har sunget i kor. I et damekor. Og det van kjekt, men koret var et kor med ambisjoner - og det hadde ikke jeg. Og etterhvert ble det så mye øving at jeg ikke fikk tid. Jeg bladleser ikke - og med mange stemmer (gjerne 6 ulike) ble det for krevende. Men det var skikkelig kjekt da det stod på og jeg hadde tid til å prioritere det. Ha en fortsatt fin kveld. Kjempeflink er du som klarer å stå over ting. Vet det skal selvbeherskelse til, men det er jo en god følelse når du klarer å stå over. 6 ulike stemmer? Det var mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bunad71 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Ja, det er et damekor på høyt nivå, men jeg kom etterhvert til at jeg ikke kunne bruke så mye tid som jeg måtte. Sant å si liker jeg klassikere med overstemmer, gjerne litt folkemusikk og ellers ting som bringer minner frem. Ikke bare nyskrevet musikk av Nystedt... Og jeg er på hotellrommet enda. Full av fremprovosert motstand mot alt søtt (bortsett fra Lackerol Cactus). Jeg fikk kontakt med kragebenet mitt i dag - det må jo bety at jeg ihvertfall ikke har gått opp i vekt. Jeg skal hjem i morgen - og har veiedag på søndag. Jeg både gleder og gruer meg. Jeg er nok nødt til å ta en liten snikveiing lørdag... Det er veldig greit å ta turen innom Forumet her for oppmuntrende lesing. Det er jo en del trøst i å lese at andre tenker og har det som jeg. Men likevel går det an å ta kontroll. Og det er som du skriver en veldig god følelse når man har kommet seg over hinder og tatt gode beslutninger. Fin dag til alle. Har vært på tråden din, Hillevi. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hei på deg!! endelig kom je gmeg inn, travle tider, men skal prioritere å komme meg inn her! Jeg har skeiet litt vell mye ut i det siste, men er flinkere til å komme inn på rett spor igjen. Det er bra, gikk ned 600 gram! godt for alt som går nedover her på GR! Ellers vil jeg gjerne ha en oppadgående stigneing.. Så flink du er, ute å går, trener, klarer å unngå desserer osv!! veldig bra!! Kos deg i dag, men ikke med nystekte rundstykker... "Prates"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hei på deg!! endelig kom je gmeg inn, travle tider, men skal prioritere å komme meg inn her! Jeg har skeiet litt vell mye ut i det siste, men er flinkere til å komme inn på rett spor igjen. Det er bra, gikk ned 600 gram! godt for alt som går nedover her på GR! Ellers vil jeg gjerne ha en oppadgående stigneing.. B)/> Så flink du er, ute å går, trener, klarer å unngå desserer osv!! veldig bra!! Kos deg i dag, men ikke med nystekte rundstykker... :unsure:/> "Prates"! Der var du. Det var fint. Godt du kommer tilbake i riktig spor. Neida, jeg skal ikke ha rundstykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trixi2 Skrevet Februar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 så flink du er til å ikke spise rundstykker Kikk, der tror jeg ganske sikkert at jeg hadde kommet til kort.. gjærbakst er topp! snart helg og vinterferie, nye feiringer og utfordringer i fleng, men igjennom med stil skal jeg! Ha en fin fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 takk, takk. Ja, jeg følte meg flink da jeg ikke tucha rundstykker. Hadde veeeeeeeeldig lyst på. Nå skal jeg snart ta bussen inn til Oslo for å møte noen lavkarbofolk. Spørs om jeg kan spise noe mat der, men det vil vise seg. Uansett blir det ikke sene kvelden på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ent Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Heisann! Så flink du har vært kikk!! Jeg skjønner at mens jeg har vært på ferie og lagt på meg så har du holdt deg i skinnet og vel så det !! Det er jammen meg godt gjort! Jeg skal komme meg inn på sporet mitt igjen fortere enn svint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå