Gå til innhold

Nytt forsøk

Anbefalte innlegg

Så flink du er!! Ute og går tur på natta, hi hi!! Vet jo det at du er oppe tidlig... Bra begynnelse på dagen og ikke minst uka!!!!! B)

ja, jeg liker å stå tidlig opp. I dag synes jeg det har gått ganske bra hittil, men det er jo en stund igjen av mandage så vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

ja, jeg liker å stå tidlig opp. I dag synes jeg det har gått ganske bra hittil, men det er jo en stund igjen av mandage så vi får se

x fingra for deg!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg holder fortsatt på. Har gått en halvtime hver dag denne uka og er fornøyd med egeninnsatsen. Har ikke vært på treningssenteret denne uka, men jeg har ihvertfall fått rørt meg. Har hatt det litt travelt. Ikke alltid man får gjort ting man ønsker så derfor har jeg heller gått tur om morgenen. Jeg fikk noen penger av mine svigerforeldre til min bursdag, så de skal jeg kjøpe meg joggesko for som er beregnet på asfalt. Har fått vondt i leggen igjen av å gå og det er helt klart for at jeg bruker feil sko.

I går så røyk jeg så det holdt på softis og en annen is. Godt var det, men ikke bra. Ellers synes jeg at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Hei

Jeg holder fortsatt på. Har gått en halvtime hver dag denne uka og er fornøyd med egeninnsatsen. Har ikke vært på treningssenteret denne uka, men jeg har ihvertfall fått rørt meg. Har hatt det litt travelt. Ikke alltid man får gjort ting man ønsker så derfor har jeg heller gått tur om morgenen. Jeg fikk noen penger av mine svigerforeldre til min bursdag, så de skal jeg kjøpe meg joggesko for som er beregnet på asfalt. Har fått vondt i leggen igjen av å gå og det er helt klart for at jeg bruker feil sko.

I går så røyk jeg så det holdt på softis og en annen is. Godt var det, men ikke bra. Ellers synes jeg at det går bra.

Så flink du er!! Gode sko er veeeldig viktig!!! Håper verkinga gir seg.... Kjenner du til adidas utsalget ved Furuset?? billigere sko... og klær!

den isen var sikkert god, iallefall der og da!!! Da vet du hvordan de smaker, og så slipper du å smake en annen gang, hi hi!!!

hold ut!! resultatene kommer til slutt!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om hvordan det går om dagen. Jeg tenker på slanking hele tiden, men jeg klarer ikke å gjennomføre det til punkt og prikke. Jeg er ikke villig til å gi slipp på en del ting og da blir det vanskelig. Torsdag drar jeg på sangerstevne til Sverige og da blir det ihvertfall ikke enkelt. Planen min fremover nå er at jeg ikke skal gå opp. Jeg skal melde meg på kurs i august og frem til det skal jeg forsøke og tenke litt fornuftig ihvertfall. Har også vært litt for lite innom disse sidene. Det kan jeg prøve å rette på. Det er en ting jeg har vært flink til. Jeg har gått en halv time nesten hver morgen med unntak av lørdag i forrige uke. Søndag gikk jeg en time. Gikk igår og i dag(05.45) Det er skikkelig deilig å gå nå når jeg har fått tak i skikkelige sko. Er som å gå på luftputer. Vet ikke helt hvordan det blir borte i Sverige. Gleder meg skikkelig. Det er over 1200 sangere fra 4 land. Jeg har laget quiz til bussturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om hvordan det går om dagen. Jeg tenker på slanking hele tiden, men jeg klarer ikke å gjennomføre det til punkt og prikke. Jeg er ikke villig til å gi slipp på en del ting og da blir det vanskelig. Torsdag drar jeg på sangerstevne til Sverige og da blir det ihvertfall ikke enkelt. Planen min fremover nå er at jeg ikke skal gå opp. Jeg skal melde meg på kurs i august og frem til det skal jeg forsøke og tenke litt fornuftig ihvertfall. Har også vært litt for lite innom disse sidene. Det kan jeg prøve å rette på. Det er en ting jeg har vært flink til. Jeg har gåztt en halv time nesten hver morgen med unntak av lørdag i forrige uke. Søndag gikk jeg en time. Gikk igår og i dag(05.45) Det er skikkelig deilig å gå nå når jeg har fått tak i skikkelige sko. Er som å gå på luftputer. Vet ikke helt hvordan det blir borte i Sverige. Gleder meg skikkelig. Det er over 1200 sangere fra 4 land. Jeg har laget quiz til bussturen.

Hei du flinke Kikk! Blir skikkelig imponert av deg, der har du jammen laget quiz også!!! Det er mye du kan skjønner jeg!!!

Bra om du holder fokus gjennom sommeren og så starter på kurs igjen! Jeg skal legge en slagplan på hvordan-gå-ned-i-vekt-i- sommerferien.... en av dagene!!!

så bra du har fått deg gode sko!! Det er utrolig viktig for ben, hofter og rygg!!! du er utrolig flink til å stå opp tidlig om morgenen.... da er jeg kapputto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! :P

Jeg er ikke noe flink innpå her for tida, men jeg er i siget altså. Satser hardt på å være "delvis flink" i sommer og på den måten holde vekta. Så er det full innsats fra uti august igjen. Da blir det ingen bønn. Stå på alle sammen, og kos dere masse (men kanskje litt magrere?)

Heia oss! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du flinke Kikk! Blir skikkelig imponert av deg, der har du jammen laget quiz også!!! Det er mye du kan skjønner jeg!!!

Bra om du holder fokus gjennom sommeren og så starter på kurs igjen! Jeg skal legge en slagplan på hvordan-gå-ned-i-vekt-i- sommerferien.... en av dagene!!!

så bra du har fått deg gode sko!! Det er utrolig viktig for ben, hofter og rygg!!! du er utrolig flink til å stå opp tidlig om morgenen.... da er jeg kapputto!

Det har blitt en hel annen verden å gå med de skoa. Jeg pleier å legge meg tidlig for å stå opp tidlig, selv om igår var jeg ikke i seng før halvtolv. Jeg hadde besøk av en annen rødvinsdronning og da ble det noen glass. Jeg hadde bedt på middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! :P

Jeg er ikke noe flink innpå her for tida, men jeg er i siget altså. Satser hardt på å være "delvis flink" i sommer og på den måten holde vekta. Så er det full innsats fra uti august igjen. Da blir det ingen bønn. Stå på alle sammen, og kos dere masse (men kanskje litt magrere?)

Heia oss! :rolleyes:

Det viktigste er at du er i siget. Jeg har samme plan som deg. Prøve å holde fokus gjennom sommeren og komme sterkt tilbake i august. Kos deg du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt en hel annen verden å gå med de skoa. Jeg pleier å legge meg tidlig for å stå opp tidlig, selv om igår var jeg ikke i seng før halvtolv. Jeg hadde besøk av en annen rødvinsdronning og da ble det noen glass. Jeg hadde bedt på middag.

Grip dagen!!!!!!!! Man må leve mens man lever!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du er i siget. Jeg har samme plan som deg. Prøve å holde fokus gjennom sommeren og komme sterkt tilbake i august. Kos deg du også

Ja vi går for det Kikk.

Så kan vi jo prøve å holde følge utover mot jul?

Det gikk bra med meg sist høst så jeg satser på samme opplegget.

Lykke til med sommerplanen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det jenter??? Holder dere fokus??? Jeg holder på med å lage min sommerplan i forhold til planlegging av utskeiielser og trim.. Ikke ferdig ennå, men kommer snart. Og snart blir det tid for bikini... burde være en motivasjon i seg selv, men akkurat som om jeg bare lukker øya, og ikke minst ørene... Vil ikke, men jeg skal! Jeg MÅ ned i vekt!!

Ha en fin kveld og uke!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en inspirasjonskilde Kikk.. Dere andre også!!! Selv er jeg 20 år, og dette er ikke første gangen jeg prøver å ta av noen kilo.. Men denne gangen SKAL de vekk! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Kikk?? Oppe å går tur??? Regner med du er hjemme igjen og i full gang med dagen!!

Kess: bikinisesongen er i gang..-. jeg øver meg hjemme og tenker at brunt flesk er finere enn hvitt flesk! Er veldig lys i huden så dette tar tid....

J1992: Veldig lurt å ta de kg for de får satt seg ordentlig! Og ikke ned og opp, ned og opp.... Men ned for alltid! Og der er GR en fin hjelp!! Lykke til!!!!

Ha en flott dag folkens!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

Joda, jeg er her ennå men jeg er sjelden her. Jeg kommer sterkere tilbake det lover jeg. Skal melde meg på kurs i august. Kan ikke si det har gått så veldig bra, men jeg kommer tilbake. Jeg gir ikke opp.

Nei, du får ikke lov til å gi opp Kikk!!! Jeg er her jeg når du kommer tilbake!!! God tur og kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kess:....... brunt flesk er finere enn hvitt flesk! ......

Kan ikke få blitt mer enig Trixi!

Tar litt sol hele vinteren også jeg, men soler meg bare hjemme i hagen for tida.

Dumt, men føler ikke at jeg orker stranda nå.

Og NEI dere, vi må aldri aldri gi opp!!! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke få blitt mer enig Trixi!

Tar litt sol hele vinteren også jeg, men soler meg bare hjemme i hagen for tida.

Dumt, men føler ikke at jeg orker stranda nå.

Og NEI dere, vi må aldri aldri gi opp!!! :unsure:

Jeg soler meg også bare hjemme i hagen... har tenkt at jeg må ta med barna for å bade, men hittil har jeg sluppet unna, og glad er jeg for det!! Men da blir det topp og shorts.. Eller så må jeg dra et sted ingen, ingen kjenner meg!!!

Nei, gir opp gjør vi ikke!!!!!! Men motivasjon kom til meg så skal du motstand finne... føler jeg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler egentlig ikke at det er noe i veien med motivasjonen min, det er bare det at jeg klarer jo for f.. ikke å gjennomføre det. Og så må man jo kose seg litt også da! Med DEN korte sommeren vi har (men i år blir det visst ca. ikkeno? Det regner og det regner....)

Mitt sommermål er å veie det samme i slutten av august som i slutten av mai. Blir hardt nok, 2 kg opp - 2 kg ned igjen osv. Bergogdalbane. Men jeg skal jobbe hard for det. Så blir det, som sagt, fullt fokus fra høsten.

Yes we can!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg føler egentlig ikke at det er noe i veien med motivasjonen min, det er bare det at jeg klarer jo for f.. ikke å gjennomføre det. Og så må man jo kose seg litt også da! Med DEN korte sommeren vi har (men i år blir det visst ca. ikkeno? Det regner og det regner....)

Mitt sommermål er å veie det samme i slutten av august som i slutten av mai. Blir hardt nok, 2 kg opp - 2 kg ned igjen osv. Bergogdalbane. Men jeg skal jobbe hard for det. Så blir det, som sagt, fullt fokus fra høsten.

Yes we can!! :P

Ja, det er den kosinga.... jeg har ikke viljestyrke til å si nei.. Vi får komme innom her og hente inspirasjon og motivasjon!! ha en fin sommer, når den stikker innom!! Hi hi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei alle sammen

Nå er ferien over og det har ikke gått så veldig bra kan man si. Hadde ikke mye lyst å trå på vekta men det måtte jeg og det var noen kilo opp. Jeg veide faktisk 101,6kg. Ja, ja jeg hadde ihvertfall ikke gått opp alt da. nå må jeg være flink fremover så er det faktisk mulig at jeg klarer målet mitt til nyttår og det er 90kg til nyttår. Det er 11,6kg, men det har dere sikkert skjønt. Det blir ca 2,4kg i mnd og det er mulig.

Jeg vet det kommer noen selskapeligheter, men det får jeg ta når det kommer.

Ellers har jeg hatt en fin ferie med mye moro :P De to første ukene var jeg på Tenerife B) Vi var alene den første uka og min bror med familie kom andre uka. Var hjemme til torsdag og da dro vi til Telemark ca 2 mil fra Seljord. Nå er det på`n igjen. Første dagen etter ferien er verst for da er det ingenting som er ordnet, men det får jeg bare ta tak i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Nå er ferien over og det har ikke gått så veldig bra kan man si. Hadde ikke mye lyst å trå på vekta men det måtte jeg og det var noen kilo opp. Jeg veide faktisk 101,6kg. Ja, ja jeg hadde ihvertfall ikke gått opp alt da. nå må jeg være flink fremover så er det faktisk mulig at jeg klarer målet mitt til nyttår og det er 90kg til nyttår. Det er 11,6kg, men det har dere sikkert skjønt. Det blir ca 2,4kg i mnd og det er mulig.

Jeg vet det kommer noen selskapeligheter, men det får jeg ta når det kommer.

Ellers har jeg hatt en fin ferie med mye moro :P De to første ukene var jeg på Tenerife B) Vi var alene den første uka og min bror med familie kom andre uka. Var hjemme til torsdag og da dro vi til Telemark ca 2 mil fra Seljord. Nå er det på`n igjen. Første dagen etter ferien er verst for da er det ingenting som er ordnet, men det får jeg bare ta tak i

Hei på deg!! Godt å se deg her Kikk!!! Ser du har gått opp litt du også, men nå skal vi ta tak! ferien er over, tilbake til hverdagen!! Litt godt også, spør du meg!

sikker på at du er brun og fin etter to uker i sola!! Så deilig!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...