Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!

Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Det var lurt av deg å registrere der også samtidig som du har egen tråd. Jeg er også der.

ja, tenkte at det kunne være en ekstra motivasjon!!!! Fikk 25 min med staver i dag, så håper jeg er i en fin stav-steam!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veiedag, 97,6kg, dvs opp 400gram fra forrige onsdag... nå er det fullt fokus på vektnedgang!!!! Og veiing av mat og telling av kalorier! Og vann, vann og vann og trening!! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en liten a-ha opplevelse i dag! Lagde salat og registrerte alle grønnsakene... Pleier bare å registrere salaten, og den veier jo ikke noe i forhold til alt det andre. 7 cherrytomater veide 75 gram, litt paprika 120 gram og litt agurk 100 gram.. kjekt å se hva det egentlig utgjør! :D

Tenker da på hvor mye gram grønnsaker jeg får i meg, IKKE kalorier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag, 97,6kg, dvs opp 400gram fra forrige onsdag... nå er det fullt fokus på vektnedgang!!!! Og veiing av mat og telling av kalorier! Og vann, vann og vann og trening!! Lykke til alle sammen!

Så bra du er på 97tallet. Selv er jeg på 98tallet. Håper jeg får gjort noe med det ganske snart.Håper innen mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en liten a-ha opplevelse i dag! Lagde salat og registrerte alle grønnsakene... Pleier bare å registrere salaten, og den veier jo ikke noe i forhold til alt det andre. 7 cherrytomater veide 75 gram, litt paprika 120 gram og litt agurk 100 gram.. kjekt å se hva det egentlig utgjør! :D

Tenker da på hvor mye gram grønnsaker jeg får i meg, IKKE kalorier!

I dag skal jeg også veie alt jeg spiser. Føler meg motivert til å være flink idag. Jeg er så redd jeg skal ha gått opp når jeg kommer på kurs mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg også veie alt jeg spiser. Føler meg motivert til å være flink idag. Jeg er så redd jeg skal ha gått opp når jeg kommer på kurs mandag.

Bra Kikk! vi måler og veier så skal du se resultatene kommer fort!!! Vi satser på det!!! Ha en knall dag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, og ny uke! forrige uke fikk jeg 15 trimpoeng, men var ikke flink til å skrive opp, full skjærpings!!! Nedgang på antall skritt, så ut å gå!! må også fokusere på SUNN mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, og ny uke! forrige uke fikk jeg 15 trimpoeng, men var ikke flink til å skrive opp, full skjærpings!!! Nedgang på antall skritt, så ut å gå!! må også fokusere på SUNN mat....

God mandag til deg. 15 trimpoeng er jo strålenes. Jeg har ikke vært så flink å skrive jeg heller. Du er jo helt rå på å gå da.Sunn mat er jo ikke alltids like moro, men det er vel det som må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag til deg. 15 trimpoeng er jo strålenes. Jeg har ikke vært så flink å skrive jeg heller. Du er jo helt rå på å gå da.Sunn mat er jo ikke alltids like moro, men det er vel det som må til.

Sunn mat må nok til!! Har vært ganske flink med maten i dag, men har ikke skrevet ned... det skal skje i morgen!! Og jeg har gått 3 turer i dag!! I morgen skal stavene i bruk!!!

Nå starter vi skrivinga, Kikk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn mat må nok til!! Har vært ganske flink med maten i dag, men har ikke skrevet ned... det skal skje i morgen!! Og jeg har gått 3 turer i dag!! I morgen skal stavene i bruk!!!

Nå starter vi skrivinga, Kikk!! :D

Ja det gjør vi, så bra at du har gått tur. lykke til med veiinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør vi, så bra at du har gått tur. lykke til med veiinga

Glemte helt veiinga i dag... i morgen! Har fått luftet stavene, det var godt å få svette litt!! Nå skal jeg få registrert all mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, du lovte at du skulle veie.Ja, ja bedre sent enn aldri. Det var fint du har fått svetta litt da

Ja i morgen skal jeg få tid til å veie, men det frista ikke etter at jeg hadde spist frokost og kledd på meg... Håper på å få svettet litt i morgen også!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i morgen skal jeg få tid til å veie, men det frista ikke etter at jeg hadde spist frokost og kledd på meg... Håper på å få svettet litt i morgen også!!! :D

Det skjønner jeg godt. Deilig å få svetta ut. Selv var eg på styrke og spinning igår. Det føltes godt og jeg skal si deg jeg svetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta og den viste 98,1 kg.... så je ghar gått opp :angry: Her er det bare å fokusere på sundt og ofte!!! Litt vanskelig med registrering og veiing pga folk rundt meg hele tida, men jeg bruker hue!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta og den viste 98,1 kg.... så je ghar gått opp :angry: Her er det bare å fokusere på sundt og ofte!!! Litt vanskelig med registrering og veiing pga folk rundt meg hele tida, men jeg bruker hue!!

Velkommen på 98tallet du også. vi satser på 97 tallet. Hva har du satt som hovedmål? Jeg har satt 70, og hvis jeg klarer 0,5 hver uke, er jeg ferdig 16 april 2013. Hvis det bare blir 0,2 er jeg ferdig oktober 2014, så jeg går for 0,5.

Ha en alle tiders fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen på 98tallet du også. vi satser på 97 tallet. Hva har du satt som hovedmål? Jeg har satt 70, og hvis jeg klarer 0,5 hver uke, er jeg ferdig 16 april 2013. Hvis det bare blir 0,2 er jeg ferdig oktober 2014, så jeg går for 0,5.

Ha en alle tiders fredag

Hm, ja den vekta, den vekta... dagen etter viste den 900 gram mindre... kommer helt ann på hva jeg spiser merker jeg... Har vært borte de siste dagene og inntaket har nok ikke helt blitt etter GR sitt konsept, men jeg har prøvd å bruke hue! Mitt hovedmål er 80 kg, eller 82... Ja ting tar tid, men selvfølgelig vil vi satse på å gå ned mest mulig! Den utregneren er ganske så motiverende!!

Fortsatt god helg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag morgen blues.... Føler meg tygd og spyttet ut, men jeg har iallefall ruslet 1 time i regnet!! Jeg har fått ett fryktelig søtsug.... så her er det små og ofte måltider, så får jeg håpe at søtsuget gir seg, FORT!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag morgen blues.... Føler meg tygd og spyttet ut, men jeg har iallefall ruslet 1 time i regnet!! Jeg har fått ett fryktelig søtsug.... så her er det små og ofte måltider, så får jeg håpe at søtsuget gir seg, FORT!! B)

Ikke enkelt når søtsuget slår til. Håper det forsvinner fort. Hørte om noen som pussa tenna når de fikk lyst på søtt.

Det var nok en forfriskende tur tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enkelt når søtsuget slår til. Håper det forsvinner fort. Hørte om noen som pussa tenna når de fikk lyst på søtt.

Det var nok en forfriskende tur tenker jeg.

Ja det skal jeg prøve!! Blir tannpuss hele dagen, he he!! turen var helt grei, godt når man kommer seg ut.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! veide 97,4 i dag, så 700gram mindre enn forrige uke. Synes jeg kjenner forskjell på kroppen så håper jeg er inni en god stim nå. Cm har ikke forandret seg noe særlig.. Veknedgang gir også motivasjon til videre jobb for å gå ned... Har jo mange kg igjen ennå.. har gått en liten tur med staver i dag, satser på en ny en av de kommende dagene!! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! veide 97,4 i dag, så 700gram mindre enn forrige uke. Synes jeg kjenner forskjell på kroppen så håper jeg er inni en god stim nå. Cm har ikke forandret seg noe særlig.. Veknedgang gir også motivasjon til videre jobb for å gå ned... Har jo mange kg igjen ennå.. har gått en liten tur med staver i dag, satser på en ny en av de kommende dagene!! Deilig!

Så bra.Gratulerer med 97 tallet. Håper jeg får et bedre resultat mandag. Lørdag skal jeg ha en fest så det blir en utfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra.Gratulerer med 97 tallet. Håper jeg får et bedre resultat mandag. Lørdag skal jeg ha en fest så det blir en utfordring.

Takk Kikk!!! Føler jeg har vært her lenge nå, og det er jo lenge siden jeg var innom 96-tallet... man slanker seg de samme kg'ene i ukesvis... Hm, ikke så lett, men man skal jo lære seg og leve sånn..

Lykke til med festen!!!! fordelen er at du kan sette opp menyen og vet hva og hvor mye du kan spise!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...