Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!

Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Trixi2

Hei, lenge siden jeg har skrevet hær da!

Er mest aktiv inne på "ned 10-20kilo"

Jeg har til nå tatt av meg 9,2kg, har ca 10igjen.

Har tiltider litt dårlig motivasjoen, men det går nedover, sakte men sikkert. Har hatt mitt siste Grete Roedekurs før sommeren, så nå holder jeg på alene. Så nå skal jeg prøve å være litt mer aktiv inne på disse sidene, tror jeg trenger å ha noen som følger med meg.

7.juni skal jeg i et møte med en plastiskkirurg, ang. bukplastikken som legen min har "meldt meg på" :P Så det blir spennende. Håper på positivt svar ifra han. Så kanskje jeg får innvelget bukplastikk i løpet av neste år! Gleder meg :D

Så koselig du stakk innom!! Har etterlyst deg! så flink du er. Håper vi sees innimellom her. X fingrene for deg at bukplastikken går i orden!! ekstra moitivasjon for å gjøre det bra frem til 7.juni!!! Lykke til!! heier på deg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Trixi2

Jeg er ikke langt unna med mine 96,8. Vi får stå på

Ja, vi må bare stå på!!! Var i konfirmasjon i går og fikk beskjed av min datter at bunaden var litt trang, så jeg måtte ikke spise noe sjokolade frem til 17.mai!! Og jeg som omtrent ikke har rørt sjokolade de siste mnd.... Men det er jo det hun er vandt til at jeg gjerne vil ha og liker best! :D

vi må stå på videre, kikk og siljepia!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Har hatt 2 dager hvor jeg har registrert og veid og målt absolutt alt!! Målet mitt er å veie og skrive inn de måltidene jeg er hjemme og har kontroll på!

- vanndrikking går bra

- mere grøntfor inn i måltidene!

føler meg litt småsulten, eller kanskje det rett og slett er bare ett sug etter noe å ha i munnen..?? Skal da ta meg litt vann, te eller en gullerot!

Akkurat nå føler jeg meg veldig motivert for videre arbeid med vektnedgang!!

må bli flinkere til å drive styrketrening og stavgang!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2 dager hvor jeg har registrert og veid og målt absolutt alt!! Målet mitt er å veie og skrive inn de måltidene jeg er hjemme og har kontroll på!

- vanndrikking går bra

- mere grøntfor inn i måltidene!

føler meg litt småsulten, eller kanskje det rett og slett er bare ett sug etter noe å ha i munnen..?? Skal da ta meg litt vann, te eller en gullerot!

Akkurat nå føler jeg meg veldig motivert for videre arbeid med vektnedgang!!

må bli flinkere til å drive styrketrening og stavgang!! :)

så bra at du er tilbake. Kjempeflink er du. Jeg tror jeg skal prøve meg på en spinningtime fredag, men jeg lar vær styrketrening da jeg har skikkelig vondt i leggen å må unngå for mye tråkking der.

Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

så bra at du er tilbake. Kjempeflink er du. Jeg tror jeg skal prøve meg på en spinningtime fredag, men jeg lar vær styrketrening da jeg har skikkelig vondt i leggen å må unngå for mye tråkking der.

Stå på

nå må jeg skjerpe meg skal je ghold efølge med deg Kikk!! Hi hi!!

når du har vondt i benet, er det ikke bedre å ta styrketrening der du kan i stedet for spinning??? god bedring!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Veiedag onsdag; 97,4 kg.. Veide meg 17 mai og da viste det 96,7.. Men nå har det vært feiringer, så hva vekta viser til uka blir spennende... Håper det blir ned! Ha en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Veiedag!! :P Fikk en veldig koselig overraskelse! Veide 95,7 kg!! sist uke var det 97,4, så har gått ned 1,7 kg!!! Flott! Og jeg som har skeiet ut med masse søtt... rart, men noe fornuftig må jeg ha gjort... Må bare innrømme at det gir en videre motivasjon til å gå ned mere... sol og sommer + bikini... jeg like rikke å kle av meg sammen med folk, men skal nå ut i sola for å prøve å få litt farge.. Det tar tid vet jeg, men brunt flesk er jo finere enn hvitt flesk.. Så jeg får bare sette igang! Ha en topp dag alle sammen!!!! Og skriv gjerne noen ord!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Hm, kikket litt på registreringa mi... fant ut at i begynnelsen av april veide jeg 96,5 kg ca.. var iallefall på 96 tallet... og så har jeg ikke kommet meg ned og forbi det tallet før nå! Att det går ann! Hvor mange ganger skal man bruke på å gå ned samme kg?? Nei nå får det være nok! Vet det er en stund siden jeg veide rundt 95, ca 2,5 år siden. Håper det blir kortvarig, og at det blir en enkel vei nedover nå!!!!!!!!!

Fordi jeg fortjener det!!! :):rolleyes:B):rolleyes:;):unsure::DB):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag!! :P Fikk en veldig koselig overraskelse! Veide 95,7 kg!! sist uke var det 97,4, så har gått ned 1,7 kg!!! Flott! Og jeg som har skeiet ut med masse søtt... rart, men noe fornuftig må jeg ha gjort... Må bare innrømme at det gir en videre motivasjon til å gå ned mere... sol og sommer + bikini... jeg like rikke å kle av meg sammen med folk, men skal nå ut i sola for å prøve å få litt farge.. Det tar tid vet jeg, men brunt flesk er jo finere enn hvitt flesk.. Så jeg får bare sette igang! Ha en topp dag alle sammen!!!! Og skriv gjerne noen ord!!!! :D

Gratulerer kjære trixi. Det er jo kjempebra, men nå må jeg skjerpe meg så du ikke får for stort forsprang og det er klart du må ha gjort masse riktig. Heia, heia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Gratulerer kjære trixi. Det er jo kjempebra, men nå må jeg skjerpe meg så du ikke får for stort forsprang og det er klart du må ha gjort masse riktig. Heia, heia :P

Hi, hi!! Takk skal du ha!! Trenger "heiagjeng"! Ja heng på er du snill!!! Jeg trenger drahjelp!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Har funnet meg en laaaang og bratt bakke som jeg har gått fort opp i går og i dag.. Tanken er å ta den noen ganger i uka for å få opp kondisen.. Jeg blir skikkelig tungpusten og svetten renner! Deilig!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet meg en laaaang og bratt bakke som jeg har gått fort opp i går og i dag.. Tanken er å ta den noen ganger i uka for å få opp kondisen.. Jeg blir skikkelig tungpusten og svetten renner! Deilig!!! :D

Så bra da. Målet er kansje å gå opp den bakken uten å bli tungpusten. Deilig når svetten renner. Det synes jeg også på spinningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Så bra da. Målet er kansje å gå opp den bakken uten å bli tungpusten. Deilig når svetten renner. Det synes jeg også på spinningen

Den er så bratt at jeg tror nesten det er umulig å gå opp den uten å kjenne det på pusten... men målet først er å kunne gå hele veien opp uten stopp, samt å kunne gå den uten at svetten renner!!!

Uansett, det er deilig å svette!!! Skulle så gjerne ha tatt meg en step-time eller spinning, men det kan jeg ikke.. så da får jeg bare fokusere på det jeg kan!!! Ha en topp pinse alle sammen!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Pinsen har vært flott med masse sol og dermed litt farge på kroppen! Har også kost oss sammen med familie og venner, dvs ikke fullt fokus på GR... har blitt færre måltider samt kaker, is og vin... Så nå er hverdagen tilbake, små og ofte måltider!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinsen har vært flott med masse sol og dermed litt farge på kroppen! Har også kost oss sammen med familie og venner, dvs ikke fullt fokus på GR... har blitt færre måltider samt kaker, is og vin... Så nå er hverdagen tilbake, små og ofte måltider!!!

Her har det også blitt en del av det usunne. Har kost meg sammen med et vennepar. Det ble en fin tur lørdag. Da var vi i skauen og grillet pølser på bål.

Ja nå er hverdagen tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Her har det også blitt en del av det usunne. Har kost meg sammen med et vennepar. Det ble en fin tur lørdag. Da var vi i skauen og grillet pølser på bål.

Ja nå er hverdagen tilbake

Så koselig!! Det er viktig å leve mens man lever!!! Men nå er hverdagen tilbake, ja!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! veide 96,0 kg. Dvs opp 300 gram... :angry:

Men kanskje ikke så rart når det har vært pinse??? Nå er det bare å ta tak igjen!!!!!! B)

300 g er ikke allverden da. Ikke enkelt å være motivert på slike dager. Livet er for kort til å være tørpinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

300 g er ikke allverden da. Ikke enkelt å være motivert på slike dager. Livet er for kort til å være tørpinne

Hi hi!!! Jeg er ingen tørrpinne!!! Veeldig overtalbar til det meste, om jeg vil da!! Og alt som kan spises og som jeg liker, ja det er det ikke lett å motstå!!! Regner med 300 blir en grei sak, men nå er det snart helg igjen...,,. vi får se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Uff... I dag har jeg kastet meg over sjokoladen... Har blitt dårlig med måltidsmønsteret i dag, og da glapp det gitt...

Men jeg har også tatt meg jobben med å skrive inn mål og vekt for alle ukene tilbake! Det var mange uker jeg ikke hadde registrert mål og vekt, men nå er det på plass! Kjekt for å se resultatkurvene!! God jobb gjort, samtidig som det er motiverende. Synes det går fryktelig sakte... Fremdeles er jeg 70 cm til der jeg var da jeg veide og målte minst for noen år siden. Men måla skrumper jo inn, sakte men sikkert. Har blitt 10 cm mindre i midjen siden september.. Ikke så mye, men det merkes!!! Og satser på at flere skal det bli!

Ha en flott helg alle sammen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... I dag har jeg kastet meg over sjokoladen... Har blitt dårlig med måltidsmønsteret i dag, og da glapp det gitt...

Men jeg har også tatt meg jobben med å skrive inn mål og vekt for alle ukene tilbake! Det var mange uker jeg ikke hadde registrert mål og vekt, men nå er det på plass! Kjekt for å se resultatkurvene!! God jobb gjort, samtidig som det er motiverende. Synes det går fryktelig sakte... Fremdeles er jeg 70 cm til der jeg var da jeg veide og målte minst for noen år siden. Men måla skrumper jo inn, sakte men sikkert. Har blitt 10 cm mindre i midjen siden september.. Ikke så mye, men det merkes!!! Og satser på at flere skal det bli!

Ha en flott helg alle sammen!! :D

Hei. Håper du har hatt en fin helg. Jeg synes du har gjort en flott jobb. Bedre at det går sakte men sikkert istedenfor fort. Kjempeflott med registreringen da. Skulle jeg gjort også, men jeg er ikke der enda. Må ta meg sammen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Hei. Håper du har hatt en fin helg. Jeg synes du har gjort en flott jobb. Bedre at det går sakte men sikkert istedenfor fort. Kjempeflott med registreringen da. Skulle jeg gjort også, men jeg er ikke der enda. Må ta meg sammen der.

tusen takk Kikk! Ja ting tar tid, du!! Det var gøy å registrere mål og vekt, men gurimalla hvor vanskelig det er å få ut fingeren å få veid og registrert maten.... Kanskje i morgen???

Ha en topp uke kikk! Kjenner jeg trenger litt motivasjon..... mandag morgen blues.... og jeg er trøtt og daff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...