Gå til innhold

Dette SKAL vi klare ;)

Gjest tbp

Anbefalte innlegg

Så kjipt å gå opp.

Neste uke satster vi på andre resultater.

Veiedag i dag ja og jeg er veldig fornøyd:-)

Ned 1,2kg

Dette går veien:-)

Og gir en god motivasjon i jakten på sluttvekten.

Og jeg må vel innrømme at jeg ikke har vær sånn veldig spesielt flink, har ikke veid og målt alt, men spist med måte. MEN, jeg har ikke drikket brus og spist godteri pluss at jeg har vært veldig flink til å drikke mye vann. Vann er nøkkelen til vektnedgang hos meg:-)

Så flink du har vært som har gått ned så mye :D

Man ser at jobbing gir resultater, men oxo desverre noen ganger ser man ikke de talla man hadde håpet og trudd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Vi er så heldige at vi får svømme en dag i uka på jobb. Synes egentlig at det er ganske kjedelig, men vi er jo noen som svømmer sammen, og da er det straks litt hyggeligere B) Jeg blir ganske fort sliten, så i går svømte jeg 15 minutter, gjorde noen styreøvelser og så svømte jeg 15 minutter igjen. Kjenner styrkeøvelsene godt i kroppen idag, enda det ikke kjentes fryktelig tungt ut i går (vanntrening er vel egentlig veldig ok).

Stå på jenter :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurte på om jeg kunne være med dere her?

Er 24 år, og veier 88,1 kg. Har egentlig alltid hatt et positivt forhold til trening, noen perioder mer enn andre. Minuset mitt er nok at jeg har et godt øye for sjokolade og annet godt, og mest sannsynlig at jeg spiser mer av mat med mye kcal i enn nødvendig. Så i de siste årene har nok kiloene kommet snikende på meg.

Klart du kan være med oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så heldige at vi får svømme en dag i uka på jobb. Synes egentlig at det er ganske kjedelig, men vi er jo noen som svømmer sammen, og da er det straks litt hyggeligere B) Jeg blir ganske fort sliten, så i går svømte jeg 15 minutter, gjorde noen styreøvelser og så svømte jeg 15 minutter igjen. Kjenner styrkeøvelsene godt i kroppen idag, enda det ikke kjentes fryktelig tungt ut i går (vanntrening er vel egentlig veldig ok).

Stå på jenter :rolleyes:

Jeg gikk på vannaerobic før og man merka det på kroppen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer utfordringene til og stå i kø :wacko:

Vi skal i bursdag og vi er bedt på kaker og kaffe :wacko:

Hvordan skal dette gå :(

En ting er sikkert at jeg kan ikke være sulten når jeg reiser dit ;)

Må nok trene ekstra hardt til uka for nå føler jeg meg soppas frisk at jeg kan begynne trene igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. jeg er på farten denne helga også. Skal på med sko og ut på tur imorgen tidlig altså !!!

Ja da er du jammen meg flink om du gjør det;)

Vi er bedt bort på frokost i morgen vi av alle ting, men da er det i alle fall vanlig mat uten noe ekstra heldigvis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner en ny uke med ny start :D

Gleder meg til og ta fatt på uka med en mye friskere kropp som kan begynne trene igjen :D:D:D

Da er det bare og komme seg inn i gode rutiner og vaner med både mat og trening ;) Treninga de første dagene blir nok veldig tungt, men må bare true meg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos mamma i helgen, og fikk med modern ut på tur søndag morgen- en drøy time, 5 km :rolleyes: det hjalp i alle fall litt på humøret. Litt mer sur på meg selv over at de 25 milene hjem med tenåringen i bilen medførte for mye trøkke-i-trynet i 3 timer :angry:

MANDAG B) NY GIV jenter !

Stå på :D

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare jeg som ikke har "rapportert" her ser jeg. Jeg har rett og slett glemt å veie meg, har ikke lyst til å gjøre det mens mannfolket er der og vekta står på soverommet og han har hatt ferie denne uka. Men i morgen, skal prøve å få gjort det i morgen tidlig.

For øvrig har jeg hatt ukens svømmeøkt i dag. Visste dere at rolig svømming forbrenner masse kalorier!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer jenter? Har dere feiga ut? Ikke gi opp selv om det er tungt å endre vaner!! Var fornøyd i dag - gikk jo opp forrige uke, så da var det godt å ha kommet ned til -0,4kg under startvekta i dag. Håpet mitt er å komme under 90kg innen 1.mai. :blink:

Jeg har ikke gitt opp. Har nå oppdatert her innimellom, men lite respons fra andre.

Så bra med vekta:) gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir det ingen tur på vekta denne uka. Har satt en strek over alt etter nyttår og begynner på nytt neste uke;) jeg har ikke gått opp der jeg har gått ned, men det har heller ikke gått noe særlig ned i det siste for er ikke flink nok med maten.

Jeg kommer sterkere tilbake;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir det ingen tur på vekta denne uka. Har satt en strek over alt etter nyttår og begynner på nytt neste uke;) jeg har ikke gått opp der jeg har gått ned, men det har heller ikke gått noe særlig ned i det siste for er ikke flink nok med maten.

Jeg kommer sterkere tilbake;)

Jeg er ikke særlig flink jeg heller, men det er visst bare oss to igjen, så her er bare å henge i - ikke gi opp! Bør du ikke veie deg uansett da, så du har ny startvekt? Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig flink jeg heller, men det er visst bare oss to igjen, så her er bare å henge i - ikke gi opp! Bør du ikke veie deg uansett da, så du har ny startvekt? Lykke til :-)

Ja er ikke mye liv fra de andre her inne, men men.

Jo kan kansje være lurt det;) men det blir i tilfelle bare nytt start vekt for min egentlig del; ) vil ha den høyeste som ordentlig start;)

Det blir i hvertfall god trening på meg denna uka;) to håndball treninger og en kamp;)

Så det eneste problemet er egentlig maten, komme meg ut og trene klarer jeg: D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Balo

Ny veiedag vekt: 80.9 kg, har gått ned 2.7 kg siden jeg startet. Kjempefornøyd.

Dersom det er vanskelig med maten ville jeg prøvd å finne ut hva som er vanskelig, er det posjonene, antall måltid eller innholdet? For meg er det å holde igjen til middag som er en utfordring, og det at jeg da ofte er kjempesulten om kvelden. Spiser kveldsmat hver kveld, men dersom det ikke holder legger jeg til en appelsin, et eple eller et par knekkebrød, for jeg hater å legge meg sulten. Da føler jeg virkelig at jeg er på slankekur, og det er jo egentlig ikke det som er meningen. Dette skal man jo kunne leve med resten av livet, ellers går det som sist at man legger på seg alt igjen, og det orker jeg ikke en gang til. Derfor sier jeg til meg selv flere ganger om dagen,dette er ingen slankekur, men en ny måte å leve på. Jeg vet jo at dersom jeg begynner å spise sjokolade, store middager, osv. igjen så legger jeg på meg.

Tenk positivt, finn ut hva som er mest vanskelig, start med det og ta det gradvis, uten å ha for store ambisjoner om å rase ned i vekt. 0,5 kg per uke er mer enn nok, det tar litt lenger tid, men da klarer du det i hverdagen resten av livet, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli med her ? Ja jeg veier altså 95,6 kg..Herregud nesten 100kg..Jeg har så masse magefett at jeg ser ut som jeg er gravid i åttende måned..Det er så flaut.. :/

Har så lav selvtillitt at det er helt utrolig..Jeg har forsøkt mange ganger og går ned masse, ca 2 kilo i uka, men etterhvert gir jeg opp. Hvorfor kan jeg ikke være sterk..? Jeg vil så gjerne veie 70 kg igjen...og ikke skamme meg over kroppen min.. Med to barn har jeg hele tiden fortrengt hvordan jeg ser ut..Jakka mi er såvidt jeg får dratt igjen glidelåsen på..Gud hvor jeg hater å være tjukk...eg vil så gjerne få en normal kropp til sommeren 2012 :) Kan jeg klare det? Det er så masse fristelser overalt, jeg har et unormalt forhold til mat.. Jeg klarer ikke å kose meg med mindre jeg har snop eller brus. Tenk å tenke slik at det er ingenting å glede seg over hvis man ikke kan spise snop, merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli med her ? Ja jeg veier altså 95,6 kg..Herregud nesten 100kg..Jeg har så masse magefett at jeg ser ut som jeg er gravid i åttende måned..Det er så flaut.. :/

Har så lav selvtillitt at det er helt utrolig..Jeg har forsøkt mange ganger og går ned masse, ca 2 kilo i uka, men etterhvert gir jeg opp. Hvorfor kan jeg ikke være sterk..? Jeg vil så gjerne veie 70 kg igjen...og ikke skamme meg over kroppen min.. Med to barn har jeg hele tiden fortrengt hvordan jeg ser ut..Jakka mi er såvidt jeg får dratt igjen glidelåsen på..Gud hvor jeg hater å være tjukk...eg vil så gjerne få en normal kropp til sommeren 2012 :) Kan jeg klare det? Det er så masse fristelser overalt, jeg har et unormalt forhold til mat.. Jeg klarer ikke å kose meg med mindre jeg har snop eller brus. Tenk å tenke slik at det er ingenting å glede seg over hvis man ikke kan spise snop, merkelig....

Helt supert å få med en til!

Ikke lurt å tenke 2 kg i uka tror jeg.. det er litt mye kanskje? endring av livsstil er det som skal til, dette vet vi jo, men det er ikke så lett når det er så mange fristelser. Jeg er sulten hele tiden og klarer stadig vekk ikke å motstå fristelsen. og hvis jeg først "sprekker" så kan jeg jo like gjerne spise sjokolade også. Noe dritt om vinteren er at jeg sliter med at jeg jobber mye utover ettermiddagen og da er det mørkt og kaldt og glatt når jeg kommer hjem :( prøver allikevel å være flink og trene men det blir litt så som så. Ganske sur på meg selv jeg egentlig.

Men vi må prøve å muntre hverandre opp! Ta et skritt av gangen. Vær glad for alle dager som går bra og vær glad for hvert eneste trimpoeng vi klarer å oppnå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye trimpoeng i dag! Først rask gange fra verkstedet til jobben 15 minutter, senere på dagen 45 minutters styrketrening ispedd mye latter og selvironi med gode kolleger - så jeg skrev 30 min, etterpå 30 min rolig svømming. Flink!! MEN - hva hjelper det når jeg blir dødsulten og trøkker i meg i søkk og kav :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...