Gå til innhold

MIN LOGG


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Ny uke, nye muligheter!

Sånn gikk da helgen... En øl og litt potetgull på fredag, to øl og en troika på lørdag! Vekten er 200 gram opp idag men det går fort ned igjen! Må kose seg litt!;)

Nå ser jeg fram til vinjerock og gleder med utrolig masse!! Denne uka skal jeg være skikkelig flink så det ikke skeier helt ut til helga... tror jeg kommer til å være flink... JA det bli alkohol men maten blir ikke så ille! Pakker med knekkebrød!;)

Nå skal jeg kose meg med blåbærmusli og vaniljeyoghurt til frokost!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greteroedes frokostgrøt til frokost idag... den er så god og mettende!!

Ellers denne uka.. NULL trening! Hadde tenkt igår men jeg fikk så vondt i nakken og hodet at jeg måtte bare legge meg! Idag må jeg ordne huset litt så idag blir det sikkert ingenting! Er så vanskelig å ska trene når unga er hjemme og de legger seg seint nå i ferien! Ikke sikkert det blir så mye trening på meg før skoler og barnehager begynner igjen!

Nei jeg får hive meg rundt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag! Idag skal jeg trene litt! Etter at sønnen min har hatt besøk skal jeg enten sykle eller gå en tur! Føler meg så slapp og svak at det trengs absolutt!

Spisingen går utmerket men etter snikveiing,står jeg stille.. Må sikkert snart lure kroppen igjen med mer eller mindre kalotiinntak! Kjedelig når det står stille og lite motiverende, men jeg gir ikke opp!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 min på sykkelen og grete roedes frokostgrøt etterpå! Knallstart på dagen gitt!;) Håper på godt resultat imorgen for da reiser jeg på festival.. håper jeg ikke skeier masse ut!! Når jeg kommer hjem blir det ferietur rett til sverige og der blir det sikkert no god mat.. Skal prøve å regne kalorier i hodet så det ikke blir så ille!;)

Men uansett.. jeg tar ferie og gleder meg!!;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0.5 kg til 62.3 kg. Kjempefornøyd med det! Reiser nå på festival!;)

Uke 1: 72,7

Uke 2: 71,3

Uke 3: 70,8

Uke 4: 70,2

Uke 5: 69,2

Uke 6: 69,1

Uke 9: 65,6

Uke 10: 66

Uke 11: 67

Uke 12: 66.2 (midjemål 67)

Uke 13: 66

Uke 14: 66.2 (midjemål 66)

Uke 15:66.2

Uke 16:66.1

Uke 17:65.5

Uke 18:65.8

Uke 19: 65.3 (midjemål 65)

Uke 20: 65

Uke 21: 65

Uke 22: 64.8

Uke 23: 63.3

Uke 24: 64.8

Uke 25: 63.9 (midjemål 64)

Uke 26: 63.9

Uke 27: 63

Uke 28: 62.8

Uke 29: 62.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

da skal jeg prøve å oppåsummere sommerferien min her..

Reiste først på festival som var kjempeartigt men kjempekaldt! Vart no god mat kan du si..

Reiste dagen etterpå til sverige der vi var i kolmården dyrepark i to dager og en dag vi bare vandra rundt i byen vi var i.. vart MYE god mat og ikke minst knaskemat når man sitter uendelig mange timer i bil. deretter var det hjem igjen og arrangerte en bryllupsfest i hagen som vi skulle ha ett år etter vi gifta oss. MASSE god mat og drikke!!

Jeg har hatt det utrolig bra på ferien! jeg sa til meg selv at jeg skal slanke meg 10 kg til sommeren og det klarte jeg og da skulle jeg ikke slanke meg på ferie og det har jeg heller ikke gjort! Jeg har ikke drukket så mye vann.. har spist store og få måltid, godteri,alkohol osv. Men det var nesten verdt det! Ja jeg er 4,2 kg mer enn jeg var da jeg reiste på ferie men også mer motivert til å slanke det bort!!

Begynner på jobb igjen idag og begynner også på ny slanking. Jeg kjenner godt på kroppen min at den har ikke hatt det no bra med så mye dritmat så dette skal bli godt!;)

Starter på 66.5 kg! Og jeg skal ned 8.5 kg til jul!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min første treningsøkt med livegym igår og fikk trent en time.. det var utrolig godt og kjenner jeg er veldig stiv og støl idag! Må nok innom livegym nå også og få trimma mer! Maten går veldig fint! Spiser mest knekkebrød og sunne pålegg men også grøter og fruktmusli! Blitt flink til å ihvertfall ha med meg knekkebrød på jobb! Også drikker jeg masse vann... de 4 kg jeg fikk kasta på meg,håper jeg går fort ned igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to dager med livegym og stiv ja!! Kjenner at dette er god trim!;) Tenkte jeg skulle trene litt nå også.. er moro!;) Snikveiing viser at vekta går fort ned nå.. blir spennende var det blir på fredag! Håper syndekiloene mine går fort ned så jeg kan fortsette der jeg slapp... nærma meg 50 tallet jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nedgang men lang ifra det jeg ville at det skulle bli.. snikveiing denne uken viste at jeg gikk ned mer enn det vekta stod på idag men men... trodde vekten kom til å stupe ned den første uken siden de 4 kiloene kasta seg så brått på meg de to ukene jeg hadde ferie!!Trena hver dag har jeg også!

Hmm.... jaja... jeg fortsetter jeg!;)

 

Etter sommerferien 66.5 kg!! :blink:

Uke 1: 65,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med total lei av å slankesegmodus har jeg nok spist mye feil og ja..mye!! Menstrasjonen tuller med huet mitt og mener jeg trenger sjokolade og sånn! Men nå tar jeg igjen og har trent aerobic og styrke til svetten hagla!! sliten og så herlig følelse det er! Nå skal jeg ut i sola og brune meg litt før det blir seinvakt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med spisingen for tida! Er nok igrunn fryktelig lei slanking og etter den utrolige oppgangen etter ferien er det trått å se vekttall som tok meg mnd å gå ned før! jeg skal ikke gi opp eller no men fy som jeg trenger motivasjon nå... har blitt ganske flink til å trene nå da men spisingen er så som så! håper jeg tar meg sammen så tallet på fredag blir motiverende nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i form denne uka og det er litt trått! Både nakke,hue og armer streiker og magen sliter med syre! Det har ikke blitt no særlig trening denne uka pga dette! Men det ble nedgang da... 0.9 kg ned til 65 kg! Dette tallet har jeg sett før og angrer nå bittert på at jeg spiste så enormt i ferien!!! Men men... jeg skal ned igjen til 62!!

 

Etter sommerferien 66.5 kg!!

Uke 1: 65,9 kg

Uke 2: 65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått greitt med spisinga denne uka men formen er fortsatt dårlig.. har ikke trent en eneste gang denne uka men får prøve meg idag tenkte jeg! Ser at vekta går fortsatt nedover så det er positivt da! blir spennende å se vekten imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1.1 kg til 63.9! Kjempefornøyd med at det går så godt nedover!;) Har igjen å gå ned 1.6 kg for å komme til dit jeg var før ferien, men det skal gå!;)Cm på kroppen har gått ned nesten til det jeg var før ferien! Idag blir det fredagspils siden jeg har vært så flink!;)

 

Etter sommerferien 66.5 kg!!

Uke 1: 65,9 kg

Uke 2: 65

Uke 3: 63.9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsjeæsj! Ingen nedgang denne uka! Denne helgen som kommer her er det null godteri... eneste blir fredagspilsen som jeg bare må ha! Tuborg lite da!;)

 

Ingen trening heller for jeg har vært så sliten og formen har vært dårlig.. det har vært mye jobbing men og ikke frihelg på tre uker så nå skal det bli godt med frihelg og litt mer fri neste uke!;)

 

Etter sommerferien 66.5 kg!!

Uke 1: 65,9 kg

Uke 2: 65

Uke 3: 63.9

Uke 4: 63.9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tur både lørdag og søndag.. Ble ikke så langt men kjente at kroppen var uvant med å røre på seg... oppoverbakkene var harde!! Så jeg tenkte i går at å være 28 år og i så dårlig form er ikke aktuelt så igårkveld fikk jeg med meg ektemannen og trimma til livegym så svetten hagla og fikk blodsmak i munnen! Ble kjempesliten men så godt det var etterpå! Deretter kutta vi opp gulrøtter,agurk og sukkererter og lagde dip til. meget god kveldsmat. Vekten idag viser god nedgang i løpet av helgen så endelig har jeg en helg jeg ikke skeier ut og vekten reiser til værs!! Blir spennende å se hvor flink jeg er i uka nå og hvordan vekten er på fredag!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer at jeg har vært kjæreste med ektemannen i 8 år idag! Ble litt is og blir vin og deler en troika etter unga hat lagt seg... blir litt over 1500 kcal med alt så det skal gå bra! Eller trena jeg høyintensiv aerobic/kondisjon idag til jeg såg mannen med hjåen!! Ble 40 min og ikke mer!!;)

 

Spent på veiing på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig kontrollert spising igår når vi skulle feire at vi hadde vært sammen i 8 år, og jeg var veldig fornøyd men gikk på vekta idag som viste 1 kg oppgang fra igår!! What? Tror ikke kroppen min tåler noe som helst godteri før den flyr i taket og det er jammen trått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. fortsatt det samma! Driitlei... sånn er det når man er nærme målet! fortsatt 63.9.. nytt tall lar vente på seg!

 

Etter sommerferien 66.5 kg!!

Uke 1: 65,9 kg

Uke 2: 65

Uke 3: 63.9

Uke 4: 63.9

Uke 5: 63.9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har ikke vært her inne siden 7 september. Motivasjonen har vært fullstendig borte! Jeg begynte å spise mer normalt og har kost meg litt ekstra.. prøvd å venne kroppen til å være stabil på denne vekten. Det har stått mellom 64 til 66 kg men ikke mer en det så jeg har vært fornøyd. Idag er jeg 65 kg så jeg har ikke stor oppgang siden sist! Det som plager meg mest er at det har vært liten trening. Jeg merker det på to bukser jeg har, hvor trange de har blitt og da får jeg hetta! Målet mitt er nå å komme ned til 58 kg og få trimma meg mer! Skal prøve å være mer innom her for å hente motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Im back!!

Har driti i slanking.. kosa meg maaaasse i jula med godt mat og drikke men nå ser jeg nok og kjenner at jeg har blitt litt større ja!

Kroppen har nok stabilisert seg på rundt 65-66 og det er godt!

ligger idag på 66,6 kg og SKAL ned til 58. Det er mitt endelige mål!

Håper at det går til sommeren men etter masse erfaring i slanking kan de siste kiloene ta laaaang tid!

Håper å gå ned 4 kg til påsken så gå ned 4.6 til sommeren.

håper jeg får trena en del for det trenger jeg sårt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei vet ikke om du husker meg, men jeg skal nå ned 15 kg, har du kunnet skrevet ned hva du spiser sånn ca på en normal dag?

 

stor klem:)

Heisann! Husker deg vettu! Har det gått bra med deg?

Kan skrive sånn ca hva jeg spiser nå.. Har kutta ut mye brød så det blir en del knekkebrød. Grete roedes hjemmelaga knekkebrød er å anbefale. Jeg spiser to knekkebrød eller en brødskive til frokost. Bruker pålegg som kalkunskinke, makrell i tomat,røkt laks,egg, eplemos uten sukker,peppermakrell. Det jeg har veldig dilla på er philadelphia light med multesyltetøy! Lavt på kalorier!Eller er det godt med yoghurt med blåbærmusli oppi!

mellommåltid er smoothie eller frukt eller et knekkebrød.

lunsj blir det samme som frokost hvis ikke jeg er flink til å lage salat eller omelett.

Til middag lager jeg ofte de middagene som grete roede har på nettsiden sin. wok,lakseburger,kjøttaus pizzaiola osv.(veldig gode middager med masse grønnsaker). Kveldsmat er et knekkebrød eller en brødskive alt ettersom hvor sulten jeg er. Veldig godt med et grovt brød med kesam og bær! (greteroede oppskrift) Masse godt å finne på grete roede sidene!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ganske bra denne helgen.. snikveiing viser ikke noe oppgang men heller nedgang. Endte helgen igår med to ispinner etter hverandre for jeg har blitt så utrolig sår i halsen!! ser at de kiloenejeg gikk opp i jula raste ned med en gang... var en gang i jula helt oppi 68 kilo og da fikk jeg bakoversveis. nå har allerede to kilo av dem gått ned. starta dagen idag med yoghurt og blåbærmusli. skal bake mer grete roede knekkebrød og begynne med å ta vekk noe julepynt før jeg ender dagen på seinvakt! blir ikke noe trening på meg før jeg er blitt frisk ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...