Gå til innhold

MIN LOGG


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest jqulin

Litt spent på morgendagens veiing! Vært masse kakespising! Skulle feire minstmann og det ble ikke mindre enn 3 feiringer og jeg spiste kake hver gang! 

Jeg har trent litt da! Gått turer, trent styrke.. idag jogga jeg 9 km på en time på tredemølla! Nå har jeg søtsug men har spist litt frossen mango og en pære så skal holde meg med det idag!

Straks seinvakt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Opp 600 gram til 69.5! Jiikes!! Det var all kakespisinga det!? Vel vel... straks konfirmasjon og masse kaker da også så detta vil jo gå bra!?

Det som er bra er at jeg er inni no treningskjør nå! Helt sykt forferdelig stiv men kom meg på trenin idag også! Stolt av det! Vaska litt hus og skal snart sende unga mine på 4h overnatting! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest jqulin

Jada! Er her enda! Mellom to konfirmasjoner der det blir absolutt altfor mye mat! Var sprekkferdig etter konfirmasjon sist! Såg ut som jeg var 6 mnd på vei!? Tok litt grep igjen. Greidde å springe 9.2 km på 1 time på tredemølla dager etterpå! Klarer snart 1 mil igjen! Et mål jeg har klart før! Ellers har jeg holdt meg aktiv! Og jobba mye! Nå har jeg en del fridager og nyter sola! Veiedagen idag viser hele 1.7 kg ned fra sist gang! Så utrulig glad for det! Nå blinker 67.8 kg mot meg!!

Skal vaske golv og tørke litt støv før jeg skal ut i sola og steike meg litt idag igjen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...