Gå til innhold

"40 og fantastisk flott" til sommeren!


Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Heisann. Koselig at du stikker innom, Komal.

Her starta jeg vinterferien med litt oppblussing av sjukdommen igjen, men heldigvis så har den nå med masse avslapping, nedstressing, masse søv og flere liter vann sluppet taket.

 

Jeg hadde store planer om masse trening i vinterferien,men fant ut at jeg burde kanskje ta kroppen litt på alvor etter mange uker med hangling og tøff antibiotikakur med mere bivirkninger enn jeg hadde regna med, og få slappa litt av og komme meg til hektene.

 

Så langt bare ei trimøkt denne uka, med en ca times tur i middels fart og 15 min med kettlebells. Kettlebell var knallbra! En rekker så mange øvelser og muskelgrupper på 15 min. Og blodpumpa fikk også kjørt seg ;)

 

Jeg har sovet masse i ferien, og sovet godt....... så kroppen er nyladet til 5 uker med knallkjør på arbeid fram mot påske og store teaterforestilling for hele skolen. PUH!! Stor tradisjon, masse arbeid og en suksess hvert år ;)

 

Veiinga denne uka er jeg noe skeptisk på, selv om matinntaket har vært greit, men mensen i anmarsj og eldstejenta hjemme og alle 5 tilbords, så blir det servert taco i kveld.. :S

 

Det får bli denne ukas "kosekveld", for det er kos når vi skal spise alle ilag.

 

Lykke til alle sammen!! Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Er lei........ møkkalei av å hangle med sjukdom og snørr. VInterferien som skulle være min Camp-Biggest-Looser" ble startet me denda mere snørr og gørr. Så jeg har brukt ferien på å slappe av, stresse ned og prøve å komme meg ti hektene igjen. Syntest jeg var bedre i helga, men etter to dager på jobb kommer frostriene igjen, og jeg nyser og snørrer igen!! Er det mulig.!!!

 

Glemte å veiie meg i helgen også, så jeg har bare satt det på vent til neste veiiedag. Men hvor i allverden skal jeg finne motivasjon til å komme igang igjen?

 

Har fortsatt klart å holde meg helt unna godterier og snacks, og brus kun til fredagskveldens middag. Dette er jeg veldig fornøyd med.

 

Men jeg må komme igang med treninga igjen og registreringa av matinntaket.

 

Trenger virelig en tupp i ræva!!! (Sikker på jeg har gått opp de stakkars kiloene jeg har slitt med å bli kvitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Ser vi har omtrent samme historikk. Jeg har også klart å gå ned noen kilo til vinterferien, har bruktvinterferien til å hvile, gå på ski og spise sjokolade... :-)

Jeg er også lærer.... Sliter nå med å komme igang igjen,.. Kanskje vi kan tuppe hverandre i baken sammen...

Klarer vi å få til to gåturer på minst en time før søndag kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...