Gå til innhold

før og etterbilder, tør jeg dette da mon tro:)

Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med vekttapet, og tusen takk for at du tør å legge ut bildene av deg selv. Det er modig gjort! Og er til veldig inspirasjon for oss andre. En ting som jeg ikke har sett kommentert her, er hvor mye sunnere og friskere du ser ut på etterbildene, du ser rett og slett fresh ut innvendig også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Har et mål om å klare 9-10 kg til 29 februar, veide meg forrige onsdag på kurset og veide 72,9, neste veiing er nå på onsdag, vet ikke om det er realistisk da men hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beundringsverdig at du har klart å gå ned så mykje! Du har blitt kjempeflott :) Er heilt sikker på at du klarer dei siste kiloa også :) Inspirerande for oss andre å sjå det flotte resultatet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Ja på kurset sist hadde jeg bare gått ned 200 gram, men kursveilederen sa:når du før kurset nesten sultet deg så er det ikke rart du har gått ned mer, men du mangler jo bare 4,7 kg før du har gått ned 30 kg, og det er mye. jeg skrev mail til hun i går og sa jeg vurderte ikek å komme førstkommende onsdag for jeg er livredd for å ikke gå ned til da, men hun sa jeg sku komme og heller tenke at de andre rundt bordet er større enn meg og dem har mer å ta av så da er det naturlig at dem går ned mer og.

Har en svart kjole jeg vil ha på meg på ylvis showet 10 mars med kompisen min og den har jeg ikek brukt siden 2003, den passer foran men glidelåsen stopper i ryggen ved bhen, men jeg har 6 uker på meg så sist jeg veide den veide jeg 68 kg, håper virkelig jeg klarer få den på meg til den tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bli glad i meg selv, for jeg hater virkelig utseendet mitt

Hei Englejenta,

"besøker" deg her inne jeg. :D

Det du sier er trist å høre, og absolutt ingen grunn til, du er en feiende flott dame uansett, men fra en som har vært på omtrent samme størrelse så vet jeg godt at det er vanskelig å trives så stor, og at selvtilliten vokser når man går ned. Likevel tenker jeg at det er viktig å huske at vi er like gode enten/eller, og de samme menneskene inni oss.

Du er en inspirasjon for andre.

GO GIRL! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Løken

Jeg så på en link som mittår hadde lagt ut om tv3viaplay.se med anna anka. hun skulle hjelpe ei dame ned i vekt, og jeg husker når jeg var like stor som hu dama så jeg begynte gråte. hvordan kunne jeg bli så stor? skjemmes over meg selv

Hei, jeg må si du er tøff som la ut bilde av deg selv, og du ser utrolig flott ut. En kjempe inspirasjon for oss andre som vil gå ned også. Jeg syns absolutt ikke du skal skjemmes over din kropp nå. Se helheten i hva du har klart oppnå og se videre på målet ditt. Du er kjempe flink! Vær stolt istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flott du er da:) super inspirasjon for oss andre.. ja jeg har veid 84 kg på mitt tyngste å jeg er bare 160 høy så jeg vet hvor utrolig tungt alt var før.. det er så godt å være lettere selv om man i svake øyeblikk bare vil sitte i sofaen og spise alt for mye... merker at jeg blir mye mer fornøyd etter å ha gått turer eller trena.. men det viktigste er å finne noe man trives med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

keg gikk ned 0,9 på forrige veiedag så det går smått nedover, men virket ikke som kursveilederen ville jeg skulle på nytt kurs for hun mente jeg ikke bør ned så mye mer, men er det ikke det viktigste at jeg blir fornøyd? jeg vil ned til rundt 58, men vil veie 65,8 29 februar. nå veier jeg 71,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...