Gå til innhold

Vi som er i vår andre ungdom og i 50 årene


Gjest prillarodden
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen

 

I morgen er det onsdag og eg skal starte på mitt andre kurs,gleder meg til det. Snart sommer og da har eg lyst til å føle meg vel i bikini.Greier eg 6 kg til så begynner målet å nærme seg :rolleyes: Den største utfordringa for meg er at eg går turnus,og det gir meg mange utfordringer.Men det er noko eg må lære meg å leve med. Ønsker alle ei flott veke,stå på. Så når vi målet vårt :rolleyes: :rolleyes:

 

lykke til på startdag. Håper du når målet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er tøft for motivasjonen når det stagnerer, men det eneste rette er jo å fortsette. Har vært heldig, har hatt jevn nedgang hele veien, men det er det jeg jobber mest med i tankevirksomheten, være forberedt på at det kan stagnere, og at jeg da må fortsette som om det skulle være nedgang, like motivert og med gå på humør. Veldig enkelt å si det, noe annet når en står midt oppi det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tøft for motivasjonen når det stagnerer, men det eneste rette er jo å fortsette. Har vært heldig, har hatt jevn nedgang hele veien, men det er det jeg jobber mest med i tankevirksomheten, være forberedt på at det kan stagnere, og at jeg da må fortsette som om det skulle være nedgang, like motivert og med gå på humør. Veldig enkelt å si det, noe annet når en står midt oppi det :)

 

Litt av noen resultater du har oppnådd. Skulle ønske det var meg. Har skjønt at jeg ikke har den steiniljen man skal ha for å oppnå et noenlunde raskt vekttap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel rett, at det går på vilje. Da jeg startet var jeg fast bestemt på å være nøye med mat, frimerker og trim, koste hva det koste ville. De to første månedene var tøffe, for jeg var fryktelig sliten og ønsket mest bare å sove. Veide all mat, det gjør jeg fortsatt, og tvang meg til trim. Men etterhvert ble det lettere, men ikke før jeg hadde tatt av nærmere 10 kg. Da begynte energien å komme. Regnet med at jeg ville være sliten i starten, men ikke at det skulle vare så lenge, og at jeg skulle være så ekstremt trøtt. Samtidig veldig glad for at jeg ikke visste det, for da er jeg ikke sikker på jeg hadde startet som jeg gjorde.

Og har jo igjen for det nå, så angrer ikke, men ikke en gang til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...