Gå til innhold

Back on track


Gjest Mimi
 Share

Anbefalte innlegg

Har et mål om å fortsette treninga altså, har ikke tenkt å prate det bort, har bare vært litt mye nå... Har ikke de store forhåpningene i morgen jeg heller, men satser på at det ikke går opp...

 

Tvi - tvi!

 

Sånn er det noen ganger, jeg skal hjelpe med å holde deg litt i øra jeg ;)

Jeg kan skryte av 1,5 timers tur i marka nå i kveld! Spontant og veldig bra. Tross skiftende vær i dag, var det nesten vindstille og skyfritt da sola forsvant ned i vest. Nydelig!

 

Lykke til til deg i morgen også. Heia heia!

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stillstand her også. Ganske forventet. Er litt redd jeg begynner å bli for fornøyd, og da mister jeg fokus. Og så er det noe med disse siste kiloene som er så vanskelige. Kanskje jeg burde overbevise meg selv om at jeg burde satse på 60 kg, slik at det fortsatt er lang vei og at jeg må ta meg grunndig sammen? :lol:

 

Jaja. Fortsatt fokus og mer trim, så går dette veien.

 

Heia oss :)

Nyt høstdagene du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig uke på alle måter <_< (ja, hvis man ser bort fra at jeg har nytt hver en sjokoladebit da!), ikke har jeg trent, ikke har jeg spist bra... jeg har til og med spist sjokolade daglig, en dag med fastfood (som jeg slett ikke er noe glad i)og i helgen lagde jeg likså godt pizza og droppet den planlagte salaten vi skulle hatt til. Jeg har ikke skrevet opp daglig inntak en eneste gang... Så dette står til stryk minus!!! :blink:

 

På toppen av det hele veide jeg meg ikke i dag. Det gjorde jeg på søndag, og da hadde jeg ufortjent nok gått ned 200 gram, hvilket naturligvis ikke er reelt. Men det er vel like fortjent som alle de gangene jeg har gått opp selv om jeg har gjort alt etter boka.

 

Hva med deg deg, Vimsa? Stille fra den fronten også. Håper intet nytt er godt nytt.

 

Problemet mitt nå er at det står ganske mange sosiale eventer og matkalaser på programmet fremover, så det er ikke bedring å spore i nærmeste fremtid. På lørdag skal jeg likså godt ut og spise 7-retters med like mye vin til (eller noe i den duren), for ikke å nevne at jeg i neste uke befinner meg i Europas matmekka.

 

Det er jo ikke akkurat synd på meg som skal på ferie, men synd for linja er det jo. Wish med luck!

 

Håper alt står bra til hos deg!

Over og ut - Mimi i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt betyr nok ikke godt nytt akkurat nå... Vekten fortsetter å gå opp! og jeg kjenner frustrasjonen boble... Har begynt å registrere hver smitt og smule her igjen og håper det skal gjøre susen. Problemet er nok at jeg begynner å bli ganske lei av å hele tiden holde styr på det jeg spiser, noe som gjør at jeg skeier ut. Prøver å endre strategi her nå, spise mer til måltidene og heller droppe mellommåltidene. Satser på at jeg skal holde meg mett lenger. Sånn som det har vært til nå så har jeg vært sulten igjen etter et par timer, og har egentlig ikke nok kalorier til å spise meg mett (orker ikke å bare knaske gulrøtter hele tiden!) Ender opp med å gå mye halvsulten...

 

Så var det den treninga da...dårlig samvittighet her nå... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da - jeg hadde håpet du hadde bedre nytt. Jeg velger i første omgang å si at vi er flinke som kommer innom her, og ikke bare stikker halen mellom beina og uteblir når det går skeis.

 

Når det er sagt, så må vi ta tak! Jeg tror du gjør lurt i å registrere ALT. Hvis du gjør det så kan du jo ikke fortsette å gå opp på sikt hvis du holder deg på 1300 kcal (uten trening). Jeg synes ikke det er så krevende å registrere. Jeg spiser jo alltid det samme til frokost, så det er bare å kopiere fra dag til dag.

 

Det som er krevende, men som funker er planlegging av måltider. Der har jeg sviktet i det siste. Er litt lei, og det er jo ikke noe rart... Må ta meg kraftig sammen, men det blir ikke før i uke 41. Må være så ærlig med meg selv. Er egentlig litt fornøyd, og da skorter det på motivasjonen.

 

Lykke til, og kom innom med sorger, gleder og synder!

 

Heia oss !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ser jeg at vekta går riktige veien! Håper bare det varer... Hadde planer om å registrere alt inntak, men med flere dager på skolen denne uken har registreringen sklidd ut. Det som IKKE har sklidd ut er kostholdet! Der har jeg hatt stålkontroll - og er egentlig ganske førnøyd med meg selv ;)

Nå kommer helgen med bursdag hos venner i morgen, og middag hos foreldrene mine på søndag. Jeg får lage meg en plan og holde meg til den :)

 

Fiiin fredag og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen i helgen gikk ganske bra, i tillegg til at det ble skogstur med familien på søndag.

 

Vekta i dag var som jeg håpet, og viste i dag 65,8 kg. Bare 0.8 kg fra delmål 1.

I dag ble semesteroppgaven levert, og jeg tror jammen jeg skal unne meg litt høstferie og kos med ungene noen dager :)

 

Hvordan går det med deg da Mimi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har slettes ikke glemt deg! Men tilgang til nett i utlandet et visst ikke like enkelt som i Norge.

 

Godt å høre at vekta går riktig vei for deg! Heia heia :)

 

Jeg har vært bortreist og motivasjonene min er litt blandet. Er litt usikker på hva jeg vil. Egentlig tror jeg faktisk at jeg vil ned 5 kilo til, mye fordi jeg har så stort bryst, og å prøve klær sørover i Europa er egentlig bare deprimerende. Samtidig driver jeg seriøst å vurderer brystreduksjon. Alt dette imens jeg ikke er supermotivert for å ta skikkelig tak i de siste 5 kiloene...

 

De siste 2-3 ukene har jeg ikke vært flink til noen verdens ting, likevel har vekta spilt på lag med meg. Ikke nedover naturligvis, men stabil i alle fall. Skremmende stabil. Etter å ha badet i sjokolade, god mat, desserter og alkohol så viste vekta fortsatt 69,9 da jeg kom hjem. Jeg måtte faktisk ta et par sjampoflasker i hånda for å sjekke at vekta ikke har låst seg, den har jo vist samme tall flere uker på rad nå! Men neida, den virker, og jeg tviholder på 60-tallet. Når det er sagt, så må jeg nok passe meg veldig for at ikke 70-tallet skal dukke opp igjen.

 

Håper du har hatt det fint i høstferien!

 

Tanker og hilsener fra Mimi :)

 

PS Nå er det jammen lenge siden vi har hørt fra Movistar. Mon tro om vi har mistet henne helt? Kanskje vi egentlig burde starte en ny tråd og få med oss litt flere? Ka du tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært bortreist og motivasjonene min er litt blandet. Er litt usikker på hva jeg vil. Egentlig tror jeg faktisk at jeg vil ned 5 kilo til, mye fordi jeg har så stort bryst, og å prøve klær sørover i Europa er egentlig bare deprimerende. Samtidig driver jeg seriøst å vurderer brystreduksjon. Alt dette imens jeg ikke er supermotivert for å ta skikkelig tak i de siste 5 kiloene...

 

Kanskje vi egentlig burde starte en ny tråd og få med oss litt flere? Ka du tru?

Har det litt som deg Mimi, bare halvmotivert om dagen, men jeg har jo ikke lyst til å gi meg heller, for jeg vil jo gjerne helt ned til trivselsvekta!

 

Men kanskje en god idè å starte en ny tråd for å få med noen flere. Mulig det hjelper ørlittegrann på motivasjonen også hvis noen nye, struttende fulle av NY motivasjon er inne og leser og kommenterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Liten rapport fra meg:

Holder stadig på, vekta i dag var 65,2 - 600 g ned siden forrige rapport. Har kommet i gang med jogging - sammen med samboeren min, og det trenger vi nok begge to :)

 

Har vært veldig stille på tråden her en stund nå, men hvis noen gamle eller nye vil slå følge blir jeg veldig glad :)

 

Ha en finfin kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vimsa,

Så plutselig at du hadde skrevet herinne. Jeg ' trengte' en pause, i hvert fall mentalt, men nå er jeg klar for å ta i et tak igjen. Vet ikke helt hva jeg veier, men tipper rundt 71 et sted...

 

Synes det er ganske stille herinne om dagen, så jeg vet ikke om vi får med oss så mange i en ny tråd, men vi kan jo prøve. Om ikke annet så blir det en frisk start for oss selv...

 

Godt å 'se' deg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vimsa,

Så plutselig at du hadde skrevet herinne. Jeg ' trengte' en pause, i hvert fall mentalt, men nå er jeg klar for å ta i et tak igjen. Vet ikke helt hva jeg veier, men tipper rundt 71 et sted...

 

Synes det er ganske stille herinne om dagen, så jeg vet ikke om vi får med oss så mange i en ny tråd, men vi kan jo prøve. Om ikke annet så blir det en frisk start for oss selv...

 

Godt å 'se' deg igjen :)

 

Der var du jo! Trodde jeg hadde mista deg helt og at du hadde nådd "fornøyd-vekta". Har egentlig vært godt med en liten pause for min del også.

 

Har hengt meg på en nystartet tråd her inne "Trenger noen aktive her inne som kan slå følge", der er vi nå 5 stk, så heng deg på du også!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! Trodde jeg hadde mista deg helt og at du hadde nådd "fornøyd-vekta". Har egentlig vært godt med en liten pause for min del også.

 

Har hengt meg på en nystartet tråd her inne "Trenger noen aktive her inne som kan slå følge", der er vi nå 5 stk, så heng deg på du også!

 

Ha en fin kveld!

 

Strålende! Da gjør jeg det! "ses" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...