Gå til innhold

Back on track


Gjest Mimi
 Share

Anbefalte innlegg

Oisann - heisann - ja her var den en stund siden jeg hadde logget, gitt!!

 

Jo tilbake i form, men har lagt Yngvar på hyllen igjen :lol::blink: Ikke akkurat en bombe for meg - for jeg klarer aldri å gjennomføre slike treningsmål. Det er bare håpløst for meg å sette meg mål for trening - jeg må bare gjøre det jeg gidder uten mål og mening, og se hvor lenge jeg holder på.

 

Vekten er omsider samarbeidsvillig igjen. I dag, vel og merke. I går viste vekten 75,2 (kjedelig!!!) men i dag svippet den helt ned på 74,1 kg! Og det er jeg veldig fornøyd med iom at det tilsvarer en BMI på 24,8!

 

Så da er vi i samme båt, Mimi!

 

Hurra for oss!

 

Og måtte det GJERNE gå i rykk og napp for meg også. Kan godt vente et par uker på 73-tallet, jeg - så lenge som jeg har stirret på det dumme 75-tallet. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk, selv om BMI ikke er alt, så er dette faktisk et viktig steg rent mentalt! :)

 

Målebåndet rakk jeg ikke, men så har jeg også mistet tilgangen til å kunne legge inn diverse mål, og ikke får jeg poengsum for mat lenger heller. Det siste gjør for så vidt ingenting, men det er litt rart at det har blitt borte.

 

Jeg lurer på om jeg egentlig (ved en feil?) har hatt tilgang til verktøy som er forbeholdt dem som går på kurs. Har dere tilgang?

 

Jeg vet at Grete Roede har oppdatert nettsidene sine, og de har i en periode nå gitt tilgang til alle funksjonene, også for de som ikke har gått på kurs. En slags reklame altså :) Nå er imidlertid prøveperioden over, og man må melde seg på kurs hvis man ønsker funksjoner for å registrere alle mål, poengsum for mat osv.

 

Det der med treningsmål som er håpløse å følge opp hørtes veldig kjent ut Moviestar. Har det akkurat på samme måte, og innser at all trening er bonus, istedet for å være misfornøyd med det jeg ikke får gjennomført.

 

Her er det strålende solskinn i dag, og jeg skal på løypedugnad for et skirenn til størstemann i ettermiddag. Det blir endel sjauing og rigging, så det får bli dagens trim tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, takk for info, Vimseberta. Makes sense. Teaser altså. Ja, det lykkes de jo bra med B) Jeg lever fint uten tilgang til alle funksjonene, men jeg skulle ønske jeg hadde tilgang til de første målene jeg la inn, så jeg kunne følge med på hvor mange cm som forsvinner her og der.

 

Jasså, Movistar, du har dumpet Yngve. Tsk tsk ;) Neida, jeg har full fortåelse. Jeg har slett ikke nok rutine på det jeg heller. Nåværende unnskyldning er at jeg vil ha tak i en treningsmatte. Så flott at vekta rykker i riktig retning. Måtte det fortsette!

 

Jeg har nydt å gå til og fra jobb i dag, selv om jeg egentlig var litt gretten da skulle hjem, var dødssulten og kom på at jeg ikke hadde bil. Det gikk fort over i sola. Rene vårstemningen ute!

 

I morgen kveld er jeg klar for å nyte litt mer av vinteren, da skal jeg nemlig en tur i bakken. Har min avtale med intruktør. Håper å lære litt mer og evnt korrigere de unotene jeg har lagt til meg siden sist.

 

Fortsatt lykke til damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god ettermiddag,

 

Fy søren, for et fantastisk vær! B) Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb, og i dag var jeg så glad og takknemlig over å gå at jeg pent takket nei til to kollegaer som stoppet og tilbød meg skyss.

 

Sola ikke bare skinner, den varmer og fyller meg med energi. Men nå som jeg nettopp har fått litt dreisen på alpinskia, så håper jeg jo at snøen holder seg en stund til... og den gjør nok det, både i bakken og i marka. Instruktøren fikk lært meg et par nye knep i går, så så har jeg litt å øve videre på.

 

Ellers har jeg vært på vekta jevnlig, og det er ikke antydning til videre nedgang, tvert imot, så denne gangen forbereder jeg meg mentalt på både stilstand og oppgang, så får jeg bare ta det som det kommer. Jeg er jo trygg på at jeg både spiser sunt, i riktige mengder og at jeg trener. Så legger på meg fett gjør jeg i alle fall ikke.

 

Håper dere har det bra. Endelig helg. Enjoy!

Mimi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dere er flinke med trening og det som må til. Selv har jeg gitt opp hele treningen. Går selvsagt til skolen, men det blir oftest med det - når jeg får tilbud om skyss hjem så er jeg for svak til å si nei!

 

Det må jeg gjøre noe med. Helst til uken, men jeg ser været ikke er samarbeidsvillig. Det er ikke lett å ta på seg fult regnhyre for å gå når bilen står kjøreklar i garasjen!

 

Vi får se. Er i hvertfall ekstremt fornøyd med dagens vekt - så får jeg bare være flink slik at det holder seg til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Veiedag igjen, og her er det stillstand! Egentlig litt overrasket over at det ikke var oppgang, så får vel være fornøyd med resultatet.

Det har vært en slapp uke, hvor jeg mer eller mindre har spist det jeg har hatt lyst på... Med bursdag og fastelavnsboller i helgen har det jo ikke akkurat hjulpet på...Jeg er altfor glad i kaker og søte saker til å stå over, huffameg...

 

MEN...ny uke, ny frisk og frokost og lunsj i dag har vært upåklagelig sunn, med innslag av mye grønnsaker :D

 

Hvordan går det med dere damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag,

 

Den skal du ha, Vimseberta, du er jammen trofast til å komme å bekjenne din synder - og hver gang full av optimisme for den kommende uke :) Du få si fra hvis du trenger et spark bak, for vi kan godt inngå en deal om å komme innom oftere for å meddele hvor mye vi har spist og hvor mye vi har beveget oss ... Hvis det er det som skal til? Omvendt sett, så husker jeg ikke hva høyden eller BMI'n din er, så for alt jeg vet så er det egentlig ikke SÅ om å gjøre for deg å gå ned noe?

 

Jeg var på vekta i dag tidlig, og siden jeg har en kropp som tydeligvis tar to skritt frem (les ned) og ett tilbake (les opp),så hadde jeg "gått opp" noen hundre gram i dag, men det var jo forventet, så denne gangen lar jeg meg ikke vippe av pinnen. Dessuten kan jeg si meg fornøyd med å ha gått ned hele 10 cm i midjen siden oppstart! Yeah :D

 

Nå jeg har jeg jo veid meg på tirsdager de to foregående gangene, så jeg får ta meg en tur på vekta i morgen også, bare for å ha kontrollen. Jeg vurdere faktisk om tirsdag er en bedre veiedag. Ikke fordi jeg nødvendigvis veier mindre da, men den er kanskje mindre påvirket av helgens noe mer ustabile spisemønster?

 

Her i huset ble det ikke mye trim i helgen. Lørdag ble det gourmetkveld igjen med all verdens deilige viner til - i moderate menger vel og merke ;) og søndag lå jeg som slakt på sofaen det meste av dagen - til tross for de moderate mengdene ;)

 

Du da, Movistar, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia oss!

 

Ikke voldsom nedgang her i gården heller - ikke fra tirsdagsvekten sist uke i hvertfall :lol: -300 gram. Mandagsvekten sist uke var bare SLEM, og i forhold til den har jeg gått ned 1,5 kg <_< og det skjønner jeg er helt usannsynlig!

 

Helgen har vel ikke innebært de store utskeielsene, men uken har vært full av diverse som kunne ha vært gjort bedre (eller ikke skjedd i det heletatt, men man skal jo leve)

 

- tapas (ankom festen mett, så klarte ikke spise mye - men det ble endel AIOLI!) og vin torsdag

- 1 glass vin fredag

- 1 glass vin lørdag + liten skål potetsticks, 8 melkepletter og 4-5 biter smågodt

 

Men måltidene utenom har vært ganske ok, så jeg fortjente å se 73-tallet(!!!) på en offisiell veiedag! Har sett lavere tall gjennom uken, men bare å se 73-tallet på veiedagen var en stor lettelse.

 

Nå har jeg gått ned 5,4 kg siden 2. januar ;) de siste 5 går nok ikke så fort, gitt...

 

Ang. tirsdag så kan det være en ide om veiedag mandag viser seg å virke mot sin hensikt. For meg er det en ting som holder meg i øret for å begrense helgekosen. Særlig å holde helgekosen til 1-2 dager (fordeler den ofte på fredag og lørdag) og være flink søndag hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer!

 

Jeg synes dere er flinke jeg! Ser jo av historikken ders at dere faktisk går NED i vekt, og om det går litt opp noen uker, så er det jo totalen som teller. Ikke sant? Takk for heia-ropet Moviestar :), kjenner jeg trenger det! 300 gram på en måned er ikke akkurat mye å rope hurra for...*SUKK*

 

Og det er nok litt som du sier, Mimi, jeg trenger ikke å gå mye ned i vekt, har en BMI på 23,4 og innenfor normalvekt, men kunne i hvertfall tenkt meg å fordele kiloene litt annerledes (les: mindre kul på magen, og mer muskler ;) ).

 

Det er nok i hovedsak mangel på mosjon som er hovedproblemet her i gården, for kostholdet er ganske greit sånn til hverdags. Driver og utdanner meg til ernæringsfysiolog, så er nok over gjennomsnittlig opptatt av kosthold, og det er særdeles lite ferdigmat fra butikkhyllene som finner veien ned i magen på både meg og familien... Det betyr ikke at jeg er helt fanatisk altså. Suget etter godsaker er veldig tilstede, og kjenner at det bare blir verre i perioder som det spises mye av det, f.eks. etter julen... Har testet ut å kutte ut sukker i perioder, og etter to uker er suget helt borte (krever jo at man har litt disiplin de to første ukene da).

 

Til helgen skal vi på vinterferietur med en annen barnefamilie, og av erfaring pleier snopskålene å stå i kø på bordet om kveldene. Skal jammen prøve å holde meg i skinnet... men det blir ikke lett for en søtmons. Får lage en porsjon sjokoladekuler uten sukker (med dadler og nøtter som basis), så blir det i hvertfall litt sunnere...

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Da har jeg tikket inn tirsdagsvekta som viste 0,1 kg mer enn i forrige uke. Jeg ligger på en gjennomsnittlig nedgang på små 0,7 kg per uke, og det er jeg veldig fornøyd med. Og du har naturligvis helt rett, Vimseberta, det er totalen som teller!

 

Ang. å holde seg selv i øra, Movistar, så ser jeg absolutt poenget ditt med mandagsveiing, men hittil har jeg vært ganske flink til å "ta helg" bare en dag, og da som regel lørdag. Ikke desto mindre synes jeg spisemønsteret blir såpass forandret i helgen at jeg ofte synes at mandagstallet ikke er helt representativt.

 

Ellers ser jeg at det er to ting jeg må fokusere på fremover: mer regelmessig trening (også den går litt i rykk og napp her) og så må jeg sørge for å drikke mer vann. Det er stort sett te jeg får i meg.

 

Så spennende med utdanning innen ernæringsfysiologi. Er du fulltidsstudent, Vimseberta? Du klarer utfordringen med godteriskåler på bordet vettu. Og på vinterferietur er det kanskje en overhengede fare for at du får litt trim også? :)

 

Du da, Movistar, har du vinterferie også? Og hva er det du studerer? Jeg har vinterferie neste uke, men før det er det vinteraktivitetsdag på skolen jeg jobber på, så da får jeg jammen meg lønn for en hel dag med trening :)

 

Ha en fortsatt fin uke

Hilsen Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men kunne i hvertfall tenkt meg å fordele kiloene litt annerledes (les: mindre kul på magen, og mer muskler ;) )

 

 

Her er du jo inne på noe viktig. Jeg kunne i prinsippet godt veid det jeg veier i dag, hvis det skyldtes muskler... Men akk, det gjør nok ikke det.

 

Og så er det jo unektelig litt genetikk ute og går her. Jeg VET at jeg har laaange, slanke ben, for det får jeg stadig komplimenter for, og de er nok også hovedårsaken til at mange heller ikke legger merke til at jeg går noe opp og ned i vekt (nuvel...). Jeg legger ikke på meg ett gram på leggene, og låra forblir også relativt slanke. At jeg knapt får lange nok bukser er en annen historie.

 

Men så var det magen og overkroppen da (ja, minus armene, for de er omtrent som beina. Skjønt overarmene er påvirkelige), inkludert de kvinnelige formene. En ting er at det ikke er ser bra ut, en annen ting er at det er det mest usunne fettet. Det er urettferdig det! B)

 

Nok syting for i dag. Jeg har tidlig fri fra jobben i dag og har nettopp overbevist meg selv om at jeg skal dra og kjøpe en treningsmatte når jeg er ferdig. Ser der ja - da var kanskje sytingen godt for noe allikevel da!

 

Over og ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok syting for i dag. Jeg har tidlig fri fra jobben i dag og har nettopp overbevist meg selv om at jeg skal dra og kjøpe en treningsmatte når jeg er ferdig. Ser der ja - da var kanskje sytingen godt for noe allikevel da!

 

Over og ut :)

 

Er det ikke det dette forumet er til da - dele gleder OG frustrasjon! Godt å få det ut og bli ferdig med det! Og flink er du som skal ut å kjøpe treningsmatte. Det trenger jeg også. Har nettopp hatt bursdag og vurderer å kjøpe matte og pilatesball for penger jeg fikk :)

 

Vi har vært på vinterferie-aktivitetstur med barna i dag til reptil-parken i Oslo. Etterpå gikk vi oppom slottet og fikk med oss vakt-skiftet, og har i grunn trasket og gått i hele dag :) . Ikke nok med det - vi besøkte besteforeldrene i ettermiddag, og jammen tok vi beina fatt da også :D . Godt fornøyd med aktivitetsnivået i dag altså.

Og for å skryte litt ekstra, når jeg først er i gang, i går var jeg ute med ungene mesteparten av dagen og måkte terrassen, og spadde snøborg. Det var jo helt fantastisk vær:). Hadde glemt hvor bra trim snømåking er. Er skikkelig støl i både mage og rygg i dag...

 

Så spennende med utdanning innen ernæringsfysiologi. Er du fulltidsstudent, Vimseberta?

 

Ja, jeg er fulltidsstudent, men tar det nettbasert. Har noen helgesamlinger i halvåret, dette semesteret er det også lab-forsøk. Spennende, men strevsomt, og litt ensomt. Sitter jeo alene og leser hver dag, og savner fellesskapet med andre studenter i hverdagen.

 

God kveld videre Mimi og Moviestar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig, Vimseberta. Høres ut som om dere både får rørt dere og kost dere i ferien :) Her starter ikke unga vinterferie før i dag faktisk, en uke senere enn normalen.

 

Gratulerer med vel overstått! Jeg er veldig fornøyd med matta jeg kjøpte. Så først på de tynne typene a la yogamatter, men endte med en langt tykkere (og mer behagelig :D ) en. Pilatesball er helt sikkert bra det også, men de er unektelig ganske plasskrevende.

 

Jeg skjønner godt at at et nettbasert studium kan bli litt ensomt, og så krever det jo en viss selvdisiplin også. *klapp på skulderen til deg*. Hvor langt har du kommet? Du er hjertelig velkommen til å dele av kunnskapene din og belære meg litte grannet :)

 

Her synes jeg det ser ut til at vekta har stoppet opp helt. Det er jo fortsatt noen dager til tirsdag, men likevel, det føles sånn. Skal heldigivs være utendørs på jobben og bevege meg i hele dag. Det trengs. Tror jeg må legge inn en eller annen økt i helgen også. Selv om jeg slett ikke har rørt meg nok denne uka, så har jeg jo holdt meg til 1300 kcal, og da synes jeg kroppen burde kvittere med å gå ned noen hundre gram uansett aktivitetsnivå!

 

Ha en fortsatt fin dag damer - og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så lyst til å fortelle hva jeg studerer, jeg. Er et ganske lite studiemiljø så om noen kjenner noen, så skjønner de fort at det er meg. Så det lar jeg være å meddele.

 

Men vinterferie - haha! Nei SLIKT har vi ikke på MITT studium. Vi har knapt helg. Har dager fullpakket av obligatorisk undervisning, og absolutt alt som er av lesing og slikt må gjøres etter kl. 16.30 eller i helgene. Vi har også mye arbeid som inngår i det obligatoriske som må gjøres på kveldstid. Jeg gleder meg til å bli ferdig og begynne i jobb - det er akkurat det samme som jeg gjør nå, men jeg slipper lesing på kveldstid og i helg. (Det er et 6 års studium som de har komprimert til 5 år).

 

Vekten har holdt seg stabilt denne uken. Det blir nok som forventet - 72-tallet ser jeg ikke før i mars.

 

Men vi er flinke og holder ut!

 

I dag skal jeg lage laksewok til middag. Gleder meg. Har kjøpt inn masse deilige grønnsaker og kesam. Må bare rydde på kjøkkenet først *sukk* skal også forberede en deilig lørdagsmiddag: barbecuemarinerte nakkekoteletter! Det er skikkelig namnam! Omtrent som spareribs, bare mer kjøtt og mindre bein og utrolig mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg synes skryting på facebook stort sett er en uting (særlig fra folk som elsker å fremstå som glansbilder aldri evner å le av egne feil og mangler ;) ), benytter jeg meg av min anonyme tilværelse her på GR-sidene (og den skal selvfølgelig også du få beholde, Movitar :) ) og skryter hemningsløst av at vi var på plass i alpinbakken da heisene åpnet i dag tidlig. Før lunsj kunne jeg loggføre to timers trening - og to striper kvikklunsj, hehe :D YAY!

 

Etter en treg start, ser det også ut til at vekta er litt på gli igjen, så nå øyner jeg håp for neste veiing likevel.

 

Håper dere nyter vårsola, tross studiene som henger over dere. Fortsatt god helg. Og HEIA oss!!!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsrapport fra meg:

 

NED *tamtatam* HUNDRE GRAM!

 

:angry: :angry: :angry:

 

Jaja. Rykk og napp - er det ikke det vi har funnet ut her i tråden? :unsure:

 

73,7 i dag. Satser på en skikkelig nedgang til neste uke - vil snart se det deilige 72-tallet nå!

 

Hilsen den anonyme Movistar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har vært innom, Movistar. Jeg så etter dere i går, og begynte å lure om det var fler som hadde byttet/utsatt veiedag.

 

Jaja, ned er ned, men det er lov å være litt gretten over -0,1. Så håper jeg du får rett i at neste uke byr på noen litt mer magiske tall :wub:

 

Jeg er helt overbevist om at jeg så 73-tallet her om dagen, så da dagens tur på vekta viste 74,2 var jeg litt skuffet over å bare notere -0,2 kg. Men jeg har tydeligvis rota fælt, for da jeg skulle føre inn vekta her, viste det seg at jeg har gått ned 1,2 kg og det var jo straks mye mer gledelig :rolleyes:

 

Du da Vimseberta, er du i siget?

 

Ønsker dere begge en flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst alt for lat om dagen til at dette skal funke! Denne ukens resultat: OPP 0,2 kg. Spiser visst akkurat nok til å vedlikeholde vekta, så med mindre jeg kommer i gang med noe effektiv trening, gir det visst ikke resultater heller!!!

 

Fra i morgen skal jeg registrere maten igjen, så vet jeg i hvertfall at jeg ikke får for mye kalorier.

 

Men vet at det er viktig å trene altså... Er bare sååå vanskelig å komme i gang... Sulle ønske jeg hadde en personlig coach som kom og dro meg med og pisket meg til å prestere :(

 

Ble mye syting og frustrasjon dette her.

Det må tas grep og det er helt og holdent mitt ansvar. Satser på en super uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye syting og frustrasjon dette her.

Det må tas grep og det er helt og holdent mitt ansvar. Satser på en super uke :)

 

Det er lov. Det er jo derfor vi er her! B)

 

Jeg sier som jeg har sagt før: Honnør for at du kommer og "bekjenner dine synder" (les: beretter som stillstand). Det finnes hundrevis av tråder herinne der folk i samme situasjon som deg har falt av lasset for lenge siden, hoppet av tråden og gitt opp...

 

Du ER her. Og et eller annet sted så vitner dette jo om at du tross alt gjerne VIL.

 

Og oppskriften har du selv: Du må gjøre noen grep. Jeg stoler på Yngvar som sier "berre gjer det". Det nytter ikke å vente på motivasjoen, for den kommer ikke. Trening er en jobb som bare må gjøres. Jeg er ikke dødsflink selv heller. Det er nok mer skigåingen enn treningsmatta som har reddet meg. Faktisk tenkte jeg idag (til tross for at jeg drømmer om vår!) at det blir trist når snøen blir borte, for hvordan skal jeg da få trent? :huh: Jogge, ja... men det er IKKE like gøy altså! Jeg frykter at dørstokkmila blir lenger da!

 

Når det er sagt, så tror jeg 80% av nedgangen ligger i maten altså. Så gjør som du selv sier: registrer mat og finn ut hva som funker.

 

Jeg ønsker deg en finfin uke - og jeg heier MASSE på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for peptalk'en Mimi - den trengte jeg. Og så gjorde jeg som du sa (og Yngvar) - bare gjorde det! Fikk med meg samboeren ut, og har vært ute og gått i 1 time og 50 minutter! 2,4 trimpoeng på null komma niks! En god del motbakker ble det også, er helt mør i beina, men sliten på en god måte :)

 

I morgen har jeg planer om en styrkeøkt, må få opp muskelmassen så forbrenningen øker :)

 

Ha en fiiin uke du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så gjorde jeg som du sa (og Yngvar) - bare gjorde det! Fikk med meg samboeren ut, og har vært ute og gått i 1 time og 50 minutter! 2,4 trimpoeng på null komma niks! En god del motbakker ble det også, er helt mør i beina, men sliten på en god måte :)

 

I morgen har jeg planer om en styrkeøkt, må få opp muskelmassen så forbrenningen øker :)

 

Herlig! You go girl B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngvars "Berre gjer da!" styrkeøkt er unnagjort. Kjenner jeg har masse å hente her! "Planken" er jo ren tortur, og det er ikke mange sekunder jeg klarer nå. Klarer ikke 12 vanlige armhevinger heller, så tar de på knærne foreløpig. Skal bli moro å se fremgangen om noen uker, for dette skal jeg klare å få til to ganger i uken!

 

Startet på med ny frisk i dag, med registrering av kalorier igjen. Jeg må ha dette inn i system, kjenner jeg, ellers har det lett for å skli ut både når det gjelder mat og mosjon.

 

Men, som sagt, bra start på dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngvars "Berre gjer da!" styrkeøkt er unnagjort. Kjenner jeg har masse å hente her! "Planken" er jo ren tortur, og det er ikke mange sekunder jeg klarer nå. Klarer ikke 12 vanlige armhevinger heller, så tar de på knærne foreløpig. Skal bli moro å se fremgangen om noen uker, for dette skal jeg klare å få til to ganger i uken!

Men, som sagt, bra start på dagen :D

 

Yay for deg! Så bra :D

Jeg tar også armhevinger på knærne, har ikke sjans' ellers! (til det er armene mine for lange og tynne og overkroppen min for stor og tung :lol: ) For øvrig så er det et veldig bra program. Enkelt og effektivt. Og hvis du kjenner det i dag, så bare vent til imorgen ;)

 

Vi drar straks til fjells. At det blir trim vet jeg, men det er også en overhengende fare for å bli angrepet av rødvin og sjokolade. Lover å ta det pent!

 

Ha en fortsatt fin uke - heia heia :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay for deg! Så bra :D

Jeg tar også armhevinger på knærne, har ikke sjans' ellers! (til det er armene mine for lange og tynne og overkroppen min for stor og tung :lol: ) For øvrig så er det et veldig bra program. Enkelt og effektivt. Og hvis du kjenner det i dag, så bare vent til imorgen ;)

 

Vi drar straks til fjells. At det blir trim vet jeg, men det er også en overhengende fare for å bli angrepet av rødvin og sjokolade. Lover å ta det pent!

 

Ha en fortsatt fin uke - heia heia :) :) :)

 

Kjenner det godt i ryggen allerede :P

 

God tur til fjells, og kos deg med måte :) Særlig skummelt med alkohol som prioriteres først i kroppen, og setter all annen forbrenning på vent ;)

 

Uansett, ha en fin uke videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom for å rapportere en flott dag!

Totalt 3,2 trimpoeng i dag, med styrkeøkt, og gange. Benyttet meg av tiden mens sønnen var på skitrening og gikk en time, så fikk litt fart også. I tillegg har jeg hentet barna på skolen, og fulgt og hentet på trening til beins:)

 

Nesten litt lykkerus her på kveldskvisten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...