Gå til innhold

Challenge: ned 3kg før 1.mars


Gjest Cilen

Anbefalte innlegg

Heisann :) datt visst helt ut jeg... etter en ferieuke i Spania, og en uke med feber og forkjølelse er jeg endelig tilbake...Har gått ned 2,1kg siden jeg registrerte her, så må klare 0,9 på kurset til torsdag for å klare målet om 3 kg... Lykke til med siste innspurt alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Så flinke dere er! Jeg står på stedet hvil... Har 1,5 igjen... Hm...!

Attpåtil er jeg på vei på vinterferie til fjells, der andre står for menyen, og jeg ikke kan ha mine faste treningsrutiner. Huff! Lover ikke bra. Ute av kontroll da. Kjenner jeg står i fare for å unne meg godteri på turen fordi det er synd på meg. Utrolig teit! Men nå vil jeg la meg inspirere av dere og holde meg i nakkeskinnet! Har skaffet skiutstyr til alle barna nå, så målet for uken er å være mye ute på ski, hele familien! Trenger streng kontroll og hjelp fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komplementet HSKK :)

Jeg synes vi absolutt bør prøve oss på 3,5 kg . Jeg vet DU kommer til å klare det. Men alle andre kan jo også prøve. Da har ihvertfall jeg noe å kjempe for :)

Trene mere og spise enda bedre :) så hvem lager denne nye tråden da ?

For neste gang jeg veier meg blir det i mars. :)

Jeg er sikker på at jeg kommer til å klare det, jeg også :P Men det er jo greit å ha et reelt mål, så kanskje vi heller skal prøve oss på 3 kg? De som har gått ned mer får jo det som en egen bonus! :D Jeg kan lage tråd om det på torsdag. Er på nettet HVER dag(og innom GR), så jeg har tid og mulighet for å oppdatere alles resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at jeg kommer til å klare det, jeg også :P Men det er jo greit å ha et reelt mål, så kanskje vi heller skal prøve oss på 3 kg? De som har gått ned mer får jo det som en egen bonus! :D Jeg kan lage tråd om det på torsdag. Er på nettet HVER dag(og innom GR), så jeg har tid og mulighet for å oppdatere alles resultater :)

 

Greit da sier vi det :)Du og jeg er med så får vi se om flere vil bli med :)

Hva er det du trener forresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit da sier vi det :)Du og jeg er med så får vi se om flere vil bli med :)

Hva er det du trener forresten ?

Jeg går turer på 3 timer HVER dag (i tillegg til treningen), så trener jeg styrke 3-4 ganger i uken (+oppvarming på 20-30 min). De andre dagene trener jeg kondisjon(jogge/steppe/elipsemaskin/spinning o.l i 40-60 min.) Men jeg fikk beskjed av treningsveilederen min i dag at jeg ikke får lov å trene så mye og hardt som jeg gjør :( Skal alikevel ha 3-4 styrketreninger i uken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 91,8 kg

Uke 1: - 2,4 kg

Uke 2: - 1,3 kg

Uke 3: - 1,2 kg

Uke 4: - 2,1 kg

Totalt: 7!!!! kg

 

Vekt nå: 84,8 kg

 

WOW! Klarte mye mer enn de 3 kg vi skulle ned sammen, ja :P

WOW WOW og atter WOW !!!

Du er en stoooooor inspirasjon altså.

Så mye som du trener måtte du jo få slike flotte resultater.

Jeg bøyer meg i støvet :)

Flott gjort !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunny76

Kjempebra jobbet HSKK :) Og gratulerer til dere andre som har klart det, eller er på god vei!!! Jeg klarte det akkurat ikke... 2,9kg ble det på meg, men med tanke på at en av ukene var ferie og en med influensa (og dermed ingen trening), er jeg fornøyd med det :) Hele 6,3kg ned hittil,så får si meg fornøyd med det. Nå er det 3,7 til påske som er målet B) Lykke til og riktig god helg til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...