Gå til innhold

2012 er året! Ny jobb, ny kropp!


Gjest sweet tooth

Anbefalte innlegg

Gjest sweet tooth

Hei, jeg er ny her, starter på internettkurs den 20/2. Jeg er 43 år, 2 barn og 2 hunder.

Jeg har tidligere gått på Vektklubb.no og gikk ned 10 kilo, fra 90-80. I dag - et år senere veide jeg meg - og likte det ikke... Vekten stoppet på 85 kilo!!! Har surfet nettet etter fettsuging osv, men det er vel best å ta den tøffe måten isteden - gå ned i vekt!

 

Tiden er inne for å ta noen grep! Jeg har ikke prøvd Grete Roede før, og er skikkelig motivert. Vil ned 10 kilo til sommeren, håper det er et mål som lar seg gjennomføre.

 

Er det noen der ute som er i samme båt? Skal vi motivere hverandre? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ny her, starter på internettkurs den 20/2. Jeg er 43 år, 2 barn og 2 hunder.

Jeg har tidligere gått på Vektklubb.no og gikk ned 10 kilo, fra 90-80. I dag - et år senere veide jeg meg - og likte det ikke... Vekten stoppet på 85 kilo!!! Har surfet nettet etter fettsuging osv, men det er vel best å ta den tøffe måten isteden - gå ned i vekt!

 

Tiden er inne for å ta noen grep! Jeg har ikke prøvd Grete Roede før, og er skikkelig motivert. Vil ned 10 kilo til sommeren, håper det er et mål som lar seg gjennomføre.

 

Er det noen der ute som er i samme båt? Skal vi motivere hverandre? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Jeg blir gjerne med her :rolleyes:

Er midt i 50åra og er mor til 2,mormor til 3.

 

jeg er med på andre tråder også,men noen av dem er litt trege :blink:

Slanking ja hmmm

det er ikke lett,men jeg har laget et litt strengt opplegg for meg selv denne våren.Spiser 1300-1500 daglig,har dårlig forbrenning pga min høye alder hehe.trener hjemme 2-4g i uka,det har jo vært noen utskeielser i febr mnd,jeg skulle ikke spise søtsaker osv denne mnd.

:o vekt nå er 83,0 kilo,tenk om jeg kunne kvitte meg med 8-10 kg før sommeren.Har aldri gått på kurs,vet jo hva jeg må gjøre for å bli mindre omfangsrik B)

Vi skrives :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ny her, starter på internettkurs den 20/2. Jeg er 43 år, 2 barn og 2 hunder.

Jeg har tidligere gått på Vektklubb.no og gikk ned 10 kilo, fra 90-80. I dag - et år senere veide jeg meg - og likte det ikke... Vekten stoppet på 85 kilo!!! Har surfet nettet etter fettsuging osv, men det er vel best å ta den tøffe måten isteden - gå ned i vekt!

 

Tiden er inne for å ta noen grep! Jeg har ikke prøvd Grete Roede før, og er skikkelig motivert. Vil ned 10 kilo til sommeren, håper det er et mål som lar seg gjennomføre.

 

Er det noen der ute som er i samme båt? Skal vi motivere hverandre? :rolleyes:

 

Hei, sweet tooth og bessa. Jeg blir gjerne med her!

 

Jeg er 36 år,samboer og har en gutt på fire. Ønsker meg flere barn, hund og katt- og en smalere midje ;).Er også i situasjonen hvor jeg gjerne skulle ty til enkle magiske løsninger for å få bukt med magefettet... Men, det er vel en jobb som må til! Jeg går ikke noen kurs, men har tatt frem de gamle bøkene mine... Er veldig motivert til trening, og halvmotivert til å regne kalorier.. Så trenger litt drahjelp fra noen i samme situasjon!

 

Jeg veier i dag 83 kg. Første delmål er 79,9 og så 75. Målet er å nå 70 kg til juli.

Skal vi ha en felles veiedag?

 

Jøss, jeg kjenner motivasjonen stige bare med å henge meg på tråden. Det lover godt! :)

Håper flere henger seg på :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ny her, starter på internettkurs den 20/2. Jeg er 43 år, 2 barn og 2 hunder.

Jeg har tidligere gått på Vektklubb.no og gikk ned 10 kilo, fra 90-80. I dag - et år senere veide jeg meg - og likte det ikke... Vekten stoppet på 85 kilo!!! Har surfet nettet etter fettsuging osv, men det er vel best å ta den tøffe måten isteden - gå ned i vekt!

 

Tiden er inne for å ta noen grep! Jeg har ikke prøvd Grete Roede før, og er skikkelig motivert. Vil ned 10 kilo til sommeren, håper det er et mål som lar seg gjennomføre.

 

Er det noen der ute som er i samme båt? Skal vi motivere hverandre? :rolleyes:

Heisann sweet tooth,bessa og sjarm.

 

Jeg slenger meg med jeg også :)

Deltar også på flere tråder, men kjenner at det gir motivasjon og glede å dele oppturer og nedturer med flere her inne.

 

Jeg er ei jente på noen og førti, samboer, to barn og full jobb..så her kan det gå i 100 noen ganger.. Har gått ned 6 kilo, veier nå 78, og mitt mål er 72 til sommeren.

 

Felles veiedag er supert, for meg så spiller det ingen rolle, bare bestem dere.

 

Klem fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Uka mi kunne definitivt vært bedre, og anses ikke som en super start. Ikke ned ett gram, samme som veiinga forrige uke 83,1 kg. Sant skal sies,har jeg bare beveget meg litt mer, og ikke tatt tak i kostholdet ennå.

 

Lite bevegelse på tråden her.. Er alle forsatt med? Flott at storesøster blir med også :)!

Jeg liker mandag som veiedag. Hadde det da jeg gikk kurs og det gjorde at jeg styrte unna de store utskeielsene i helga.

 

Håper alle er i gang og at vi "treffes" på tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Uka mi kunne definitivt vært bedre, og anses ikke som en super start. Ikke ned ett gram, samme som veiinga forrige uke 83,1 kg. Sant skal sies,har jeg bare beveget meg litt mer, og ikke tatt tak i kostholdet ennå.

 

Lite bevegelse på tråden her.. Er alle forsatt med? Flott at storesøster blir med også :)!

Jeg liker mandag som veiedag. Hadde det da jeg gikk kurs og det gjorde at jeg styrte unna de store utskeielsene i helga.

 

Håper alle er i gang og at vi "treffes" på tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ny her, starter på internettkurs den 20/2. Jeg er 43 år, 2 barn og 2 hunder.

Jeg har tidligere gått på Vektklubb.no og gikk ned 10 kilo, fra 90-80. I dag - et år senere veide jeg meg - og likte det ikke... Vekten stoppet på 85 kilo!!! Har surfet nettet etter fettsuging osv, men det er vel best å ta den tøffe måten isteden - gå ned i vekt!

 

Tiden er inne for å ta noen grep! Jeg har ikke prøvd Grete Roede før, og er skikkelig motivert. Vil ned 10 kilo til sommeren, håper det er et mål som lar seg gjennomføre.

 

Er det noen der ute som er i samme båt? Skal vi motivere hverandre? :rolleyes:

 

Hei, Jeg er 42 år, ikke gått på Roede eller slankekur før, men vekta veier det samme som din! Startet på kurs 9 februar og har litt problemer med å motivere meg i "tøffe stunder" DVS når vinen står på bordet og ost og kjeks er foran meg. Er også glad i gode middager..Jeg har hverken mann eller barn, førstnevnte er nok et mål! :-) Var åleslank før, sluttet å trene i 3 år og går også på noen medisiner som antageligvis utgjør noe. Hvor mye vet jeg ikke..pes. Selvfølgelig, bedre med litt overvekt og frisk en motsatt. Nå prøver jeg frisk og slank varianten. Hva er dine utfordringer? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...