Gjest anjo88 Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Sjekket vekten i dag, 90,3. Det vil si -0,5 på denne uken, litt mer fornøyd med det !!! Men går jo ikke akkurat fort dette! Men kan ikke skryte på at jeg har trent mye.. rockeringen bare! Tenker jeg skal prøve meg å registrere bare et par hverdager og se. Og bare måle opp ris/pasta etc bare noen dager for å minne på hvor mye en kan spise Ooh ryggpupper er ut! Så bra! Mine er det fortsatt gitt, men satser på de forsvinner en dag de å Vårstemning er motivasjon det Kjenner jeg har litt mer motivasjon ved å veid meg i dag Hvordan har det gått med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 85,7! så det vil si ned 0,4. Er ganske mye mer fornøyd med det, og er motivert igjen I går drakk jeg til og med en øl uten å få for mange kcal. Skal stikke på trening i dag og, så skal jeg prøve å få trent på søndag (selv om jeg skal ut på lørdag...). Har påvirket flere av vennene mine til å spise sunnere nå også Kan være greit å registrere noen dager, bare for å få en liten pekepinn på hvor mye man egentlig spiser. Merker jeg tar mer og mer på øyemål nå, men synes det er greit å registrere det for å se hvordan jeg ligger an til kvelden (om jeg bør spise mer eller mindre). Har funnet ut at ryggcurl funker bra for å få bort ryggpupper Begynner å se litt mer definerte muskler på hele ryggen og. Er så deilig å se framgang. Bare 0,7 til første delmål mitt nå! Vi er da bra flinke, Anjo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Det er jo kjempe bra! Nå har vi motivasjonen igjen vettu Så bra du fikk til å drikke uten for mange kcal, planlegging på høyt nivå! Moro at du går foran som et godt eksempel for venner da:D Fått trenet i dag? Ikke noe er som å se ryggpupper bli til muskler vil jeg ttro! Ryggcurl, hvordan er det? Ingen trening her i går heller, men var ute å gikk en to timers tur med kjæresten, og vi har bestemt oss for å få til en god tur hver dag nå fremover, er godt for kropp og sjel. I tilleg en fin tur hvor vi er bare oss to og får pratet mye Forsøkt å få han med på treningsstudio sammen med meg, men han sier han ikke er noen treningsstudio type, det er jo ikke jeg heller, men han er nå en bestemt type da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Har kun vært på en 20 minutters sykkeltur i dag. Men syklet i ca 1,5 time i går + dansing på byen, så ble da noen trimpoeng. En totimers tur er jo kjempebra da. Og så hyggelig med litt pratetid. I dag har jeg (bortsett fra sykkelturen) kun ligget på sofaen og sett TV. Har blitt to store måltid istedet for flere små, og sukkerfri brus istedet for vann.. :/ Prøver å komme meg opp for litt rockering, så skal få noen minutter med det før dagen er omme.. Den der festinga altså.. Ryggcurl er når man ligger på en sånn her: og trekker seg opp.. omtrent som situps, bare motsatt vei. Et tips kan jo være å ta noen styrkeøvelser på en yogamatte etter gåturene deres, merker for meg at styrketreninga er veldig vesentlig for å forme kroppen iallefall. På youtube ligger det ganske mange bra treningsvideoer som det går an å følge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 I dag har jeg mistet motivasjonen litt igjen. Føler meg oppblåst og synes det går så utrolig tregt.. har spist 6 måltider allerede, men har bare fått i meg 1100 kcal. 400 kcal er jo en hel middag, kan ikke se at jeg skal få til å spise det. Hadde helt glemt å drikke vann i dag, merker det er det jeg sliter mest med, altså å få i meg nok vann.. Har så lyst å nå målet mitt på 85 kg på fredag, men det skjer nok ikke med det tempoet mitt.. Synes det virker som kiloene er fullstendig limt fast på meg. Æsj, måtte bare få en utblåsning her, så får vi håpe motivasjonen kommer tilbake imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Hei og hopp! Festing er utfordrende på kroppen altså..! Kjenner til det.. Ofte føler jeg både mat og aktivitet dagen etter blir helt ødelagt :-) men heldigvis er hverken jeg eller kjæresten der med festing ;-) Hmmm da skal jeg se hva jeg får til med deb ryggcurl! For ryggpupper er ut !!! Lov med en utblåsning! Det vi kan bruke hverandre til;) føler også det går tregt.. Får liksom ikke sett 80 tallet ! Må ærlig si at he ikke har så mye fokus på det om dagen men i dag har jeg vært på IKEA og gått i flere timer i tillegg har jeg o kjæresten drevet å revet i flere timer:) skal bygge ol ene bygningen her hvor jeg og kjæresten skal flytte til høsten Hvordan har motivasjonen i dag vært da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Ryggpupper er definitivt ut! I går var jeg og trente før jobb, og merker det hjelper på energien utover dagen. Jeg målte meg i dag og har gått inn 29 cm totalt. 10 av de i midja. Jeg skjønner jo at det sikkert er kommet endel muskler på, siden vekta ikke går ned men jeg går inn i cm. Men likevel, jeg vil se det på vekta.. Det er det som gir meg mest motivasjon. Ser veldig godt at magen min har blitt mindre og fastere, det er iallefall positivt. Men.. nå er det på tide at vekta går ned. Jeg SKAL se 70-tallet til juni. Om jeg står stille en uke til vurderer jeg å melde meg på internettkurs. Kanskje det vil hjelpe meg til å skjønne hva jeg gjør feil. Det er jo veldig bra at du er aktiv i hverdagen, blir jo trim man ikke tenker over. Jeg sitter på rumpa mesteparten av dagen, bortsett fra når jeg drar på trening, så blir veldig klar over den fysiske aktiviteten jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Rart det der hvordan bruk av energi på trening gir mer energi utover dagen merker veldig godt til det selv faktisk ! burde jo være motivasjon nok det Det er jo kjempe bra å ha gått inn så mange cm da! Skjønner jo det er vekta en gjerne vil se det på..em husker en kursleder sa at den uken vekten står stille har man garantert gått inn i cm.. men det er jo som sagt noe med å se disse tallene...! Jeg skal også se 70 tallet til juni..! Mye jobb foran meg!!! Spent på morgen dagen i allefall...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Hurra ! 89,9! -0,4 er ikke all verden føler jeg med min vekt, men jeg ser 80 tallet !!!! Hvordan har det gått med deg ? Og hvordan får du til den linja nederst i signaturen din ? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 85,6 her. -0,1 er heller ikke akkurat all verden.. Men da jeg veide meg tidligere i uka så var jeg over 86 igjen, så det er iallefall ned. Men ja.. synes det her går fryktelig tregt. :/ Jeg må prøve å bli flinkere til å drikke vann da. Kommer sjelden over en liter om dagen. Utenom det kan jeg ikke skjønne hva jeg gjør feil. Kanskje min forbrenning er så dårlig at jeg burde ligge på 1300 kcal om dagen istedet.. I don't know. Hvis du trykker på den linken ved den linja, så kommer du til en side hvor du kan fylle inn dine tall også kopierer du URL'en inn i signaturen din når du er ferdig. Litt motiverende å visualisere vekttapet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Hm hva galt driver vi med ! Men noe ned er jo bedre enn ingenting ! Vann drikker jeg mye av egentlig , går rundt med vannflaske hele dagen men blir noen ganger for lite..! Vet ikke om du må gå ned.. Har du testet på meny valgene ? Moro da skal jeg prøve det neste gang jeg er på pc'en:) skriver mye på tlf så blir ikke alltid helt bra dette ;-) Har du noen utfordringer denne helgen da ? Jeg skal drive mye hjemme så må bare holde meg unna alt små moms !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Hmm, nei jeg vet ikke. Men vi får tenke på det at dess saktere det går, dess mer sannsynlig er det at de ikke kommer på igjen Jeg tror egentlig jeg må holde meg på meny 2 med tanke på at jeg trener endel. Da jeg gikk på kurs så fikk jeg og meny 2 og klarte jo å gå ned 7 kg på den. Utfordringene denne helga tror jeg er overstått. Ble en bytur i går. Ble litt nattmat og noen øl. Men hadde spart opp noen kcal til det, pluss at jeg hadde trent tidligere på dagen, ogg danset i flere timer da jeg var ute, så tror det gikk ganske greit. I dag føler jeg på kroppen at jeg har gått ned. Prøvde på meg noen klær jeg ikke har brukt på en stund og merker de er løsere enn sist Det er en deilig følelse. Tror jeg og må bli flinkere til å gå med vannflaske, er jo så mye lettere om man har vannet ved siden av seg hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Det er den menyen meg på også... I går hadde jeg 3 måltider..! Lurt ! Jobbet 9 timer med vedproduksjon så fikk brukt kroppen, men mellommåøtif etc ble helt glemt...! Syntes du er flink til å planlegge når du skal ut :-) spare litt kcal igjennom dagen Og trene ! Moro å prøve nye klær da ! Jeg har satt bort en hel eske med klær som er for små, brukte de når jeg veide 73.. Så de blir ikke tatt frem før det ! da blir de som nye når jeg ikke har sett de på lenge ! Er noen dager jeg ikke har med meg den, da drikker jeg veldig lite.. Vann fra glass smaker ikke det samme som vann fra flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Oi, det blir spennende når du kan finne frem den eska da. Det er jo litt motivasjon i seg selv. Masse nye klær som bare ligger og venter på deg! Jeg har spist sjokolade både i går og i dag denne uka.. Ikke bra. Men, har ny rekord på trimpoeng for uka på 16,4 :) Så det er iallefall positivt. Snikveide meg nok en gang i dag, og så at vekta hadde gått litt ned igjen, så det er også bra etter en veldig stillestående uke. Pga. sjokoladen jeg spiste så har jeg bare 300 kcal jeg skal klare meg på resten av dagen.. Litt dårlig fordeling i dag. Har også spist litt stor middag, for var så utrolig sulten etter trening.. Men, 600 kcal forbrent i dag, og jeg hadde egentlig tenkt å droppe trening. Men herlighet hvor mye kalorier det er i pasta! Tror jeg rett og slett må bare kutte ut pasta, for synes ikke det er like godt som kaloriinnholdet skulle tilsi (er noe annet med sjokoladen ;P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja, glemmer liksom hva som ligger der oppe på loftet i den esken :-) så blir brått en hel elske nye klær ! Sjokolade ja... Ble det på lørdag for meg å.. Men syntes jeg har vært flink med å takke nei til både sjokolade og snacks tidligere i uken ;-) Ja det er ikke nye pasta en kan spise.. 100g til middag.. Det er en tankevekker når jeg ser tilbake på hvor mye en tok til seg før.... ! Huff og huff!! I dag har jeg kuttet ut smør, og erstattet det med masse salat på knekkebrødene , funker fint det :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Lurt å kutte ut smøret. Det er de små tingene som gjør forskjell i det lange løpet I dag er jeg mer motivert. Jeg ser forskjell på kroppen min, så det må ha kommet på endel muskler siden vekta ikke går så mye ned. Har gått inn 34 cm totalt nå. Jeg kjenner beinene mine bedre når jeg tar hendene på hoftene og kjenner at kroppen er fastere rett og slett. Det er utrolig deilig, og merker at selvtilliten min øker. 10 kilo til virker veldig langt unna akkurat nå da. Og med den farta jeg går ned, så kan jeg ikke se at jeg skal klare det til sommeren. Men ned er ned og ned er bra. Håper jeg klarer mitt første delmål til fredagen, veide meg i dag og så at det er ikke såå langt unna.. Hvordan går det med deg denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 jeg veide meg i dag, og håper virkelig det er den samme vekta som vises i morgen, for nå har jeg endelig gått litt nedover :) Fingers crossed. I går hadde jeg en "sulten dag" da. Var sulten hele tiden, selv rett etter måltidene. Men var flink og holdt meg til sunne måltider. Da roomiene spiste brownies gikk jeg inn på mitt rom for å ikke bli fristet for mye. Om vekta i dag stemmer så er jeg back on track til å miste gjennomsnittlig en halv kg i uka, og da kan jeg nå mitt endelige mål i sommer. Kommer sikkert til å gå saktere igjen når jeg kommer i nærheten av det da, for der sitter virkelig de evige kiloene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Okey, nå tror jeg det har skjedd noe merkelig. I går da jeg veide meg, så veide jeg 84,5 kg og var strålende fornøyd med det. I dag så veier jeg plutselig 83,6 kg??!! Det er jo ned nesten en kg på én dag..! Var ute i går, så ble jo litt feil med spisinga og sånt. Tror jeg registrerer gårsdagens vekt i dag jeg. Da vil det si at jeg har gått ned 1,1 kg, og jeg har nådd mitt første delmål! Neste delmål er 82 kg, altså 3 kg fra mitt første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 To byturer denne helga. Og gårsdagen ble det mange øl.. :/ Spiste greit på dagen, og kom meg en tur på treningssenteret, men må passe på så det ikke sklir ut. Har vært litt sløvere til å registrere maten og her nå i det siste, for føler jeg har fått inn greie vaner. Men må passe på å føre inn i ny og ne så jeg ikke mister oversikten. Sjekket vekten igjen, og tror det er bra jeg registrerte torsdagsvekta, merker at den fredagsvekta på 83,6 tydeligvis bare var en "lettdag". Håper på å se 83-tallet på ordentlig til fredag, så nå er det tid til å være superflink igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Hei kor det går om dagen!! Men nå er jeg på nett Fredagen viste 89,8. Så ned 0,1.. ikke fornøyd men det går rette veien i allefall:) Du hadde jo et kjempe fint vekttap denne uken Helgen har vært mye spising av mat med gjær... pizza, innbaktepølser, og boller. Merker at jg er oppblåst og føler meg i grunn veldig uggen ! Men jobbet mye i helgen ute i skogen. I dag har jeg sendt kjæresten av gårde på jobb.. blir borte i en uke.. Rart! Kanskje jeg kan få trent litt denne uken da ... Også skal jeg bli flinkere til å skrive her ! Ikke rørt godisskålene denne helgen da! det er jeg stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Kjempebra at du ikke har rørt godteskålen da! Man kan bli skikkelig oppblåst av for mye gjærbakst ja! Før spiste jeg nesten alltid rundstykker til frokost eller lunch, og merker at jeg har mye mindre vondt i magen nå enn før. Og 0,1 er ned. Og ned er bra Skjønner veldig godt det er litt kjedelig, hadde jo en slik uke jeg og. Men måler du cm? For ofte er det slik at når man står litt stille på vekta så kan man gå inn i cm. Blir sikkert rart at kjæresten skal være borte en uke ja, men da har du en hel uke kun til å fokusere på deg selv, og da er det sikkert litt lettere å spise riktig mat og få trent. Jeg merker jeg må bruke forumet til å få ut tankene mine litt, for jeg tenker veldig mye på hva jeg spiser etc, og vil jo ikke gjøre de jeg bor med helt gal. Merker at jeg kan prate litt for mye om det, hvis jeg ikke skriver her inne Så da er det bedre å plage likesinnede med mine slanketanker Har begynt å få kneproblemer igjen da, etter jeg har løpt endel på tredemølle. Har kjøpt inn litt støtteteip nå, så får satse på at det hjelper. Det er så typisk meg, og nok en stor grunn til at jeg ikke har gått ned før, for jeg blir alltid skadet eller noe når jeg er inne i en god treningsperiode. Irriterer meg, siden jeg har begynt å like å løpe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ja, prøver og holde meg til knekkebrød, og ikke spise noe særlig med brød/rundstykker. Jeg registrerte alle mål her inne, men så endret di jo tilgangen for de som ikke har nettkurs, så ingenting står igjen Men målte midjen i dag, så da får vi måle den fremover i allefall da kanskje Veldig rart og ikke ha han her... Blir faktisk litt lat likevel av det, vet liksom ikke hva jeg skal finne på...! Men i dag har jeg trent Jillian 30 day program og rockering en time.. Vet liksom ikke hva jeg skal registrere rockeringen på.. gymnastikk?? Huff, prøve å benytte deg av skogsstier rundt der du bor til jogging? Litt mykere underlag... Hvordan går det med kneet i dag? I dag har jg startet med å registrere det jeg spiser, og i går kjøpte jeg meg skritteller:) Hadde den på jobben i går.. 5500 ca på jobb.. Merker da man må gå litt ekstra når en kommer hjem for å oppnå 10000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ser det er motiverende med skritteller ja! Jeg har sittestillende jobb og studier, så må nok ta alt på trening utenom jeg. Vurderte sterkt å dra i parken for å løpe i dag, men prøvde å teipe og så ble det på treningssenteret istedet. Synes det er så deilig å få kjørt en skikkelig styrkeøkt etter kardiotreninga. Kjenner jeg er spent på fredagsvekta nå, har jo vært så mye opp og ned i det siste. Så bra at du har fått til en treningsøkt i dag da! Jeg bruker å registrere rockeringen på moderat dansing. I forhold til hva jeg har googlet om kaloriforbrenning med rockering skal det stemme ganske greit. Men er jo vanskelig å si, for man kan jo rocke med forskjellig intensitet. Klarte å holde ut i hele 15 minutter med rockeringen i går jeg da rocket mens jeg snakket med de jeg bor med. Men tror de 15 minuttene er ny rekord på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Men skremmende å se hvor lite en går egentlig dersom en ikke går tur... Nå er di ikke alltid like politelige føler jeg disse tellerne men.. Jeg er også spent på vekten til fredag. har i dag forsøkt å regne, og middagen ødela alt ved å spise sushi.. mye kcal !?! Så nå er det ikke noe mer mat i dag, spiste det kl 17.30 ca men.. Oppsikksvekkende å se på innholdet i sushi.. det som er sååå godt... Men ser nå at måltidene er skakk fordelt i allefall! Så må nok være nazi på å registrere. I dag fikk jeg sjokolade av en bruker, den ligger pent på kontoret, skal ikke spise *be strong* Noderat dansing hørtes lurt ut ! 15 minutter er bra vettu, alt teller jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Oi, trodde egentlig sushi var ganske sunt jeg! Men har ikke spist det siden jeg begynte på slankinga da.. I går klarte jeg ikke å holde meg unna godsakerne roomiene hadde bakt.. Så ble et stykke sjokoladekake.. Jeg har vært litt sløvere denne uka, har vært veldig mye skole og diverse deadlines, så har ikke tatt meg tid til å registrere alt jeg har spist... Har hittil bare trent en dag og, men skal på trening i dag iallefall. Helga skal jeg jobbe, så da vet jeg ikke om jeg får tid til trening. Jeg får ta i ekstra mye på trening i dag, så iallefall det kakestykket kommer bort.. :/ Jeg hopper jo på vekta nå og da for å sjekke litt så jeg ikke går på en skikkelig smell, men den siste uka har det vært veldig mye opp og ned. en dag er jeg oppe i 85,5 og en annen dag nede i 83,5, og alt i mellom. Så litt merkelig uke dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar