Gjest margaritha Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 83,5! Ned 1 kg til! Har gått ned 5 kg tilsammen nå Deilig fredag med sol, vår og jeg er på god vei til sommerkroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Æsj, i helga har jeg ikke vært så flink. Ble en veldig impulsiv bytur i går, så ble ikke noe trening før jobb i dag.. Og neste uke skal jeg reise bort, så får ikke trent så mye da heller. Blir intensiv trening i morgen og tirsdag før jeg reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Har satt meg et nytt mål i dag. 80 kg til 27.april. Da reiser jeg på sydentur, og vil så veldig gjerne ha kommet ned på 80,00000kg da Greit å ha en dato og, så jeg kan presse meg selv litt. Er litt redd for å havne på et platå igjen slik som jeg var på rundt 86 kg. 3,5 kg som må av til 27.april, det er da realistisk. Ca 0,6 kg i uka. Og etter det har jeg bare 5 kg igjen til jeg har nådd målet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Er bortreist nå, og har vært litt slakkere med spisinga og treninga. Veide meg i dag, og veide 83,3 kg, men det er på en annen vekt, så vet ikke om det stemmer. Får ikke sjekka på min vekt før på lørdag. Hadde vært sykt deilig å sett 82-tallet, for det er det mange år siden jeg har sett! Prøver å være flink, men er ikke like flink som når jeg er hjemme. Men om jeg klarer å gå litt ned eller ikke gå opp denne uka, så skal jeg være fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjo88 Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Hei! Nå har jeg vært sløv!!! Ikke tenkt på mat, vekt, trening eller noe siste ukene. Det har vært en stressende tid i forbindelse med jobb og privat og merker det påvirker meg veldig. I kveld har jeg på en eller annen måte fått en oppvekker... Så nå er nok nok! I morgen reiser jeg på hyttetur med familie og kjæreste. Har fri i morgen, så tenkte faktisk å dra på treningssenteret i morgen tidlig, og virkelig være flink igjen!!! Merker hvordan humøret og energien påvirker alt sammen når kosthold er dårlig... I kveld har jeg stappet i meg nystekt bakverk og ligget på sofaen...!? Hadde jo som belønning for meg selv en frisørtime på delmål, men føler meg så færl på håret (ett år siden forrige time) så for å få litt ny følelse og føle meg bedre skal jeg se om jeg får til en time i morgen... Vi får se.. Uansett, MÅ gjøre noe nå for nå er alt bare færlt :/ Spennende med påsketiden vi går inn i Du er jo så utrolig flink da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Huff, ikke godt å ha den følelsen at alt bare er fælt. :/ Jeg har også vært litt slakk den siste uka, drukket noen iskaffe igjen og, som har vært en av mine største svakheter. Har jo vært borte og har ikke helt hatt muligheten til å følge med. Har vært måltider når det har vært muligheter for å spise, og ikke inn i min plan. Jeg har spist smågodt og loff. Men kom hjem i dag, og nå skal jeg back on track! Veide meg i dag da, og veier 83,2 kg. Så ned 300 gram på 2 uker... :/ men, jeg er egentlig bare glad for at jeg ikke har gått opp disse ukene. Vekta tittet innom 82-tallet også, og det har den ikke gjort før.. Sist jeg så det tallet var vel på videregående en gang. Du kan jo prøve å tenke at den frisørtimen er et løfte til deg selv. At hvis du skal ha "fortjent" den timen så må du være flink fremover eller noe. Ble det tur på treningssenteret på deg? Jeg skal dit i morgen, skal bli veldig godt med en ordentlig trening igjen, har jo ikke hatt mulighet til det når jeg har vært bortreist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Huff og huff, nå har det vært noen dårlige dager.. Reise + besøk + ferie er en dårlig kombo. Er redd jeg har gått opp denne uka. Blir iallefall trening hver dag og ingen utskjeielser denne helga nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Nå er jeg tilbake! Har begynt å registrere maten igjen nå, skal gjøre det iallefall i hele uka her. Eksamensskriving og slanking går hånd i hånd? Vel, sånn må det bli denne gangen. Litt glad jeg ikke har mulighet til å ha en ordentlig påskeferie nå, for der bruker det å være mange fristelser. Målte meg nå for første gang på 3 uker. Ser jeg ikke har gått inn så mye, men litt er bedre enn ingenting. Har totalt gått ned 38,5 cm nå I morgen er det veiedag og jeg er veldig redd for om jeg har gått opp.. Ble både sjokolade og vin forrige helg. Men det skal uansett av igjen, skal jo gå ned 3 kg iløpet av april! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 83,9 i dag :/ Altså opp denne uka.. Men det skal absolutt av igjen.. Det blir en beinhard uke fremover, det må skikkelig skjerpings til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 Nå må jeg bare bli flink til å fokusere igjen. Har klart å spist opp alle kaloriene mine for i dag allerede. :/ Jeg har klart å gå ned 5 kg, og jeg skal klare å gå ned 5 kg til! Det var ikke såå vanskelig, men de 5 kiloene tok sin tid. Jeg må bare smøre meg med tålmodighet, og være flink til å holde opp de gode vanene mine. Merker at jeg har blitt sløv til å drikke vann igjen, så det skal være et lite mål for neste uke, drikke 2 liter vann hver dag! I tillegg skal jeg ikke overskride 1600 kcal en eneste dag. Trening er ikke noe problem for tiden, ser frem til hver trening så jeg får litt avbrekk fra skolearbeid. Har sett noen motivasjonsvideoer på youtube i dag da, merker det hjelper å se andre som har lyktes, og hvor fine og fornøyde de har blitt. Jeg vil også bli fin og fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Inspirasjon til meg selv: Har trent 17 trimpoeng, altså jeg har trent bort 3400 kcal denne uka! Bare 3 uker til sydentur nå, håper på -2 kg til da. Hvis jeg kommer ned på 81,9 da hadde jeg vært glad! Så "lite" har jeg ikke veid siden videregående. Merker jeg har fått tilbake den god-energien jeg hadde før jeg reiste bort for noen uker siden. I'm back on track! Om noen leser dette, så må dere gjerne legge igjen en kommentar. Jeg tar gjerne imot noen inn i denne slankedagboka også, om noen vil rapportere sammen med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 veide 83,4 idag, så snart tilbake der jeg var 82-tallet begynner å nærme seg igjen. Gleder meg veldig til å se det! 82 kg er mitt andre delmål, og etter det så er mitt neste delmål på 70tallet. 79 kg. Jeg skal veie under 80 kg innen juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Har funnet en sykt god og sunn oppskrift på tomatsuppe. Nesten ingen kcal, og den metter. Eneste som egentlig tok litt kcal var om man steker løken i olje, og da er det olja som gir kcal. Så det kan man jo bare ta litt av. Tror det blir tomatsuppemiddag et par dager i uka fremover Kanskje jeg klarer det opprinnelig målet mitt på 80 kg innen 1.mai og Må nok ha noen dager med mindre enn 1600 kcal om dagen da. Men nå vil jeg neeed. Har stått stille (opp og ned) på 83tallet alt for lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Nå er jeg endelig tilbake der jeg var; på 83,2. Håper på å gå ned noen gram til, så jeg har hatt litt nedgang de siste 2 ukene. Har veldig lyst til å trene i dag, men sitter med eksamen opp til ørene, så vet ikke om jeg kan ta meg tid til det i dag. Har kommet inn i veldig god rutine på treninga igjen, deilig. Men.. nå er det tilbake til bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Fant akkurat en kalorikalkulator som beregner hvor mange kcal man må spise for å miste henholdsvis 0,5 eller 1 kg. http://www.calculator.net/calorie-calculator.html# Kan være grei å ha Skrev inn at jeg trener 1-3 ganger i uken, selv om jeg trener ca 4 ganger i uken siden jeg har så stillesittende hverdag. Hvis jeg da skal gå ned 1 kg i uka skal jeg ha 1235 kcal om dagen... Om jeg skal gå ned 0,5 kg skal jeg ha 1735 kcal om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Jeg ser 82-tallet!! sto 82,9 på vekta i dag Dette tallet har jeg virkelig ønsket å sett, vekta har ikke engang vippet innom før. Siden det ikke er offisiell veiedag, så må jeg vente helt til neste uke med å registrere. Håper på å ha nådd 82,5 da så jeg er på -6 kg. I kveld blir det litt alkohol etc da, så håper det ikke ødelegger alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Snikveide meg i dag, og vekta viste 82,5! Det betyr minus 6 kg! Nå var jeg ute i går, så sikkert noen gram som bare er vann som kommer tilbake igjen. Men et så lavt tall har jeg ikke sett siden jeg var 17-18 år! 7-tallet som alltid har vært så uoppnåelig ligger under 3 kg unna! Ser også at armene og ryggen min begynner å bli definerte, har alltid syntes det har vært så fint med veltrent armer og rygg, så litt mer fett av, så blir dette bra Håper jeg klarer 82 innen fredag, for det er mitt neste delmål. Og når jeg har klart det så skal det neste delmålet på 79 settes I går fikk jeg også en kommentar fra en venn jeg ikke har sett på lenge; trener du mye? har du gått ned? Det er litt deilig når folk ser det synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Veiing i morgen! ææh, føler meg dvask igjen. og 1,5 uke til sydentur.. :/ Er så sykt hvordan det kan svinge fra dag til dag i hvordan man føler seg i kroppen, selv om man sikkert ser akkurat likedan ut. Ser iallefall at armene mine er mer definerte da, ser det går inn etter skulderen, og så litt ut igjen over muskelen. Så jeg får trøste meg med det selv om jeg føler meg som tjukkebolla feita over magen og rumpa. Har gått inn 12 cm i midja og 9 cm over rumpa siden jeg startet da. Totalt har jeg nå gått inn 44 cm. Anjo, er du helt borte, eller er du innom noen ganger? Håper iallefall det går fint med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Det har vært litt av en uke. Jeg ikke har hatt mulighet til å registrere mat og det har blitt mye spising mens jeg har vært på vei til plasser, så mye restaurantmat. Har likevel klart å gått ned 0,6 kg. Da jeg sto på vekta i dag vippa den frem og tilbake mellom 81,9 og 82,3 Men den stoppa opp på 82,3. Nå har det kommet til min ferietur, nådde ikke målet mitt på 80 kg, men har faktisk gått ned 6,2 kg siden slutten av januar. Er egentlig ganske fornøyd med det, for de kiloene har sittet godt fast! Har fått mange kommentarer i det siste på at jeg ser så bra ut nå, og det er jo veldig godt å høre. Blir ikke registrering av vekt før om 1,5 uke nå, så blir spennende å se om jeg klarer å ikke legge på meg i løpet av den ferieuka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 I dag, for første gang, stoppet vekta på 81,9! Håper jeg klarer å gå ned litt til fredag, siden jeg har stått stille så lenge. Prøvde på meg bunaden, og er lenge siden den ikke har vært trang over puppene og midja, men nå satt den perfekt, nesten litt løs! 1,9 kg til jeg er på 70-tallet nå. Merker det går tregere, men merker også at jeg tar det litt lettere nå som jeg har det greit med kroppen min. Men 75 kg skal nås, men blir nok litt senere enn hva jeg hadde planlagt. Men det er også greit, for det er jo mindre sannsynlighet for at jeg går opp igjen når jeg går ned sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Nå går det virkelig tregt med meg ser jeg. Denne uka var jeg på 81,4 og opp 0,1 fra sist uke. Det går jo litt ned, litt opp og litt ned, men heldigvis litt mer ned enn opp. Men jeg har vært sløv på å registrere matinntaket det siste, følte at jeg hadde god kontroll på det.. Men merker jo at det må være for mye mat siden jeg går så lite ned. Jeg er jo såå nærme 79-tallet nå, at jeg må bare ikke gi opp. Merker jeg er ganske lei hele slankedriten akkurat nå(har jo drevet på i snart et halvt år), og jeg er jo slankere enn jeg har vært i hele mitt liv i 20årene. Men likevel, om jeg går ned noen kg til så kan jeg føle meg vel i bikini. Og jeg kan bruke klær uten å tenke på at jeg må skjule de store lårene, eller dekke over slappmagen. Jeg er jo så godt på vei, må bare ikke gi opp nå. Må bare finne igjen den viljestyrken og motivasjonen jeg hadde. Og huske hvor mye vondere det er å trene bort den sjokoladen, iforhold til hvor godt det er å spise den. Det skal være enklere å ikke spise den, enn å måtte trene den bort etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Skal nå prøve en uke med 1300 kcal om dagen for å se om det blir noe fortgang på dette vekttapet. Vil komme meg under 80 kg til jeg skal på en event i slutten av måneden. Målet er å veie max 79,9 kg 29.juni. så 1300 kcal og 4 treningsøkter er målet denne uka. Og jeg må begynne å bli flink til å drikke vann igjen. Glemmer det hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 1350 kcal spist og 450 kcal forbrent på trening. Kommer til å registrere kcal-inntak her hele uka for å tvinge meg selv til å fokusere. Har vært alt for slapp i det siste. Nå skal fettet av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Okey, virker som 1300 kcal er for lite for meg, iallefall når jeg trener.. Har vært sulten i hele dag, og gikk på en smell og spiste mye peanøtter. Så nå har jeg 1400 kcal innenbords, og jeg skal ikke engang trene i dag. Og har lyst på massevis av mat. Virker som et tydelig tegn på at jeg spiste for lite i går tror jeg. Skal prøve å holde meg på 1400 når jeg ikke trener og 1600 de dagene jeg trener, er kanskje mer realistisk. Huff, ble nok for utålmodig, men er så lei av at det går tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Missoki Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Heisann!!! Tenkte jeg skulle slenge inn en oppmuntrede "You go girl!" til deg Syns du er kjempeflink som holder deg til "slankeprogramet" når det går tregt! Har selv holdt på i snart ett år, og veit at det svinger i perioder Vet ikke om du gjør det allerede men et lite tips med lite kalorier, (har levd på 1300 selv hele tiden, pga syyyykt dårlig forbrenning) Er å drikke et stort glass vann før hvert måltid, fylle på med masse grønnsaker til alle måltider, og starte dagen med noen skikkelig grove skiver som magen kan jobbe med en stund. Ellers så kan jeg si at viss du velger å prøve med 1300 kcal over lengre tid, så går den sulten hele dagen følsen over etter et par uker Når jeg gikk på kurs (for 10 år siden!) så sa i alle fall kurs leder at det var slik for de fleste Stå på videre og ikke gi deg!! Vet det er lett å si seg mer å mer fornøyd når det nærmer seg og man egentlig er blitt slankere en man har vært på herrens år!! Men tenk så deilig det blir med resten av livet i riktig vekt havn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar