Gjest margaritha Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 I går endte jeg på 1700 kcal og null kcal forbrent (sett bort fra litt rockering). De siste tre dagene jeg har veid meg har jeg veid 81,8 kg. Dette er jo mer enn sist uke. Jeg hadde virkelig håpet å komme ned på 80-noe denne uka, men det ser ganske håpløst ut. Klarer nok ikke 900 gram på to dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Heisann!!! Tenkte jeg skulle slenge inn en oppmuntrede "You go girl!" til deg Syns du er kjempeflink som holder deg til "slankeprogramet" når det går tregt! Har selv holdt på i snart ett år, og veit at det svinger i perioder Vet ikke om du gjør det allerede men et lite tips med lite kalorier, (har levd på 1300 selv hele tiden, pga syyyykt dårlig forbrenning) Er å drikke et stort glass vann før hvert måltid, fylle på med masse grønnsaker til alle måltider, og starte dagen med noen skikkelig grove skiver som magen kan jobbe med en stund. Ellers så kan jeg si at viss du velger å prøve med 1300 kcal over lengre tid, så går den sulten hele dagen følsen over etter et par uker Når jeg gikk på kurs (for 10 år siden!) så sa i alle fall kurs leder at det var slik for de fleste Stå på videre og ikke gi deg!! Vet det er lett å si seg mer å mer fornøyd når det nærmer seg og man egentlig er blitt slankere en man har vært på herrens år!! Men tenk så deilig det blir med resten av livet i riktig vekt havn Tusen takk for oppmuntrende ord! Det trengs virkelig den her tiden! Er ganske frustrert akkurat nå. Tror også min forbrenning er ganske dårlig, så burde sikkert holde meg på 1300. Men var nok litt optimistisk å tro at jeg kunne klare meg på 1300 de dagene jeg trener også. Og herlighet så flink du har vært! Tar til meg alle dine råd, og biter tennene sammen. De siste 6-7 kiloene skal også av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Skulle nesten ønske jeg hadde veiedag i dag, for nå viser vekta 80,8! Men er sikkert bare en "lettdag". Men likevel, jeg er nede på 80-etellerannet. Nå er 70-tallet nærme! I går ble det noen øl til fotballkamp og et pizzastykke. Så vet ikke hva jeg endte på i kcal, men var veldig flink tidligere på dagen, så tror jeg hadde spart inn endel. Var også på trening, og fikk av 500 kcal. To uker på å få av 900 gram, det skal jeg da klare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juni 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 Det der "registrere kcal-inntak hver dag"-prosjektet gikk ikke så bra. Har rett og slett for mye å tenke på nå, og merker jeg blir litt besatt nesten når jeg tenker for mye på slankinga. Nå spiser jeg sunt og har mine gode vaner, og jeg har gått ned til 80,3 kg Om 0,4 kg er jeg nede på 70-tallet!Håper virkelig å klare det til neste uke, men vet også at de neste 7 dagene blir veldig annerledes, mye reising osv, så vi får se. Men, jeg har gått ned over 8 kg! Det har kanskje gått tregt, men jeg går stadig nedover. Og jeg har funnet en livsstil som fungerer for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Nå er jeg så nære 70-tallet som jeg ikke har vært siden tenårene! Neste uke, da skal jeg se det tallet! Tenk så herlig det hadde vært da. Men det går veldig sakte for tiden, og jeg vet jo at jeg ikke er like flink som før. Men jeg er sunn og trener og har en relativt god livsstil. Føler jeg har funnet både en mat- og treningsvei som jeg trives med. Så jeg tenker at det har ikke så mye å si at det går tregt, for jeg går ned uten at det er så fælt. Så får jeg ta noen runder hvor jeg jobber litt ekstra med slankinga. Jeg skal jo klare å gå ned til 75 kg. Jeg vil stoppe der pga min beinbygning og muskelmasse, selv om jeg ifølge BMI fortsatt er overvektig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Puh, de siste ukene har vært sinnsykt travle.. Prøver å passe på kostholdet, men med reising fra plass til plass, og ekstremt mye å tenke på og organisere så har det sklidd litt ut. Det føles ikke ut som jeg har lagt på meg noe spesielt, men har heller ikke hatt mulighet til å veid meg. Så vet ikke. Nå har jeg vært på første ordentlige trening på over en uke, og merker at formen har blitt dårligere! Jeg holder ikke ut like lenge på tredemølla, og jeg måtte ta av vekter på nesten alle styrkeøvelsene. Det er rart hvor fort man "forfaller". 2 uker uten jevn trening, og jeg var svakere på alt. Ikke bra. Men nå skal jeg back on track. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar