Gå til innhold

2012 - mitt år :)


Anbefalte innlegg

Vanskelige tider. Fortsatt deppa. Eller egentlig ikke bare deppa - jeg er traumatisert etter et voldelig forhold. Ikke rart livet er litt vanskelig.

 

Kjære Villelille, så tøff du er som innrømmer at du har levd i et voldelig forhold! Det sammenlignes av fagfolk med å ha overlevd et konsentrasjonleiropphold. (Jeg tror nok det er mange flere enn deg her på Forum som har det, uten at de våger å innrømme det.) Og så dyktig du er som har greid å passe kaloriinntaket og gå ned i vekt, samtidig som du har slitt med problemene på hjemmebane! :D Du har min fulle respekt, og jeg tar av meg hatten for deg!

 

Hurra for deg, Villelille. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for gode ord, Fa-mol!

Ja - det har vært tøffe tak. Kroppen er i konstant beredskap - og slikt setter spor. Selvfølselsen er herjet med så nå må jeg bruke tid på å bygge den opp igjen. Heldigvis finnes det gode folk rundt meg :)

Jeg tror at om flere snakket åpent om de vonde tingene i livet sitt - så ville samfunnet vårt bli bedre. Jeg tror de fleste ville føle seg tryggere på å fortelle om de visste at ingen lever perfekte liv.

Selv har jeg levd et liv som i manges øyne ser veldig flott ut på utsiden. Jeg har lederjobb der jeg er veldig synlig i lokalsamfunnet, flere barn, flott hus osv.. Og tilsynelatende en god mann. Innsiden av hjemmet vårt har vært alt annet enn perfekt. Her har barna og jeg gått i nesten konstant frykt for neste utbrudd.

Nå er det heldigvis over - og vi kan bruke kreftene på å komme til hektene igjen. Og jeg vil fortelle om det til dem som spør. Jeg vil vise at vold kan ramme hvem som helst. Og knuse hvem som helst...

 

Ellers har dagen min vært ganske aktiv. Gått tur, lunsj med venninne, samtaleterapi, ikke overspist. Flink jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...