Gå til innhold

minus 8 kg til sommeren! BLI MED!


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

HEI og gooood kveld:-D

 

Da er jeg på 3dje dagen med slanking, og det går til nå veldig bra. Nutrilett barene hjelper meg å holde godtesuget tilbake og de er veldig greie å ha når jeg ikke rekker et måltid.

Men har ikke sjangs til å spise nok kalorier da, står 1600 kalorier i døgnet og jeg spiser vel 1200-1400. Menmen....

 

Idag gikk jeg på vekta og jeg har gått ned 1-1,5 kg på 3 dager, det er jeg ganske fornøyd med:) Men er kanskje ikke så rart at jeg går ned lett de første kiloene, for har jo hatt et grusomt kosthold tidligere med MASSE godis. Kan tenke meg at vekta stagnerer og blir vanskeligere å få ned etter 2-4 kg til. Men deilig å se forandring på vekta uansett:)

 

Hvordan går det med dere? Syns det er litt stille her

 

jqulin: er ungen din blitt frisk enda da? Det har heldigvis mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm....har skrevet opp ca det jeg kommer til å spise idag og det blir bare 1050 kalorier selv om vi skal spise pizza til middag. Hvordan skal jeg spise så mye kalorier uten å spise masse godis da? Skjønner ikke jeg.

Spiser jo:

Frokost: yoghurt + appelsinjuice

Lunsj: nutrilett bar(rekker ikke mer)

Tidlig middag med jobben: Pizza og brus uten kcal

Mellommåltid: nutrilett bar etter møtet på jobben

Kvelds: 2 knekkebrød med banan på

 

Er dette lite? Jeg syns jo ikke det....blir god og mett av de nutrilett barene jeg så de erstatter fint et måltid for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....har skrevet opp ca det jeg kommer til å spise idag og det blir bare 1050 kalorier selv om vi skal spise pizza til middag. Hvordan skal jeg spise så mye kalorier uten å spise masse godis da? Skjønner ikke jeg.

Spiser jo:

Frokost: yoghurt + appelsinjuice

Lunsj: nutrilett bar(rekker ikke mer)

Tidlig middag med jobben: Pizza og brus uten kcal

Mellommåltid: nutrilett bar etter møtet på jobben

Kvelds: 2 knekkebrød med banan på

 

Er dette lite? Jeg syns jo ikke det....blir god og mett av de nutrilett barene jeg så de erstatter fint et måltid for meg

Hei! Nei sønnen min er like prikkete enda!:/ bra dine er bedre og gratulerer med god nedgang! Er virkelig motiverende! Jeg tror veiedagen min går føyken imorgen ettersom jeg har spist godt i påsken og har den månedtlige så da går jeg naturlig nok opp! Jeg sliter også med å få nok kalorier innabords... Jeg begynte med 1300, mange ganger havnet jeg under det også. Gikk ned bra men i det siste stoppa det opp så jeg prøver å legge meg på 1600 men litt av en utfordring! Har klart ca 1500 så får se om det hjelper! Det blir mye mellommåltid for å fylle opp! Idag har jeg det sånn:

Frokost; 1.5 brødskive med lettsmør,røkt laks og kalkunskinke + ekstra lett melk. Mellommåltid: appelsin.

Lunsj: 2 brødskiver med lettsmør, røkt laks og makrell i tomat.

mellommåltid: fruktmusli med vann og lettsyltetøy. ( spiser sent middag så derfor har jeg mellommåltid der.)

Middag: Pitabrød med salat og kyllingfilet. Banan til dessert.

Kvelds: 2 knekkebrød med lettbrunost og lettkvitost med paprika. ekstra lett melk og en tekopp! Nå ser det kanskje ut som jeg spiser hele tiden men jeg er oppe tidlig og legger meg sent. Jeg må prøve ut å spise litt mer for å se om det løsner. Kostholdet ditt syns jeg ser lite ut, så du kommer nok til å få en pangstart i slankinken men må nok tilføre mer mar etterhvert!;) Tror man må prøve seg fram litt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nei sønnen min er like prikkete enda!:/ bra dine er bedre og gratulerer med god nedgang! Er virkelig motiverende! Jeg tror veiedagen min går føyken imorgen ettersom jeg har spist godt i påsken og har den månedtlige så da går jeg naturlig nok opp! Jeg sliter også med å få nok kalorier innabords... Jeg begynte med 1300, mange ganger havnet jeg under det også. Gikk ned bra men i det siste stoppa det opp så jeg prøver å legge meg på 1600 men litt av en utfordring! Har klart ca 1500 så får se om det hjelper! Det blir mye mellommåltid for å fylle opp! Idag har jeg det sånn:

Frokost; 1.5 brødskive med lettsmør,røkt laks og kalkunskinke + ekstra lett melk. Mellommåltid: appelsin.

Lunsj: 2 brødskiver med lettsmør, røkt laks og makrell i tomat.

mellommåltid: fruktmusli med vann og lettsyltetøy. ( spiser sent middag så derfor har jeg mellommåltid der.)

Middag: Pitabrød med salat og kyllingfilet. Banan til dessert.

Kvelds: 2 knekkebrød med lettbrunost og lettkvitost med paprika. ekstra lett melk og en tekopp! Nå ser det kanskje ut som jeg spiser hele tiden men jeg er oppe tidlig og legger meg sent. Jeg må prøve ut å spise litt mer for å se om det løsner. Kostholdet ditt syns jeg ser lite ut, så du kommer nok til å få en pangstart i slankinken men må nok tilføre mer mar etterhvert!;) Tror man må prøve seg fram litt!;)

 

Så kjedelig da! Klør han mye og eller?

 

Ja, jeg må nok spise mer. Men er jo ikke mer sulten da! Er vant til å spise mye kalorier, men nesten alt er fra godis...haha!

 

Idag ble det langt under 1300 kalorier....ble nok 1100...menmen.....skal bli bedre:) Tror det hjelper om jeg spiser et par brødskiver om morgenen:) Prøver imorra!

 

TAr du veiedag neste fredag da eller? Eller blir du med på veiedag onsdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da! Klør han mye og eller?

 

Ja, jeg må nok spise mer. Men er jo ikke mer sulten da! Er vant til å spise mye kalorier, men nesten alt er fra godis...haha!

 

Idag ble det langt under 1300 kalorier....ble nok 1100...menmen.....skal bli bedre:) Tror det hjelper om jeg spiser et par brødskiver om morgenen:) Prøver imorra!

 

TAr du veiedag neste fredag da eller? Eller blir du med på veiedag onsdag? :)

Han klør nok en del stakkaren men inatt var den første natta på tre netter han sov godt og det er herlig for både mor og barn! Jeg veide meg idag og vekta står stille på 66,2kg. Er fornøyd med det! Fortsetter nok med veiedag på fredager for hvis jeg har vært flink, unner jeg meg en øl på fredagskvelden!;) Blir nok en liten ikveld!;)

Er vanskelig å fylle opp kalorier med ja-mat for da må man spise no grusomt med gulrøtter og sånne ting og det klarer ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du unner deg noe godt på fredagen da:)

FOr meg så gir veiinga onsdag motivasjon til å holde kostholdet slik de neste dagene før litt kos i helgen.

På søndag skal jeg ha brsdagsselskap for minsten, og da skrev jeg opp at jeg kom til å spise 2sjokoladestykker og 1 stykke gulrotkake itillegg til de vanlige tingene jeg spiser ila dagen.....da ble det første dag jeg kom i nærheten av kaloriene....ble 1500 kalorier...haha

Menmen....ser jo på vekta fremover om det har noe å si om jeg spiser 1200-1300 kalorier istedetfor 1600, selv syns jeg at et mål på 1300 kalorier dagen virker mest naturlig for meg ifht at jeg vil ned i vekt og trener lite...så er egentlig uenig i det som står der. Også tenker jeg at 1400-1500 kalorier på lørdag og søndag er helt ok

Er spent på hva vekta sier på onsdag altså, har litt for høye forhåpninger tror jeg:P

 

Ha en flott helg da! Blir jo ekstra deilig når du vet at du ikke har gått opp noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler også at når jeg prøver å komme meg opp på 1600 kalorier, at det blir for mye ettersom jeg er lite aktiv nå når jeg er sykmeldt men tenkte jeg skulle prøve en uke og blir det ikke noe bedre så legger jeg meg på ca 1300 igjen. Føles veldig greitt å ligge på 1300 i ukene og mer i helgene!:)

Er jo veldig bra at du havner under det du skal selv om du spiser kake. Da trenger du ikke ha noe som helst dårlig samvittighet for det! Og selfølgelig må man smake på kake når det er bursdag!;) Minsteungen min har bursdag om to uker så da er det jeg som skal få kake!;) Hvor gammel blir ungen din da?

 

I helgen er jeg topp motivert til å ikke spise noe junk!;) Etter påsken, syns jeg at jeg har fått dekka godteribehovet for en god stund!;)

Ha en god helg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har gått superbra. Snikveiing viser foreløbig nedgang!;) Fikk knallstart på dagen idag! Stod opp halv 6 for å sette meg på trimsykkelen i en halvtime i rask tempo! Ble kjempesvett og holdt høy puls! Herlig! Etter en dusj ble det fruktmusli med vann og lettsyltetøy,grønn te og gulrot med stearinlys på bordet. Så vekte jeg ungene!;)Kommer til å repetere denne morgenen! Ha en knall dag alle sammen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er jqulin!!

Helga er det verste...hehe

 

Jeg klarte også helga bra, ble en liten sjokolade på fredagen og to små sjokoladekaker på søndagen. Men ikke en eneste dag over 1400 kalorier for det.

 

Idag er jeg syk og har hittil spist 450 kalorier...det er jo ikke så mye ifht at klokka er 17:30

Har litt lyst på noe middag med bacon etter ungene har lagt seg, og tror jeg skal unne meg det:)

 

Er veldig spent på veiedag på onsdag, er nesten sikker på at jeg har gått ned litt, men håper på å ha gått ned minst 1 kg slik at motivasjonen holder seg oppe:)

 

Ang veiing: hvordan gjør du det?

Jeg tar det om morgenen med kun undertøy på, men vet ikke hva som er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er jqulin!!

Helga er det verste...hehe

 

Jeg klarte også helga bra, ble en liten sjokolade på fredagen og to små sjokoladekaker på søndagen. Men ikke en eneste dag over 1400 kalorier for det.

 

Idag er jeg syk og har hittil spist 450 kalorier...det er jo ikke så mye ifht at klokka er 17:30

Har litt lyst på noe middag med bacon etter ungene har lagt seg, og tror jeg skal unne meg det:)

 

Er veldig spent på veiedag på onsdag, er nesten sikker på at jeg har gått ned litt, men håper på å ha gått ned minst 1 kg slik at motivasjonen holder seg oppe:)

 

Ang veiing: hvordan gjør du det?

Jeg tar det om morgenen med kun undertøy på, men vet ikke hva som er riktig.

Masse god bedring!;) Man får slappe av og spise det man orker! Du tar det igjen når du blir frisk!;) Jeg tar å veier meg om morgenen med bare undertøy jeg også. Har hørt at det er best på morgen for da er vekten mest stabil mens iløpet av dagen kan vekten svinge en del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Hei! Får jeg være med å skravle litt her hos dere? :)

 

Jeg er 25 år, 66,5 kg og skal gifte meg i juni. Etter en lang, mørk vinter full av kos og godterier så har jeg gått opp ca 4-5 kg. Håper å gå ned igjen disse kiloene, eller i hvertfall centimetrene, slik at jeg føler meg smashing på bryllupsdagen!

 

Synest det er kjempemotiverende å ha noen her på forumet å snakke med, så håper det er greit at jeg henger meg på tråden deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Får jeg være med å skravle litt her hos dere? :)

 

Jeg er 25 år, 66,5 kg og skal gifte meg i juni. Etter en lang, mørk vinter full av kos og godterier så har jeg gått opp ca 4-5 kg. Håper å gå ned igjen disse kiloene, eller i hvertfall centimetrene, slik at jeg føler meg smashing på bryllupsdagen!

 

Synest det er kjempemotiverende å ha noen her på forumet å snakke med, så håper det er greit at jeg henger meg på tråden deres! :)

 

Velkommen skal du være! Så morro at du skal gifte deg snart! Skal gjøre det vi kan for å gjøre deg smashing til bryllupet ditt vi!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dagen deres vært da?

Her føler jeg det har vært skikkelig møkkadag. Forkjøla, sliten og ser negativt på AAAALT!

Men er ganske stolt over meg selv for at jeg ikke har spolert slankekuren for det, har ikke spist noe junk eller godis idag. Men pga liten matlyst har det blitt 2 nutrilett barer som måltidserstatter da, føler det er bedre enn å ende opp med å småspise noe usundt istedet.

Har veiedag imorgen så håper det vil gi meg en oppløfter! Gleder meg virkelig til jeg er under 70 kilo igjen!

 

Oooog hjelper ikke på humøret med to små jenter som ikke vil sove akkurat, ARG!!!!!

 

En liten morsom opplevelse jeg hadde idag var når jeg shoppa da! Tenkte jeg skulle dra innom en BH butikk å sjekke str min i BH, har aldri gjort det før og siden det var tilbud der så hadde jeg råd til å kjøpe en og.

Jeg har tidligere gått med 75-80 B i BH, men riktig str for meg er faktisk 70 E!!! Det var en veldig spesiell oppdagelse, for har jo alltid syntes at jeg har knøttsmå boobs;) Så anbefaler dere å ta dere en tur til en slik butikk hvis dere ikke har gjort det før! Leste på nett at 8 av 10 damer går med feil BH str.

 

Håper dere har hatt en flott dag i motsetning til meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1330960129[/url]' post='361810']

Trenger motivasjon til å klare dette til sommeren og håper flere blir med! Det har så mye å si at man er flere i kampen mot kiloene!

Jeg er 28 år,er gift og har to barn. Har alltid vært litt lubben men etter førstefødte som også fikk kolikk ble det mye junkfood jeg ble over 100 kg tung! har etter masse jobbing gått ned 34 kg. Nå vil jeg ned til 58 kg til sommeren. Jeg er 66 kg nå og 168 lang!

Jeg har veiedag på fredager for jeg syns det er best!

Har kroniske muskelsmerter i kroppen så det er vanskelig med trening men gåturer,trimsykkel og skigåing har vært det jeg klarer! Ellers blir det sunn mat og masse vann! Bli med!;))

 

Jeg blir gjerne med. Er snart 65 år, men tro ikke at det betyr at en ikke bryr seg lenger. Er Idag 74 kilo og vil gjerne ned til 66. Synes det er kjempevanskelig, men kolesterol prøver viser at det bør bli slutt på potetgull. Det er min verste fiende Nr. 1 . Forsøker å være aktiv. En liten runde på golfbanen Idag, klarte å ungå vaffel etterpå. Da var jeg flink. Tenker på alle bukser som er så stramme at de nesten ikke går på.. Du er kjempeflink som har gått ned så mye. Både det og at du sikkert får i deg mindre karbo burde hjelpe på muskelsmerter. Sjekk også med energi gsfysiolog. Det gjorde jeg.en fin time.Nå må jeg stålsette meg. Er sulten tross middag er spist og jeg har <100 kal. å gå på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1334665305[/url]' post='367052']

Velkommen skal du være! Så morro at du skal gifte deg snart! Skal gjøre det vi kan for å gjøre deg smashing til bryllupet ditt vi!;)

 

Stå på . Et lekkert bilde som du kan titte på er inspirerende. Husk, ta aldri den første peanøtten eller hva som frister deg mest. Det er faktisk lettere å la være den første biten en den neste og neste. Tenk så lekker du blir.ðŸ˜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Tusen takk for hyggelige velkomstønskninger! :-) Har lest litt i tråden her nå, og for en flott og flink gjeng dette er! Her blir det hyggelig å være! :-)

 

Jeg har vært på trening i kveld, sitter i sofaen med et glass melk og et knekkebrød med leverposti på. Nams! :-) Var på en knallhard pulstime som heter attack. Veldig moro og slitsomt, men kjenner det dessverre litt for godt i kneet (operert), ankelen (operert) og i hofta (skeivt belasta pga operasjonene?) Huff, ikke greit.. jeg vil jo stå på og trene, men er redd for å ødelegge meg. Jeg får bare stå på og gjøre det jeg klarer, og heller gjøre alternative øvelser.

 

Håper ungene sovna til slutt, Skrulla! Og snart er du frisk, og da er du nok glad for at du klarte å holde deg i skinnet når du var syk og svak! God bedring! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og GOOOOD morgen!!

Dagen starta godt med veiing på 70,5 kilo og dermed ned 3 kilo på 2 uker:)

Syns ikke denne slankinga er så vanskelig til nå, men blir nok værre etterhvert nr jeg skal på jobbreise, vennindetur og i selskaper. Menmen...må bare bite tenna sammen:)

Jeg har valgt at jeg ikke vil ligge på 1600 kalorier som det står i min meny, for jeg trives så godt på 1300 kalorier og det er uansett det jeg ender opp på, så da vil jeg at det skal være mitt program. Så kan jeg heller legge meg mot 1600 kalorier i sommer hvis jeg føler jeg har gått ned fort nok en god stund.

 

Susanne: skjønner deg godt med treninga! Går selv på betennelsesdempende hver dag pga betennelser i kroppen(revmatisk lidelse under utredning) og sliter veldig med å trene. Men man må bare trene og huske på at man må legge det på et så lavt nivå at du ikke kjenner noe smerte utenom tslitthet i musklene:)

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og GOOOOD morgen!!

Dagen starta godt med veiing på 70,5 kilo og dermed ned 3 kilo på 2 uker:)

Syns ikke denne slankinga er så vanskelig til nå, men blir nok værre etterhvert nr jeg skal på jobbreise, vennindetur og i selskaper. Menmen...må bare bite tenna sammen:)

Jeg har valgt at jeg ikke vil ligge på 1600 kalorier som det står i min meny, for jeg trives så godt på 1300 kalorier og det er uansett det jeg ender opp på, så da vil jeg at det skal være mitt program. Så kan jeg heller legge meg mot 1600 kalorier i sommer hvis jeg føler jeg har gått ned fort nok en god stund.

 

Susanne: skjønner deg godt med treninga! Går selv på betennelsesdempende hver dag pga betennelser i kroppen(revmatisk lidelse under utredning) og sliter veldig med å trene. Men man må bare trene og huske på at man må legge det på et så lavt nivå at du ikke kjenner noe smerte utenom tslitthet i musklene:)

 

Ha en fin dag alle sammen

WoW! Flott nedgang! Du har vært superflink!;) Jeg snikveide meg på vekten idag som viste opp nesten en kilo fra helgen, og det er så trått når man føler man er så flink! Tror jeg legger meg på 1300 jeg også... Mulig å ligge på 1600 ble for mye når man er sykmeldt! Blir litt demotivert når jeg også har trent hver dag men men... Jeg skal få det til!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW! Flott nedgang! Du har vært superflink!;) Jeg snikveide meg på vekten idag som viste opp nesten en kilo fra helgen, og det er så trått når man føler man er så flink! Tror jeg legger meg på 1300 jeg også... Mulig å ligge på 1600 ble for mye når man er sykmeldt! Blir litt demotivert når jeg også har trent hver dag men men... Jeg skal få det til!!;)

 

HUff....håper veiinga på fredag er mye bedre!!! Satser på det!

JEg føler meg som sagt veldig komfertabel med å ligge på 1300 kalorier. Siste uken har jeg hatt 1100-1400 i kalorier hver dag, som regel 1300. Idag ender jeg vel på 1250, greit nok det.

Idag har jeg for første gang kjent en del på hungeren etter å hive i meg det jeg har lyst på, men har klart å holde meg heldigvis:)

Føler jeg har slanket meg i en eeeeeevighet!!!!Også har jeg bare holdt på i 1,5 uke...hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent kanskje, men jeg vil også være med ;D

Min situasjon: Jeg har rett og slett spist med lubben og slapp. Er alenemor 50/50 for to små. Da jeg fikk meg kjæreste i fjor, veide jeg 51 kg. Var godt trent og godt fornøyd. Er 162 høy.

Sakte men sikkert har jeg kostmeg og spist meg opp 10 kg på ganske kort tid. Min ideal vekt er på 55 så har som ett lite mål å komme dit før sommeren.

Trening har jeg ikke hatt energi til, søtsuget klarer jeg ikke å kontrolere, og jeg kan spise mye mat en dag, for å så nesten faste dagen etter.

Er sykemeldt for tiden ( utbrenthet) å merker også nå i takt med kiloene kommer depresjonen.

Føler meg nesten dumt når jeg syter over så lite,men alle er laget forskjellig og på meg er min vekt ganske mye akkurat nå.

 

Starter i dag:

Veiedag på mandager..

startvekt 61

Mål: 55

 

Hilsen Vesla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Hei Vesla! Velkommen! Huff, så kjedelig at du sliter med utbrenthet, da! Håper at registreingen av mat her på vektklubben kan gi deg motivasjon til å spise fornuftig igjen. Og at du klarer å komme deg ut og rusle en tur av og til! Det er så herlig med dagslys! :)

 

Og vekt oppleves så forskjellig fra person til person. Jeg er jo ikke store dama jeg heller, men jeg har jo lyst til å være den beste utgaven av meg selv. Og den utgaven er litt mer veltrent enn denne. ;)

 

Det ble ikke trening på meg i går, annet enn litt hagearbeid. Det føles ikke bra. Det er så deilig å ha gjennomført en treningsøkt! Men jeg var så trett, tror jeg spiste for lite dagen før. Og så var jeg så sliten i ankler og knær at jeg klarte å rettferdiggjøre ovenfor meg selv at det var ok å droppe trening. Hmpf. :/ I dag blir det en runde med 30 DS, gå/joggetur og litt hagearbeid. Litt trening er bedre enn ikke noe!

 

Vekta viste forresten 65,8 kg i dag. Det er 1,3 kg mindre enn forrige mandag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent kanskje, men jeg vil også være med ;D

Min situasjon: Jeg har rett og slett spist med lubben og slapp. Er alenemor 50/50 for to små. Da jeg fikk meg kjæreste i fjor, veide jeg 51 kg. Var godt trent og godt fornøyd. Er 162 høy.

Sakte men sikkert har jeg kostmeg og spist meg opp 10 kg på ganske kort tid. Min ideal vekt er på 55 så har som ett lite mål å komme dit før sommeren.

Trening har jeg ikke hatt energi til, søtsuget klarer jeg ikke å kontrolere, og jeg kan spise mye mat en dag, for å så nesten faste dagen etter.

Er sykemeldt for tiden ( utbrenthet) å merker også nå i takt med kiloene kommer depresjonen.

Føler meg nesten dumt når jeg syter over så lite,men alle er laget forskjellig og på meg er min vekt ganske mye akkurat nå.

 

Starter i dag:

Veiedag på mandager..

startvekt 61

Mål: 55

 

Hilsen Vesla

Velkommen skal du være!;) Det gjør ingentingen hvor mye man veier og må gå ned. Jeg er ikke overvektig selv men er ikke fornøyd! Jeg syns det er bra at du tar tak i dette nå og ikke om 10 kilo til! Du har innsett hvor du er på vei før det ble for ille. På det meste veide jeg 103 kilo og jeg skammer meg over at jeg lot det gå så langt! Jeg ha selv vært sykmeldt og vet hvor fort kiloene kommer springene! Dette skal vi klare sammen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og innser nå at jeg står fast på et platå! Ned 100 gram til 66,1 kg! Glad det kom ned til dette ettersom jeg snikveide meg og såg stor oppgang for et par dager siden! Litt lei av å se 66 taller må jeg innrømme men men... Det må vel løsne litt snart!! Ellers skal jeg begynne å jobbe igjen på mandag!! Har vært sykmeldt lenge i påvente av omplassering til en anne jobb og endte opp med å få jobb på en plass jeg har jobbet i 10 år så jeg er så glad! Har jobbet der så lenge men aldri vært noe ledig så jeg har måtte jobbet med hjemmehjelp(masse vasking) Selv om jeg er helsefagarbeider. Men nå er jeg tilbake og aktivitetsnivået vil øke.. håper det hjelper! Og min far ringte igårkveld og lurte på om han kunne få låne barna fra lørdag til søndag så nå har vi plutselig barnevakt også! Skal bli en deilig helg! Håper det går bra med dere andre!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og innser nå at jeg står fast på et platå! Ned 100 gram til 66,1 kg! Glad det kom ned til dette ettersom jeg snikveide meg og såg stor oppgang for et par dager siden! Litt lei av å se 66 taller må jeg innrømme men men... Det må vel løsne litt snart!! Ellers skal jeg begynne å jobbe igjen på mandag!! Har vært sykmeldt lenge i påvente av omplassering til en anne jobb og endte opp med å få jobb på en plass jeg har jobbet i 10 år så jeg er så glad! Har jobbet der så lenge men aldri vært noe ledig så jeg har måtte jobbet med hjemmehjelp(masse vasking) Selv om jeg er helsefagarbeider. Men nå er jeg tilbake og aktivitetsnivået vil øke.. håper det hjelper! Og min far ringte igårkveld og lurte på om han kunne få låne barna fra lørdag til søndag så nå har vi plutselig barnevakt også! Skal bli en deilig helg! Håper det går bra med dere andre!;)

 

Såååå kjedelig! MEn har du da liggi på 1600 eller 1300 kalorier? For kanskje det er lurt med litt lavere enn 1600 for deg?

Ellers har jo aktivitet myyyye å si da!

Kos deg masse i helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...