Gå til innhold

minus 8 kg til sommeren! BLI MED!


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Litt sent kanskje, men jeg vil også være med ;D

Min situasjon: Jeg har rett og slett spist med lubben og slapp. Er alenemor 50/50 for to små. Da jeg fikk meg kjæreste i fjor, veide jeg 51 kg. Var godt trent og godt fornøyd. Er 162 høy.

Sakte men sikkert har jeg kostmeg og spist meg opp 10 kg på ganske kort tid. Min ideal vekt er på 55 så har som ett lite mål å komme dit før sommeren.

Trening har jeg ikke hatt energi til, søtsuget klarer jeg ikke å kontrolere, og jeg kan spise mye mat en dag, for å så nesten faste dagen etter.

Er sykemeldt for tiden ( utbrenthet) å merker også nå i takt med kiloene kommer depresjonen.

Føler meg nesten dumt når jeg syter over så lite,men alle er laget forskjellig og på meg er min vekt ganske mye akkurat nå.

 

Starter i dag:

Veiedag på mandager..

startvekt 61

Mål: 55

 

Hilsen Vesla

 

Så kjedelig å høre om utbrentheten din! Men EN ting vet jeg, mindre søtsaker hjelper veldig på depresjon! Har selv sosialangst og andre angst/depressive lidelser, og jeg blir alltid mye værre i de periodene jeg spiser mye søtsaker!!

Har du forresten prøvd anti depressive? Det hjelper på meg, sliter lite med depressjon for tiden. Er jo ikke noe du må gå på i en evighet, men kan kanskje hjelpe deg over kneika:)

 

Iallefall er du hjertlig velkommen i vår gruppe, her kan man snakke om både medgang og motgang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God morgen og goooood fredag alle sammen:)

 

Her starta morningen ikke så bra da jeg har veldig mye smerter. Har prøvd ut en nedtrapping i betennelsesdempende tabletter, og da har smertene kommet tilbake for fullt:( Så nå trapper jeg opp igjen og håper på å bli bedre igjen raskt!!

Skulle egentlig på trening idag, men det blir det desverre ikke noe av sånn som det er nå, skikkelig nedtur:(

 

Her blir det en rolig dag med litt ryddig. Ikveld blir det italiensk pizza til middag og grønnsaker med dip til kos....gleder meg:)

Klarer å holde meg på 1300 kalorier tross dippen, så er fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå kjedelig! MEn har du da liggi på 1600 eller 1300 kalorier? For kanskje det er lurt med litt lavere enn 1600 for deg?

Ellers har jo aktivitet myyyye å si da!

Kos deg masse i helgen:)

Har lagt meg ned på 1300 igjen og har sykla hver dag men slipper ikke tallet 66! Blir litt frustrert!;)Men jeg begynner å jobbe igjen nå så kanskje det hjelper!

Synd det ikke gikk så bra å kutte ned på medisin da! Håper det blir bedre etterhvert! Du er jo så flink og holder deg aktiv tross alt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Håper det er greit at også jeg blir med på tråden. Har nettopp begynt så smått igjen. Men sliter med søtsuget. 37, 3 barn. Gift. Har begynt å trene zumba da jeg etter planen skal bli instruktør til høsten. Kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en skikkelig sprekk idag med masse godis. Endte opp på rundt 1800 kalorier tror jeg, ikke bra:( har hatt så vondt i det siste, er forkjøla, sykt barn, sliten+++++++ og klarte dermed ikke å holde meg unna det jeg ser på som maks kos!! Menmen.....jeg vil jeg vil klare dett, så dette skal ikke ødelegge! Skal klare det bedre imorgen altså, selv om morfar kommer på besøk med kake....haha

 

Håper dere har hatt en flott helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Håper det er greit at også jeg blir med på tråden. Har nettopp begynt så smått igjen. Men sliter med søtsuget. 37, 3 barn. Gift. Har begynt å trene zumba da jeg etter planen skal bli instruktør til høsten. Kjekt!

Velkommen til oss! Har prøvd zumba litt før og det er jammen morsomt og god trening!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en skikkelig sprekk idag med masse godis. Endte opp på rundt 1800 kalorier tror jeg, ikke bra:( har hatt så vondt i det siste, er forkjøla, sykt barn, sliten+++++++ og klarte dermed ikke å holde meg unna det jeg ser på som maks kos!! Menmen.....jeg vil jeg vil klare dett, så dette skal ikke ødelegge! Skal klare det bedre imorgen altså, selv om morfar kommer på besøk med kake....haha

 

Håper dere har hatt en flott helg!!

Nå skal du vite at du er ikke alene om det denne helgen!!:/ Plutselig ville min far være barnevakt for barna så derfor ble det utskeielse i form av vin og sjokolade! Og jeg gadd ikke tenke at jeg spiste altfor mye for siden vekten min har stagnert er det noe men den motivasjonen og man gir letter f... i spisinga men det er bare dumt! Vi får være ekstra flinke denne uken som kommer så ordner det seg nok!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du vite at du er ikke alene om det denne helgen!!:/ Plutselig ville min far være barnevakt for barna så derfor ble det utskeielse i form av vin og sjokolade! Og jeg gadd ikke tenke at jeg spiste altfor mye for siden vekten min har stagnert er det noe men den motivasjonen og man gir letter f... i spisinga men det er bare dumt! Vi får være ekstra flinke denne uken som kommer så ordner det seg nok!:)

 

Godt at det ikke er kun meg! Men nå må vi skjerpe oss!!

Hardkjør til uka med godt kosthold altså, nå skal vi ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ikke er kun meg! Men nå må vi skjerpe oss!!

Hardkjør til uka med godt kosthold altså, nå skal vi ned:)

Veldig enig!! Vi skal se smashing ut til sommeren vi!! Basta!;OD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Hei jenter! :) Hvordan går det? Jeg også har rotet meg litt bort med godsaker i det siste. Dumt, for her går jo faktisk vekta nedover når jeg bare "oppfører meg"! ;) Men nå er det mandag, ny uke og nye muligheter. Satser på å se 65,0 på fredag! Og da trengs det skjerpings! :)

 

I dag blir det trening i form av bæring av vedsekker og fjelltur etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei og god mandag:)

Her har jeg jo sprukket litt i helga, men satser på nedgang på vekta på onsdag uansett. Håper den vil vise rett under 70 kilo, for blir så godt å se 60 tallet igjen:)

 

Her tar jeg det med ro da, er kjempe forkjøla, vondt i ørene og fikk igår en skikkelig strekk i låret eller noe så jeg klarte ikke å gå....blitt bedre etter masse hvile idag.

 

Så er fortsatt kun kosthold som er fokus da!

 

Ha en flott uke da alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser hardt på 65 på fredag jeg også! Får inderlig håpe det går!;) Stakkars deg da skrulla! Du har virkelig fått det du nå! Masse god bedring da.. får håpe det gir seg snart! Jeg snikveide meg i dagtidlig for å se skaden av helgen men den viste litt nedgang så kanskje kroppen min syns det var greitt!;) Første dag på jobben idag etter å ha vært sykmeldt i nesten 2 mnd og det var godt, men kjenner jeg er sliten! Nå må jeg være flink å ta yoga ikveld og ikke legge meg på sofaen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere når målet på 65,0:-D

 

Her håper jeg som sagt å se 60 tallet igjen, altså er forsnøyd med 69,9...hehe

 

Er på 950 kalorier idag og har egentlig ikke noe matlyst, men får vel i meg en nutrilett bar ikveld. Er det for lite å ende på 1200 kalorier eller er det greit?

 

Ha en fin kveld da! HEr blir det å slappe av, imorgen er det time til minstemann på sykehuset, innkjøp av drikke/mat størsten klarer å få i seg nå som hun har store blemmer i munnen og deretter legetime på meg. Så nok å gjøre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Morris

Hei!

Jeg fylte 24 år på torsdag og med det fikk en liten vekker (følte jeg selv) og fikk lyst til å gjøre noe med vekta. Den har gått mye opp og ned over flere år pga reising og dårlig kosthold. Jeg trives best når jeg er circa 67 kilo men vekten har gått gradvis oppover nå pga muskelskade og lite trening og jeg føler jeg har mistet litt kontroll! Jeg veier nå rundt 73 og er 167 høy. Jeg ønsker å gå ned 8-9 kilo, litt forbi trivselsvekta. Jeg jogger ca tre ganger i uka, men nå skal jeg for første gang prøve å koordinere slanking og trening. Er veldig spent! Gleder meg til å starte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fylte 24 år på torsdag og med det fikk en liten vekker (følte jeg selv) og fikk lyst til å gjøre noe med vekta. Den har gått mye opp og ned over flere år pga reising og dårlig kosthold. Jeg trives best når jeg er circa 67 kilo men vekten har gått gradvis oppover nå pga muskelskade og lite trening og jeg føler jeg har mistet litt kontroll! Jeg veier nå rundt 73 og er 167 høy. Jeg ønsker å gå ned 8-9 kilo, litt forbi trivselsvekta. Jeg jogger ca tre ganger i uka, men nå skal jeg for første gang prøve å koordinere slanking og trening. Er veldig spent! Gleder meg til å starte!!

 

Heihei!

 

Lykke til på veien nedover. Blir koselig å følge deg på veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått og velkommen hit til oss frøken!;)

950 er nok litt lite ja men går nok bra hvis det skjer innimellom! Jeg har havnet på 1200 for tiden men syns det har vært nok akkurat nå... man har ikke alltid matlyst! Kjøp deg nøtter du kan knaske på innimellom.. jevner ut blodsukkeret og er sunt tross at det har mye kalorier, men da fyller det jo opp sånn at du slipper å havne på så lite! Er begge ungene dine også syke? Huff... det skal visst være noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Formen er endelig bedre og vekta viste 69,5 kg idag...joho:) En flott dag altså!

Håper jeg klarer å fortsette på denne veien, er bare så redd for at godis-hungeren vil ta over snart! Må bare holde ut!

 

Nå er det 10 kilo igjen til målet mitt, har gått ned 4. Er fornøyd med det:)

 

Håper dere får en flott onsdag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra skrulla!! Du har vært kjempeflink!;) Her ble det ned 0.6 kg til 65.5 og det kom ikke for tidlig! Endelig løsna det litt og det var jammen godt for det gikk hardt utover motivasjon! Håper bare det holder og at det fortsetter nedover!Var tydeligvis godt å begynne på jobb igjen! Nå driver jeg å lager kake for minstegutt blir 4 år imorgen så da blir det litt kake i helgen men håper jeg er så flink at jeg kommer under 1600! Ha en flott helg alle sammen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå bra jqlin, deilig å se vekta går nedover!!!

 

Jeg har mista motivasjonen for å være sunn nå, holder meg greit i kalorier men spiser bare junk mat og heller 1-2 måltier hver dag bare....det er ikke bra! VIL bli bedre neste uke!

 

Idag har jeg skeia ut med oreo is og potetgull igjen, men holdt meg til 1485 kalorier da, så ikke så mye. Har på følelsen av vekta ikke har gått så mye ned på onsdag, for selv om jeg spiser lite kalorier så liker nok ikke kroppen maten jeg spiser. Men får nå se:)

Håååååper jeg har gått ned 0,5-1 kg, ellers blir jeg sur! VET at det kan være uker ten nedgang, men jeg er en svært tålmodig sjel som desverre fort mister motivasjon og vilje. Men en ting vet jeg: jeg nekter å leve med kroppen sånn som den er nå. Jeg vil være tynn igjen, sånn som jeg var før:)

 

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag og nå skal jeg fokusere på kosthold igjen. Har om sagt holdt 1300(1400 i helga) kalorier om dagen, men blir jo bare nutrilett barer og godis.

 

Nå skal jeg prøve å kutte ut litt av ntrilett barene og heller spise mer knekkebrød og brød. Får se hvordan det går:)

 

Har på følelsen at vekta ikke har gått ned i det hele tatt denne ka dog lite kalorier, men er jo ikke rart det når kroppen ikke får skikkelig næring....

 

Hvordan har helgen deres vært da?

 

Her har det vært en rolig helg, sambo jobber, eldstejenta er hos min pappa og jeg og minsten er hjemme å koser oss. Nå sitter jeg å gleder meg til minsten tar første duppen sin så jeg kan sooooove.....jeg er absolutt IKKE noe A menneske:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag og nå skal jeg fokusere på kosthold igjen. Har om sagt holdt 1300(1400 i helga) kalorier om dagen, men blir jo bare nutrilett barer og godis.

 

Nå skal jeg prøve å kutte ut litt av ntrilett barene og heller spise mer knekkebrød og brød. Får se hvordan det går:)

 

Har på følelsen at vekta ikke har gått ned i det hele tatt denne ka dog lite kalorier, men er jo ikke rart det når kroppen ikke får skikkelig næring....

 

Hvordan har helgen deres vært da?

 

Her har det vært en rolig helg, sambo jobber, eldstejenta er hos min pappa og jeg og minsten er hjemme å koser oss. Nå sitter jeg å gleder meg til minsten tar første duppen sin så jeg kan sooooove.....jeg er absolutt IKKE noe A menneske:P

Motivasjonen kommer tilbake når man har skeia ut litt for den dårlige samvittigheten gnager og man veit at drømmekroppen kommer ikke gratis! Jeg er også dritleitt av slanking men men.. snart i mål! Helgen har vært preget av kake!! Har ikke turt å skrive det inn en gang for samvittighetens skyld! igår vra dagen preget av besøk,baking hele dagen så da skeia jeg ut med både kake og øl når dagen var endt! Men men.. ny uke!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen kommer tilbake når man har skeia ut litt for den dårlige samvittigheten gnager og man veit at drømmekroppen kommer ikke gratis! Jeg er også dritleitt av slanking men men.. snart i mål! Helgen har vært preget av kake!! Har ikke turt å skrive det inn en gang for samvittighetens skyld! igår vra dagen preget av besøk,baking hele dagen så da skeia jeg ut med både kake og øl når dagen var endt! Men men.. ny uke!;)

 

Takk for at du er ærlig, så vet jeg at det ikke bare er meg;)

Idag har det ikke vært godis utskeielser, men spiste lammeburger på restaurant med venner. Tror det var helt OK da, kom nok innen 1300-1400 kalorier. Spent på vekta på onsdag, håper det går greit.

Til helga skal jeg til danmark på jobbtur som nok innebærer mye gratis alkohol...hehe.....så da skal jeg nok skeie ut hele den helga, for det er IKKE ofte jeg har barnefri og er ute og reiser(les: ALDRI!). Men så er det back on track igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...