Gå til innhold

minus 8 kg til sommeren! BLI MED!


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Tror jeg slenger meg på her jeg hvis det er greit :)

Jeg vil se 60 tallet igjen etter 2 graviditeter. Var over 100 kg med sistemann, på 1 og 1/2 år hadde jeg kommet meg ned til 74 kg, men der stoppet det helt opp.

Nå er jeg kjempestreng med meg selv, og har holdt meg på 1300 kcal hele forrige uke. Er nå nede i 72,6. Endelig beveger vekten seg igjen etter måneder med stillstand!! Er motivert for å fortsette i samme stil, så jeg forhåpentligvis skal jeg se 69 igjen om ikke altfor lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg slenger meg på her jeg hvis det er greit :)

Jeg vil se 60 tallet igjen etter 2 graviditeter. Var over 100 kg med sistemann, på 1 og 1/2 år hadde jeg kommet meg ned til 74 kg, men der stoppet det helt opp.

Nå er jeg kjempestreng med meg selv, og har holdt meg på 1300 kcal hele forrige uke. Er nå nede i 72,6. Endelig beveger vekten seg igjen etter måneder med stillstand!! Er motivert for å fortsette i samme stil, så jeg forhåpentligvis skal jeg se 69 igjen om ikke altfor lang tid...

 

Så gøy å se andre med små barn her, nesten godt å se at jeg ikke er den eneste som sliter med vekta etter å ha vært gravid! Syns alle rundt meg smetter tilbake i den gamle trange olabuksa bare et par uker etter fødsel jeg!

 

Masse lykke til! Hvis d er nede i 72,6 nå så er det ikke lenge til du når 69 da!! Er det trivselsvekta di eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se andre med små barn her, nesten godt å se at jeg ikke er den eneste som sliter med vekta etter å ha vært gravid! Syns alle rundt meg smetter tilbake i den gamle trange olabuksa bare et par uker etter fødsel jeg!

 

Masse lykke til! Hvis d er nede i 72,6 nå så er det ikke lenge til du når 69 da!! Er det trivselsvekta di eller?

Kunne vel tenkt meg ned i rundt 67, men 69 blir iallfall første delmål og jeg kommer til å føle meg mye mer vel da. :) Jeg er 173 cm høy. :)

Skal litt til å smette inn i den gamle buksa ja. Jeg la på meg allerede FØR jeg ble gravid. Ble litt slapp med vanene når jeg visste jeg snart skulle bli tykk likevel. :) Så nå veier jeg faktisk mindre enn når jeg ble gravid. Artig å kunne jobbe seg fremover mot den minste buksa. Størrelse for størrelse. :) Masse lykke til til deg og!! Er ekstra slitsomt om kvelden syns jeg, når sulten melder seg altfor sent. Da er det bare å legge seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Velkommen hit!;)

Denne uken er jeg slapp altså! Har ikke en eneste trimpoeng så langt. Bare så vidt lagt inn maten jeg spiser.. Kjenner det nå at jeg er virkelig lei! Tror nok jeg skal gi meg med å skrive inn mat på en stund for jeg blir så hekta og tenker på mat hele tiden. Jeg tenker nå framover at jeg spiser så lite som jeg orker og gidder ikke presse noe mer på mellommåltid anna enn at jeg har en pose med mandler i lomma. spiser jeg 15 mandler er jeg oppi nesten 100 kalorier + at det holder blodsukkeret stabilt. Jeg tror kroppen vil slappe av og kanskje slippe opp litt mer av kiloene som sitter fast hvis jeg ikke overanalyserer alt jeg spiser og styrer med det hele tiden! Jeg veit jo egentlig godt nå hva jeg skal spise og hvor mye kalorier det er i ting! Satser på dette litt framover, men skal være innom denne siden daglig allikavel da!!;) Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Nei nå sliter jeg, har bare lyst til å kjøpe en stoooooor godis pose og FRÅTSE!!!!!!

Sliter litt altså.....og ikke bare litt heller!

"godt" å høre at det er flere som sliter litt for tiden og ikke bare jeg!! Sånne platåer kommer man til uansett i slankeprosessen men det er opp til oss hva vi skal gjøre med det! Skal vi kaste bort det harde arbeidet med å gå ned de kiloene vi har gått ned for fråtsing eller skal vi tenke at faen heller.. dette har vi jobba så hardt for at nå står vi hele veien ut for belønningen er verdt mer enn en godtepose!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Jaja... Opp 300 gram til 65.8 kg! er egentlig fornøyd med det siden jeg spiste masse kaker fra lørdag til mandag ettersom minstegutt hadde bursdag. Jeg har nesten ikke skrivd inn mat, passa på mellommåltider og vann og jeg har heller ikke trent et minutt en gang så jeg kan for det selv! Jeg skal nok komme på bedre tanker ja! Varmen kommer snikende og plutselig er sommeren her!;) Håper det går bedre med dere andre!;) God helg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Choopie

Jaja... Opp 300 gram til 65.8 kg! er egentlig fornøyd med det siden jeg spiste masse kaker fra lørdag til mandag ettersom minstegutt hadde bursdag. Jeg har nesten ikke skrivd inn mat, passa på mellommåltider og vann og jeg har heller ikke trent et minutt en gang så jeg kan for det selv! Jeg skal nok komme på bedre tanker ja! Varmen kommer snikende og plutselig er sommeren her!;) Håper det går bedre med dere andre!;) God helg!;)

Jeg ser du skriver at du vil prøve å la være å skrive inn alt du skriver. Jeg tenkte det samme i høst. Da hadde jeg kommet meg ned i 72,5. Ble lei og sluttet å skrive inn fordi jeg følte jeg hadde kontroll på hva som kunne spises og ikke. Vips, så kom det på 1,5 kg på 2 uker. Nå må jeg bare være veldig streng og skrive inn hvert gram. Og jeg ser det funker. Nå er jeg nede i 71,6. 2,4 kg ned på litt mindre enn 2 uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Jeg tar nok rådet ditt der ja!;) Har nok fortsatt å skrive inn allikavel.. Får nok ikke gi fra meg helt kontrollen enda! Skal være knallflink denne uken med trening og mat så blir det spennende å se på fredag!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Ned 0.5 kg til 65.3 kg! Og ned 1 cm i midjemål til 65 cm! Fornøyd med dette! Godt å se at vekten rører seg litt!;)Men alltid når jeg går ned så bra, er det noe jeg skal feire så siden jeg har bryllupsdag imorgen blir det selvsagt litt feiring og sikkert opp igjen men men...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Choopie

Ned 0,5 er jo bra da! :) Jeg stod fast denne uka. Har vært syk hele forrige uke og ikke klart å spise noe. Skulle jo trodd jeg fikk noen kg gratis da, men neida. Forbrenningen stoppet visst opp også. Står på det samme som forrige fredag. Skal være ekstra flink denne uka, så sitter bunaden fint på torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Da har du nok gått på sparebluss ja! Men dette tar du igjen vettu!;) Godt du er frisk igjen:)

Idag skal jeg spise mye god mat! Vin, champagne,indrefilet,jordbær...mmmm!! Jeg havner på ca 1600 kalorier..litt usikker på hvor mye kalorier det er i et glass champagne! Dette fordi jeg har 1 års bryllupsdag idag! 1 år siden vi rømte til roma for å gifte oss og det må feires! Jeg snikveide meg idag og var nesten nytt tall på vekta så derfor er motivasjonen stor til å ikke skeie ut så veldig selv om det er bryllupsdag!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Håper alle hadde en fin feiring igår!;) Jeg legger inn vekten for igår ettersom det ble mye mat igår har jeg ikke turt å gå på vekten idag. Igår var den 0.3 kg ned til 65 kg! Så på 20 uker har jeg redusert vekten med 7,7 kg og midjen mes 12,5 cm!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pia65kg

Slenger meg på.

Ser dere beskriver det samme som jeg opplever. Jeg startet på 72 kg og nå 10 uker etterpå er jeg nå på 68 kg. BABYSTEPS!!!

Men, det går i riktig retning. Jeg føler at jeg har klart å endre livsstil. Mer trening og fokus på hva jeg spiser - det er veldig positivt.

Men skulle gjerne hatt noen tips for hvordan jeg kan ta et skikkelig jafs. Skulle gjerne ha sett 65 kg før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Slenger meg på.

Ser dere beskriver det samme som jeg opplever. Jeg startet på 72 kg og nå 10 uker etterpå er jeg nå på 68 kg. BABYSTEPS!!!

Men, det går i riktig retning. Jeg føler at jeg har klart å endre livsstil. Mer trening og fokus på hva jeg spiser - det er veldig positivt.

Men skulle gjerne hatt noen tips for hvordan jeg kan ta et skikkelig jafs. Skulle gjerne ha sett 65 kg før sommeren.

Velkommen hit skal du være!;) Ja her går det også veldig sakte men det er vel den beste måten å slanke seg og bli der!;)Så lenge man har forandra livsstil og fått mer fokus på mat og trening så har du gjort masse rett!! Jeg har prøvd noen ganger å legge meg på 1200 kcal for å gå ned litt mer effektivt og så trappe opp igjen litt. Dette er sikkert ikke fasit på alle men verdt å prøve! Hvor mye kcal ligger du på om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1337325926[/url]' post='370508']

Håper alle hadde en fin feiring igår!;) Jeg legger inn vekten for igår ettersom det ble mye mat igår har jeg ikke turt å gå på vekten idag. Igår var den 0.3 kg ned til 65 kg! Så på 20 uker har jeg redusert vekten med 7,7 kg og midjen mes 12,5 cm!;)

 

Synes du er kjempeflink. Har ikke turt å gå på vekten etter 17 mai

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Synes du er kjempeflink. Har ikke turt å gå på vekten etter 17 mai

Takk for det!;) Jeg drista meg til en snikveiing etter 17 og jammen var den stabilt rolig noe som er helt utrolig etter matinntaket mitt den dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

null nedgang denne uken! Må innrømme at jeg har ikke vært så veldig flink. Det har vært litt øl og isspising denne uken i finværet, men merker at jeg nå må stå på når sommeren er rett i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Håper det går bra med dere andre? Jeg derimot er kjempelei blitt!! Sliter med motivasjonen for det går så sakte nedover! Håper på godt resultat på fredag for nå legger jeg meg ned i kalorier for å få fortgang i dette!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest jqulin

Det ser ut som alle har trekt seg fra denne tråden så da gjør jeg også det! Har fått gode resultater nå og motivasjonen på topp! Trenger allikavel slankevenner så jeg får finne meg en annen tråd! Håper ingen av dere har gitt opp!;) stå på videre mot en slankere sommerkropp!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...