Gå til innhold

Åtti-blank til sommer'n-12


Gjest nueva vida

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

************************ 88,8 ****************************

 

Heisann, absolutt ikke ny hverken her inne eller med drømmen om en slankere kropp! Selv om drømmen er den samme gamle, håper jeg en ny vår, ny tråd og nye målsettinger skal hjelpe meg igang igjen :)

 

Jeg vet hva som skal til, men det er neimen ikke alltid så lett... :blink:

 

Veide i dag tidlig 88,8 :angry: På tide å gjøre noe med det før buksa igjen blir trang. Drømmen er 70 kilo, men den drømmen har jeg hatt så lenge at jeg vet faktisk ikke om den er realistisk?! Teoretisk sett så vet jeg jo selfølgelig at det kan gå, så muligheten er jo her!

 

Jeg ønsker å ta sommerferie på 80,0 B) Det hadde vært digg!

Derfor bretter jeg opp ermene, finner frem knekkebrød og sunt pålegg og legger bort alle usunne fristelser. I tillegg finner jeg frem joggeskoene og gjør de klare for bar asfalt og deilige motbakker på grusvei! Og før vi vet ordet av det er stiene i skogen fremkomlige også!

Da er teorien på plass, og jeg synker ned i sofaen og forbereder meg mentalt.

 

Det er jo ingenting som å leve sunt og være i fysisk aktivitet!

 

I den nye tråden min kommer jeg til å oppdatere, så får vi se hvordan dette går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ny frisk start! :P

 

Godt å ha deg tilbake igjen! Og godt at du ikke gir opp, selv om det ble litt opp igjen.

 

Jeg har sett hva du kan få til tidligere og er ikke i tvil om at du kan nå målet ditt, hvis du virkelig vil! Nazi Nueva var litt av en racer sist gang og de kiloene får virkelig ta beina fatt og fordufte! B)

 

Lykke til så masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Takk, bijou!

Dagen er brukt til mental forbereding, and I'm fit for fight :)

Gleder meg til å begynne med et strengere regime, som kan få kiloene til å 'blåse' bort! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Går ganske bra disse første dagene, bortsett fra at jeg har fått influensa :( Da blir det jo null trim, og veldig laber hverdagsaktivitet også. Maten går det helt greitt med, men med skrantete kropp er det liksom ikke helt lett....

Men influensa går over igjen, så da kommer jeg sterkere tilbake :)

 

Takk for det madeleinerenate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ganske bra disse første dagene, bortsett fra at jeg har fått influensa :( Da blir det jo null trim, og veldig laber hverdagsaktivitet også. Maten går det helt greitt med, men med skrantete kropp er det liksom ikke helt lett....

Men influensa går over igjen, så da kommer jeg sterkere tilbake :)

 

God bedring nueva vida . Håper du blir bra snart og kan fortsette å trene.

Har lest litt gjennom innleggene dine og synes du er veldig flink.

U go giiirll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Takk komal og bijou :)

Går i mye varm saft...blir vel litt vel mye sukker, men tenker liksom ikke påd et nå feberen herjer og kroppen er matt og sliten med vondter her og der!

 

Må bare prøve holde matfokuset, så får vi håpe på det beste!

 

Solen skinner, 14 varmegrader og helt fantastisk, nydelig ute. Vil uuuuut!!!! En fanastisk tid i møte! Hadde vært deilig å greidd å trene av 18 kilo til kulden setter inn igjen i november/desember!!

Legge igjen fettet i den deilige naturen rundt oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...