Gå til innhold

10 kg ned til sommerferien :) oppstart 10.04


Gjest Slnakeguri
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes helgene er vanskelige. I løpet av uka så er det mer faste spisetider og jeg har ikke tilgang på kjøkkenet (og kjøleskapet) på jobben :blink: Men i helgene har det lett for enten å bli veldig streng, eller så skeier jeg litt ut. I dag har jeg spist for lite, så jeg tror jeg skal unne meg ett eller annet nå før jeg legger meg.

Ellers har det blitt vel 15 trimpoeng denne uken så jeg er mer enn fornøyd med det (men litt sliten)

Har forresten hunder så jeg går for det meste. Og været har jo vært godt B)

Kos dere i helga (med tillatte godsaker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest AryaStark

Går helga bra? Her går det ganske greit. Synes det er vanskelig med kosematen på lørdag, og jeg kommer ikke til å endre rutinene for den, for vi er en familie selv om jeg er på slankern. Så jeg spiser masse salat til pizza, og taco er jo ganske enkelt å tilpasse.

 

Jeg var ute og gikk en lang omveig til butikken i dag, og kom over manualer på opphørssalg. Min mann var ikke så fornøyd da han måtte bære 8 kilo manualer hjem, men vi kom da hjem til slutt. Vurderer å prøve 30 days shred saken. Noen som har noe erfaring med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere i helga da? Jeg koser meg litt på lørdager...men med måte da... ;)

Litt vin og popcorn må til :)

Hvis ikke vekten går ned, må jeg jo kutte ned i helgen og....

Er dere like strenge i helgen som på hverdager?

 

Jeg prøver å være like streng i helgen. Men til gjengjeld, så spiser jeg litt mer hverdag. Jeg skulle vel gjerne ha lagt på 1300 cal i hverdagen, men blir som oftest 1500.

 

Jeg sitter hjemme hele dagen, og skriver oppgave. SÅ jeg har ALLTID mat tilgjengelig. Jeg kjeder meg og går å snoker i skapene, det er min utfordring.

 

I dag har det blitt 1500 cal, og en joggetur :) håper jeg skal klare å holde meg til 1300 cal i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og gikk en lang omveig til butikken i dag, og kom over manualer på opphørssalg. Min mann var ikke så fornøyd da han måtte bære 8 kilo manualer hjem, men vi kom da hjem til slutt. Vurderer å prøve 30 days shred saken. Noen som har noe erfaring med denne?

Ha ha ha... 8 kilo er jo litt å bære på! Ja det vet jo vi som har tenkt å legge igjen mer enn dette nå i løpet av våren/sommeren ;)

Nei, jeg har aldri forsøkt 30 days shred. Hva er det?

 

Katrine112: Lyder som et velkjent problem det med å begynne å kjede seg og så snoke i skap og kjøleskap. Er det ikke noe sunt du kan ha liggende til slike tilfeller? Jeg er veldig glad i de nye små plommetomatene. De er på størrelse med cherrytomater og smaker veldig godt.

 

Stå på jenter! Nå har vi kommet over lørdagskvelden, så nå klarer vi resten av helga også... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

 

 

Jeg sitter hjemme hele dagen, og skriver oppgave. SÅ jeg har ALLTID mat tilgjengelig. Jeg kjeder meg og går å snoker i skapene, det er min utfordring.

 

 

Jeg skjønner deg godt. Jeg er også kjedespiser. Jeg spiser stort sett følelser. Er sint spiser jeg, er jeg glad spiser jeg osv. Alt kan døyves med mat. Unntat vekta mi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Ha ha ha... 8 kilo er jo litt å bære på! Ja det vet jo vi som har tenkt å legge igjen mer enn dette nå i løpet av våren/sommeren ;)

Nei, jeg har aldri forsøkt 30 days shred. Hva er det?

 

 

30 days shred er et treningsprogram av Jillian Michales (PT fra the biggest looser) som inneholder 20 min øvelser du skal gjøre hver dag. Kondis og styrke. Vet mange er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Hei igjen :)

Jommen glad for at lørdagen er over ja... :)

Gikk forholdsvis bra. Lagde biff med onvsstekte grønnsaker til middag :) ikke så mange kalorier faktisk.

Men ble jo litt vin, og snop... Men begrenset selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har helga gått?

her har det ikke vært lett. bursdagsfest på lørdagen, med øl, cava og noen gode drinker :) Men greide a holde meg borte fra alt snop og kaker. Og i dag var jeg pa middagsbesøk med komler og tilbehør. Greide helldigvis a holde meg til en komle og en pølse, og mye grønnsaker. Og så kom selvfølgelig desserten på bordet. Men hadde kun en stor spiseskje med sjokolade mouss ( så faktisk at denne ikke inneholdt sa mye kalorier).. sa føler ikke at det har vert en god første uke... men jogget i gar og gikk en lang tur i dag, sa haper det har gatt litt bra i forhold til veiing på tirsdag.

 

Ha en fantastik uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Lagde Bakte epler med crispy topping i dag etter oppskrift herfra. Det var en god dessert, men nå er jeg veldig glad i stekte epler også da. Noe rart i oppskrifta der, men om man leser godt før man starter så går det greit. :) Har ikke trimma i dag, men vaska hus. Det får være godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det ikke vært lett. bursdagsfest på lørdagen, med øl, cava og noen gode drinker :) Men greide a holde meg borte fra alt snop og kaker. Og i dag var jeg pa middagsbesøk med komler og tilbehør. Greide helldigvis a holde meg til en komle og en pølse, og mye grønnsaker. Og så kom selvfølgelig desserten på bordet. Men hadde kun en stor spiseskje med sjokolade mouss ( så faktisk at denne ikke inneholdt sa mye kalorier).. sa føler ikke at det har vert en god første uke....

 

Jeg synes du var kjempeflink som holdt fokus selv om du var på fest. Ikke lett det! Det er jo ikke slik hver dag, så dette kommer du sikkert til å klare med ditt fokus. (Åsså komle som er så godt!nam nam)

Har forresten også sett at sjokolademousse ikke er den værste desserten. Tenkte det var en smart løsning en dag det skulle være dessert, for det liker de andre her i huset også.

 

Gru-gleder meg til veiing på tirsdag, men har klart å komme opp i over 16 trimpoeng denne uken, så går jeg ikke ned nå, så gjør jeg det aldri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komlemiddag her i dag og :) men modererte meg...

Har vært ute å gått motbakketur nå, så er fornøyd med det :)

 

Bra alle har overlevd helgen. I dag besilte samboeren pizza, og satt og koste seg med pizza og øl ved siden av meg. Jeg kokte meg havregrynsgrøt, og satt med god samvittighet og spiste med han.

 

Da har jeg vært en uke på slanking. Gjennomsnitts kalorier: 1430 per dag, 6 treninger på 30 min.

 

Klar for ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Bra alle har overlevd helgen. I dag besilte samboeren pizza, og satt og koste seg med pizza og øl ved siden av meg. Jeg kokte meg havregrynsgrøt, og satt med god samvittighet og spiste med han.

 

Da har jeg vært en uke på slanking. Gjennomsnitts kalorier: 1430 per dag, 6 treninger på 30 min.

 

Klar for ny uke :)

 

Imponert over viljestyrken din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Har akkurat gått fra gratis bløtkake! Og jeg hadde faktisk ikke lyst på heller.. jeg spiste banan og kiwi før jeg gikk dit ettersom jeg visste det ville bli kake.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya Stark: Flink! er ofte lettere å unngå søtsaker om man er forberedt, verre når kaken bare putselig er der. Jeg bestilte faktisk masse utstyr for å dekorer marisjpan kake i går, litt ironisk egenelig :P

 

Slnakeguri: Treningssenter medlemskap er så motiverende. er så vanskelig å gå ut og trene i dårlig vær visst ikke.

 

Nå har jeg også kjøpt 30 days shred :D men skal ikke begynne på det før 5 mai, da har jeg flyttet inn i ny leilighet, og har dvd spiller, og en stue som går ann å bevege seg i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gått fra gratis bløtkake! Og jeg hadde faktisk ikke lyst på heller.. jeg spiste banan og kiwi før jeg gikk dit ettersom jeg visste det ville bli kake.

:)

Yesssss!!!!!!!!!

Så flink du var. Veldig bra å spise litt før du gikk. Da er det kanskje litt lettere å stå imot?

 

I dag har jeg ikke klart å spise nok. Vet ikke helt hva det er. Føler meg så matlei. Sukk! Er redd for at det skal føre til en sprekk, så jeg må rote gjennom skapet og se om jeg finner noe som jeg fyser på, OG som er sunt. Har fått i meg 648 kcal inntil videre i dag, så det er jo aaaalt for lite. Ble bare ett trimpoeng også, er jo ikke noe overskudd når en spiser så dumt!

I morgen er det veiing.... Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Yesssss!!!!!!!!!

Så flink du var. Veldig bra å spise litt før du gikk. Da er det kanskje litt lettere å stå imot?

 

I dag har jeg ikke klart å spise nok. Vet ikke helt hva det er. Føler meg så matlei. Sukk! Er redd for at det skal føre til en sprekk, så jeg må rote gjennom skapet og se om jeg finner noe som jeg fyser på, OG som er sunt. Har fått i meg 648 kcal inntil videre i dag, så det er jo aaaalt for lite. Ble bare ett trimpoeng også, er jo ikke noe overskudd når en spiser så dumt!

I morgen er det veiing.... Det blir spennende!

 

Jeg og er veldig spent på veiingen i morgen.... Hadde 12 trimpoeng forrige uke, så det bør ha gjort noe med kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Da har jeg meldt meg inn på treningssenter :) no return :)

 

Gratulerer, da må du trene jevnt så det ikke blir for dyrt!

 

Jeg har vært instruktør på trenigssenter men etter et hardt møte med en vegg sist høst så måtte jeg bare kutte ut alt og lære å slappe litt av igjen. Men nå når jeg trener igjen så kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å ha timer igjen. Jeg liker treningssenter, sier seg vel selv. I kveld har jeg vært på kondis og stram opp.. 4 trimpoeng i dag.

 

Er veldig fornøyd med løsningen min på kakeproblemet. Jeg har seriøst aldri spist frukt før, men det finnes jo mye god frukt..

 

Vi venter i spenning på morgendagen! Men jeg har 13 trimpoeng fra sist uke, så jeg tror dette går veien! :rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Bra alle har overlevd helgen. I dag besilte samboeren pizza, og satt og koste seg med pizza og øl ved siden av meg. Jeg kokte meg havregrynsgrøt, og satt med god samvittighet og spiste med han.

 

 

Du er ganske tøff! Det er jo ikke spesielt snilt av han, men så lenge du er motivert så greier du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Gratulerer, da må du trene jevnt så det ikke blir for dyrt!

 

Jeg har vært instruktør på trenigssenter men etter et hardt møte med en vegg sist høst så måtte jeg bare kutte ut alt og lære å slappe litt av igjen. Men nå når jeg trener igjen så kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å ha timer igjen. Jeg liker treningssenter, sier seg vel selv. I kveld har jeg vært på kondis og stram opp.. 4 trimpoeng i dag.

 

Er veldig fornøyd med løsningen min på kakeproblemet. Jeg har seriøst aldri spist frukt før, men det finnes jo mye god frukt..

 

Vi venter i spenning på morgendagen! Men jeg har 13 trimpoeng fra sist uke, så jeg tror dette går veien! :rolleyes::)

 

Har fått med meg ei venninne. Vi skal ha to faste kvelder i uka, men kommer nok til å gå på egen hånd og. Men da er jeg bunden to dager i uka i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent til i morgen.. håper det går veien for alle. Syns alle er veldig flinke med mye trening. men husk det er viktig a fa i seg nok Kcal ellers gar bare kroppen i sparepluss... sa spis lite, men ofte.

 

Hvordan far dere disse flotte diagrammene.``???

har funnet en side som lager dem, men får ikke lagt dem til under signaturen.. Er det noen som hadde orket a sende meg oppskrift pa det? Er jo alltid kjekt a se hvor en starter ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

Er så spent til i morgen.. håper det går veien for alle. Syns alle er veldig flinke med mye trening. men husk det er viktig a fa i seg nok Kcal ellers gar bare kroppen i sparepluss... sa spis lite, men ofte.

 

Hvordan far dere disse flotte diagrammene.``???

har funnet en side som lager dem, men får ikke lagt dem til under signaturen.. Er det noen som hadde orket a sende meg oppskrift pa det? Er jo alltid kjekt a se hvor en starter ;O)

 

Når du har laget det høyreklikker du på tickeren og velger kopier bildeadresse. Så går du inn på pprofilen din, så signaturen din og velger sett inn bilde. Deretter limer du inn lenka du kopierte, lagrer og den skal dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke har gått og det er veiedag for meg i dag, var ganske spent før jeg gikk på vekta, for jeg har ikke merket noe forskjell på kroppen.

Vekta viste 77,3 det er -1,4 kg, åh det var hyggelig på en tirsdagsmorgen!

 

Blir spennende for dere andre også, noen av dere har jo massevis av trimpoeng -her har jeg noe å gå på. Jeg har bare 7 denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaStark

YAY!

 

Veiemorgen! -2,7 kilo. Første uka er veldig morsom. Vet at det er mye vann som er borte, fordi jeg brukte to dager sist uke på do.. :)

 

I dag skal jeg ikke trene. Kjenner jeg er sliten etter i går, og er litt redd for å møte denne veggen igjen. Føler at jeg ikke helt kjenner kroppen min sånn som jeg gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...