Gjest SHOW Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Nå har jeg akkurat bikka 29 år, og innen jeg blir 30 SKAL jeg ha gått ned minst 13 kg. 75 kg er mitt foreløbige mål, og så ser jeg det an derfra hvordan jeg trives. Jeg har en sønn på 2,5 år så kan ikke akkurat skylde på "babyvekt". Jeg har de siste 10 årene ligget på 86-88 kg, men ETTER svangerskapet raste jeg opp til 95,5 kg, og bestemte meg for at noe måtte gjøres. Jeg gikk ned 12 kg fra februar til juni i 2011, klarte å holde meg der til jul, men da datt jeg av lasset igjen. La på meg 5 kg igjen, og tilbake på det kroppen min tror er trivselsvekt, nemlig 88kg. Nå har jeg skjerpa meg,og er forsåvidt glad for at jeg klarte å stoppe før jeg la på meg alt jeg tok av i fjor. Gjort er gjort og spist er spist, nå gjelder det bare å holde seg på rett kjøl. Spiser vanlig mat, kutter ut småspising og godteri. Er noe avhengig av cola-light/cola-zero, prøver å beherske meg, men drikker litt hver dag. Bytter ut mesteparten med vann. Er glad i å jogge, så det har jeg begynt med igjen, skal ta denne ukens 3. tur i kveld. Er hjemmeværende med sønnen min så vi går mye turer på lekeplassen, i parken og på badeland, så svir av en del kalorier på det også. I tillegg skal jeg trene styrke og kodisjon hjemme med Jillian Michaels dvder og turbo fire. Veier meg hver fredag morgen, fra kommende fredag (den 13.!) Startvekt; 09.04: 88,4 kg 13.02: 87,2 kg (-1,2kg) 20.02: 85,6 kg (-1,6kg) 27.02: 85,1 kg (-0,5kg) 04.05: 84,8 kg (-0,3kg) 11.05: 84,1 kg (-0,7kg) 18.05: 84,8 kg (+0,7kg) 25.05: 83,0 kg (-1,8kg) !!!! 01.06: 82,1 kg (-0,9kg) 08.06: 81,7 kg (-0,4kg) 15.06: 80,9 kg (-0,8kg) Kommer også til å ta "før- og etterbilder" som en ekstra motivasjon, kanskje er jeg modig nok til å legge de ut her senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest margaritha Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Lykke til! Anbefaler å ta før og etter-bilder. Tok noen før jeg begynte, og fikk helt sjokk da jeg fant de frem for første gang i dag. Det er bare 5 kg siden, men virkelig en inspirasjon på hva 5 kg kan gjøre. Ble skikkelig motivert til å ta av de neste 5 kiloene iallefall Hørt noen som har hengt opp sine "skrekk-bilder" på kjøleskapet, så man blir påmint det hver gang fristelsene lurer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SHOW Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Lykke til! Anbefaler å ta før og etter-bilder. Tok noen før jeg begynte, og fikk helt sjokk da jeg fant de frem for første gang i dag. Det er bare 5 kg siden, men virkelig en inspirasjon på hva 5 kg kan gjøre. Ble skikkelig motivert til å ta av de neste 5 kiloene iallefall Hørt noen som har hengt opp sine "skrekk-bilder" på kjøleskapet, så man blir påmint det hver gang fristelsene lurer også Takk for det! Ja, jeg tenkte jeg skulle ta bilder av meg i de trangeste (og fineste) jeans parene jeg har lengst bak i skapet, ta nytt bilde hver uke helt til de passer. Det kan ta sin tid, for er ikke i nærheten av å få igjen knappen på et par av de! Tror ikke jeg kommer til å henge de på kjøleskapet akkurat, da det er flere enn meg som bruker det. Kommer jo til å skremme vannet av de stakkars! hehe! Men det er helt klart motivasjon i bilder! Man ser ikke hvor mye man faktisk har forandret seg når man seg seg i speilet hver dag. Masse lykke til, til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SHOW Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Har ikke hatt tid til å skrive noe her på lenge, pga at min lille gutt har hatt omgangssyken, så har vært opptatt med det. Har heller ikke spist så veldig mye denne perioden pga dårlig matlyst rett og slett. Gikk ned 1,6 kg sist uke, men usikker på om noe kommer tilbake nå når jeg begynner å spise ordentlig igjen. Tiden vil vise. Fikk iallefall tid til en god joggetur i går ettermiddag, og kjenner det godt i beina i dag at det er en stund siden sist. Føler meg ikke helt i form, mulig jeg har blitt smittet av det lillemann hadde, så vi får se hvordan det går denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SHOW Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Sist uke gikk jeg OPP 0,7 kg, selv om jeg var helt sikker paa at jeg skulle gaa ned. Jeg tror jeg hadde en del vann i kroppen, men likevel... Utrolig irriterende, spesielt naar jeg har vaert saa flink. Jeg var naer ved aa gi litt opp sist uke, men jeg ble saa provosert at jeg har bare kjort paa enda hardere denne uka. Heldigvis er det nydelig vaer, varmt og godt, og det demper matlysten litt. Har kost meg med friske jordbaer og bringebaer i sola I morgen er det veiedag igjen, og jeg kommer til aa bli saa skuffa hvis jeg ikke har gaatt ned noe! Jeg foler- og ser i speilet at det har skjedd ting da, saa jeg gjoer jo noe riktig iallefall. I gaar var jeg paa shopping, og fant en kjempefin bikini som jeg IKKE kjopte Jeg har aldri folt meg vel i bikini.. Men jeg tror faktisk jeg skal kjope den. Reiser paa sommerferie om 7 uker, og om jeg klarer aa kvitte meg med 5 kg og stramme opp litt her og der innen det, saa kan jeg kanskje vise meg i bikini ogsaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SHOW Skrevet Mai 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2012 Yeeees!!! Endelig fikk jeg litt belonning for strevet! -1,8 kg siden sist fredag! Hurra hurra hurra!! Er selvsagt svaert tilfreds med det! Klarer jeg 1 kg til neste uka da tro?? Jeg er SAA utrolig gira paa aa komme meg ned paa 70-tallet!! der har jeg ikke vaert paa godt over 10 aar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SHOW Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 -0.9kg denne uka! Kjempeglad! I dag har jeg paa meg et par jeans jeg ikke har passa i siden 2004, og da var den trang og handtaka hang ut paa siden! I dag sitter den fint! hurra! (den er saa fin, derfor har jeg spart paa den sann i tilfelle jeg skulle komme meg inni den en dag) Foeler meg helt super i dag! Skal unne meg litt godis sammen med samboeren min i kveld, etter joggeturen. Og ellers skal jeg vaere superstreng slik jeg har vaert de 2 siste ukene, det funker jo! En riktig god helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar