Gå til innhold

23 kg igjen...


Gjest emmy22
 Share

Anbefalte innlegg

Ja tittelen sier sitt. jeg er enda ganske motivert. Var inne på 30-40 kg-siden da jeg startet på kurs 9 januar i år. nå har jeg gått ned 17,4 kilo, og målet er jo myyyyye nærmere. meeen, jeg merker at jeg må jobbe litt hardere for nedgangen nå, enn i starten. håper vi kan motivere hverandre. jeg har veiedager på mandager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

hei emmy :)

 

så utrolig flink du har vært, over 17 kilo er mye. jeg hører vel strengt talt til på 10-20 nå men men... begynte på 93 kg siste uka i februar, og veier nå 85,5 kg. vil ned til 68 kilo så 17,5 kilo igjen ... er motivert og føler selv jeg gjør en insats for helsa :) hadde vært veldig moro å ha noen å rapportere tilbake til, dele slankepraten med... trur de nærmeste er temmelig lei av å høre om trning, kalorier og mat... hehe :) ja, jeg veier meg også på mandagene, men går ikke kurs ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Hei hei! :)

Så utrolig flinke dere har vært!!! :D Blir helt imponert jeg. Jeg vil gjerne være med dere på veien nedover. Trenger motivasjon og noen å "melde fra" til. Nå veier jeg 96 kg og det er på tide å snu. Sluttet å røyke 1 mars og bare der har jeg fått 7 kilo ekstra :angry: Veta jeg vil ned på er 74 så jeg har en lang vei å gå, men er fast bestemt på å få det til :D Trener 5 dager i uka så det burde ikke være umulig ;) Jeg har også veiedag på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

hei igjen jenter :)

 

 

så moro at vi kan følge hverandre til suksess :) sirkus, jeg slutta også å røyke i feb/mars skifte. hvordan syntes du det går å passe både på mat og røyksug samtidig. jeg har ihvertfall opplevd at jeg har det bedre nå enn på lenge...

 

men hvem er dere, fortell litt om dere selv?! jeg er 28, har to jenter, 2 og 6. jobber som ansvarlig vernepleier i en bolig. er aleine med barna, men far stiller bra opp så jeg kommer meg på jobb (turnus) og svømming en gang iblant. liker godt å svømme, sykle og rett og slett bare gå - helst i skogen.

min store synd er sjokolade :)

 

 

 

 

 

 

 

nei nå er det fram på syklen og deretter jobb i ettermiddag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Heihei =)

Jeg har skjønt at jeg har vært gangske heldig med tanke på røykesluttinga mi da... Har vært røyksjuk bare 2 ganger siden jeg slutta! Trodde det skulle vært mye værre ;) Så røyksug er ikke et problem her gitt =) Det eneste problemet er de jæ... kiloene ;) hehe...

 

Jeg er 26 år, har samboer, hund og verdens nydeligste gutt på 7 mnd! (klart at jeg syns det for han er jo min;) ) Så nå har jeg permisjon fram til 14 august. Strortrives! Jeg jobber til vanlig på en barneskole og SFO og trives med det. Planen er at jeg skal ta fagprøven i barn-og ungdom til høsten =)

Nå har jeg kjøpt meg en treningsvideo med kari jaqueson og den funker! Puh! ;)Anbefaler den for de som liker sånn trening. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

så bra du har slippe suget da, sirkus :) men noe er det jo etter 15 år. jeg digger sånne video treninger, har blitt litt av det her ja. har trena 30 days shreed med jillian fra biggest looser men fikk influensa på dag 13 så kom liksom ikke lenger da. planen er å begynne igjen veldig snart.. hehe...

 

kos med baby da, kjenner jeg savner den tia, det går så fort men så er det jo moro å se de vokser til også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Veldig kos med baby ja! =)

 

I dag er det veiedag da... Og jeg har 0,5 kilo av å rope hurra for!!! :D Veldig fornøyd! Håper dere også blir fornøyde med dagens veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

jepp i dag var det veiedag, 0,3 ned til 85,2 kg... neste uke blir det mer :) så bra sirkus, du har vært flink :) nå er det dusj etter tur i skogen og så er det lunsj og jobb, go mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

Heia jenter.

Får jeg være med dere selv og jeg ikke startet før i dag? Hadde første kursdag i dag og håper og tror at det skal bli en bra sommer i år:)

Jeg er 33 år, er gift og har to fine gutter på snart 5 og snart 3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter.

Flinke dere har vært minsin24, sirkus85:) vekten går jo rette veien:)

Selvfølgelig får du bli med scarymary. Hvordan var første kurskveld for deg?

 

Jeg har også vært på veiing, ned 1.0 kilo så i dag viste vekta 97,4. Går ihvertfall rette veien=)

 

Ellers så kan jeg jo si litt om meg...27 år gammel, bor i oslo, alenemor for mine jenter på 1,5 og 6(i morgen faktisk!!) Men også her, som hos deg minsin24 har barna en far som stiller en del opp som barnevakt. Så jeg får gått på kurs og trent på senter 2-3 ganger i uken.

Jeg er hjemme, og kjeder meg! Minstejenta har ikke fått barnehageplass,nå har de hatt opptak nr 2 i bydelen i dag, men desverre fortsatt uten plass:( Jeg har søkt på høgskolen til høsten, så da blir det enten barnevern eller vernepleier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

Første kursdag gikk finfint, er jo egentlig den andre som er spennende, håper vekten viser et snillere tall da;) Har gått kurs tidligere og har da gått ned mye, men de dumme kiloene kommer snikendes tilbake hver gang. Men tror at denne gangen skal det gå, for nå føler jeg meg så elendig, så det skal bli godt å bli lettere!

Gøy å få slå følge med dere, lettere å holde seg på matta når man har noen å rapporter til og dele opp og nedturer med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syntes veiedagene er like spennende nå som helt i starten:) dette kurset mitt har 2 uker igjen, og da starter jeg på mitt 3 kurs:) Veldig fint av vi rapporterer til hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Så hyggelig scarymary =) Velkommen skal du være! Nesten litt artig å kikke i kjøleskapet, det er jo fult av farger! Tror aldri kjøleskapet mitt har inneholdt så mye grønnsaker! :D Litt rart i grunn for jeg syns grønnsaker er veldig godt så det gikk vel kun på å ikke gidde å handle det... Men nå er det snudd på!

 

Forresten så er jeg fra Nittedal, glemte å skrive det når jeg fortalte litt om meg selv :P

 

Håper dere får en knakende bra uke damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

God morgen jenter:)

 

Noen flere enn meg som syns det er vanskelig å spise nok? (det pleier jo virkelig ikke være noe problem til vanlig;)) Jeg skal ligge på meny 3 og dermed spise 1900 kcal. Syns jeg spiser og spiser hele dagen og kommer kun opp i max 1600... På kveldene må jeg sitte og stappe innpå frukt og grønt og brødskiver for å få opp kaloriene...

Ellers syns jeg denne første uken går finfint:) savner ikke alt tullet jeg tidligere har stappet i meg:)

Treningen derimot har jeg ikke komme igang med, skulle trene i går etter leggetid, men eldstemann svalestupte inn i en sklie så jeg måtte på legevakten med han... Det blir tannlegen i dag for fortennene sitter helt løst og tannkjøttet ser ikke ut. Men vi har klippekort på legevakt og hos tannlegen så dette er vi vant til:)

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Så flinke dere er alle sammen, virkelig det må jeg si. Det er helt utrolig at du Emmy22 har gått ned over 17 kg allerede, bare siden januar. Gratulerer med vekttapet!!!

 

Er det mulig å slenge seg på denne gruppa? Jeg ønsker å delta aktivt i en tråd for å dele erfaringer og holde motivasjonen oppe. Jeg er en jente på 25 år, har en nydelig liten gutt på 9 mnd. Jeg er hjemme i permisjon nå, men begynner å jobbe igjen om 1 mnd(Gruer meg veldig til det).

Jeg trenger sirkeltrening 2 ganger i uka, og prøver å gå turer 4-5 ganger i uka.

Begynte på GR kurs 12 mars og har gått ned 5,9 kg så langt. Startvekten var 90,0 kg.

 

Har også mandager som veie dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Heihei!

Sleng deg på du tinpa! =) Så flink du har vært! Det er bare å stå på videre =)

 

Jeg bare lurer på om dere trener og hva dere liker å trene jeg? Jeg er jo også for tiden i mammaperm jeg også så jeg har jo ypperlig mulighet til å trene på dagtid =) Jeg trener hjemme i stua jeg da, har kjøpt inn noen DVD`er jeg syns er veldig bra! I tilegg så er jeg veldig glad i å gå tur, har hund også å den krever jo sitt den og! Håper etterhvert at jeg skal klare å jogge meg en tur, har alltid hatt lyst til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Heihei!

Sleng deg på du tinpa! =) Så flink du har vært! Det er bare å stå på videre =)

 

Jeg bare lurer på om dere trener og hva dere liker å trene jeg? Jeg er jo også for tiden i mammaperm jeg også så jeg har jo ypperlig mulighet til å trene på dagtid =) Jeg trener hjemme i stua jeg da, har kjøpt inn noen DVD`er jeg syns er veldig bra! I tilegg så er jeg veldig glad i å gå tur, har hund også å den krever jo sitt den og! Håper etterhvert at jeg skal klare å jogge meg en tur, har alltid hatt lyst til det :P

hei :)

 

velkommen til dere nye i tråden :)

sirkus85 - ja jeg prøver å ha ca 15-20 tp i uka... liker å trene styrke (eller det vil si den gode følelsen etter man har trent styrke... hehe), jeg liker å gå, det nyter jeg virkelig. har skauen rett på andre sia dørstokken så det er godt å komme seg ut. jeg har også begynt med å jogge, har alltid hatt så lyst til å drive med jogging. men har et kne jeg merker er der så vi får se hva det blir til. jogger ca 2km i ett nå....

 

nå er det kurs på meg, er på storefjell, langt hjemmefra men moro. litt vel mye mat og drikke men prøver å styre unna alt det søte... har ikke mista fokus :)

 

ha en fin dag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sirkus85 og minsin24:-)

 

Jeg trener sirkeltrening og liker det veldig godt. I sirkeltreningen er det mye fokus på ben, mage og armer. Den treningsformen synes jeg er å anbefale! Man blir utrolig sliten, og det blir aldri lettere liksom, men det som er bra er at man merker forbedring veldig fort, slik at man orker å fullføre hver stasjon :-)

 

Ellers går jeg mye turer, og har også begynt å jogge litt. Da jogger jeg mest på tredemølle hvor jeg jogger i 30 min i 8km/t. Har lyst til å begynne å jogge ute etterhvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Veiedag.. Var helt sikker på at vekta kom til å stå stille denne uka for jeg har ikke vært kjempe flink, men så sier vekta at jeg har gått ned 1 kilo!!! :D Jippi!!! Så nå står vekta på 94,5. Nå er det bare å stå på videre, dette gir definitivt mersmak :) Nå skal jeg bare la frokosten synke litt før det braker løs med Zumba i stua her :P

 

Ha en god dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Veiedag.. Var helt sikker på at vekta kom til å stå stille denne uka for jeg har ikke vært kjempe flink, men så sier vekta at jeg har gått ned 1 kilo!!! :D Jippi!!! Så nå står vekta på 94,5. Nå er det bare å stå på videre, dette gir definitivt mersmak :) Nå skal jeg bare la frokosten synke litt før det braker løs med Zumba i stua her :P

 

Ha en god dag folkens!

 

hei :)

så utrolig bra jobba sirkus, du er flink :) jeg har faktisk ikke veid meg. har vært på hotel sia torsdag til lørdag og i natt kom mensen, magen er ikke ikke i lag. sååå jeg sparte meg den mulige nedturen og gikk en tur ut i stedet, så det blei en times gåtur i skogen før jeg henta barna mine i barnehagen.... nydelig og 2 tp:) nå er det oppvask og klesvask, det er ikke moro... :) var zumban vellykka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

hei :)

så utrolig bra jobba sirkus, du er flink :) jeg har faktisk ikke veid meg. har vært på hotel sia torsdag til lørdag og i natt kom mensen, magen er ikke ikke i lag. sååå jeg sparte meg den mulige nedturen og gikk en tur ut i stedet, så det blei en times gåtur i skogen før jeg henta barna mine i barnehagen.... nydelig og 2 tp:) nå er det oppvask og klesvask, det er ikke moro... :) var zumban vellykka?

 

Aha! Var ingen dum idè å bytte ut veiing med en gåtur da :) Er jo så deilig å gå tur i skogen. Zumbaen er alltid vellykka :) Syns det er veldig artig! Målte meg rundt midjen i stad oxo (bare for å ha gjort det) og jaggu har jeg klart å minke den med 3 cm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Aha! Var ingen dum idè å bytte ut veiing med en gåtur da :) Er jo så deilig å gå tur i skogen. Zumbaen er alltid vellykka :) Syns det er veldig artig! Målte meg rundt midjen i stad oxo (bare for å ha gjort det) og jaggu har jeg klart å minke den med 3 cm!

 

Glemte å takke for skryt! :P TAKK TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka hadde jeg en vektnedgang på 0,7 kg. Egentlig fornøyd med det, for lillebroren min hadde bursdag på fredag, og det ble derfor litt mer kakespising enn det som var planlagt(skal egentlig kun spise 1 kakestykke!!!)

 

Til nå har vekten rørt på seg hver uke og er fornøyd med det. Jeg har gått ned 6,6 kg siden 12 mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

hei jenter :)

 

i dag holdt jeg på å dette av vekta når jeg veide meg... 83,5 kg... sist uke veide jeg 85,2... det er 1,7 kg det. moro -ja!!! men skeptisk... jeg har jo vært på hotell, spist go mat i flere dager, vet jeg har fått i meg flere kalorier enn det som er "greit" og for å ikke snakke om en hel flaske med hvitvin alene... hmm... jaja, bare de ikke kommer på igjen så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...