Gå til innhold

23 kg igjen...


Gjest emmy22
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest scarymary

Så flinke dere er jenter!! Jeg har ikke fått veid meg og venter nok til kurs neste mandag. Har vært på hytta fra fredag til i går og det gikk over stokk og stein for å si det sånn;) syns det blir veldig pesent å drive å veie maten der, vi har ikke innlagt vann så det er uaktuelt å lage noe eget til meg også, så jeg har spist som resten av familien. Men har begrenset meg selvsagt! Så nå må jeg bare smøre meg med tålomodighet til mandag:) Mannen min kjøpte sykkel til meg på hytta så nå får jeg forhåpentligvis opp trimpoengene også:) ha en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Hei jenter! :) Bare lurer på om dere har gått på GR kurst eller om dere skal det? Jeg kunne egentlig tenke meg å gå på et kurs, men syns det er litt dyrt.. I forhold til hva man får så er det jo sikkert ikke dyrt, men for lommeboka mi er det dyrt ;) Budre man gå på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, plass til en til som skal gå ned 20 kilo?

 

Jeg har tenkt å prøve på egenhånd med (forhåpentlig vis) god hjelp av registrering av mat og trening i Roede-klubben. Hadde vært greit med litt oppmuntringer :) Har gått mange GR kurs, men kiloene kommer sigende på igjen... Så kunnskapen om hvordan det skal gjøres er der, det er viljen og staheten det kommer an på :)

 

Har startvekt på 87 kilo (30.april) og har et stort ønske om å komme til drømmemålet på 67 kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

I dag er det veiedag =) Har akkurat vært på vekta og den sier at jeg har gått ned 2,4kg denne uka! Syns vel egentlig det er litt mye på en uke, er jo ikke bra å gå ned mye mer enn en kg i uka.... MEN det går jo nedover så jeg er jo strålende fornøyd :D Kjenner jeg er spent på hvordan det har gått med dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

hei jenter :)

 

velkommen eliska, klart vi har plass til flere :)

 

sirkus, du har vært knallflink, 1 kg i uka er jo annbefalt men så lenge man ikke presser kroppen over evne eller sulter seg så må det jo kunne gå ann av og til :)

 

jeg har også veid meg, +0,5, så nå veier jeg 84... kjedelig men jeg er veldig klar over hvorfor så det er bare å jobbe videre her... ha en go dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Syns dere er kjempeflinke!

 

Jeg hadde veiedag i går, vekten viste at jeg var blitt kvitt 1,9 kilo. Vet av erfaring fra tidligere at 1. uken så "virker" det best ;) Full skjerpings med veiing og registrering av mat og kroppen slipper litt vann. Spennende å se hva som skjer videre.

 

Gleder meg til å gå sommeren lettere i møte! B)

 

Ha en fantastisk uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Jeg gikk også ned akkurat 1 kg denne uken sirkus, og er superfornøyd! Under 100 kg! jippi!

Gratulerer så mye scarymary! Det er stoooort å komme under 100 kg! Bare tosiffret :D Kjempe flink har du vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1 kilo borte begge 2 :)

Jeg tenkte jeg skulle bytte veiedag og tid, så i stedet for å veie meg søndag morgen tar jeg det mandag kveld i stedet for. Ikke så positivt for min del denne uka da, ble opp 0,3 kilo og mange centimeter rundt magen.

Håper på at det er dagens inntak av mat + vekt av klær som gjør dette... I alle fall greit å ha noe å skylde på når det ikke går min vei. Da mister jeg ikke motivasjonen :)for jeg SKAL bli mindre :D

 

Ha en fantastisk uke og en flott 17. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

God morgen! Veiedag... Og for min del har jeg lagt på meg 200 gram.. Vet godt hvorfor så det er bare å dra seg selv i øra ;) Håper det går bedre med dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gerbra

Ja tittelen sier sitt. jeg er enda ganske motivert. Var inne på 30-40 kg-siden da jeg startet på kurs 9 januar i år. nå har jeg gått ned 17,4 kilo, og målet er jo myyyyye nærmere. meeen, jeg merker at jeg må jobbe litt hardere for nedgangen nå, enn i starten. håper vi kan motivere hverandre. jeg har veiedager på mandager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gerbra

Så flinke dere er!

Jeg vil gjerne være med på slankereisen og er også med på veiing på mandager.

Vekta mi i dag er 100:(

Har mål om å gå ned 1 kilo i uka til jeg har nådd målet om 25 kilo.

Håper vi kan motivere hverandre og gå en sunn og slankere sommer i møte.

Jeg er 44 år, har tre barn (11,9 og 6 år). Liker å trene men må gjøre det mye oftere.

 

Vi ses:)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det har gått fint denne uken! Ned 0,8 kilo, det er jeg kjempefornøyd med :) Har nemlig skeia ut litt i forbindelse med 17. mai og fest i helgen.

 

Nå er jeg glad for at grillsesongen er her. Da blir det magert kjøtt eller fisk på grillen med mengder av salat til. Så koselig å sitte ute å nyte tilværelsen :) Gleder meg også til å føle meg litt mer vel i shorts og bikini, så vi får jobbe videre med den saken!

 

Ha en lettere uke folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Veiedag... Og for min del har jeg lagt på meg 200 gram.. Vet godt hvorfor så det er bare å dra seg selv i øra ;) Håper det går bedre med dere andre :D

Det er mulig å skeie ut av og til. Spiser man for mye en dag er det bedre å si skitt au, det var den dagen det gikk galt og så begynne med friskt mot igjen. Må ikke gi opp!!! Dette går fint :)

Gleder meg til å se dere her på siden igjen om en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Jippi, det har gått fint denne uken! Ned 0,8 kilo, det er jeg kjempefornøyd med :) Har nemlig skeia ut litt i forbindelse med 17. mai og fest i helgen.

 

Nå er jeg glad for at grillsesongen er her. Da blir det magert kjøtt eller fisk på grillen med mengder av salat til. Så koselig å sitte ute å nyte tilværelsen :) Gleder meg også til å føle meg litt mer vel i shorts og bikini, så vi får jobbe videre med den saken!

 

Ha en lettere uke folkens :)

 

hei jenter :)

82,5 er den nye vekta og det er bra :) bare 14,5 igjen, hehe...men ska jo sies at det er ikke så lenge siden jeg tenkte "sukk bare 24 igjen", så det skjer jo noe :) 0,8 er jo knallbra eliska :) gleder meg også til grillsesongen, elsker å pakke inn i folie og slenge på grillen... :)

 

nå skal jeg innta sofan, med et sårt kne, har fått helt dilla på å springe i skauen... nydelig men kneet mitt er ikke helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

hei jenter

82,5 er den nye vekta og det er bra :) bare 14,5 igjen, gleder meg til å veie "søttiåno" hehe...men ska jo sies at det er ikke så lenge siden jeg tenkte "sukk bare 24 igjen", så det skjer jo noe :) 0,8 er jo knallbra eliska :) gleder meg også til grillsesongen, elsker å pakke inn i folie og slenge på grillen... :)

 

nå skal jeg innta sofan, med et sårt kne, har fått helt dilla på å springe i skauen... nydelig men kneet mitt er ikke helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest minsin33

hei jenter :)

 

her var det ikke skjedd stort siden sist... vi er vel i vårmodus og er ute å trimmer istedet for i sofan med datan? :) vel vekta viste 81 kg, og det er jeg veldig fornøyd med. vel og merke har jeg spist litt lite de to siste dagene, pga en lett varriant av omgangsbøya, så det kan være litt bedrag også, for magen var veldig tom da jeg veide meg i dag men jeg er da fornøyd. midjemål er nå nede i 17,5 minus. jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

lite action på denne siden ja;)

 

Jeg har hatt noen slappe uker men er tilbake i fullt grete roede modus nå og veier nå 98 kg. har jo tross alt gått ned 6,3 kg på 6 uker, så må vel si meg fornøyd med det:) og flere kg skal det bli før sommeren:)

 

god slanking alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest minsin33

lite action på denne siden ja;)

 

Jeg har hatt noen slappe uker men er tilbake i fullt grete roede modus nå og veier nå 98 kg. har jo tross alt gått ned 6,3 kg på 6 uker, så må vel si meg fornøyd med det:) og flere kg skal det bli før sommeren:)

 

god slanking alle sammen

 

 

hei :)

 

godt å se noen flere her. jeg har også hatt en slapp periode med blant annet en ferie til danmark hvor jeg gikk opp nesten 2 kg... prøver å komme i grethe roede modus igjen og det kommer seg nå... sliter litt med tung kropp nå i allergisesongen men det hjelper seg.

 

6,3 kg på 6 uker er veldig bra scarymary:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Hei :) 

Lenge siden noen har vært på tråden her! Lurer på hvordan det går med dere?

Jeg er nå så tung i kroppen som jeg aldri har vært før, 90 kg og peser bare jeg skal gå opp en trapp!  Har en plan om å prøve på komme meg ned til 75 kg før sommeren starter.. Det blir ca 1 kg i uka! Noen som blir med meg på reisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...