Gjest frøkenM Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hei! Jeg er på første dag i meny 2. jeg følger opplegget veldig nøye, men kjenner jeg er sulten i løpet av dagen, selv etter middag. nå har jeg spist alt utenom "kveldsmat". Problemet er at jeg trolig ikke orker å trappe opp treningen hvis jeg er sulten hele tiden. Jeg valgte denne metoden fordi jeg ikke orker å gå å være sulten. Hva gjør jeg feil? eller skal jeg pines i 8 uker og bli inaktiv? Hjelp! råd mottas med takk. Jeg veier 70kg er 160 høy og vil ned ca 8-10 kg + at jeg vil bli "fit". hilsen fortvilet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lenemoren Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hei hei Det vi fikk tips om av kursleder var å pøse på med grønnsaker. Grønnsaker er ja mat og der kan man nesten spise uante mengder. Men unngå selvfølgelig mais, potet, avocado og oliven. Metter de ikke godt nok rå, så lag deg en grønnsakssuppe evt mos dem til purè med stavmikseren. Har du vært vant til å spise store måltider så må nok størrelsen på magesekken få en ukes tid på å tilpasse seg litt mindre porsjoner. Har du prøvd å drikke vann før måltidene?? Jeg supplerer med rå grønnsaker til alle mine måltider : f.eks oppskjært agurk, tomat, en stangselleri, paprika, sukkererter. Det gir mer mat i måltidet og jeg føler meg supersunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne Charlotte Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Selv er jeg helt avhengig av å fylle på med grønnsaker, som gulrøtter og stangselleri, mellom måltidene og spesielt på kveldstid. Dersom jeg ikke har grønnsaker tilgjengelig blir jeg for sulten og klarer ikke å holde meg innenfor angitt kalorimengde pr. dag. Jeg lager ofte grønnsakssuppe om kvelden fordi jeg merker at varm suppe (Toro sin grønnsakssuppe er kalorifattig, men en buljongterning kokt med grønnsaker gjør samme nytten) er mer mettende enn kald mat. Noen ganger bytter jeg ut skive- eller knekkebrødlunsjen med en salatblanding bestående av skinke/kylling eller egg(påleggsrasjonene) og pasta (brødrasjonen) pluss masse grønnsaker. En slik salat metter mye bedre enn bare brød og pålegg. Lykke til videre! :-) Hei! Jeg er på første dag i meny 2. jeg følger opplegget veldig nøye, men kjenner jeg er sulten i løpet av dagen, selv etter middag. nå har jeg spist alt utenom "kveldsmat". Problemet er at jeg trolig ikke orker å trappe opp treningen hvis jeg er sulten hele tiden. Jeg valgte denne metoden fordi jeg ikke orker å gå å være sulten. Hva gjør jeg feil? eller skal jeg pines i 8 uker og bli inaktiv? Hjelp! råd mottas med takk. Jeg veier 70kg er 160 høy og vil ned ca 8-10 kg + at jeg vil bli "fit". hilsen fortvilet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frøkenM Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Tusen takk til begge to for gode råd! =) Da skal jeg fylle opp ekstra i grønsaksskuffen! Buljong og grønsakstipset var også veldig bra! Takk!=) Dere har tydeligvis gjennomgått noen utfordringer og fått det til! Flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar