Ny vår! Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Takk Asesha Har prioritert en haug med oppgaver og avslutninger for minstemann som går ut av barneskolen nå. Skriver og skriver i dag for å bli ferdig med den siste oppgaven som skal innleveres søndag, men jeg vil bli ferdig med den i morgen fordi jeg skal på fest med "gamlejobben", og har ikke lyst til å bli nødt til å bruke dagen derpå til slikt!! Har en lærer som sier hun selv har lagt på seg når hun studerer og har først nå (et år etterpå) fått motivasjon til å gå ned i vekt. Jeg merker også at motivasjonen min er på topp når jeg har alt under kontroll og ikke stresser, så jeg gikk på vekten i dag med "angst", men den viste fremdeles 90,5 kg så det er jeg storfornøyd med! Var livredd for å ha gått opp... Skriver mer på søndag, nå er jeg kjempetrett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Vel, da har jeg akkurat sendt avgårde siste oppgaven, og mine skuldrer har senket seg Denne modulen er interessant men tung da jeg ikke har så mye kunnskap om psykiske sykdommer eller kjenner noen som har slike sykdommer. Derfor har jeg lest endel bøker slik at jeg skal lære og vite hva jeg skriver om i oppgavene mine. Dette krever mye tid og i tillegg til mitt vanlige liv med familie, jobb og alt det innebærer ble jeg nødt til å "sile" ut de tingene som ikke er livsnødvendige... Og der kom GR siden inn og ble satt på vent . Nå gleder jeg meg til å kunne bruke min energi på vektnedgang og trim, og mitt første mål er å se 8'tallet. Det tror jeg er absolutt mulig til helgen igjen!! Festen i går var helt topp, noen cider ble drukket, men når jeg har det gøy og danser mye så blir det ikke så mye drikking så formen er helt flott i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Gratulerer med å ha kommet i mål nå Ny vår, må føles deilig. Vet ikke om du er ferdig, eller om det blir mer fra høsten av Flott at du fortsetter med mat og trim, og er så motivert. Og du vil ikke bli mindre motivert når du kommer under 90 Hunden og jeg har nettopp kommet hjem etter en runde på 10 km, prøver å få tatt den i helgene. Men vi går bare, er ikke joggetypen. Men det går rimelig raskt Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Gratulerer med ferdig oppgave Ny vår Vet hvordan det kjennes! Krysser fingrene for at 80-tallet snart viser seg! I dag har jeg gått en rask tur med intervall av jogging! Det kjentes veldig bra ut da jeg kom hjem Takk for oppmuntring Dette skal gå bra! Ha en strålende uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Du er flink asesha som får lagt inn jogging Da tar vi fatt på en ny uke, gjør så godt vi kan både med mat og trim. Vi skal i mål og vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Da er jeg i gang igjen! Matinntaket var greit, førte det inn i loggen. Fikk også en tur i åsen med lett jogg innimellom, så i dag har jeg planer om å utvide dette... Men først er det jobb og fysio, og i dag skal jeg IKKE sove middag da jeg store deler av natten har lagt våken. Sånn er det når "gamlemor" er på fest og det blir sene natten før jeg kommer hjem( i helgen). Er jo egentlig et A menneske, og er kveldstrett, så å være oppe sent straffer seg over flere dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Du er tilbake for fullt Ny vår, meget bra. Og håper du klarte å gå utenom sofaen, så du får sove godt til natta Går greit med maten, driver og veier den fortsatt, sånn delvis. Og er veldig nøye med frimerkene, tar ikke mer enn de tillater. Men det har jeg vært sånn rimelig flink med hele veien. Kjøpte en jeans om fredag, str. 38, det var gøy. Men jeg begynte å prøve større bukser, hadde ikke helt troa på at jeg var kommet så langt ned. Det blir faktisk en tilvenningsprosess det også, å få hjernen til å henge med. Merker jo at jeg er kvitt kg, men samtidig har hjernen ofte de tankene at ikke så veldig mye er endret. Men det regner jeg med blir enklere etterhvert Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Hurra! Ned 1 kilo! Det er jeg fornøyd med Så bra at du er i gang igjen Ny vår. Stå på! Herlig å gå ned i størrelser Dette går bra! Gratulerer til deg. Det er en nydelig følelse. Hvor lenge har du holdt på egentlig? Vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Kjempebra asesha, gratulerer, det tenker jeg føltes godt Det var skikkelig gøy å kjøpe bukse, og den er faktisk litt stor, må skaffe belte. Den var 29 tommer, prøvde også 28, og den passet, men følte at den presset litt, men skulle nok ha kjøpt den allikevel. Men skal vente litt før jeg kjøper flere. Så får den jeg skaffet bli trimtur bukse etterhvert. Har holdt på siden midten av januar, startet opp litt før kurset, det startet 22. januar. Så det har gått rimelig jevnt så langt. Får håpe det siste også forsvinner uten for mye plunder og heft. Er så enig, vi er flinke. Og vi står på videre, for i mål skal vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Ned 1,0 herlig Ny dag og nye utfordringer Men vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Gratulerer begge to med flott nedgang! Du er jo en supermotivatør for oss andre, Dette går bra! Tenk å komme inn i 28 tommer.... I går fikk jeg gjort noe med min dårlige samvittighet i hagen. Den trengte sårt til stell i form av luking... Skal fortsette i dag, tenker jeg Ha en strålende torsdag, her er meldt 20 grader så det får vi nyte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Takk for det Ny vår Da har du fått trim og bøy og tøy med hagen, det er bra. Og er du nøye med maten, og frimerkene, så vil det bli fine resultater framover, helt sikkert Er bestemor nå, svigersønnen kjører lastebil, og datter dro til Ullevål idag tidlig for kontroll. Trykket i øyet alt for høyt, så det blir operasjon i morgen. Håper hun kommer hjem til lørdag. Tvillingene har signalisert at de vil være med å gå tur i morgen ettermiddag. Det kan de hvis de bruker sykkel, det er sykkel- og gangsti hele veien. Da kan de ha sin fart, og jeg kan ha min, og de kan sykle hjem før oss hvis de vi det Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Da har jeg brutt den magiske grensen, og kan se 8'tallet Superfornøyd med nedgang på 1 kg! Jobben kaller, så snakkes senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Hurra for deg Ny vår Ny dag, nye utfordringer Men vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Gratulerer og hurra til deg Ny vår Godt jobba! God helg alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 God helg dere også Vi står på videre og klarer helga så bra så. For i mål skal vi, og vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 Helgene er herlig! I dag morges gikk jeg en kjapp tur i åsen, deretter hjem og byttet til joggesko og kjørte til en plass der det er en god grusvei og tok intervalltrening. Litt gåing og litt jogging. Målet mitt er å jogge mer enn jeg går, og kanskje jogge hele runden tilslutt!! Nå bruker jeg litt over timen fram og tilbake, og den tiden skal også selvfølgelig ned.... Nå har indrefilet av svin som jeg har marienert i hvitløkmainade kommet på grillen, så nå skal vi kose oss med St.Hansfeiring! Ha en super kveld, mine venner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 I dag fikk jeg faktisk med meg mann og yngstemann på en søndagstur. Vi reiste innover til Bergen og til en plass jeg lenge har tenkt på at "der skal jeg gå!" Nemlig Kanadaskogen! Grei parkering og så gikk det bare oppover.... Men jeg var ikke andpusten, så kondisen må jo ha forbedret seg noe Vi gikk i 1,5 time, og da vi var vel hjemme igjen, så tok jeg likt så godt en tur i åsen også... Det er så utrolig herlig å føle at formen er på oppadstigende, så nå er det neste målet mitt å få mer trim inn i hverdagene. I hvertfall i sommer før skolen tar all min tid igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Bra trim idag Ny vår, og veldig lurt å tenke på å utnytte sommeren best mulig Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 3,4 trimpoeng i dag også Fikk med meg min mann på en rask gåtur på 1 time og 20 minutter. Helt svett på ryggen etterpå! Hverken han eller jeg liker at den andre kommer foran, så det ble en "intern" konkurranse med mye latter.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Meget bra Ny vår, og smart å gjøre trimmet til artig konkurranse Bommet totalt på været her, ble skikkelig plaskvær. Tar bare regntøy hvis det regner når vi starter, mye bedre å gå uten, blir så lett klamt. Men må visst begynne å ha det rundt livet som reserve, for idag var det absolutt ikke bedre uten Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Veiedag i dag, ned 0,4 så nå går det saaakte igjen. Trimmer en del, men sikkert ikke nok.... Jega har ca 7 - 8 trimpoeng hver uke nå. Hvor mye har dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Ned er ned asesha, gratulerer med det Må tur med hunden vær dag, heldigvis, og det gir meg ca 15 tp i uka, hvis jeg får tatt litt lengre turer i helgene. Og klarer jeg dvd i tillegg, blir det noe mer. Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Gratulerer Asesha med ned 0,4 kg! Jeg hadde blitt kjempeglad for å gå ned o,4, jeg! Har hatt en intensiv uke med mye trening, og det kjennes herlig Men på snikveiingen i dag var det ikke så mye resultat.... Men venter mensen og da føler jeg meg (og er!!) oppblåst Men all denne trimmen gir meg et skikkelig overskudd, så blir det ingen nedgang denne uken , så føler i allefall kroppen min at den har det bra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Bare stå på videre Ny vår, resultatene kommer, bare vent skal du se Ned 0,1 det er jeg godt fornøyd med Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå