Ny vår! Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Ingen vektnedgang, men mensen kom... Det som er viktig for meg å huske er at selv om jeg syntes at jeg "fortjener" vektnedgang etter en slik intensiv uke, er at jeg fortsetter med denne treningen som gir meg slikt overskudd og ikke tenker" det ble jo ikke noe resultat enda jeg var flink.."!! Så nå har jeg et par ting jeg MÅ gjøre nå i formiddag, og så starter jeg på ennå en intensiv treningsuke, tenker jeg, og DA skal jeg ha resultater!! Ha en super lørdag!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juni 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Det tror jeg er rett innstilling. Og skulle det ta et par uker før resultatene begynner å komme, så vil de komme, garantert Vært et par hektiske dager, så i går ble det ikke trim i det hele tatt. Men hadde bestemt meg for at når jeg var i mål i dag, så skulle det bli. Så litt før elleve i kveld gikk vi avgårde, og det ble runden på 7 km, deilig. I morgen må det bli 10 km, som jeg hadde håpet på idag, og med softis pause. Heldigvis tok jeg ikke noen av frimerkene til noe annet idag, så jeg har dem klare til softisen i morgen Ha en flott søndag Og vi står på, for i mål skal vi, og vi er flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Så flink du er! Jeg tok en litt mindre tur i går, men i dag var det en flott, lang tur! Deretter fikk jeg min yngste sønn til å hjelpe meg med å vaske en skuffeseksjon på kjøkkenet. Jeg pleier alltid i løpet av høsten og fram til jul vaske rom for rom (tak, vegger, inni skap osv.) I fjor begynte jeg jo på videreutdanning, så dette ble heelt nedprioritert. Nå har jeg akkurat satt meg ned og er helt ferdig med alle skap og skuffer på kjøkkenet, bare tak og vegger som mangler. Men det tar jeg når jeg får lysten over meg igjen.... Men du verden, så mye skit jeg fikk kastet!! Termoser, blomsterpotter, permer med oppskrifter som jeg aldri bruker... kastet med hard hånd! Så nå skal jeg ta meg en god dusj, og så er det en rolig kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Flinke er dere begge to Og innstillingen er viktig, og den er god ser jeg Den treninga jeg gikk på er nå slutt, så jeg må prøve alene. Går noen turer og prøver litt intervall-jogging i helgene. Fikk med meg en del styrkeøvelser som jeg skal gjøre hjemme, fysioterapauten anbefalte annen hver dag. Så det skal jeg prøve... Har vært på kjempekoselig hyttetur med kollegaer i helgen. Da tenkte jeg ikke slanking så vekta har nok ikke gått ned denne uken, veiedag på onsdag. Stå på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Vi er flinke alle sammen. Prøver å spise rett og få noe trim I går ble det 10 km med soft is pause, smakte nydelig i går også, og været var bra. Det var det i kveld også, så det ble 7 km. Og det går rimelig raskt, men jogging blir det ikke Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Ned 0,9 veldig fornøyd Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Gratulerer med flott resultat! Travel uke her, fikk jogget/gått mandag, tirsdag var det fryktelig travelt på jobb med 3 stk. som var syke og jeg følte jeg jobbet overalt!! Da jeg kom hjem var jeg kjempesliten og bestemte meg for en rolig kveld. I går var vi på kino med minsten og så "Istid 4", og i dag er det 25 grader og terasseliv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Dårlig nytt her! Opp 1 kilo!! Pga en veldig hyggelig hyttetur med mye god mat og drikke, men uten trim! Flinke dere er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Det går fort av igjen, asesha! Her er det litt travelt om dagene, så jeg har ikke vært innom før nå. Ned 700 g til 88,8 kg. I dag blir det litt hagearbeid før vi reiser på ferie. Vi skal først en "Harrytur" til Sverige (minsten MÅ på godisfabrikken..), deretter hjem for å se på Bruce Springsteen og så blir det Kroatia..... Så jeg ønsker alle en riktig god ferie, så snakkes vi om noen uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Juli 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Det går fort av igjen, asesha! Her er det litt travelt om dagene, så jeg har ikke vært innom før nå. Ned 700 g til 88,8 kg. I dag blir det litt hagearbeid før vi reiser på ferie. Vi skal først en "Harrytur" til Sverige (minsten MÅ på godisfabrikken..), deretter hjem for å se på Bruce Springsteen og så blir det Kroatia..... Så jeg ønsker alle en riktig god ferie, så snakkes vi om noen uker!! Gratulerer med nedgang og takk for oppmuntrende ord God ferie til Kroatia og kos dere masse. Jeg skal på hytta en tur så blir det bryllup i Nord-Norge. Datteren min skal gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Sier som Ny vår asesha, det går fort av igjen Fin nedgang på deg Ny vår Jeg har kommet i mål Er vel en kg fra opprinnelig trivselsvekt som jeg hadde satt til 58 kg, men vil ikke lenger ned enn 59,9. Var ned 0,9 denne uka, så veier nå 59,4 men da har jeg litt å gå på. Ned i vekten kurset starter ikke før i begynnelsen av august, men må jo hoppe i det med en gang, så hadde min første dag idag med 200 kalorier opp. Vet ikke hvor lenge jeg skal ligge på det nivået, tiden vil vise. Nyt ferien begge to Vi står på videre, for i mål skal vi, og bli der. Og vi er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Hallo dere! Hvordan har det gått i ferien? Hos meg har vekta gått litt opp og ned...mest ned heldigvis. Nå er det på'n igjen for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Hallo!! Etter en lang og usunn sommer har jeg i dag begynt på kurs! Fikk sjokk da jeg steg på vekten, men det er bare å sette i gang! Nå når jeg blir veid av kursleder så tror jeg det blir anderledes. Jeg kjøpte endel frukt og yoghurter på veien hjem, så nå har jeg startet Hvordan går det med dere? Ser at en har nådd målet sitt og den andre har vært flink! Godt gjort, jeg trenger litt struktur fra dere... Men jeg regner med at nå når jeg har betalt 2300,- så er det en motivasjon i seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet August 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Veldig motiverende med kostholdscore som forteller hvordan jeg ligger an Derfor sitter jeg nå med mandler for å få nok kcal og fett!! Litt stolt av meg selv da jeg sto og kikket i skuffen og lurte på om jeg skulle ta rugsprø eller et annet knekkebrød til kvelds! Har også sanket inn 2,3 trimpoeng fordi jeg vet at i morgen har jeg kanskje ikke mulighet for tur. Minsten skal ha med noen kamerater på bowling kl.17, så det blir travelt etter jobb. Men da er alle feiringene av begge barna over. Det har vært en "hard" uke med mye kaker osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Det sto noen gode ord i kursboken som jeg vil dele med dere:" Bruker du mat til mer enn å bare bli mett?" Jeg følte meg veldig truffet, da jeg har brukt det som trøste- og kjedespising, kosespising og belønningsspising. Ha en fin, bevisst dag!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Det sto noen gode ord i kursboken som jeg vil dele med dere:" Bruker du mat til mer enn å bare bli mett?" Jeg følte meg veldig truffet, da jeg har brukt det som trøste- og kjedespising, kosespising og belønningsspising. Ha en fin, bevisst dag!) Hei Ny Vår! Godt å høre at du er i gang igjen! Jeg nærmer meg 80 kilo nå, det er ned 25! Jeg er så stolt og glad Jeg heier på deg og ønsker deg lykke til. Håper det er inspirerende med kurs. Heia oss, vi er flinke Jeg følger med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Så kjekt å høre fra deg igjen, asesha! Og så flink du har vært!! Det er nok en god stund til jeg er der, men jeg trenger å få snudd hodet så ting tar tid!! Jeg lærer hele tiden. I går hadde jeg glemt frukt og det gjorde at jeg ble ekstra fysen på noe godt. De andre dagene har jeg ikke kjent noe sug fordi jeg har passet på å spise regelmessig. Så mitt første mål er å få inn automatisk planlegging av dagen, det tror jeg vil hjelpe meg! Ha en flott lørdag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 En flott, lang tur fra hjemmet opp i åsen og deretter til en annen bygd som har en lokal tilstelning i dag. Målet var dit, der vi kunne kjøpe kaffe, lapper, fiskekaker, lapskaus osv. Jeg kjøpte meg en fiskekake, mens mannen ville ha lapper og kaffe.Underholdning fikk vi også. Turen innbrakte 4,1 trimpoeng!! Vel hjemme laget jeg kjøttkaker av karbonadedeig med løk og hvitløk, så nå sitter jeg her mett og god! Nå er det fram med bøkene mine så jeg får lest meg litt opp på en oppgave som skal inn neste helg! ha en strålende søndag videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy61 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Hei,hei Eg starta på mitt første GR-kurs sist torsdag, etter å prøvd alle andre måtar å gå ned i vekt på og berre gått meir og meir opp. Eg veg i dag 104 kg og har som mål å kome meg ned til 75. Det høyrest vanskeleg ut, men eg er veldig motivert og dette skal eg klare!!! Har heldigvis god hjelp av mannen min som også håper å gå ned i vekt ilag med meg Håper eg kan få vere med i denne gruppen, kanskje det kan vere til hjelp på tunge dagar, som eg reknar med det vil verte framover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Hei,hei Eg starta på mitt første GR-kurs sist torsdag, etter å prøvd alle andre måtar å gå ned i vekt på og berre gått meir og meir opp. Eg veg i dag 104 kg og har som mål å kome meg ned til 75. Det høyrest vanskeleg ut, men eg er veldig motivert og dette skal eg klare!!! Har heldigvis god hjelp av mannen min som også håper å gå ned i vekt ilag med meg Håper eg kan få vere med i denne gruppen, kanskje det kan vere til hjelp på tunge dagar, som eg reknar med det vil verte framover. Hei peggy 61! Selvfølgelig kan du være med her, kjempekoselig! Det du skriver kunne vært skrevet av meg, men denne gangen SKAL jeg (og du) klare det!! Jeg har begynt på kurs fordi jeg da vet at jeg får hjelp til å holde motivasjonen oppe, og det er jo ikke noe kjekt å stå foran de andre og si at en har gått opp.... Tunge, vanskelige dager kommer, og da får vi hjelpe hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy61 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Hei peggy 61! Selvfølgelig kan du være med her, kjempekoselig! Det du skriver kunne vært skrevet av meg, men denne gangen SKAL jeg (og du) klare det!! Jeg har begynt på kurs fordi jeg da vet at jeg får hjelp til å holde motivasjonen oppe, og det er jo ikke noe kjekt å stå foran de andre og si at en har gått opp.... Tunge, vanskelige dager kommer, og da får vi hjelpe hverandre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy61 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Kjempeflott Då er det berre å stå på, syns det har gått greitt desse tre første dagane sjølv om det har vore helg. Får berre prøve å tenke positivt og sjå på det som ei varig omlegging av kostholdet og ikkje minst få redusere inntaket av sjokolade!!!! Lykke til neste veke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 I morgen er min kursdag, så det blir spennende! Først jobb, så fysio og deretter GR kl. 18. Jeg kommer inn hit etterpå og rapporterer.... Skal også måle cm. i morgen tidlig for å se om omfanget har krympet! Har også som mål å få opp trimpoengene, men Rom ble ikke bygget på en dag (eller uke), så jeg tar litt om gangen ellers blir det for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ny vår! Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Kjempefornøyd med å ha gått ned 2,5 kg og inn 10 cm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy61 Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Kjempeflott Eg hadde gått ned 1,5 kg sidan torsdag, var ikkje heilt fornøgd men det har vore lite trim, så det må eg kome i gong med denne veka. Starta bra i dag med å svømme 1000 meter, så det må eg vel vere fornøgde med. Syns det er mykje mat, men det er vel på den måten eg klara å halde vekk søthungeren Skal måle meg fredag, så det vert spennande. Stå på, dette skal vi klare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå