Gjest Ekornfisk Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Hei! Vil bare si att jeg er grusomt dårlig på veiing, måling, etc. Jobber turnus 14 dager på/14 dager av. Jobber da 12. timer om dagen da jeg først er på, så alt mulig mellommåltid og sånn sliter jeg med! Men knasker frukt og drikker te. Og vann! Masse vann! Veier forresten 70kg nå, sist jeg sjekket, vil ned på 60 kg. Eller jeg skal i alle fall gå nedover på vekta, så får jeg se om jeg finner en triviligere vekt på veien. Men, ett spørsmål er: Alle snakker om dette her å ikke sulte seg, å derfor har jeg egentlig aldri prøvd å endre kostholdet. For jeg har spist MYE og STORE porsjoner før. Å med en gang jeg kutter ned på det, jo hva skjer? Jeg blir sulten. Konstant. Mer eller mindre. Nå prøver jeg igjen, først med å spise mer grønt, salat, etc. Spiser mye salat! Masse grønnsaker til middag og sånn. Det fyller meg jo opp, å de dagene jeg får i meg nok mellomåltider å, så går det bra. Men, hvis man kutter ned på karbohydrater og kutter ned på porsjoner, er det ikke da naturlig å være litt sulten? Jeg nekter jo kroppen min all den maten den fikk før? Jeg prøver ikke å sulte meg, jeg prøver hardt og holde meg på 1800 kcal dagelig. Jeg jobber tungt, vil ikke svime av. Har heller ikke spist noe søtsaker siden jeg endre kosthold, å brus har jeg ikke drukket på to år. Drikker for det meste vann, kaffe og te. Supplerer også av og til med protein shake, hvaffal tidlig på morgen. Takk for att du leste. Fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar