Gå til innhold

slankepiller?

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Anbefalte innlegg

lurer på om noen av dere bruker noen slags form for slankepiller? ikke reseptbelagte jeg tenker på nå. men noe som kan bruker av "alle" og som kan kjøper på apotek feks.. noe som virker..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om noen av dere bruker noen slags form for slankepiller? ikke reseptbelagte jeg tenker på nå. men noe som kan bruker av "alle" og som kan kjøper på apotek feks.. noe som virker..?

Apoteket har Alli og Allevo kapsler.

Men husk dette er ikke noe ALLE kan bruke dette. Som for eksempel de med høy blodsukker, kolesterol, gravide, +++ skal ikke bruke Alli uten å ha snakket med legen.

Du kan gå inn på felleskatalogen så kan du lese litt mer om alli:

http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasient/pil-alli-glaxosmithkline-545893?printable=0&thin=0&href=0

Også

http://www.alliplan.no/

Det samme gjelder Allevo ikke alle kan bruke de heller, så søk på nette etter pakningsvedlegg å les der. :)

Vet at helsekost har endel andre ting som hjelper deg underveis slankingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg tar Detox 1-2 ganger i året for å rense kroppen (de siste 3 årene), de har 7dagerskur og 21dagers. Det er ikke "slankepiller", men heller for kroppen å få en ny start. Viktig å kvitte seg med avfalstoffer om man vil ned i vekt, det bedrer søvn også vidre (anbefalt for fler enn de som vil ned i vekt). De har det ikke på appotek som jeg vet, men på helsekost. Der er de flinke til å gi informasjon ut fra hva du ønsker å oppnå. Det er lettere å gå ned i vekt etter en slik kur. Jeg personlig liker 7dagersen best :)

Kjenner fler som har gått ned i vekt med Alli, men har ikke prøvd det selv.

Lykke til i jungelen av alt å finne. De som lover MYE nedgang, er bare tull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Detox 1-2 ganger i året for å rense kroppen (de siste 3 årene), de har 7dagerskur og 21dagers. Det er ikke "slankepiller", men heller for kroppen å få en ny start. Viktig å kvitte seg med avfalstoffer om man vil ned i vekt, det bedrer søvn også vidre (anbefalt for fler enn de som vil ned i vekt). De har det ikke på appotek som jeg vet, men på helsekost. Der er de flinke til å gi informasjon ut fra hva du ønsker å oppnå. Det er lettere å gå ned i vekt etter en slik kur. Jeg personlig liker 7dagersen best :)

Kjenner fler som har gått ned i vekt med Alli, men har ikke prøvd det selv.

Lykke til i jungelen av alt å finne. De som lover MYE nedgang, er bare tull ;)

okey, takk for opplysningen :)

prøver søke på google, men kommer jo opp så syyyyykt mye.. har heller ville prøvd noe som noen har bra erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

okey, takk for opplysningen :)

prøver søke på google, men kommer jo opp så syyyyykt mye.. har heller ville prøvd noe som noen har bra erfaring med.

Spør de på en helsekostbutikk, da slipper du å lese deg ihjel på nett :) Jeg har ak bestilt min detox nå, på life.no (sånn er det når man bor laaaaaangt unna alt) Kom på at jeg ikke har tatt en siden juni i fjor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør de på en helsekostbutikk, da slipper du å lese deg ihjel på nett :) Jeg har ak bestilt min detox nå, på life.no (sånn er det når man bor laaaaaangt unna alt) Kom på at jeg ikke har tatt en siden juni i fjor :P

jeg også bor laaaangt unna alt ;) skal jeg ha noe på helsekost, blir det over nett. hvordan fungerer detox? skal man ikke spise mat da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

jeg også bor laaaangt unna alt ;) skal jeg ha noe på helsekost, blir det over nett. hvordan fungerer detox? skal man ikke spise mat da eller?

Joda, spiser som vanlig,husker ikke helt med 21dagers, men 7dagers er det en liten flaske med "urteblnding" som du blander med vann, evt juice. Anbefaler at du samtidig legger om kostholdet da, og det var lettere for meg å holde meg unna godis og sånn etter en slik kur, når kroppen er renset for det. Nå spiser jeg ikke godis, da :D så er ikke den effekten jeg vil ha denne gangen

Du kan lese mer evt her:

http://www.soloppgangen.no/vmchk/vektkontroll/detox-express-7-dagers-kur.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...