Gjest jentahans Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Hvordan legge inn oppskrifter..foreksempel min egen hjemmelaget pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AryaStark Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Hvordan legge inn oppskrifter..foreksempel min egen hjemmelaget pizza? Jeg laster ned og bruker et program som heter mat på data til det. Problemet med programmet er at det er litt gammelt, og mat som kesam er ikke med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lexie_82 Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Hei. Det er mulig at det finnes en enklere måte men jeg pleier å gjøre følgende: Jeg leger inn absolut alt jeg har i, mel, olje etc fra deigen og alt som er i fyllet. Så veier du hele pizzaen når den er ferdig og deler det totale kcal antallet du kom frem til med antall gram pizzaen veier. Deretter ganger du med 100 og da har du kcal per 100 gram. Nå kan du slette alt du registrerte inn for å finne frem til det totale kcal antallet og lage ett eget måltid som heter f. eks "hjemmelaget pizza" Du får kun registrert kcal og får ikke noe utslag i poeng i kostholds score. Men du vet i allefall hvor mye du har spist Som sagt, dette er gjerne litt tungvint men det funker Og man får seg noen aha opplevelser underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar