Gå til innhold

På'n igjen!


Gjest Stuttjukka
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Stuttjukka

Heihei:)

Da prøver jeg igjen. Kan først fortelle litt om meg. Jeg er ei jente på 24 år, lever livet med verdens fineste sønn på snart 9 mnd, verden beste kjæreste og våres to hunder :)

Oktober 2011 meldte jeg meg inn i Grete Roede. Gikk ned fra 108 til 98,6 på 6 uker, men så kom gallestein og diverse. Fikk infeksjoner i flere organer å ble liggene på sykehus i nesten 2 uker.. Da gikk alt skeis! Jeg fikk heller ikke lov til å amme pga sterke medisiner, så mistet morsmelka som også var god hjelp til å gå ned i vekt. Siden da har jeg gått opp til 109,6(!!) kg :(

 

Men nå starter et nytt å bedre liv igjen. Trener gjør jeg minst 3 ganger i uken så der er jeg godt i gang. Det er maten som er problemet. Jeg ELSKER alt man kan putte i munnen! Vekta nå er 109,6 kg. Motivasjonen er ikke heeelt på topp, men håper på at vekta viser mindre neste mandag, for da er jeg i gang! Min veiedag blir på mandager hvis noen vil henge seg på!:)

 

Startvekt 109,4 kg:

 

Første mål: Ned 5 kg innen Mai er over.

Andre mål: Ned 10 kg før Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei S.

Det er litt av et nick du har valgt deg må jeg si ..... :blink:

Litt selvironi kan være godt å ha i dette gamet.

 

Du har sannelig hatt mye motgang, så nå fortjener du en skikkelig opptur. Håper du finner motivasjonen, det pleier å hjelpe når vekta går nedover og man kjenner man blir i bedre form. Og tenk på alle fordelene!!

 

Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jammen har du hatt mye motgang tross i at de er såpass ung. Håper du er ferdig med problemer nå og at du finner motivasjonen.

Jeg for min del har hatt motivasjonen hele tiden siden jeg startet opp igjen etter veeeeeeeldig mange ganger. Det at jeg går på kurs er med å holde motivasjonen oppe. tror ikke jeg hdde klart det uten. Det å vite at jeg skal veie meg, det forplikter. Ihvertfall gjør det det for meg. Hele tiden mens jeg har holdt på har jeg vært streng mot meg selv og bare kost meg lørdager. Det har gått kjempefint og jeg gleder meg til hver lørdag. I begynnelsen var det kjedelig og ikke kunne kose meg fredag, men nå går det greit.

Hadde ikke nyttet å slanke meg hvis jeg ikke hadde hatt den ene dagen i uka. Slik er det ihvertfall for min del.

Håper du finner noe som nytter for deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stuttjukka

Tusen takk for gode svar!:) Skjedd mye på de siste 9 mnd, men det skal ikke stoppe meg:) Nå ser jeg bare frem mot en fin sommer med den lille familien min:) Gleder meg til mandag, da har jeg veiedag. Å det er like spennende hver gang! :) Håper det har minker litt på vekta i løpet av denne uka:)Jeg syns alltid at den første uka er værst. Har man gått ned på første veiing, vet man at man gjør noe riktig og at det funker. Masse motivasjon til de neste ukene! Denne gangen gir jeg ikke opp! Neste sommer skal jeg løpe langs strandkanten :D ikke holde meg på magen å løpe ned i vannet så ingen ser meg ;) hehehe..

 

Ha er fin dag alle sammen! Håper dere har like fint vær som meg. Strålene soool :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stuttjukka

Ja, da var det mandag. Gikk opp på vekta i dag tidlig, den viste 108,3 kg idag. Ned 1,1 kg:) Ikke store greien til første uka å være, men så har jeg ikke vært så flink heller :/ Men gir meg ikke for det! Ny uke = Enda flinkere! Så lenge vekta ikke går oppover skal man ikke klage :)

 

Ha en fin dag alle sammen! :) Her stråler solen! :D

 

 

Startvekt 109,4 kg:

 

Uke 1, 7 Mai: 108,3 kg. -1,1

 

Kg ned siden start: 1,1 kg

 

Første mål: Ned 5 kg innen Mai er over.

Andre mål: Ned 10 kg før Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...