Gå til innhold

Minus 3 kg til 1. juni!


Anbefalte innlegg

Liten oppdatering siden sist:

 

Oversikten:

 

Komal: 68,3 - 67,3 - 67,6 (-0,7 kg)

MammaLinnR: 77,2 kg

ynna: 82,4 - 82,1 (-0,3 kg)

Snupsipups: 79,1 - 78,8 (-0,3 kg)

Margaritha: 83,3 - 82,6 (-0,7 kg)

Bijou: 68,0 - 68,6 - 66,9 (-1,1 kg)

 

Og MammaLinnR, går det bra med deg...?

 

Ha en flott 17.Mai-uke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Truddelutt

Heisann!

 

Jeg er egentlig med på en annen tråd, men mitt første delmål er 3 kg til 1.juni - jeg startet forrige tirsdag, og skal i bryllup 2.juni. Målet er å komme meg under 70 kg, dvs se 60-tallet på vekta, noe jeg ikke har gjort på mange år...Startet forrige tirsdag på 78,6 kg, men glemte å måle cm - tar det igjen til uka. Jeg har hatt en fin uke egentlig, trent bra, ca 16 TP, og maten har gått greit, er ikke heeeelt slavisk, men ser at jeg har skjerpet meg mye siden før jeg startet med veiing av maten.

 

Håper bare jeg får trent nok og ikke går heeeeelt inn i 17.mai-spis-så-mye-is-du-vil-modus denne uka...

 

Ha fortsatt en fin mandag, jeg kommer tilbake med oppdatering i morgen siden jeg har veidag på tirsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være med? Kom hjem i helgen fra en all inclusive familietur, og har da klart å gått opp én kilo. Den skal fort av igjen (sammen med flere), og jeg starter på'n igjen i dag. Startvekt på meg er 83,3 kg, og jeg kommer tilbake med ny (og lavere!) vekt på fredag :)

 

Hei,håper jeg også kan slenge meg med, store planer om å klare 2/3 kg til 1.juni. Satser fra imorgen og veier på fredag. Jeg var 75,9kg fredag 11.mai. Lykke til alle sammen:) Just do it:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truddelutt

Heisann!

 

Har veiedag i dag, og vekten viste 77,6 kg, altså 1 kg ned....jeg har trent mye, men har også kost meg med sjokkis, pottis, vin og spekemat, så jeg sier meg vel egentlig fornøyd med resultatet :-) Nye utfordringer venter med 17.mai, men jeg får bare trene mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truddelutt og lola123: Velkommen! :) We can do it! Vi kan i alle fall prøve... :)

 

Snupsipups: Ikke gi opp! Det går opp og ned med oss alle!

 

Her er oversikten pr. idag:

 

Komal: 68,3 - 67,3 - 67,6 (-0,7 kg)

MammaLinnR: 77,2 kg

ynna: 82,4 - 82,1 - 81,8 (-0,6 kg)

Snupsipups: 79,1 - 78,8 - 79,1? (0 kg)

Margaritha: 83,3 - 82,6 (-0,7 kg)

Truddelutt: 78,6 - 77,6 (-1,0 kg)

lola123: 75,9 kg

Bijou: 68,0 - 68,6 - 66,9 (-1,1 kg)

 

Gi beskjed hvis noen av tallene ikke stemmer!

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å himmel og hav som dagene flyr B) Hadde veiedag tirsdag, og da stod vekta på 81,8kg :D Så det går nedover!! 17.mai har absolutt vært en utfordring, men har kost meg og fikk gått en god tur etter ungene la seg. Håper dere andre har hatt en fin dag, og at fokuset er på rett sted ;) Har vært veldig flink til å trene den siste uka, herlig,herlig! Uka som kommer har gubben vakt, så da blir det straks litt vansekligere. Men da er det vel bare å finne fram matta på stuegulvet :P Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, ynna! :) Skal oppdatere deg på lista nå.

 

Her gikk 17. mai-feiringen ikke helt etter slanke-boka, så jeg får bruke de neste dagene på å rette opp igjen! Helga er i alle fall avlyst. Ha ha! Har allerede hatt helg, jeg... :unsure:

 

Håper det gikk litt bedre for dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunda148

Heisann, er ikke med på noe kurs men prøver ved hjelp av å registrere matinntak å gå ned i vekt. Det er ikke veldig enkelt men kanskje dette kan hjelpe? Veier nå 79 kg og ønsker å nærme meg 70 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Satt og ventet på en ny mai-tråd, men siden ingen har somlet seg til å lage en enda, lager jeg den likegodt selv!

 

Noen som er med på å gå ned 3 kilo iløpet av mai? Eller 2 kg... Alle monner drar! :)

 

Jeg vet i alle fall at jeg skal forsøke. Og jeg trenger litt ekstra drahjelp/press.

 

Min startvekt 1. mai: 68,0 kg.

Målet mitt er å veie 65-og-noe til 31. mai, når jeg reiser på kjæresteferie til Paris. Tror det kan holde hardt, altså... Men jeg prøver! Alt ned er ned! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med enda mer nedgang og et delmål som er passert, Margaritha! Juhuuu! :)

 

Og skal føre opp dere nye også. Aldri for sent å ta i et tak! Heldigvis finnes det tråder som dette omtrent hver måned her inne, så det er bare å slenge seg med når man føler for litt ekstra push og drahjelp, uansett hvor mye man skal ned sånn i totalen. Alle monner drar! Hva er forresten startvekta di, Optimista?

 

Oversikten:

 

Komal: 68,3 - 67,3 - 67,6 (-0,7 kg)

MammaLinnR: 77,2 kg

ynna: 82,4 - 82,1 - 81,8 (-0,6 kg)

Snupsipups: 79,1 - 78,8 - 79,1? (0 kg)

Margaritha: 83,3 - 82,6 - 81,9 (-1,4 kg)

Truddelutt: 78,6 - 77,6 (-1,0 kg)

lola123: 75,9 kg

gunda148: 79 kg

Optimista: ?kg

Bijou: 68,0 - 68,6 - 66,9 (-1,1 kg)

 

Ha en fortsatt fin-fin helg folkens! Hold fokuset og motivasjonen klar! We can do it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Grattis med enda mer nedgang og et delmål som er passert, Margaritha! Juhuuu! :)

 

Og skal føre opp dere nye også. Aldri for sent å ta i et tak! Heldigvis finnes det tråder som dette omtrent hver måned her inne, så det er bare å slenge seg med når man føler for litt ekstra push og drahjelp, uansett hvor mye man skal ned sånn i totalen. Alle monner drar! Hva er forresten startvekta di, Optimista?

 

Oversikten:

 

Komal: 68,3 - 67,3 - 67,6 (-0,7 kg)

MammaLinnR: 77,2 kg

ynna: 82,4 - 82,1 - 81,8 (-0,6 kg)

Snupsipups: 79,1 - 78,8 - 79,1? (0 kg)

Margaritha: 83,3 - 82,6 - 81,9 (-1,4 kg)

Truddelutt: 78,6 - 77,6 (-1,0 kg)

lola123: 75,9 kg

gunda148: 79 kg

Optimista: ?kg

Bijou: 68,0 - 68,6 - 66,9 (-1,1 kg)

 

Ha en fortsatt fin-fin helg folkens! Hold fokuset og motivasjonen klar! We can do it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

hallaisen!

uff håpte du skulle glemme å spørre om det, føler meg som en vandrende rosinbolle tilført for mye gjær... men men:) startvekta er det nette 85 kilo...- 175 på sokkelesten - målet er 68-69 kilo, var der en gang for lenge siden. Men er flink på trene, verre med å spise regelmessig. Startet dagen i dag med 1 time spinning og 30 min CX work (styrketrening uten pause). Er kake nå... men fornøyd! ;) Og det er en liten trøst å vite at jeg er ikke alene å slite med vekta..:) Ha en fortsatt fin lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle fall grattis med gjennomført trimøkt på lørdagsmorgenen, Optimista! :) Ett sted må man jo begynne.

 

Jeg begynte selv på 82 kg her på Grete Roede i høst (og enda litt mer før jeg fikk somlet meg inn hit) og er nå på 66 kg. Så ALT er mulig! Man må bare ville det nok. Og holde ut lenge nok. Og akseptere monotoni, ved å gjøre de samme (riktige) tingene dag ut og dag inn, igjen og igjen og igjen og igjen... Til det ur-kjedsommelige! :blink: DA kommer man noen vei. Tror jeg. Selv om det selvsagt er enklere sagt enn gjort.

 

Men stort sett alt er enklere sagt enn gjort, ikke bare slanking! ;)

 

Stå på! Vil det nok, så kommer du i mål! :)

 

Oversikten:

 

Komal: 68,3 - 67,3 - 67,6 (-0,7 kg)

MammaLinnR: 77,2 kg

ynna: 82,4 - 82,1 - 81,8 (-0,6 kg)

Snupsipups: 79,1 - 78,8 - 79,1? (0 kg)

Margaritha: 83,3 - 82,6 - 81,9 (-1,4 kg)

Truddelutt: 78,6 - 77,6 (-1,0 kg)

lola123: 75,9 kg

gunda148: 79 kg

Optimista: 85 kg

Bijou: 68,0 - 68,6 - 66,9 (-1,1 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammaLinnR

Har vært mye som har skjedd her den siste tiden! 3 eksamener på ei uke, og nå sitter jeg med mappeeksamen :/ men vekta går da nedover, etter ei uke med altfor stor utskeielse :P Tar meg virkelig sammen nå!! om 4 uker er vi i spania, og skulle gjerne sett at jeg er maks 72 kg da!! det skal gå det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen.

Her har vekta vist litt nedgang. Veier nå 67,1 kg.

Hadde gått opp til 68,3 kg. Men heldigvis klarte jeg meg å komme tilbake.

Hvordan har det gått med deg da bijou ?

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! :D Her er det jo nedgang over hele fjøla! Grattis til alle!

 

Selv rakk jeg ikke veie noe som helst i morges, så får heller komme tilbake med tall imorgen. Her gikk det også opp etter 17. mai, så måtte ta et lite krafttak og få det vekk igjen. Klarte det heldigvis og det så lovende ut i helga, så håper jeg veier omtrent det samme nå/imorgen! *krysser fingrene*

 

Oversikten:

 

Komal: 68,3 - 67,3 - 67,6 - 67,1 (-1,2 kg)

MammaLinnR: 77,2 - 75,5 (-1,7 kg)

ynna: 82,4 - 82,1 - 81,8 (-0,6 kg)

Snupsipups: 79,1 - 78,8 - 79,1 - 77,9 (-1,2 kg)

Margaritha: 83,3 - 82,6 - 81,9 (-1,4 kg)

Truddelutt: 78,6 - 77,6 (-1,0 kg)

lola123: 75,9 kg

gunda148: 79 kg

Optimista: 85 kg

Bijou: 68,0 - 68,6 - 66,9 (-1,1 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Men i alle fall grattis med gjennomført trimøkt på lørdagsmorgenen, Optimista! :) Ett sted må man jo begynne.

 

Jeg begynte selv på 82 kg her på Grete Roede i høst (og enda litt mer før jeg fikk somlet meg inn hit) og er nå på 66 kg. Så ALT er mulig! Man må bare ville det nok. Og holde ut lenge nok. Og akseptere monotoni, ved å gjøre de samme (riktige) tingene dag ut og dag inn, igjen og igjen og igjen og igjen... Til det ur-kjedsommelige! :blink: DA kommer man noen vei. Tror jeg. Selv om det selvsagt er enklere sagt enn gjort.

 

Men stort sett alt er enklere sagt enn gjort, ikke bare slanking! ;)

 

Stå på! Vil det nok, så kommer du i mål! :)

 

Oversikten:

 

Komal: 68,3 - 67,3 - 67,6 (-0,7 kg)

MammaLinnR: 77,2 kg

ynna: 82,4 - 82,1 - 81,8 (-0,6 kg)

Snupsipups: 79,1 - 78,8 - 79,1? (0 kg)

Margaritha: 83,3 - 82,6 - 81,9 (-1,4 kg)

Truddelutt: 78,6 - 77,6 (-1,0 kg)

lola123: 75,9 kg

gunda148: 79 kg

Optimista: 85 kg

Bijou: 68,0 - 68,6 - 66,9 (-1,1 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

hei og takk for oppmuntrende ord! Er optimist (ref. Optimista...) så skal ikke gi meg så lett. Uvant å spise "hele tiden" - aldri sulten! og det er for meg nå helt ulogisk når man skal gå ned i vekt, men det er vel noe vettug i det de sier ang forbrenning osv.

Syns det er flott når jeg ser dere andre fortelle at dere går ned i vekt - snart er det min tur og tenker jeg!

Har veiedag på tirsdager men siden jeg er på jobbreise blir det ikke før neste tirsdag så det blir spennende! Og jeg lover å gi beskjed uansett :)

Artig å være "kresen" på resturanten her på hotellet - hehe ny verden "ikke det, ikke det, ikke det, men det og det og det"!! de tror nok jeg er ei sær kjerring! haha Eller "nok en Grete Roede disipel"! :)

 

Men - hvis noen trenger oppmuntring og/eller treningstips -der kan jeg være til hjelp. Har trent siden jeg var 12 (ser man bort fra ufrivillig pausen ifb ryggoperasjon for noen år siden som resulterte i vekta mi nå...)

Lykke til alle sammen i denne kilokampen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truddelutt

Huff...vet nesten ikke om jeg tør veie meg i morgen - har feiret både 17.mai og bursdag...og toppet det hele med å spise smågodt i smug....har vært hos faren min og har derfor ikke fått veid mat, bestemt selv hva jeg skal spise, ikke har jeg trent osv...men jeg har iallfall sanket 2,9 TP i dag :-) så da får morgendagen vise hvor galt dette har gått....jeg må nok komme innom i morgen for oppdatering av vekt - enten det går ned eller opp, det er vel derfor vi er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truddelutt

Veiingen er overstått og vekta viste 76,9, altså en nedgang på 0,7 kg. Det er over all forventning siden jeg hadde fire dager med lite trening og masse mat...nå er jeg iallfall kjempemotivert for å klare de neste 0,9, så jeg klarer målet mitt på 76 kg til 1.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det også ned 700 gram den siste uka, til 66,2 kg nå. Er godt fornøyd med det, denne uka! :)

 

Målet er å komme ned på 65-tallet innen neste torsdag, den 31. mai. Jeg vil og jeg skal! B)

 

Oversikten:

 

Komal: 68,3 - 67,3 - 67,6 - 67,1 (-1,2 kg)

MammaLinnR: 77,2 - 75,5 (-1,7 kg)

ynna: 82,4 - 82,1 - 81,8 (-0,6 kg)

Snupsipups: 79,1 - 78,8 - 79,1 - 77,9 (-1,2 kg)

Margaritha: 83,3 - 82,6 - 81,9 (-1,4 kg)

Truddelutt: 78,6 - 77,6 - 76,9 (-1,7 kg)

lola123: 75,9 kg

gunda148: 79 kg

Optimista: 85 kg

Bijou: 68,0 - 68,6 - 66,9 - 66,2 (-1,8 kg)

 

Kom tilbake med tall neste uke du, Optimista! Og god tur!

 

Ha en fortsatt fin uke folkens! Ingen saboterende 17.mai-feiringer denne uka! Hold stø kurs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...