Gå til innhold

Hvalross på sykkel

Gjest Kattan

Anbefalte innlegg

Gjest Kattan

En liten sykkeltur til ei vennine fikk meg til å tenke.... Med en stopp hver 500 meter og kanll rød i ansiktet, da er det ikke gøy lenger....Da min datter sier at ikke sykkelsete synes pga rumpa mi, min sønns kompis lurer på når han skal bli storebror( jeg er IKKE gravid).... DA er det på tide og ta tak.... Akkurat som om jeg ikke har gjort det hundre ganger før....

Jeg er lett det man kan kalle en jojo slanker, den ene dietten etter den andre er prøvd.... Men hjelper jo lite når jeg lurer meg selv....

Jeg har ingen mål om å bli ei lekker sylfide, men mine barn skal slippe å si at mamma har ingen baby i magen, hun er bare feit....

Litt om meg;

Jeg er utadvendt jente på 33 med to barn og en mann.

Vekta hopper lett opp på 89 og jeg er 171 høy.

Magemål på 115..... ( ikke rart det ryktes at jeg er gravid...)

(Skummelt å blottlegge alt dette...)

Håper noen av dere der ute har lyst til å være med meg på min vei ned. Skriv gjerne inn deres mål så vi kan følge, støtte og heia på hverandre ned til drømmevekten( knis knis)

Uansett, LYKKE TIL ALLE SAMMEN, og takk for at du ville lese min historie :)

Klem fra Kamy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei, Kattan :)

Ja, hvem har ikke hatt slike opplevelser? Og hvem har ikke prøvd å gjøre noe med det x-antal ganger? Og hvem har ikke gått på en small x-antal ganger? Og hmev har ikke startet på nytt x-antal mandager?

Jeg har selv prøvd nye mandager i mange år. 5 kg ned, 6 kg opp, 3 kg ned, 2 kg opp osv... Og nå på n'te året på rad veier man like mye, er i like dårlig sykkelform og magen ser like bulete ut!

Well, here's the truth... Jeg er en livsnyter på 29 år, 170 cm og 89 kg. Midjemålet på "nette" 94 cm! Er selvfølgelig fristende å pynte litt på disse tallene, men det hjelper jo pent lite.

Mine mål er heller ikke å bli noen nydelig sylfide. Men å bli en slankere og sunnere utgave av meg selv. Rett og slett en investering i helsa! Jeg drømmer om en 20 kilo lettere kropp, men det er ikke det viktigste. "Veien blir til mens man går". Men jeg ønsker å nyte livet på en annen måte enn med sjokkis og sofa. Heller nyte en sliten kropp etter en nydelig, krevende motbakketur i flott natur!

Vi prøver forresten å bli gravide, så det kan jo tenkes at litt vektnedgang hadde vært positivt på den fronten også!

Jeg vil gjerne være med på denne veien sammen med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattan

Hei Nueva Vida

Så fint å høre fra deg selvom det ikke er moro å ha det sånn- men sammen er vi sterke, dette skal vi klare :)Gleder meg til å holde følge med deg.

Jeg har selv gått på kurs før, og vet jo at ting går lettere når man er fler.

Stå på, veiing imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattan

Optimistisk hoppet jeg opp på vekta i dag tidlig, yes 88,9..... Ned fra 89,6... Gikk på vekta nå ikveld og da viste den 89,2..... Så da får vi håpe at man går ned mer enn 400 gram neste uke :)

Hvordan har det gått med deg?

Ha en fin 17 mai imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann, dtte ser jo veldig bra ut :) Ned er ned! Keep up the good work!

Jeg har vel egentlig ikke hatt noen særlig god slankeuke, men vi får se på vekta i morgen. 17.mai var kosedag..hmm... Litt mer enn planlagt! Også har uka vært så hektisk at jeg har ikke fått til en eneste trimtr. Dårlig unnskyldning, men slik er det dessverre bare noen ganger.

Skal på vekta i morgen, så får vi se. Håper iallefall ikke at jeg har gått opp!

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...