Gjest nueva vida Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Heisann! Er det flere med meg som drømmer om det samme? Vi har bestemt oss for å prøve å få et barn til, noe jeg gleder meg masse til! Men jeg skulle gjerne vært nede noen kilo også. Så derfor tenkte jeg å satse på en sunnere og mer aktiv livstil i tillegg til prøvingen Flere i samme situasjon som øsnker å følge tråden min? Jeg veier 89 kilo (og har lenge, LENGE ønsket meg en lettere kropp). Jeg sklir bare ut igjen. Nå har jeg en ny motivasjon. Sjansene for å bli gravid øker (kanskje) om jeg slanker meg, og både et evt svangerskap og føddsel har fordeler ved at jeg slanker meg. Jeg veide i dag tidlig 89 kilo, og burde vært nede 20. Men alle monner drar, så da er det bare begynne og satse på flest mulig kilo i minus til graviditetstesten glimter til med positivt svar Planen er 1600 kcal pr dag, 10000 skritt pr dag og minst 7 trimpoeng i uka! Ikke godis til hverdags, bare den gode, gamle lørdagskosen. Noen med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar