Gjest Chbella Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Hei! Lurte på om noen her inne har noen gode råd til meg Jeg er ei jente på 22 år, slitt med vekten siden ungdomskolen, til min store forskrekkelse har bunaden nå blitt for trang(og jeg som sydde den inn 20 cm i 2008 etter å ha vært flink med treningen..) Jeg har prøvd lavkarbo, pulver og alt som finnes av slikt tull. Har også nettopp fått vite at jeg er laktoseintolerant. Uansett, spørsmålet mitt er egentlig som følger; hvilket kurs ville passet meg? Jeg må ned ca 40 kg, men jeg er jo ung, så kanskje ungkurset er best? Eller Maxi? Usikker.. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OneLastTry.12.03.12 Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Hei! Lurte på om noen her inne har noen gode råd til meg Jeg er ei jente på 22 år, slitt med vekten siden ungdomskolen, til min store forskrekkelse har bunaden nå blitt for trang(og jeg som sydde den inn 20 cm i 2008 etter å ha vært flink med treningen..) Jeg har prøvd lavkarbo, pulver og alt som finnes av slikt tull. Har også nettopp fått vite at jeg er laktoseintolerant. Uansett, spørsmålet mitt er egentlig som følger; hvilket kurs ville passet meg? Jeg må ned ca 40 kg, men jeg er jo ung, så kanskje ungkurset er best? Eller Maxi? Usikker.. På forhånd takk for svar jeg ville tatt maxi eller standard om jeg var deg. jeg er 22, skal ned nesten like mye som deg. jeg følger standard. maxi og standard er veldig like, bare at maxi er beregnet til å ta lenger tid siden det er flere kilo å gå ned. uansett, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Chbella Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Okei Tusen takk for innspill og masse lykke til du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar