Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Heihei! Fant jo ut at jeg faktisk tilhører her inne nå Har vært inne på 20-30, men nå har jeg "bare" 17,3 kg igjen til målet mitt som er 74 Har siden 12.april gått ned 4,7kg og er storfornøyd med det! Hvis det er noen her inne som ligger sånn ca likt med meg hadde det vært hyggelig om vi kunne fulgt hverandre på veien nedover Jeg har veiedag på mandager, men jeg går ikke på kurs... Tar meg selv i nakkeskinnet bare Håper noen slenger seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Chrilla Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Hei Jeg vil gjerne være med deg. Jeg skal ned totalt 15 kg, og går ikke på kurs jeg heller. Jeg prøver å være flink til å passe på hva jeg spiser og trene det jeg har mulighet til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eam Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Ja, jeg vil gjerne være med. Er i dag ca 86 kg og vil ned til ca 70. Går ikke kurs - så skal prøve å få dette til på egen hånd. Litt om meg selv, er snart 33 år, gift og har to barn, jente 7 år og gutt 6 mnd Er for tiden hjemme i permisjon så har alle muligheter til å trene/trille tur... Men ofte er det en utfordring med maten når man går hjemme hele tiden. Sist jeg slanket meg måtte jeg spise mer enn hva jeg gjør i dag - og mye oftere. Har gått GR kurs før, så skal finne frem bøkene og ta i et tak nå! Sammen skal vi klare det. Må finne meg en veiedag. Hadde vært greit om vi var flere med samme dag, så kan vi følge opp hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hei Så bra at dere vil være med på veien nedover! Jeg harveiedag på mandager jeg da, syns det er best.. Litt om meg da: Jeg er 26 år og har også mammaperm. Har en gutt på 8 mnd Har samboer og en hund. Stortrives! Jeg har jo all mulighet til å trene/trille/jogge osv å gjør det! Gleder meg til å følge dere videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Chrilla Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg har også veiedager på mandager. Litt om meg: Jente på 26 år, 2 barn ( en på 2 år og en på 10 mnd), jeg er også hjemme i mammapermisjon. Samboer, bor i Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Da er vi jo flere som går i permisjon da Her er det ikke svangerskapskiloene som skal av, men noen røykesluttkilo + en del fra før Er veldig spent på veiingen i morgen for jeg har kun klart å få 6,8 treningspoeng denne uka Men sånn er det jo innimellom... Så lenge vekta går nedover så er jeg strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 YES, YES, YES!!!! Endelig nede på 80-tallet igjen =) Har denne uka gått ned 1,7 kg =) Dvs at jeg nå veier 89,6! Så Happy assa! Delmålet mitt er 89,0 kg å det skal jeg få til denne uka. =) Nå er jeg spent på hvordan det har gått med dere?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Chrilla Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Så utrolig flink du har vært sirkus85 Her rakk jeg ikke å veie meg på morgenen idag, men ska få gjort det når jeg står opp imorra. Men har hatt gjester fra torsdag-mandag og feira 2års dagen til han eldste sønnen min. Så her har det blitt mye god mat og lite mosjon.. Så spent på om jeg i det hele tatt har gått ned noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 jeg blir og med. Litt om meg. Dame 43 år fra Ålesund. Veier i dag 93,5 kilo. og har gått ned 6 kilo før jeg ble medlem her. Jeg følger ikke Grete Roede opplegg, men er bevisst på hva jeg spiser. Jeg prøver i tillegg å trimme, men har fortsatt litt å gå på her så håper at det vil motivere meg ekstra med å måtte fortelle litt om hva jeg har gjort og hvordan det går. I dag har jeg gått en tur på 40 min - rask gange. + 15 min på en Chi Pro maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Så utrolig flink du har vært sirkus85 Her rakk jeg ikke å veie meg på morgenen idag, men ska få gjort det når jeg står opp imorra. Men har hatt gjester fra torsdag-mandag og feira 2års dagen til han eldste sønnen min. Så her har det blitt mye god mat og lite mosjon.. Så spent på om jeg i det hele tatt har gått ned noe. Tusen takk! Så koselig med gjester og bursdagsfeiring da =) Blir spennende å se i morgen. Jeg krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 jeg blir og med. Litt om meg. Dame 43 år fra Ålesund. Veier i dag 93,5 kilo. og har gått ned 6 kilo før jeg ble medlem her. Jeg følger ikke Grete Roede opplegg, men er bevisst på hva jeg spiser. Jeg prøver i tillegg å trimme, men har fortsatt litt å gå på her så håper at det vil motivere meg ekstra med å måtte fortelle litt om hva jeg har gjort og hvordan det går. I dag har jeg gått en tur på 40 min - rask gange. + 15 min på en Chi Pro maskin Hei TC! Så hyggelig, bare å bli med =) Så flink du har vært da! Jeg følger vel heller ikke grete roede kan man si, men er som deg; bevisst på hva jeg spiser. Også registrerer jeg alt her inne det, veldig praktisk. Er du med på veiedag hver mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hei TC! Så hyggelig, bare å bli med =) Så flink du har vært da! Jeg følger vel heller ikke grete roede kan man si, men er som deg; bevisst på hva jeg spiser. Også registrerer jeg alt her inne det, veldig praktisk. Er du med på veiedag hver mandag? helt klart. Blir med på veiedager hver mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 min logg tirsdag 29.05 15 min med chi pro maskin 30 min - rask gange 30 min - vanlig gange Deilig å ha rukket to turer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 min logg tirsdag 29.05 15 min med chi pro maskin 30 min - rask gange 30 min - vanlig gange Deilig å ha rukket to turer Så bra TC! Jeg har enda ikke fått trent denne uka jeg Og det er ikke fordi jeg har sluntra unna.. Skal se om jeg rekker å trene litt i dag, hvis ikke så vet jeg at jeg rekker det i morgen! Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Så bra TC! Jeg har enda ikke fått trent denne uka jeg Og det er ikke fordi jeg har sluntra unna.. Skal se om jeg rekker å trene litt i dag, hvis ikke så vet jeg at jeg rekker det i morgen! Ha en finfin dag krysser fingrer for at du skal rekke en trimøkt i dag. vet hvor frustrerende det kan være og ville være flink å trimme uten å ha mulighet. selv så er jeg nå blitt hekta etter å være flink etter å ha vært noen få dager her i forumet. Håper at dette på sikt gir utslag i vekta og på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 krysser fingrer for at du skal rekke en trimøkt i dag. vet hvor frustrerende det kan være og ville være flink å trimme uten å ha mulighet. selv så er jeg nå blitt hekta etter å være flink etter å ha vært noen få dager her i forumet. Håper at dette på sikt gir utslag i vekta og på kroppen Jeg rakk det =) 40 min med rask gange/jogging =) Deilig! Så bra at du har blitt hekta! Jeg er helt sikker på at det gir utslag både på vekta og på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Jeg rakk det =) 40 min med rask gange/jogging =) Deilig! Så bra at du har blitt hekta! Jeg er helt sikker på at det gir utslag både på vekta og på kroppen så godt å høre at du rakk å trimme i går da. FLink du var som klarte å få det til. Er ofte lett å ikke gjøre nok for å prøve når en vet at en sliter å få ting til. ja merker jeg har blitt hekta, men ikke verste å være hekta på I dag var e redd for at jeg av en eller anna grunn ikke skal rekke kveldstrim, så jeg fant ut at jeg skulle være ekstra flink før jeg dro på jobb jeg gikk 7,53 km i ulent terreng på 1t og 30 min 58 sek det står at jeg forbrente 560 kcal har lastet en app som måler. og legger seg under history.. så om jg følger samme løpen fler ganger så kan jeg se om jeg jo jeg på sikt ha som mål å klare å gå løpa raskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hanne37 Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hei, kan jeg og slenge meg med dere? Jeg er 37 år og er med på kurs. Skal ned ca 20 kg. Har fått av med 3 av dem. Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hei, kan jeg og slenge meg med dere? Jeg er 37 år og er med på kurs. Skal ned ca 20 kg. Har fått av med 3 av dem. Hanne Hei hei! Bare å slenge seg med! Så bra at du allerede har fått av 3 kg da Har du veiedag på mandager du også eller har du en annen dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hei, kan jeg og slenge meg med dere? Jeg er 37 år og er med på kurs. Skal ned ca 20 kg. Har fått av med 3 av dem. Hanne klart du kan få være med ja så flott at du alt er i gang og alt har gått ned 3 kilo vi skal glede oss sammen med deg etter hvert som det blir mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Blæææh! Kjenner jeg gruer meg til veiingen på mandag allerede... Har kun fått gått/jogga 2 turer denne uka... Og det ser ikke ut til at jeg får til noe særlig i helga heller hmmm... jaja... så lenge jeg ikke går opp så er jeg fornøyd! Riktig god helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Blæææh! Kjenner jeg gruer meg til veiingen på mandag allerede... Har kun fått gått/jogga 2 turer denne uka... Og det ser ikke ut til at jeg får til noe særlig i helga heller hmmm... jaja... så lenge jeg ikke går opp så er jeg fornøyd! Riktig god helg da! det viktigste er helt klart å ikke gå opp ja. Du har jo vært kjempe flink over lang tid da og da vil en uansett innimellom stå litt på stedet hvil om en er kjempeflink og. Men viktig å ikke gi opp men motivere seg til å stå på neste uke også. Mulig prøve om en kan planlegge litt annerledes så en får enn litt mer trim. Men går det ikke så går det ikke. og da må en være fornøyd med at en har gjort det beste en kunne riktig god helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Hei hei Er ikke så god venn med vekta denne uka... Nå veier jeg 90,2 igjen Veldig kjedelig å se 90-tallet IGJEN! Trodde jeg var ferdig med det.. Men men.. Ny uke, nye muligheter! Denne uka har jeg ikke så mange planer så da skal jeg nok få trent det jeg pleier, ca 5 ganger i uka Satser på å være godt under 90 neste mandag! Håper det går bedre for dere Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Har fått til å trene aerobic i 45 minutter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sirkus85 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 I dag har jeg fått til å trene en styrkeøkt og en aerobicøkt! Storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar