Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Hei på dere og godt nytt år!

Forumet var nede på torsdag da jeg skulle registrere vekt så her kommer en oppdatering.

Jeg er tilbake i varmere strøk igjen og forholder meg til vekta som jeg har her. Fra forrige gang jeg veide meg på den (først på des.) er det opp 700 gram! Var vel ikke annet å forvente etter ekstra inntak i jula. Håper jeg greier å være fornuftig med kaloriinntaket, og at det blir nedgang igjen ?

200 gram ned er godkjent Mia - alt som ikke er opp må vi glede oss over ?

Ha en fin uke alle sammen - er tilbake på torsdag med oppdatering av vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Hei igjen, var litt rar med dette nye forumet, men det går seg vel til etter hvert :) siden sist har jeg gått ned 400 g.  Ikke det helt store, men ned er ivertfall ikke opp.  Føler ikke helt på motivasjonen enda, men håper den kommer.  Får begynne litt med meg selv, å prøve å forandre litt på tankegangen her.  Det viktigeste er jo at man tar tak, so får det ta den tid det trenger.  Nå tenker jeg bare på å kunne få på meg bunaden til 17 mai, uten at den er trang og buler både her og der :rolleyes: synes dere er flinke jeg, so vi står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad 17.mai. Det er alltid et mål og en frustrasjon. Jeg skulle også gjerne ha brukt den i bryllupp 3. mars, men det ser dårlig ut.  Jeg har gått ned litt til, men det går smått.

Synes jeg er flink, men når jeg skriver dagbok så dukker det opp både kjeks, lakris og sjokolade. Og pølse i bua, brus og nøtteblanding, Og rødvin i helgen. Det er ikke rart det går dårlig med slanking.  Svake menneske. Klarer bare ikke å snu det som er mellom ørene. 

Restartet 92,4
Uke 46 92,3
Uke 47 92,1
Uke 48 91,2
Uke 49 91,6
Uke 50 91,8
Uke 51 91,7
Uke 02 93,0
Uke 03 92,3
Uke 04. 92,7

Foreløping mål er under 85kg innen 1. mars  Jeg kan jo drømme  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Hei igjen, ja Toam, vi kan drømme.  Det kan ingen ta ifra oss :rolleyes: denne uka ble det ingen forandring.  Står også her på samme sted.  Vi får bare stå på damer, dette skal vi klare :) Ha ei fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig gått i tenkeboksen noen dager, og bestemt meg for å prøve knekkebrødkuren.Men iIkke helt konsekvent i helgen.

Tar den som en litt omvendt 5:2 diett. Og da unner jeg meg et glass vin på fredag- og lørdagskvelden.  Kjenner flere som har prøvd den og det har fungert. Nå gjelder det bare å være konsekvent resten av uken.  Vet at det sikkert hadde vært lettere å gå ned med lavkarbo, men jeg synes det blir for mye styr og ikke så lett å gjennomføre,  En gang prøvde jeg meg på "Spis deg slank" menyer. Kjøpte alt jeg trengte, men klarte ikke å spise det brødet det hadde. Men det virket til en viss grad.  Nå fører jeg dagbok og legger til litt mat så jeg holder meg på ca 1300 kcal. Går jeg under det så går jo kroppen fullstendig på sparebluss og da har jeg ødelagt forbrenningen helt. Vel, det har jeg kanskje allerede gjort. ;)

Forskjellen jeg ser i fht GR meny er at det er mindre frukt. Finner ikke noe, men jeg spiser klementin så jeg får i meg C- vitamin. Får stå over banan.  Og så ska jeg bare ha max 1 skive gulost pr dag. For de som er interessert er det bare å google Knekkebrødkuren så får dere hele oppkriften.

Ha en fin helg, hilsen den evige optimisten :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre uke på rad uten bevegelse på vekta!! Det er ikke akkurat motiverende :angry: Men jeg gir ikke opp, før eller siden må det vel gjøre utslag. Er ute på daglige gåturer i raskt tempo, litt over 5 mil tilsammen forrige uke så jeg er jo litt i bevegelse da. Og så har jeg startet med litt styrketrening inne (planken, knebøy osv.) Har ikke vekt til å veie maten, men jeg har jo en viss erfaring med hvilken mengde mat jeg skal spise så jeg føler at det ikke er der problemet ligger. Det er vel egentlig mere at jeg har for mange utskeielser imellom dagene jeg er flink :D Får prøve å gjøre noe med det så løser det seg vel:P

Hvordan går det med knekkebrødkuren Toam? Spennende å høre om det gir resultater.

Ha en fortsatt fin uke alle sammen :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nedgang for meg denne uken. Har tatt en øyelokk operasjon, og holdt meg hjemme med rolige sysler. Strikking, TV, soving og rydding i garnnøster :)  Ikke mange kalorier forbrukt på dette.  Godt jeg var flink med inntaket ellers hadde det nok blitt større oppgang.

I morgen skal jeg starte på et livsstilsendringsprosjet på Stamina klinikken på Ringerike. En drøy times kjøring hver vei, men det har jeg ønsket meg lenge. Så får jeg bruke litt av pengene som mine foreldre hadde spart, opp til noe fornuftig.  Første dag er det test av formen, veiing og måling, og intro ernæring. Blir litt spennende. Det blir kurs i hvordan man skal motivere seg. Det sitter jo mest mellom ørene. Og dagen avsluttes med en times spinning.  Kurset går  1 dag i uken  8 ganger. 

Håper dette kan gi med det kicket jeg trenger.  For nå var BMI over 30 igjen.

Så at vekt sist uke var skrevet feil.  Det er rettet nå.  Ha en fin uke og en fin helg.

Restartet 92,4
Uke 46 92,3
Uke 47 92,1
Uke 48 91,2
Uke 49 91,6
Uke 50 91,8
Uke 51 91,7
Uke 02 93,0
Uke 03 92,3
Uke 04. 91,7
Uke 05. 92,0

Foreløping mål er under 85kg innen 1. mars  Jeg kan jo drømme  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer;)

Fryktelig dårlig med livstegn fra meg i det siste. Men håper jeg kommer inn i tralten igjen.

Slankinga går sin gang - vekt i dag var 82,9:D Superfornøyd med det. Ned 1,9 kg fra 8.01 er helt etter planen det.

Ellers har det gått i masse jobb, influensa og pass av barnebarn med influensa:P

Det jeg ikke er fornøyd med er en vond akilles. Så vond at treningstur er utelukket. Men vi ha meldt oss på treningssenter - og kontingent er betalt for et halvt år. Var og fikk satt opp et styrkeprogram - og så ble jeg syk. Typisk det. Føler meg mye bedre - men er på antibikotikakur for halsbetennelse og velger å ta det litt rolig.

Og så har vi bestilt ferieturer - en i mai og en i august/september. Godt å ha noe å se fram til. Og planen er - som alle andre år - en slank og sunn kropp:rolleyes:

Høres spennende ut med det prosjektet toam. Motivasjon er alfa og omega. Håper du deler erfaringene med oss.

Bare til å stå på Betty Blue - vi kan jo ikke gi opp heller;)

Nyt dagene da damer

Jeg skal komme i gang med styrketrening denne uka - garantert.

mia52

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mia52 skrev:

Høres spennende ut med det prosjektet toam. Motivasjon er alfa og omega. Håper du deler erfaringene med oss.

Det var greit nok, men med 6 slankekurs på GR og annet fra før, så var det ikke så mye de kunne lære med i matveien.Men de terpet veldig på at det ikke skulle gå mer enn 3 timer mellom hver gang vi spiste noe. Frokost - mellommål - lunch - mellommål - middag - kvelds. Mellommålene fikk de der den dagen, og det er ca 100 kcal.: frukt, grønnsaker eller/og lettyoghurt. 

Frokost :1 skive brød med pålegg og et glass melk/juice , eller firekorn/havregryn med melk/biola el lign
Lunch: 2 skiver brød med pålegg og drikke.
Middag er 1 potet og kjøtt/fisk og grønnsaker.
Drikke mye vann og unne seg litt helgekos.

Trening:. har jeg lagt opp til styrke og spinning på torsdag,når vi er på kurset, Og en spinningtime og en styrke time ellers i løpet av uken. Det skal jeg klare å gjennomføre.

 Motivasjonen skal trenes opp med en psykolog som skal komme 2 ganger. Jeg ba dem styre unna uke 8 for da tar jeg med meg barnebarna og søstern min på hyttetur. 

Jeg håper dette kan hjelpe for meg. Veide oss der og skal veie oss hver torsdag  (frivillig). 

Har vært på spinningtime i dag, og jeg svidde av 406 kcal på 50 min. Det er jeg fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Hei igjen damer, er lite her inne for tiden, men skal prøve å skjerpe meg.  Har gått opp til 89,7 <_< ikke fornøyd i det hele tatt. Forbaska frustrerende, når jeg føler jeg har vært "flink".  Har nå bestemt meg for å føre inn alt jeg spiser på telefonen.  Har lastet ned en app der jeg kan scanne strekkoden, og vipps har jeg matvaren på dagens inntak.  Enkel og morsom å bruke. Den er litt masete, siden jeg får beskjed om at nå er det tid for et glass vann eller et mellommåltid.  Men synes det er helt greit, siden jeg virkelig må ha et spark bak :rolleyes: 

Ha ei fin helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 16.2.2018 den 9.56, radiogaga skrev:

Hei igjen damer, er lite her inne for tiden, men skal prøve å skjerpe meg.  Har gått opp til 89,7 <_< ikke fornøyd i det hele tatt. Forbaska frustrerende, når jeg føler jeg har vært "flink".  Har nå bestemt meg for å føre inn alt jeg spiser på telefonen.  Har lastet ned en app der jeg kan scanne strekkoden, og vipps har jeg matvaren på dagens inntak.  Enkel og morsom å bruke. Den er litt masete, siden jeg får beskjed om at nå er det tid for et glass vann eller et mellommåltid.  Men synes det er helt greit, siden jeg virkelig må ha et spark bak :rolleyes: 

Ha ei fin helg alle sammen :)

Hei, hva slags app er det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening:. har jeg lagt opp til styrke og spinning på torsdag,når vi er på kurset, Og en spinningtime og en styrke time ellers i løpet av uken. Det skal jeg klare å gjennomføre  - trodde jeg. 

Men så reiser jeg på hyttetur med 3 barn og blir liggende med feber. De ordnet seg selv (13åringer)og tok med seg 5 åringen på skitur. Jeg åpnet ikke pakken med ski, men fikk tatt den ned av biltaket og satt den i boden. Så har jeg ski når vi kommer oppovet til påske. 

Er bedre nå, bare  litt forkjølet. Denne uken er det fri fra opplegget så jeg skal ta en seniortime i morgen. Litt puls og litt stryke. 

Vi skal ha 1 time med aktivitet hver dag - det kom fram etterhvert. Så trener vi ikke så må vi ut og gå eller noe. Jeg blir litt stresset av alt dette jeg MÅ.

Det positive er at vekten gikk ned mens jeg var syk.

Uke 03 92,3
Uke 04. 91,7
Uke 05. 92,0
Uke 07, 91,2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

God morgen, minus 0,5 siden sist. Er greit nok det, men går fryktelig tregt dette her.  Men har vært i gamet so lenge nå,  og er ikke 20 lenger, so man får bare innfinne seg med det. Appen som jeg skrev om sist heter lifesum. Her har det vært råkaldt i flere dager, og da spiller ikke min giktiske kropp på lag med meg. Men hundene må ut, so da er det bare å kle godt på seg. Takk Gud for mine pelskledde lykkepiller :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fa-mol

Hei igjen, damer.

Kjekt å se at dere fortsatt er her. (Forstå meg rett! ;)) Jeg har vært flere uker på sydligere breddegrader, og derfor ikke vært innom. Har ikke telefon som fungerer til den slags, og har heller ikke bærbar pc eller lignende. Har ikke vært aktiv på "slankefronten" disse ukene, men unnet meg god mat, vin, øl, is osv. Men likevel må noe ha skjedd, for vekten økte kun et kilo. Burde selvfølgelig vært motsatt. 
Men så er det på'n igjen. Startvekt nå er 105 kilo, og veiedag blir på onsdager.

Det har skjedd saker og ting på GR-sidene disse ukene, ser jeg. Finner ikke igjen muligheten til for eksempel å lage permanent undertekst, eller til å kontakte andre medlemmer pr e-post. Er de fjernet for godt, eller er det bare meg som ikke har lett godt nok?

Uke 9: 105 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er det plass her til nybakt tobarns bestemor som nå er full av motivasjon og stå på vilje? Min strategi er å kutte ut mest mulig sukker, fordi jeg fort blir sukkeravhengig. Sukker er unødvendig fristelser med så enormt mye energi som jeg ikke har bruk for. Første mål er å bli kvitt 6 kilo, starter på 94.4. Jeg skal begynne å trimme straks forkjølelsen og hosten gir seg. Jeg tror ikke jeg kommer til å veie meg hver uke, får se. Skal i allfall følge Roede metoden. Jippi da er jeg i gang. Klem fra meg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at det er litt "rørelse" på tråden vår, og velkommen til deg Nikkoline. Flott at vi blir flere ?

Her går det VELDIG TRÅTT - i løpet av en mnd er det kun 100 gram ned!!! Så dette ser ut til å ta lang tid hvis ikke det skjer noe som gjør at det blir en endring. Blir vel nødt til å gå i tenkeboksen og se hva det er jeg må endre på.

Vi snakkes!

God helg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Betty Blue skrev:

Kjekt å se at det er litt "rørelse" på tråden vår, og velkommen til deg Nikkoline. Flott at vi blir flere ?

Her går det VELDIG TRÅTT - i løpet av en mnd er det kun 100 gram ned!!! Så dette ser ut til å ta lang tid hvis ikke det skjer noe som gjør at det blir en endring. Blir vel nødt til å gå i tenkeboksen og se hva det er jeg må endre på.

Vi snakkes!

God helg ?

Hei,Tusen takk for svar. :) Det kan sikkert være lurt å gå i tenkeboksen, der har jeg og vært nå i forkant av beslutningen jeg nå har tatt. Savner praten vi hadde på Roede kurset som handlet om  teknikker, planer og handlinger for å unngå å falle i fristelsen. Det er krevende å komme i gang, masse  endringer av tankemønster, men i det kan vel ikke være umulig? Kanskje vi kan hjelpe hverandre  til å tenke lurt?  Gleder meg for første gang på  veldig lenge til jeg blir frisk nok til å trene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Nicoline.

Du er nok ikke alene om å være sukkeravhengig. jeg har begge bøkene til Berit Nordstrand, og forstår at jeg må kutte ut dette hvite sukkeret om jeg skal bli kvitt magefettet. Men det er ikke lett. Det går inn i munnen på autopilot. I går var vi i bryllup  og jeg sto over kakene. Fristet meg ikke. Og det har ikke skjedd ofte. Desserten var søt nok. Og så har jeg vært mye kvalm i det siste og da fristet det ikke med marsipankake. ^_^

Vinterferie og sykdom er nok til å kaste vekke alle gode forsetter om endring av kosthold. Nå er det ny uke og nye muligheter og på torsdag skal jeg på kurset igjen og denne gangen bør jeg veie meg. Nå er vi nesten halv veis. Har gjort avtale med venninner om trening på mandag og onsdag også. Ikke så lett å skulke da. 

Vi gir ikke opp, ha en fin søndag, og jeg veier med på tirsdag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Jeg henger med fortsatt altså - men dårlig til å oppdatere på forumet - og i dagboka også forresten.

Veide meg i dag - og det tutler seg sakte med sikkert nedover. Ned 0,5 kg siden sist. Saaakte men sikkert håper jeg å nå mitt delmål etter hvert;)

Må nok inn og logge mat og trening for å holde fokus. Jeg blir også stresset av ting som jeg "må" toam. Så  derfor velger jeg å notere denne uka. Vet jeg blir flinkere til å holde fokus når alt skal ned på papiret -  og jeg skal lese  resultatet etterpå.

Har kommet i gang med styrketrening da - og det går utrolig nok over all forventning. Det hjelper nok at vi er to. Da pusher vi litt hverandre i perioder der man aller helst vil synke ned i godstolen med strikketøyet:D

Foten er ikke bra enda. Går til behandling - og den er blitt mye bedre. Kan gå nå uten å halte. Men skal la den slippe lange treningsturer et par uker til. Kan sykle da - så det er ingen unnskyldning for kondisjonstrening.

Velkommen hjem Fa-mol. Bare til å fortsette  - du har jo gjort en god jobb der i sydens land - bevist eller ikke:P

Jeg fant etter hvert ut hvordan legge permanent undertekst. Inn på forsiden av Forum. Klikk på navnet ditt oppe til høyre - får opp en meny. Kontoinstillinger og videre signatur. Det funker hos meg i alle fall. Da kan jeg i alle fall  endre vekt etter hvert som den minker:lol:

Velkommen i klubben nikkoline - jo flere jo bedre

Og lykke til denne uka damer - vi velger sunn mat og trening for å få en bedre hverdag....

-mia52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så fint å se at det er aktivitet her inne. Da har vi mulighet til å støtte hverandre. For en tid tilbake var det mye aktivitet på trådene, rart å se at de er så lite aktivitet nå for tiden. Kanskje det bedrer seg,  oppsettet som kom etter den gamle var tung å starte å bruke syntes jeg.

Denne nye er enklere å komme igang med mine datakunnkaper :) 

Har laget en slagplan, og bestemt meg for å ha veiedag på onsdager. Skal starte med en times gå tur i dag, og litt styrketrening. Kanskje jeg og kjøper kort  på treningssenter , får se.

Får vel gi litt informasjon om meg selv, siden jeg ble godtatt som medlem:) 

Jeg er 52 år bestemor til to små. Kiloene har kommet på under mine egne svangerskap, fire i antall, og aldri helt forsvunnet. Denne gangen skal jeg tro på meg selv,at jeg skal klare å kvitte meg med kiloene. Jeg jobber turnus innen helseomsorg, men mest på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så går det riktig vei. Følger opplegget fra kurset (nesten) og spiser 3 måltider pr dag + 2-3 mellommåltider. Har vært mye kvalm de siste ukene og nedturen med bunaden for noen uker siden ga meg motivasjon til å droppe sukker. DVS av og til har jeg 1 ts på et 0,5 knekkebrød på morgenen sammen med kaffen.. Ned 3 cm rundt livet :). Da ble jeg ennå mer motivert. Trener med venninner hver mandag og på kurset hver torsdag. og så prøver jeg å få inn en økt for meg selv på lørdag.  For meg er det også viktig at jeg ikke lager for mye tress. da går det i ball for meg. Og jeg dytter i meg alt jeg kan spise. og da er jeg like langt igjen.

Flinke Mia. Du trenger ikke å gå ned mye, bare litt hele tiden så blir det mye. :)

Lykke til med restert Fa-mol.  Vi heier på deg og er med deg hele veien. Dette klarer du. 

Betty Blue: har du tenkt igjennom hva du gjør feil. Ofte er det bare små endringer som skal til for å få det til å fungere. Bevistgjøring av hva som går inn i munnen. og hvor mange skritt man klarer å få til. ( der er ikke jeg så flink)

Ha en fin uke og hold ut.  Vi trenger hverandre.

 

Uke 03 92,3
Uke 04. 91,7
Uke 05. 92,0
Uke 07, 91,2 kg.
Uke 10, 90,5kg

Del mål 85 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toam,  mia 52, Betty Blue, Fa - mol, radiogaga, Geisha 79 og meg Nikkoline, er det vi som er brukere av denne tråden tro. Det er jo flott at vi er så mange. :) 

Sant toam, vi må finne vår egen måte å gjøre det på, det skal jo vare livet ut.Så bra at du kjenner at det går din vei,det gir motivasjon for oss andre og. ;)

mia 52 Du er flink som trener med vond fot, inspirerende.

Fa-mol velkommen tilbake fra ferie.

radiogaga, Pelskledde lykkepiller høres flott ut, har hatt sånne skapninger tidligere så vet hva du snakkker om. De er effektive, tigger øyne får  hvem som helst ut. :)

Jeg har vært på vekta, og med 500 gram ned, en pakke margarin, i løpet av en uke tilbrakt på sofa med influensa får være godkjent. 93.9 viser vekta nå.

Håper dere andre heller ikke er så strenge mot dere selv. :)

Nå har jeg blitt frisk og øker aktiviteten. Jeg har vasket i kjøkkenskap og tømt kjøleskapet før jeg skal på jobb. Apropos kjøleskap hva skal jeg fylle den med i påska?

Jeg skal lage pikekyss, kun noen få kalori per stykk. Jeg skal ha en kake men ikke spise den alene. En tynn flis stykke om kvelden som skal vare lenge.Heldigvis er jeg ikke så glad i søtt når sukkeravhengighenten har gitt seg.Det er jo enda lenge igjen, og jeg smaker ikke på noe som inneholder sukker. Kun litt tyggis og dent uten sukker når jeg får søtsug.

Jeg har alt handlet inn til helga, frukt grønnsaker, bla gulrøtter, kålrabi som jeg deler opp og har med meg på jobb og hjemme.Kjøpte en flaske som jeg fyller med vann så fort den er tom. Jeg har kjøpt fisk, kyllingfilet og lofoten fiskekaker. Det går greit med måltidene.uten om middag. Fra i dag skal middagen veies og beregnes bedre.

Jeg gønner på med tanker til hjernen, vit hva du spiser hver dag, tren litt hver dag, ta en dag om gangen så kommer resultatet etter hvert, tilbake til gammelt tankemønster funker i allfall ikke, så skal ikke tilbake dit.

 

Vi står sammen i tynt og tykt,  ber om råd her inne dersom vi mister fokus, ikke sant?

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte bestemødre! 

Jeg lurer på om jeg kan få lov å bli med her hos dere?

Jeg er bonusmormor (min mann sin datter fra første ekteskap) og 44 år. Har fire barn.

Vekten idag viste 95,6, jeg har gått ned 3 kg siden oppstart 5 februar. Skal ned 20 kg + , og går ikke på kurs men fører dagbok og veier maten. Har fått låne en kursbok fra en venninne så har fått lest litt om GR og vurderer gull-medlemskap. Har dere erfaring med det?

Håper det er plass til meg her, dere virker som en bukett flotte damer og det er så god hjelp med positiv innstilling til motivasjon ☺️

Klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere og velkommen på tråden Mummimamma ? Jeg hadde gullmedlemskap for en tid tilbake og det er jo ok for å se om du spiser riktig sammensetning av karbo, protein, grønnsaker osv. For tiden er det ikke aktuelt for meg da jeg oppholder meg i syden på vinteren og ikke har tilgang på kjøkkenvekt slik at jeg kan registrere hva jeg spiser. Det koster jo ikke all verden heller i forhold til kurs da så det kan jo være være lurt å prøve et medlemskap.

Gratulerer med vektnedgangen til dere alle ? Det hjelper å stå på selv om en møter litt motgang i blant ?

Her var det litt bevegelse på vekta for første gang på lang tid, og der derfor fornøyd med et resultat på minus 300 gram. Endelig nedgang og det gjør at motivasjonen bedrer seg. Har tenkt litt gjennon hva jeg gjør feil, og tror kanskje jeg spiser for lite (for få måltider). Når det gjelder antalll daglige skritt har jeg vært "flink". Tror bare det er 2-3 dager i år som jeg ikke har nådd mitt mål på 10 000 skritt pr. dag. Vanligvis ligger jeg mellom 12 000 - 14 000 skritt daglig så det er nok heller inntaket som er feil ? Skal forsøke å spise små mellommåltider, men saken er at jeg ikke blir sulten og da glemmer jeg å spise. Tror ikke kaloriinntaket mitt er så høyt, kanskje heller for lite så det er muligens der feilen ligger. Nærmer seg etter hvert slutten på vinteroppholdet så jeg får starte veiing og føring av dagbok igjen når jeg kommer hjem.

Ha en fin dag ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...