Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Opp og ned--men det er bare små gram opp og det forsvinner snart igjen så flinke som vi er.

 

Har hatt ei uke i full galopp--og nå i kveld er vi endelig alene etter stort selskap på tirsdag og overnattinger og annet besøk.

Alt gikk fint helt til onsdag da det var RESTER i huset. Kaker og mat i 2 kjøleskap og uoversiktelig. Greide å bli kvitt noe-og kakene for ut av huset på tordag. Jeg snublet litt i kakene og vet nå i kveld ikke hva jeg har spist og ikke spist. Føles på kroppen som om det har vært endel søtt, så jeg må nok forberede meg på oppgang mandag. Er sliten og trøtt og vet at i morgen vil det bli bedre. :rolleyes:

ny dag og nye muligheter :rolleyes:

 

Har skrittelleren på meg men det har vart dårlige resultater.

I morgen skal det bli bedre--

 

må sette mål på 8000 skritt for å komme igang igjen. :rolleyes:

 

Godt det gikk bra med sønnen din, sebedilla og lykke til med kommende uke.Det blir flott med bryllup selv om det er mye arbeid.

 

Fornuftig toam--bedre å ha 2 gode uker sammen -ganske frisk enn å komme fram etter 180 mil og være dårlig resten av ferien.. God tur--når reiser du?

 

Litt opp blir snart litt ned når vi skjerper oss igjen,

betty blue--

vi fortsetter med det vi kan og med friskt mot står vi på

:rolleyes:

--jeg klarer måltidene godt, men det har vært for mye ustabile måltid denne uka. Har hatt gjester som vi ikke har sett på 12-15 år så det har blitt sene kvelder og lite søvn.

Men nå er hverdagen tilbake til normalen fra nå i kveld.

Det har faktisk blitt litt lite vann-ser jeg nå. Det ble visst litt rotete dette, men ha en fin kveld og ei god helg!!! :rolleyes:

Det blir lettgele i helgen.

 

Da tar jeg kveld, skal se litt tv og bare slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

har lest litt i andre tråder og fant et godt råd om å være med på denne tråden. :rolleyes:

 

Vi gir melding om vi skulle finne på å trekke oss ut av bestemødretråden. Er dere med på det? Vi vil ha kontakt med alle og om noen skulle gå lei:

 

Vi gir beskjed om pause el.lign. eller om vi trekker oss.

Så mye greiere å ha oversikt hvem som er aktiv og passiv..

 

Ser at denne uka har vært dum for meg, mye lettere når jeg melder meg oftere. Men så er det ferietid da-og da skjer det så mye og så må vi jo benytte fine dager uten å være avhengig av å melde oss her.

 

Fortsatt fin kveld :rolleyes:

 

Nå har jeg meldt meg inn i Gull-klubben. Tar ikke sjansen på å vente til slutten av august med nytt kurs :D --trenger noe håndfast nå og starter igjen med registrering i morgen tidlig. Kjenner at dette er bra for meg. :)

Endret av mia-53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er enig med mia, vi sier ifra om vi ikke skal være i gruppen lenger. Selv om det går litt opp og ned, det gjør det jo når en går på kurs også.

Og Gullklubben er gull verdt. Etter mange kurs fikk jeg nye aha opplevelser her som ingen kursleder har klart å gi meg.

 

I morgen drar jeg med fly til Kirkenes, samboeren er vel antagelig framme nå. Og da her jeg ingen vekt, hverken til å veie meg eller maten, så det blir spennende når jeg kommer hjem.

 

Skal prøve å få med PC, ellers blir det 2 uker uten meg. Så ikke fortvil om jeg uteblir noen dager. Skal holdet fokuset, og gå lange turer.

 

ha en god helg alle sammen, og lykke til med vekten i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Toam.

 

Jeg reiser den 10.08.

Gir nærmere beskjed.

Har hatt en fin dag idag og greit matinntak.

Nå skal jeg en tur på trimsykkelen--godt å komme i sving igjen.

Står foran min 60årsdag den 3.08 og det er litt forberedelser.

Bestiller smørbrød og lager rekesmørbrød selv. Det blir naboer og venner så jeg vet ikke hvor mange som kommer..

 

Men det er jo sånn livet er , noen gangr står selskaper i kø og andre tider er det stille og bare vanlige dager..

 

ikveld ble det pasta og reker og kabaret (aspic) med reker i.

 

1 boks kesam mager, 1 pk holiday dip (sånn som de bruker til chips)

pastaskruer, paprika, vårløk, mais og idag hadde jeg reker til.

I oppskriften skal det være en skinkeboks og rødløk.

Veldig godt sammen med brød. :rolleyes: og enkelt og kan gjøres klart på forhånd og står i kjøleskapet til det brukes.

 

Ha en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag idag--opp 200 gr.

 

Det var det jeg ventet etter en uke med kalas og masse gjester.

 

Det kunne vært verre!!

 

Ellers er det feriemodus på alt her, bortsett fra husarbeid og planlegging av fredagen..

 

Bare 30 min tur igår og vel 6000 skritt, men satser på å få litt mer idag..

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Har startet denne uka bra - rett på treningsstudio etter jobb i dag og "skaffet" meg 3,5 trimpoeng :D . Har vært slurvete med trening hittil i år men nå er det skjerpings! Håper på bedre veieresultat denne onsdagen ;) .

Gratulerer med minus 0,5 kg Sebedilla - kjempeflott!

Opp 200 gram Mia er vel ikke ille når en har deltatt i selskaper, neste uke er de borte igjen. Men det er vel noe vi må være forberedt på senere også, selskapligheter gir som oftest noen ekstra kalorier, og mitt problem har vært at jeg ikke har holdt fokus og latt den ene utskeielsen følge den andre!!. Jeg har tatt av og vært så fornøyd, men så har jeg ikke tatt tak straks jeg så at vektpilen begynte å peke oppover. Resultat vae jo at alle kiloene kom tilbake + noen ekstra :(

 

Denne gangen har jeg bestemt meg for at kampen mot kiloene får ta litt ekstra tid ved at jeg kan unne meg noen utskeielser i forbindelse med f.eks ferie og selskapligheter. Og når jeg omsider kommer ned til min trivselsvekt skal jeg være på vakt og ikke la kiloene komme tilbake! Jeg har som mål å ikke tillate mer enn 2 kg pluss/minus, straks vekten viser mer enn 2 kg pluss skal jeg sørge for å bli kvitt de straks :rolleyes: . Har fortsatt ferie tilgode og vet av erfaring at selv om jeg trimmer litt ekstra i ferien er resultatet et par kilo opp. Da gjelder det bare å komme raskt tilbake i det "sunne dagligliv" så forsvinner de vel like raskt som de kom :) .

 

Ha en god tur nordover Toam - håper du får masse sol B)

 

P.S: Synes det er et godt forslag at vi melder fra om vi ikke ønsker å være med i forumet, eller når vi er forhindret fra å skrive (f.eks. når vi drar på ferie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle bestemødre!!

 

Nå nærmerer det seg bryllupsfesten til yngstebarnet og mora har begynt å ta livet med ro. :rolleyes:

Logistikken er på plass for 130 gjester, så nå er det bare været vi ikke har kontroll på.

Ukas veiedag er over og -0,2 kg (kakebaking og smaking og lite med trimturer), men er fornøyd. :rolleyes:

 

Vi er flinke :rolleyes:, og vi støtter hverandre i nedgang og oppgang, vi når målet der framme--------------------. :rolleyes:

 

Fortsatt en fin uke til dere alle på forumet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke vi er alle sammen.

 

Litt ned i disse travle sommerdagene er slett ikke verst. Det er mye som skal ordnes og det viser bare at vi har endel erfaring og kan greie det meste. Sebedilla --det er jo utrolig hvor stort bryllup det blir, må jo være kjempegøy nåe alt funker!!

Klart at vi må smake litt på det vi skal servere, men det er forskjell på å spise mye og smake!!

 

Og du Betty Blue --så flink du er som greide å få trimpoeng, jeg må skjerpe meg, men det er forberedelser til min 60årsdag fredag, og vinduspussing og diverse gir også mosjon. Har vært ute og plukket bringebær, og siden det bare er ville bær, var jeg glad og fornøyd med 600gram bær. Legger de i fryseren til en annen dag når jeg får sanket flere. Det er jo gøy å kunne gå ut i naturen og finne litt av hvert. Jeg fant også gule bringebær i utkanten av tomta vår--de må ha kommet med vinden..

 

Lurer på hvordan det går med Dette går bra??

Håper hun har ferie og slapper av-og at det ikke er noe med datteren.

 

Har bakt 5 kaker idag, og det skal være til helgen. Litt pynting igjen og ellers blir det ferdige smørbrød utenom de med reker som jeg lager selv. Jeg er så heldig å ha en venninne som tar fri halve dagen for å komme hit og hjelpe meg. :rolleyes: Er ikke jeg heldig?? :D

Matmessig går det fint, stekt sei idag, men måtte bruke litt mer soft enn jeg hadde tenkt, men så spiste jeg ikke skinnet og det er vel kanskje der fettet blir lagret under steking..

 

Det skal bli en fin høst,, vi skal holde fokus og holde hverandre med selskap i tykt og tynt. Idag var jeg veldig sulten, men lagde meg en salat og det hjalp. Mais er jo endel kalorier i, men jeg er så glad i mais så da velger jeg det.

Ha en fin uke fortsatt, lykke til med selskapeligheter og alle andre opplevelser vi får denne uka!! :lol:

Veiing mandager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 0,5 kg ble resultatet denne uka :P . Må vel være fornøyd med det selv om jeg hadde håpet på litt mere ned denne uka på grunn av forrige ukes resultat. Men ned er ned :rolleyes:, og noen gram blir etter vært mange kilo !

Ble lang arbeidsdag i går så det ble ingen trim og i dag ble det husarbeid og handlerunde etter jobb, men til i morgen er treningsklærne pakket i sekken og da blir det en "runde" etter jobb. Liker best å trene rett etter jobb for de gangene jeg drar hjem først har jeg en tendens til å finne på unnskyldinger for ikke å ha tid til å dra på trening :huh: . Har tatt i bruk skrittelleren igjen og prøver å få til 10 000 skritt hver dag men det er ikke alltid like lett. Har bare 6 000 hittil i dag ( og i går ble det knappe 6 000) så nå tar jeg på meg joggesko og tar en liten rask gåtur for denne uka skal jeg prøve å få til de anbefalte 70 000 skritt :D

 

Ser at både Mia og Sebedilla har selskaplighet på gang så dere får en liten utfordring med mange gode kaker og andre "godsaker", men bryllup og 60-årsdag må feires og ved slike anledninger er det lov å la være å tenke på vekta ;) . Og om det da blir en uke uten vektnedgang så er det bare å stå på videre. For denne gangen skal vi greie det - i mål skal vi selv om det vil ta tid :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen!

 

Nå er det slutt på dagen og gjestene har gått. Det har vært folk hele dagen. Jeg føler jeg buler litt i magen, men smørbrød og en del formye kake--skitt la gå- ny dag i morgen med masse rester og ha en lett gelekake for diabetikere --tror ikke det er så mye kalorier i den..

 

Imorgen kan jeg sove lenge--og gå tur uten at jeg skal gjøre en skitt husarbeid eller lage mat. Restedag!!

 

Ha en fin helg!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med vel overstått 60 års dag til Mia. Håper du var fornøyd med dagen.

 

Jeg sitter på hytta i Sør Varanger med et forferdelig tregt mobilt bredbånd. Så jeg orker ikke ikke å logge inn hver dag og rapportere. Er av og til inne på vektklubben til VG, og i går la jeg inn alt jeg hadde spist. En test på feriekostholdet. Skrekk og gru. Har vært uforsiktig med pålegg og middager, og uten nevneverdig med sjokolade eller alkohol så ble det 2200 kcal. Og jeg skal ligge på ca 1400. Så neste uke må jeg tenke litt mer over hva jeg putter i meg.

 

Ryggen er til å leve med, men det tar litt tid hver morgen for å komme i gang. Liker ikke at beinet visner. Det blir ikke så lange turene, men stort sett en liten tur hver dag.

 

Er hjemme neste søndag. Ha en fin uke og lykke til med vekten i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener til dagen min!! :rolleyes:

 

Ja det er 3. dagen med gjester idag.

Og jeg har ikke helt klart å ha fokus. Smørbrød (spiralloff) i 2 dager og fortsetter idag. Kaker er også et kapittel, klarer ikke la være å være med i partyet.

Det får være som det er --lenge til neste gang jeg blir 60 :P

 

Det er helst aktiviteten det er noe med. Gjester fra 11-til midnatt fredag og fra 11-til 21 lørdag, det blir mye stillesitting når alt er ferdig, bare kaffikoking og kopper inn og ut av bordet.

 

Har hatt et fantastisk vær disse 2 dagene og jeg håper sebedilla var heldig med bryllupet sitt også.

 

toam -det skulle vært moro å ha vært i Finnmark--er du derfra?

Kos deg masse på hytta --vi r heldige som kan dra ut i naruren og finne ro og krefter der..

 

Savner deg, "dette går bra"--håper bare alt er fint med dere og at du koser deg i feriemodus..Det fortjener du og din familie.

 

Betty blue--du8 gir meg en oppbakking som jeg trenger nå--skal veie meg i morgen, men vet ikke om jeg vil!!!!!! :huh: Det må jo gå som det går--det vil jo vise seg at flere dager i trekk med bare loff og søtsaker ikke er "fornuftig" mat og heller ikke bra for tarmene.

 

Satser på solrike dager og en dag denne uka skal vi i kongeparken med en gjeng barnebarn.. Det er alltid moro. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg slutt på uka og jeg er stolt over å kunne rapportere at jeg greide målsetningen når det gjelder antall skritt registrert på skritt-telleren. Det ble nesten 74 000 i løpet av denne uka, og i tillegg gjennomførte jeg 3 økter med styrketrening og oppnådde også 15,6 trimpoeng :D. Håper neste uke blir like bra og at det gir utslag på vekta :) .

 

 

Skjønner godt at du må delta på feiringen Mia, det skulle bare mangle :). Og denne "utskeielsen" kan kanskje gi et utslag på vekta, men da gjelder det å komme tilbake til de gode vanene som du har hatt. Så neste uke er du tilbake for fullt på riktig spor :P !

 

Dessverre er dette noe jeg har slitt med tidligere - etter f.eks å ha kost meg i ferien med god mat og drikke har jeg ikke gjenopptatt de gode vanene. Resultat = mange kilo opp, før jeg startet på en ny runde med slanking! Men denne gang har jeg tro på at jeg skal greie å endre dette. Jeg kommer fortsatt til å tillate meg å skeie ut i ferier og ved selskapligheter, men i hverdagen skal jeg ha et sunt kosthold. Jeg vet at kiloene vil forsvinne raskere hvis jeg passer meg for slike utskeielser men jeg bruker heller litt mer tid og unner meg litt ekstra en gang i blant :rolleyes: .

 

 

Kos deg på hytta Toam! Mia - ha en fin tur til Kongeparken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjennomført en brukbar økt i treningsstudioet i dag med tredemølle, romaskin og styrketrening. Resultat 3,4 trimpoeng :P . I tillegg har jeg passert 10 000 skritt og ennå er det ikke leggetid :D .

I morgen har jeg planer om å gå til jobben og da får jeg 45 minutter "gratis" trim (håper det ikke blir regnvær da ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, det ble da litt ned. minus 200gr.

 

 

Da er det bare å ta lærdom av det som har skjedd før, nemlig som du sier betty blue, skjerpings fra nå av. Jeg må ta tak i trimmmen og skrittelleren for det er der det glipper.

Har hatt besøk i hele dag av barnebarn og i regnvær var det å finne fram spill og filmer fra de var små --samt finne noe mat som vi kunne ha. Det ble etter barnas ønsker både baguetter og lapper.

 

Tror ikke jeg er så veldig usunn idag, men må lage meg plan og spise grovt brød igjen. Merker på tarmsystemet at det har ikke vært fiber nok.

 

Jeg begynner på ny frisk i morgen og for pengene jeg fikk til dagen skal jeg kjøpe en ellipsemaskin, hva synes dere om det?

 

Ha en fin kveld og natt. :rolleyes:

 

Målsetting for morgendagen= 2 trimpoeng på et eller annet vis.

Melder fra i morgen med jubel og glede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott resultat Mia - minus 200 gram er flott med tanke på feiringen din :D . Det beviser også at vi kan unne oss litt noen ganger uten at resultatet av det blir for ille. Bare det ikke er for ofte :rolleyes: .

 

Vi kan evt kompensere med litt ekstra trim så veier det opp litt. Å kjøpe elipsemaskin er supersmart - benytter meg av den enkelte ganger på treningsstudio og kjenner at du bruker flere muskler da enn når jeg går / jogger på tredemølle. Lykke til med ny frisk i morgen Mia og med sanking av trimpoeng :D . Benytter du skritt-teller? Jeg har hatt min liggende i en skuff i lang tid men så tok jeg den fram for 14 dager siden. Synes den inspirerer til litt ekstra bevegelse lell om jeg ikke har klart 10 000 skritt hver dag. Men jeg har i vertfall fått erfare hvor få skritt jeg tar i løpet av en vanlig arbeidsdag (har stillesittende arbeid) og hvis jeg ikke har trimmet etter jobb er det jaggu ikke mange skritt registrert :huh:. I tillegg til at jeg har tatt i bruk den på nytt merker jeg at det blir lettere å trene bare en kommer i gang. Har som mål å trene i studio 2 ganger pr uke til vi avslutter sesongen i campingvogna. Da satser jeg på å trene lørdager i tillegg og håper resultatet av treningen kommer utover høsten :)

 

Ha en flott tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og skrittelleren er i lomma. Det har blitt i underkant av 5000 de siste ukene med selskapeligheter. Jeg har jo vært aktiv men alt teller jo ikke..

 

Dagen starter bra. :rolleyes:

Drar på ferie/fam.besøk fredag så jeg venter med ellipsemaskinen til jeg kommer hjem. Skal sjekke om det er flere størrelser så jeg ikke får en som tar halve tv-stua..

 

Ha en fin dag. :rolleyes:

 

Du er flink Betty Blue--takk for inspirerende tilbakemelding.. :rolleyes:

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :rolleyes:

Gratulerer til deg Mia med 60-årsdagen. :rolleyes:

 

Bryllupshelga er over og gamla er sliten ja. Med 22 overnatttingsgjester fra fredag til søndag, er det jo en del etterarbeid også. Matrester i kjeller og kjøleskap må taes vare på.Men bryllupsfesten for 139 gjester gikk kjempefint. Champagne og bær/frukt og alle ble i godt humør. Den helstekte grisen var topp og resten av grillmaten like så- tradisjonen her med at gjester bringer med seg kaker og smørgrøt(kokt på setersmør og fløte) på vafler var også toppers. :rolleyes::rolleyes:

 

Var forsiktig med maten men tok litt vin og likør da, så jeg er spent på vekta i morgen. Resultatet bli kunngjort da.

 

Heldigvis er det håndballkamp på TV så kan jeg ta det litt med ro og bruke pc samtidig. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Ukas veieing er unnagjort og viste en nedgang på -0,4 kg. :rolleyes: Det vil si tilsammen 7,1 kg på 3 mnd. akkurat i dag. Er veldig fornøyd etter helgens utskeielser, men har vel jobba dessto hardere.

 

Etter sortering av bestikk, flere hundre glass tilbragte jeg gårdagen på sofaen med en stygg forkjølelse, mens papsen slappa av med OL på TV.

 

Vi er så flinke jenter, målet------------------ når vi en gang!! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott vektnedgang Sebedilla, både når det gjelder ukens resultat og samlet resultat :D Over 7 kg borte vekk!! Hvor mange kilo ned har du satt deg som mål?

 

 

Hvordan går det med skritt-telleren Mia - har du fått fart på den? ;)

 

Jeg fikk en gledelig overraskelse på vekta i dag - minus 1 kg. Er kjempefornøyd :) :) . Var spent for jeg hadde vært flink med maten unntatt litt utskeielser i helga ( vanskelig å kutte ut rødvinen :rolleyes: ) men har også vært flink til å trimme. Har fortsatt i samme sporet denne uka og har faktisk 9 trimpoeng på 3 dager! Kan hvis jeg vil :lol: :lol: :P

 

Bestemødre - Vi står på for fullt - målet er der framme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så flinke jenter :rolleyes:

 

Litt hektisk rundt ørene nå før vi reiser. Barnebarn og barn hjemme på besøk, de blir igjen når vi drar til Sverige i 75 årsdag til svigerinne. Vanskelig å få kabalen til å gå opp, men barn og barnbarn treffer vi igjen i Oslo om et par uker. Kjenner det blir litt vondt å reise fra dem, men nå blir det sånn denne sommeren.

 

Idag har vi vært på fotballbingen og jeg har stått i mål. Det var visst litt av et syn, de lo iallfall og synes det sto bra til. Jeg fikk da reddet noen baller--men greide visst ikke å slenge meg som en keeper skal gjøre .. :lol: men fikk BESTÅTT :rolleyes:

 

Skrittelleren er med meg og igår fikk jeg ikke rapportert , hadde nesten 7000 skritt og bare 1 trimpoeng.

 

Idag 7010 foreløpig , men det blir nok ikke så mye mer. Hva innsatsen under fotballkampen ga som trinpoeng -greier jeg ikke beregne, men jeg var i aktivitet iallfall.

 

Snart begynner skoler igjen og da blir det mer hverdag. 2 barnebarn på overnatting i kveld og i morgen skal vi på fisketur på land..med mat og drikke og fiskestenger!! 20 min å gå hver vei. Blir iallfall minst 1 poeng. Holder meg rundt 16-1700 kalorier pr.dag, men jeg får ikke tid til å skrive. Tilbake i god rutine i slutten av august..

 

Jeg skal ha fokus og være flink mens jeg er borte og gå turer og spise sunt. Jeg har ikke lyst på sjokolade og chips så jeg er kanskje heldig.. :unsure:

 

Veier meg i morgen så får jeg en status før jeg reiser..

Det viser jo at det er trim og aktivitet og sunt kosthold som gir resultater!

Vi er flinke, vi skal videre mot mål!

Stå på jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiing idag--93,3kg.

Greit å ha et utgangspunkt før jeg reiser.

Nå er vi alene --roen senker seg og nå skal jeg begynne å pakke.

Har hatt en fin dag med barn og barnebarn, fisketur og grilling.

Noen sluker mindre på vei hjem, et par i sjøbunnen og et par oppi trærne.. :lol:

 

Har bestilt hotell i Sandefjord til fredag kveld. Ferje til Strømstad lørdag morgen kl.10 og direkte til Gøteborg i 75 årsdag kl.16.00

Kjenner det skal bli herlig å få en kveld alene med min mann og roe oss ned før neste økt med familie i 2-3 uker. Den første uka går jeg ikke på nettet fra Sverige, men regner med å gi lyd fra meg ca.19.august. Ikke fortvil, jeg tenker på dere hver dag, og jeg skal gå tur. Da har jeg ingen barn eller barnebarn første uka, så da er jeg mer fri til å ta vare på meg selv.

 

Ha det riktig bra alle sammen, stå på og jeg skal gå med skritteller hver dag. Vi skal gå mot en aktiv høst --legge godt grunnlag for kondisjonen og være stolte og flinke.

 

Vi er de beste :rolleyes: vi greier det vi vil og vi får det til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!! I går ble det en kjempesprekk - spiste masse pizza (og ikke akkurat en sunn variant!!) :angry:

 

Og i tillegg ble det lite trim torsdag - lørdag så dette vil sikkert straffe seg på vekta onsdag :huh: . Men spist er spist og da der det bare å "glemme" det og komme inn på riktig spor igjen. I blant blir det noen sprekker, det gjelder bare at det ikke blir for ofte ;)

 

 

Håper du får en flott tur Mia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...