Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Min melding er sånn dagene er for tiden. I hytt og vær. 101,6 idag. Nå har vi fått fotograf og huset legges ut i løpet av uka. Hiv og Ho i for en turbulent tid. Spennende dager og uvisse. 

Har vært så sliten at hodet ikke følger med og mat har blitt deretter. Nå har vi stuet fullt i ytre kjelleren og dermed er fryseren og mathyllene sperret. Gøy. Må ta disse ukene so. Unntakstilstand. Håper på raskt salg slik at vi kan begynne og flytte på ting.

Jeg henger med så godt jeg kan. Heier på dere alle. Mål til sommeren må bli 95kg.

Vi kjemper videre. Det skal gå bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Maxvekt 48 49 uke1 uke2 Uke3 Uke4  +/- Mål
Toam 93 87,9 87,1 88,3 88 88 88 5 75
Mia-53 101,7 100 100   101,7 100,8 100,8 0,9  
SetMeFree 114,2     102,5   101,4 100,6 13,6 84
Taseline 112,1 109,5 109,6 109,6 109,3 109,2 109,1 3 80
Fabulisjøs 112,5       111,3 111,1 110,8 1,7 75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte inn samme vekt som forrige uke på Mia. Da blir regneformelen rett 😊

Jeg har ikke gått ned noe den siste tiden. Kurslæreren var litt spydig. ☹️ Det såret meg litt. Tror ikke det blir flere kurs hos henne nå. Har gått et for noen år siden så dette blir det 4 kurset hos henne. Føler ikke at kjemien passer, men tidspunktet passer. Datteren min anbefalte en dropinn time. Bare veie meg og 15 min prat. Ikke har jeg noen nytte av gruppen heller. Stadig nye og det blir veldig mye av det grunnleggende. Har betalt til midten av mars. Så får jeg se hva jeg gjør.  Motivasjonen synker og jeg får ikke lyst til å gå dit når jeg føler meg latterliggjort. ☹️

Ukens klagesang.  Litt deppa for tiden. Mest fordi jeg ikke går ned når "alle" jeg kjenner klarer å slanke seg med GR.  Og så syntes jeg det var vanskelig å fylle 70. Følte meg så veldig gammel. Må trene litt mer så kanskje det går over. I kveld har jeg PT time. Det svir i musklene. 😊

Nå skal jeg rydde litt i skapene, Prøver å ha en hjemmedag i uken. Det jeg ikke har fått gjort før jeg går ut av døren, det blir ikke gjort. 

Lykke til alle fine damer. Er glad for at jeg har dere her, og nå er det mer aktivitet  her. Det er bra.  Skal vi gå ned 300 gram denne uken.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Toam. Har hatt den følelsen også på kurs. Det kommer til et punkt hvor du egentlig trenger en klapp på skulderen og en klem, i stedet for den kommentaren eller negativitet. Vi gjør så godt vi kan og det er en grunn til at vi betaler for å få hjelp.

Du er flink, vi w har hengt med hverandre i lange tider. Jeg kommer sterkere tilbake men hverdagen er tung. 2 begravelser denne uka, 1 tur til Sentralsykehus 8mil unna og da går dagen. Må være sjåfør. I tillegg til tømming og klargjøring av hus for salg.

Flere andre ting må jeg melde avbud på grunnet det blir før mye. Hodet stopper opp og så glemmer jeg å spise fornuftig. Tar det jeg finner for det er ikke ork til å komme på å lage noe sunt. Kjedelig og jeg blir lei meg etterpå når det går opp for meg.

Men vi er optimister Toam, du har klart utrolig mye og vi gir oss aldri.

God klem.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, titter bare innom her i en travel uke. Vekten min er på det samme som forje uke 😐 Men vet sjølv att eg ikkje har vært påpasselig nok. I morgon er det feiring av min mor som fyller 90 år, så da blir det nok en god del kalorier i pluss. 

Har bestemt meg for en ny start fra mandag av. Sunn mat og mer trim. De siste ukene har gått med til time avtaler og  kakebaking og da blir det alltid litt ekstra kalorier på kokken. 

Er ofte vanskelig å sette av nok egentid til bl.a. trim, dette må eg ha fokus på videre. Men vet det er bare eg som kan gjøre noe med akkurat det 😊 

 Og til deg Toam, synes det er dårlig av en kursleder å være spydig om vekta står stille. De skal da være der som motivator og ikkje motsatt, men ikkje alle egner seg like godt for jobben 😉

Ha ei fin  og god uke videre alle sammen,  er så kjekt og motiverende å være i gruppa sammen med dere alle 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jeg som er pensjonist synes det kan være vanskelig å finne tid til trim. Selvfølgelig snakk om prioritering, men sånn er det med alt i livet.  Synes det er hyggeligere med strikketøy og andre sosiale sammenkomster. Har gått en del på SATS sammen med et par venninner, men timene på formiddagen er så fulle at jeg må melde meg på neste ukes time i det øyeblikket forrige time er ferdig. Og det er alltid mange på venteliste.Så her er det bare å melde seg på og melde seg av minst 2 timer før om det ikke passer. Har et alternativ på Fresh, men det vil ikke venninne gå. Det er ikke så forpliktende med avtale med meg selv som avtale med andre. Så da blir det ikke så mye trening som det burde. Og ikke liker jeg å gå tur alene. Det er jeg lei. 

Matinntaket går bra i løpet av dagen, men på kvelden sprekker det. Særlig når jeg blir sittende alene oppe, Samboeren jobber, står tidlig opp og legger seg 3 timer før meg.  Det må jeg jobbe med. 

Er spent på vekten på mandag. Håper på litt vektnedgang etter å ha stått stille i 4 uker nå.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. 

Problemet er velkjent. Jeg har overspist den siste tiden. Mye usikkerhet  gjør at jeg spiser mat som et skjold for å verne meg mot usikkerheten om det blir noe salg snart. 

Det har jeg klart å tenke idag. Hvorfor spiser jeg selv om jeg ikke er sulten? Hvorfor kobler hjernen ut? Vekta tirsdag var 300 gram opp.

Tirsdag melder jeg nøyaktig tall og tenker en tanke som er positiv. Dette går bra. Spis jevnt og ofte og sunne ting. Vi heier på hverandre. Vanskelig å endre på vekta til eldre man blir. 

 

2 bursdager resten av dagen🙈🙈🙈😱🤯🥶🤡

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har gått ned 0,5 kg siste uken, Ikke mye, men da har det løsnet litt. Det har nok vært en kombinasjon av vektplatå og litt lite kontroll.  Prøver å redusere på karbo og spiser litt mere protein. Fant en GR bok fra 2011 hvor det sto om karboredusert kosthold. Og så har jeg et par bøker av Fedon, men det blir for omstendelig. Må være enkelt i hvedagen og mest mulig likt vanlig norsk kosthold om det skal fungere for meg.

Jeg lager listen på torsdag, nå er jeg opptatt det meste av dagen 

I morgen er det både mindfullneskurs i Oslo, buss hjem og så inn til Oslo igjen på konsert. Ikke mye hviletid i mine dager 😊 Er spent på hvordan mindfullnes og yoga virker inn på stressnivået mitt. Prøver å få til pusteøvelser hver dag. Håper det hjelper på stressmertene i brystet. Trodde det var angina, men det var bare muskelkramper. Har sjekket det.

Lykke til på vekten damer, lykke til med hussalg og lykke til med livet til dere alle. Glad for at dere er her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte vist forrige uke, Kom m

Navn Maxvekt 48 49 uke1 uke2 Uke3 Uke4 Uke6  +/- Mål
Toam 93 87,9 87,1 88,3 88 88 88 87,3 5,7 75
Mia-53 101,7 100 100   101,7 100,8 100,8   0,9  
SetMeFree 114,2     102,5   101,4 100,6   13,6 84
Taseline 112,1 109,5 109,6 109,6 109,3 109,2 109,1   3 80
Fabulisjøs 112,5       111,3 111,1 110,8   1,7 75

ed tallene så legger jeg dere inn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

102 denne og sist uke. Mål må bli 95.

Det er ikke vanskelig, men hodet må styre dagen, ikke hendene.

Ikke så mye mer å si. Skulle ønske jeg får det til snart. Jeg er jo sjefen i mitt liv. Dermed basta.

Vi  står på. Koble inn hjernen på rett spor.

Gjør et nytt forsøk.

God uke til dere alle.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er på 100,4. 
det har vært noen unntaks uker nå. Var hjemme med gutten som fikk vannkopper og var syk i en uke. Jeg fikk selv feber og influensa samtidig og det fikk gutten etter han var blitt så vidt ferdig med vannkoppene. 
så vi var klistret i hjemmet i to uker. 
Jeg er derfor fornøyd med vekta som ikke gikk ned men heller ikke opp. 
 

Har ikke rukket lese så langt. Håper alle føler dere er på riktig vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Min vekt er på 109.5 og det er jo desverre litt opp.

Har vært mye usunt etter feiring av min mor som fylte 90. Ikkje lett å la rester få ligge i fred i frysen.

Har noen gode dager med sunn mat og trim og så ødelegger de vonde dagene. Da blir det som du sier Mia-53: hendene bestemmer i stede for hodet.

Tungt om det er mye sykdom i heimen, så da har du vært flink SetMeFree.  Eg merker att med tunge dager i hjemmet er det veldig lett å fall ut av rytmen og "unne" seg noe godt.

God ny uke til dere alle, dere er flinke 😊 og god støtte å være med i denne gruppa 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, tasseline skrev:

Eg merker att med tunge dager i hjemmet er det veldig lett å fall ut av rytmen og "unne" seg noe godt.

 

 

Hei, ja det er vel sånn det er. Det må visst bli en del av hele rytmen tenker jeg, siden tunge dager, fester, sykdom nå en gang er en del av gamet. 
lettere sagt enn gjort. Men det er nok ingen quick fix som virker i lengden heller. 
Når kan jeg begrense likevel? Gjerne ikke når det står på det verste, store magekramper eller veldig tunge dager. Men da teller ikke alle andre litt tyngre dager for min del. 
Det hjelper meg å være bevisst at nå spiser jeg litt lettvint og det betyr nok at jeg ikke går videre ned, men når den verste sykdommen er forbi så gjør jeg konkrete ting annerledes igjen. 
På en mental/psykisk tung dag som jeg hadde i går for eksempel, tillater jeg meg helt bevisst å ta en kaffebrød til kaffen når jeg møter min venninne og en dessert med ungen etter middag. To ting var mye men det var en spesielt tung dag. (Jeg gjorde også andre ting som skulle hjelpe, svømme, ringe psykologen, og altså treff med venninnen, mm). Da vet jeg, nå går jeg antagelig opp, men i morgen og neste uke gjør jeg ikke dette midt i uka. 
At jeg kommer meg raskt tilbake i salen, er en del av rytmen håper jeg. Og de mindre utskeielser som kan skje ofte er blitt lettere å la være siden de sniker seg så lett inn og de er så lite uskyldig. 
Hvordan tenker dere rundt de tyngre dagene? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere er friske nå SetMeFree. Min erfaring er at jeg sjeldent legger på meg når jeg er syk. Du er i gang, bare ikke gi opp. Det har jeg hatt lyst til i det siste, men så har jeg tenkt at jeg har lovet dere denne vektlisten hver uke, så da må jeg bare fortsette. Av og til er det bra med forpliktelser. Og  så fikk jeg siste GR kurset i julepresang så jeg må fullføre. Ellers tror jeg det blir surt i heimen. 

Vedr tyngre dager så har jeg vel nesten kommet ut av at det er kaker og snoop som er løsningen, Men bare nesten. Jeg strikker, ser på TV, eller prøver å få noen til å møte meg ute. Spiser jeg kaker så blir det ikke dessert. Men livet mitt er litt grått, men sjeldent helsvart for tiden. Heldigvis.  Datteren min sier hele tiden til meg: ER DET VERDT DET? Men det er nå, hun har hatt sine runder hun også. 

Tasseline: Ikkje lett å la rester få ligge i fred i frysen.  Jeg; Kjenner mange som kaster kaker som ikke ble spist den dagen det var ment for. Det klarer ikke jeg. Jeg hadde en kransekake i fryseren som ikke var pakket opp, men så pakket mannen den opp.og jeg tok en bit til kaffen flere dager etter hverandre, På morsdagen satte jeg den fram sammen med is og ble kvitt ganske mye. Resten har mannen satt i boks høyt oppe. trodde sikkert han hadde gjemt den, men jeg fant den. Men nå rører jeg den ikke. Det får bli en gang i uken. 

Er det noen av dere som bruker gamle GR bøker fra tidligere kurs. Jeg har funnet fram noen fra 2010/2011 og synes de er bedre enn dagens bok. Og så var det temahefter for hver sesong med masse oppskrifter. Kan sikkert finne det på nettet også, men liker ikke å være avhengig av nettet hele tiden, og liker ikke å måtte skrive ut, Blir bare kastet etterpå. Nei gamle GR bøker er tingen for meg. 

Mia, Du trenger ikke skrive så mye, men du svikter ikke nå, Vi har holdt sammen i mange år og skal være her til vi kommer i mål. Min første mål er 85 kg. Det må jeg kunne nå før 17. mai. Det er disse bunadene som helst skulle passet. 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Maxvekt 48 49 uke1 uke2 Uke3 Uke4 Uke6 Totalt - Mål
Toam 93 87,9 87,1 88,3 88 88 88 87,3 5,7 75
Mia-53 101,7 100 100   101,7 100,8 100,8 102 -0,3 95
SetMeFree 114,2     102,5   101,4 100,6 100,4 13,8 84
Taseline 112,1 109,5 109,6 109,6 109,3 109,2 109,1 109,5 2,6 80
Fabulisjøs 112,5       111,3 111,1 110,8   1,7 75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå alle dere flinke og gode bestemødre !

Da har jeg endelig logget meg på igjen - veeeldig lenge siden sist jeg gjorde det.  Årsaken til beslutningen er selvfølgelig at det ikke går så bra med vekta nå...igjen ! Klarte lenge å holde meg på ca 80 kg, var endog nede i 78 for ca 1 år siden ! Fjoråret inneholdt en utskiftning av hofte (høsten ) + sykdom i heimen. Operasjonen  har vært vellykket, men førte til et lavere aktivitetsnivå i rehab perioden, samt mye kos og dårlige matvalg. Gikk da opp 5 kg i løpet av 3,5 måned, og ytterligere 4 kg i advent - og juletid. Kiloene har sittet godt fast ! Det betyr at nåværende vekt er 89 kg. I mine nyttårs fortsetter står det at "kom i gang med GR på forumet, og registrering av matinntak og trim." Det har vært seigt å komme i gang, siden vi nå skriver medio februar ! 

Men, her jeg igjen, og håper på den alltid gode drahjelp jeg har fått her inne. Håper videre at jeg kan bli med på "veielaget" fram til sommeren! 

Min nåværende vekt er 89 kg. Mitt mål innen juli er ned 9 kg, til 80 kg.

Leser jo at dere andre også har deres utfordringer ! Det er vanskelig når sykdom, stress og tunge stunder dominerer hverdagen. Derfor er det viktig å ha en kanal, der en kan hente og gi støtte til hverandre. Sjansene for å lykkes er da myyyye større,  enn bare å vake i sin egen "suppe".

Tommel opp for oss alle 👍 Here we go !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen igjen Minsker’n! 
 

Jeg har kommet i aktivitet igjen og deilig er det på tross av muskelsmerter. Jeg svømte onsdag og lørdag. Og jeg går en del. 
Litt vanskelig å begrense kosen i helgen nå, men jeg er bevisst og det hjelper å legge meg i tide i det minste. 
I dag gikk jeg med sønnen til aktivitetshall hvor der er barnebursdag. Vi gikk en halv time i regn. Det ble litt sur stemning men endte godt. Det er så dårlig med buss på akkurat den strekningen på søndager. 
men jeg kjenner det gjør godt for kropp og sinn å bevege meg igjen. 
ellers har jeg spart på klærne som var og er for liten. Noen kan jeg ta på meg igjen. Det er godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Minsker'n. Som du ser er fremdeles noen av de gamle medlemmene her . Noen er evige optimister og gir vi opp går det rett vest.  Jeg lager listene på onsdag eller torsdag, men denne uke må jeg melde pass, kan ta det når jeg kommer hjem fra hytta antagelig på lørdag eller søndag. Bare legg inn tall så fixer jeg det. INGEN GRUNN TIL Å STIKKE HODET I SANDEN OG DROPPE VEKTEN . DA GÅR DET FEIL VEI. Ukens velmenende råd.  Min vekt denne uken var 88 kg. 

Jeg har også spart på klærne som er inntil 2 str for små. I julen fikk jeg på meg klær jeg aldri har hatt på meg. Kjøpte dem sikkert for små. Og endelig får jeg brukt noen av olabuksene mine som har ligget i skapet et par år. Har sikkert 10 par bukser som er for små. Kaster det som blir for stort. Dette skal vi klare. Jeg skal ned til 85 kg før 17 mai, og ned i 80 før jul. Har kjøpt stoff og mønster til nytt bunadliv i brokade, men venter til påske med å sy der. Får sy en prøve i lerret først. 

Jeg hadde gått opp det jeg gikk ned i forrige uke. Nå reiser jeg alene på hytta og da blir det hverken sjokolade eller vin. Tar med strikketøy og fjellstøvler. Bøker har jeg nok av der opp. Tror ikke jeg må måke snø, men må pumpe vann og bære ved. Er mer i aktivitet der enn jeg er i blokkleiligheten.  

Ha en fortreffelig uke, Hold fokus og innarbeid gode vaner så dere ikke trenger å tenke hele tiden, Letter når det går på autopilot.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen fra meg. +0,2 igjen. Det går gal vei.

 

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme på rett spor igjen. Det er enkelt når hodet er med, men å få skrevet ned dagsmeny er avgjørende for meg.

Må ha ei bok som følger meg overalt. Prøver å få kjøpt i morgen og så skrive alle måltidene og mellommåltid, frukt,grønt og melk..

Evig optimist, men ser jo på bilder at det går feil vei nå. Ønsk meg lykke til og spør meg om jeg har kjøpt noe å skrive i. Trenger dere alle👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 20.02.2020 En flott dato. Har kjøpt meg bok å skrive i. Har vært på kafé og spist avskjedskake. Napoleonskake.

Nå skal jeg ut på kjøkkenet og bake knekkebrød. Så blir det å planlegge morgendagen. Det er nok litt gammeldags å skrive i ei bok, men tenker at jeg vet hva mange matvarer inneholder og om det blir 14-15 Eller 1600 kalorier så må jeg ikke henge meg opp i det. Fokus må være jevne måltid og sunne matvarer. Jeg krysser fingrene og er KLAR. Starter med dette og så kommer sannsynligvis mosjon og bevegelse når kroppen får riktig næring. Lykke til dere andre på tråden, nå er begeret fullt her hos meg. Måtte sola skinne og dagene bli gode. God helg😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo til dere alle,

Veldig flott å komme i gang igjen! Selv om jeg har valgt en rolig start, kjenner jeg faktisk at humør og tiltakslyst kommer tilbake ! Takk for velkomstordene, jeg føler meg "hjemme" på denne tråden ! Det er jo også så gjenkjennelig dere skriver om nedturer, store og små, og om oppturer likedan ! 

Set Me Free: Utrolig bra at du beveger deg til tross for muskelsmerter! Det vitner om sterk innsatsvilje !

Mia, jeg rakk jo ikke å spørre deg om du har kjøpt notisbok, før du hadde gjort det - flotters ! Veldig interessant å lese de to siste innleggene dine, fordi besluttsomheten viser seg så tydelig + at positiviteten i innlegg nr 2 er så fremherskende ! Lykke til - dette kan bare gå nedover (med kiloene), og opp med humøret 👌

Toam: Håper du har det fint på hytta, og er klar for en ny uke om ikke så lenge ! Veldig bra at du tar ansvar for registreringen. Min erfaring er at den er et viktig holdepunkt fra uke til uke !

Veide meg torsdag, og da var det 0,8 ned, dvs 88.2 kg. Glad for det, og ser med stor glede og forventning fram til de ukentlige veiingene. Det har vært såååå mye lettere å ha riktig fokus når jeg registrerer det jeg putter inn, og det jeg foretar meg av aktiviteter. Rett og slett morsomt

Har hatt en relativ god uttelling på aktivitetsinnsatsen også.  Det føles så godt å ha lyst til, og glede av, bevegelse og omlegging av kosthold. Energien kommer tilbake nesten før en får snudde seg !

Ha en fin helg, og kos dere med alle de riktige valgene 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Så bra at dere er her. Jeg jobber med mitt. Lite skriving, men må prøve å finne en rytme i hverdagen. Fredag gikk fint, var småsulten og lette etter noe hele kvelden. Greide å holde fokus og hadde mellom 14-1600 kalorier tipper jeg. Vet ikke hvor mye kalorier det er i disse hjemmebakte knekkebrødene. Nå baker jeg boller og det er en utfordring😱😱😱men jeg skal klare meg med 1 stk. Middag ikveld vet jeg ikke ennå. Kanskje taco med karbonadedeig, da kan jeg velge mye grønt.

Det er jammen meg en stor kamp dette. Så er det sykehjemsbesøk til mor og der bruker vi kose oss. 🤔🤔🤔

Vi prøver å komme gjennom denne dagen med begge beina på jorden. God lørdagskveld til dere. Snart tilbake.

Vi skal bli flinke til å takle hverdagen med sine utfordringer. Livet skal leves, men jeg vil være lettere og satser på at mine endringer kan bli til minus 7 kg.til 1.juli???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2020 den 19.25, mia-53 skrev:

Torsdag 20.02.2020 En flott dato. Har kjøpt meg bok å skrive i. Har vært på kafé og spist avskjedskake. Napoleonskake.

Nå skal jeg ut på kjøkkenet og bake knekkebrød. Så blir det å planlegge morgendagen. Det er nok litt gammeldags å skrive i ei bok, men tenker at jeg vet hva mange matvarer inneholder og om det blir 14-15 Eller 1600 kalorier så må jeg ikke henge meg opp i det. Fokus må være jevne måltid og sunne matvarer. Jeg krysser fingrene og er KLAR. Starter med dette og så kommer sannsynligvis mosjon og bevegelse når kroppen får riktig næring. Lykke til dere andre på tråden, nå er begeret fullt her hos meg. Måtte sola skinne og dagene bli gode. God helg😊😊😊

Har du en gammel GR kursbok så ser du hvor mange kcal de er i de forskjellige matvarene. Ei på kurset mitt hadde aldri gått på GR kurs før og hun skrev opp alt og regnet ut kcal. innholdet. Det lærer man jo mye av. 

Napoleonskake som avskjedskake 😂. Jeg både ler og gråter. Forstår deg så godt. Turte ikke å reise til bakeren når jeg var på hytta. De har så vanvittig gode napoleonskaker. Men jeg klarer ikke å spise en hel så jeg deler ofte med datteren eller mannen.

Hovedfokuset tror jeg er å innarbeide gode vaner, Spise med jevne mellomrom og begrense den meste kaloririke maten. OG DRIKKE NOK VANN. Gjerne sammen med litt fiber før maten. Det lærte jeg på Libra kurs for 20 år siden og det virker. En barneskje med kli svelget ned med et glass vann før du spiser, Gjerne 10 min før så sveller det i magen. Tygg maten godt, Legg fra deg kniv og mens du tygger ferdig. Ikke putt mer inn i munnen før det du har der er ferdig tygd og svelget. Dette snakket de om på en av kurskveldene. 

Lykke til med en ny uke. Vi gir ikke opp. Listen for uke 7 kommer nå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Maxvekt 48 49 uke1 uke2 Uke3 Uke4 Uke6 Uke 7  +/- i uken Mål
Fabulisjøs 112,5       111,3 111,1 110,8     0 75
Mia-53 101,7 100 100   101,7 100,8 100,8 102 101,8 -0,2 95
Minsker'n 89               88,2 -0,8  
SetMeFree 114,2     102,5   101,4 100,6 100,4 100,8 0,2 84
Taseline 112,1 109,5 109,6 109,6 109,3 109,2 109,1 109,5   0 80
Toam 93 87,9 87,1 88,3 88 88 88 87,3 88 0,7 75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...