Gå til innhold

40 år og ned 12 kg - noen som blir med?!


Anbefalte innlegg

Gjest Bam-Bam

JADDA!!! JABBA-DABBA-DOOOOOOOOO!!!!! :D:D:D

 

Ned 1,6 kg på 12 dager!!!!

 

Løpetreninga gjennomført til punkt og prikke denne uka - og nå jogger jeg i 40 minutter!!! :P Tenk det! Jeg som AVSKYR å jogge! Hallo - det er meg - MEG som nå faktisk klarer å gjennomføre 40 minutter!!!! YIIIIII - HAAAAAA!!!!!!! :D

 

LIFE IS GOOD!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 871
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Optimista

JADDA!!! JABBA-DABBA-DOOOOOOOOO!!!!! :D:D:D

 

Ned 1,6 kg på 12 dager!!!!

 

Løpetreninga gjennomført til punkt og prikke denne uka - og nå jogger jeg i 40, værminutter!!! :P Tenk det! Jeg som AVSKYR å jogge! Hallo - det er meg - MEG som nå faktisk klarer å gjennomføre 40 minutter!!!! YIIIIII - HAAAAAA!!!!!!! :D

 

LIFE IS GOOD!!!!!

 

Herlig Bam-Bam!! Super nedgang i vekt og 40 minutters løping, meget bra! Nyt fremgangen og vær stolt av deg selv!!

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bam-Bam

Herlig Bam-Bam!! Super nedgang i vekt og 40 minutters løping, meget bra! Nyt fremgangen og vær stolt av deg selv!!

klem Optimista

 

 

 

Tusen takk, Optimista! :)

 

Jeg nyyyter!

 

Jeg tenker også på det du skrev tidligere idag, ang ferie og de utfordringene det medfører.

Jeg har siste dag på jobb idag, så er det ferie i 3 uker. Reiser til Hellas på mandag og blir der i 15 dager. Og DER er det mye god mat der..... og iskaldt øl.... og late dager.....

 

Tror egentlig ikke det er maten som blir den største utfordringen, bortsett fra å få spist lite og ofte nok.

Nei, det er vel heller den utrolig deilige, iskalde ølen i skyggen under en parasoll..... B)

Og det å få rørt på seg. Inbiller meg at jeg skal få til å gå noen turer. Jeg er blitt for gammel til at jeg orker å ligge i sola hele dagen, blir rastløs. Og mannen min er heller ingen utpreget soltilbeder, så han vil mer enn gjerne røre på seg. (ihvertfall opp til nærmeste taverna hvor de serverer iskaldt øl.... ;) )

 

Satser også på å bruke vannet. Svømming er ypperlig trim!

 

Vi får være flinke å se muligheter, Optimista. La det gå sport i å se etter "lure" triks og løsninger - da blir det en spenningsfaktor i det hele også.

(fy søren - jeg føler vel at jeg var litt svær i kjeften der gitt.... skal like å se meg selv med vannflaske, persilledusk og svømmeføtter... :P )

Men du ser vel hva jeg prøver å si forhåpentligvis.

For ikke å glemme alle de små spøkelsene som sitter på skuldrene våre og følger med på hva vi gjør til enhver tid :unsure: - bortsett fra når de er ute og trimmer selv for å være sikker på at ihvertfall DE skal nå delmålet som er satt til den 22.08.12 for fler av dere! ^_^

 

Ha en fortreffelig dag!

Bam-Bam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Sukk, sukk og sukk igjen!

Hmm bortsett fra at det regner føler jeg meg skikkelig æææææsj! Forsov meg i går så da ble det ikke noe spinning time på meg (hadde kanskje godt av en pause), brukte dagen på litt shopping og bare latskap, så hjem, spiste god mat og rødvin... skikkelig usunn kan man si... samvittighet er en ting, men det kjennes faktisk på kroppen - er sånn tung/ubalanse - men vi skal jo kunne ha sånne dager og i "vårt nye liv"... det er bare så lenge siden jeg skeia sånn ut.. jaja noen gode resultater denne uka tviler jeg på at jeg får siden jeg ikke har vært streng med meg selv.. så lenge jeg ikke går opp skal jeg være fornøyd..

Nei, måa ta smeg selv i nakken i dag - og få ut "gruffen", det dumeste jeg gjør er å sløve i dag og... da blir det fort inn i gamle baner igjen...

Haksnes skal vi ta en sykkeltur? :P

Ha en flott dag videre damer! Kommer innom i kveld for å rapportere om en sunn /sunnere dag enn i går! Hvordan har helgen vært for dere da?

Tastes! Optimista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haksnes

:P God morgen spinnville ladies!

Ny dag, nye muligheter, sol, sol sol!!!Det er fredag, og vi har kommet oss gjennom nok en uke med utfordringer og fristelser men jammen har det vært masse humor, ståpåvilje og positiv fremgang på oss! :P Syns vi skal tillate oss og sette og ned, se tilbake på uken som gikk, og fokusere på hva som gikk bra - og hvorfor! Så kan man se på om det er behov for justeringer - og om så justere litt - om ikke ast så er litt iallefall en start! Husk dette er endring av livsstil, og både kropp og sinn skal henge med i endringene! :)

Jeg personlig har begynt å tenke på hvordan jeg ikke skal forfalle helt på mine 3 uker i USA - hvordan skal jeg få trent litt uten tilgang til helsestudio eks. Og så er det maten og kaloritellingen - jeg hører hva dere erfarer om utfordringer når matkalkulator og pc ikke er tilgjengelig, hvordan skal jeg løse det tenker jeg. 3 ting har jeg tenkt på skritt teller med kaloriteller og - fra GR, treningsstrikk og liten notatbok for å skrive ned mat - og så skal jeg prøve å holde meg til "vanlig mat" der jeg kjenner til kaloriene. Men jeg kommer til å savne spinningen! :) selv om jeg sleper meg av gårde til de timene noen ganger, er det rett og slett herlig når timen er over! Mega effektiv trening!

Men det morsomste jeg har opplevd denne uken er å sitte på sykkelstyret til Haksnes! Det var litt av en tur! Og jeg gleder meg allerede til neste Optimistabakke der jeg heier og ler Haksnes frem! :) Graciegirl,du får det til, selv i en hektisk hverdag! Bam-Bam , send gubben din over hit siden han er så god en kokk hihi, så kan du sitte og knaske på et salatblad i stedet! :P Nei, nyt det,det er en del av det herlige livet! Og vi skal nyte goder også, uten at vekta nødvendigvis skyter i været!

Kos dere masse i dag ladies - jeg trente i går så tror jeg tar hviledag i dag, vi får se - været er iallefall nydelig her!!

Stå på, god klem til dere alle! Optimista B)

 

 

Hallo jenter :)

 

Endelig er jeg på nett igjen...si hva du vil om Ice nett...ja sikkert veldig bra, men hvorfor fa... virker det ikke hele tiden da..urgh... Må jo skjønne at jeg skal inn på sia vår og avgi rapport !!

Veiedag idag og ned 1 kg. siden sist ..jabbadabbaduuuuuu...juhuu..tralalalal...YES det går an og gjøre ting rett selv om vi har ferie.. Litt tyngre og følge alle måltider, men med trening som fokus, og sykkelen godt i bruk så nytter det !!! Optimista , jeg har finni en enda tøffere bakke - dæven ..jeg så svart når jeg var på toppen av den.. Forrige dagen sæla jeg på, det var regn og 8 gr....JA du leste rett - 8 gr. Det var bikkje kaldt, nesten neglesprett jo.. Hva gjør man ikke for sine gode venner... 22 km. blei det, men tro meg jeg har en ny rute i sikte - den er selv ikke gubben sikker på om han orker å sykle... men med Optimista på styret, Graciegirl på stanga og Bam-Bam bakpå - da må jeg jo bare komme meg igjennom.. Det må bra bli litt varmere her oppe.. Herregud for en sommer, godt jeg ikke hadde planer om å svømme meg slank... det hadde gått helt på trynet ;)

 

Ellers så koser jeg meg , spiser deilig mat, med masse salat og grønnsaker.. ja også drikker jeg litt vin da... Det er jo tross alt ferie...

 

Vekta går rett vei, og mor er hoppende glad.. Selv gubben kommenterte det her igår ; synes jammen buksa di er blitt for stor jeg jenta mi " .... :)

 

Så håper jeg nå at nettet står meg bi i dagene fremover...så jeg får sladra litt om trening, matinntak , vekta etc...

 

Ha en deilig dag alle sammen, så tastas vi snar igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Hallo jenter :)

 

Endelig er jeg på nett igjen...si hva du vil om Ice nett...ja sikkert veldig bra, men hvorfor fa... virker det ikke hele tiden da..urgh... Må jo skjønne at jeg skal inn på sia vår og avgi rapport !!

Veiedag idag og ned 1 kg. siden sist ..jabbadabbaduuuuuu...juhuu..tralalalal...YES det går an og gjøre ting rett selv om vi har ferie.. Litt tyngre og følge alle måltider, men med trening som fokus, og sykkelen godt i bruk så nytter det !!! Optimista , jeg har finni en enda tøffere bakke - dæven ..jeg så svart når jeg var på toppen av den.. Forrige dagen sæla jeg på, det var regn og 8 gr....JA du leste rett - 8 gr. Det var bikkje kaldt, nesten neglesprett jo.. Hva gjør man ikke for sine gode venner... 22 km. blei det, men tro meg jeg har en ny rute i sikte - den er selv ikke gubben sikker på om han orker å sykle... men med Optimista på styret, Graciegirl på stanga og Bam-Bam bakpå - da må jeg jo bare komme meg igjennom.. Det må bra bli litt varmere her oppe.. Herregud for en sommer, godt jeg ikke hadde planer om å svømme meg slank... det hadde gått helt på trynet ;)

 

Ellers så koser jeg meg , spiser deilig mat, med masse salat og grønnsaker.. ja også drikker jeg litt vin da... Det er jo tross alt ferie...

 

Vekta går rett vei, og mor er hoppende glad.. Selv gubben kommenterte det her igår ; synes jammen buksa di er blitt for stor jeg jenta mi " .... :)

 

Så håper jeg nå at nettet står meg bi i dagene fremover...så jeg får sladra litt om trening, matinntak , vekta etc...

 

Ha en deilig dag alle sammen, så tastas vi snar igjen:-)

 

Halloen Haksnes! Og gratulereer så masse med 1 kilo mindre!!!! Jeg tar en tittentei schwing schubidubiduba for deg jeg!!! hmf, skjønner jeg får beinhard konkurranse å nå 75 kilos målet vårt ja... jeg skal veie meg i morgen tidlig, ¨så jeg krysser fingrene, hadde vært en drøm å gå ned like mye som deg Haksnes, men nedgang håper jeg har...

Kom nett hjem fra en treningsøkt - skulle egentlig bare ta 1 time spinning ,men så så jeg dere foran meg og turde ikke annet enn å være med på en 45 min gruppestyrketrenings opplegg også... er så gåen i ermene mine nå, jeg klarer knapt å taste ned disse ordene...

 

Trodde virkelig du hadde syklet deg bort i skauen nå jeg, begynte å bli bekymret... :( men så var det bare ICE hihi.Du vet at du hadde forbrent masse flere kalorier hvis du skulle ha svømming som trening - kaldt vann medfører kroppen jobber på høygir....(plask...) og der var Haksnes i dammen :P

Jeg gir beskjed i morgen tidlig om vektstatusen min - hva er din nå 76,..ett eller annet? Og dere andre fruer? hvordan går det med dere?

Vi tastes! Optimista B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Shubidubilala...chachacha...schubidubilala...chachahca....og en liten tittenteisving med hofta.....schubidubilalala...chachachacha..

Ok ok Haksnes, du er ukens vinner med tap av 1 kg... men jeg har gått ned 700 gram og er nå den "nette" vekt av 76,6 kilo... 1,6 kilo fra målet vårt.... og til sammen siden jeg begynte med dette har jeg gått ned 14 cm i livet, 8,9 kilo ja jeg husker ikke hvor mye rundt lår og rumpe men skit au... jeg nærmer meg delmål og hovedmål....;) litt småhappy nå kan du tro! Beinhard trening denne uka så skal jeg veie meg før jeg setter meg på flyet på mandags morgen! ;)

chubidubiduba...chachacha... Haksnes, Bam-Bam-, Graciegirl - we rule! ;) !

Ha en super dag alle sammen! Hvordan går det med dere?! Stå på! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo skjønne, fantastiske damer!

 

Skal si at kiloene raser av oss her inne. Så bra at vi støtter og motiverer hverandre. Ser for meg at vi regelrett SYKLER fra kiloene, gram for gram!

Bare tenk dere bildet av en masse sure kilo som står igjen i grøftekanten, med gjørme til knea! Mine etterlatte kilo er dekket av sjokolade, iskrem og kaffe latte - mine største svakheter.

 

Jeg er nå på nett igjen, etter en FANTASTISK Oslo-tur. Kombinert kjærestetur, venninnetreff og (ikke minst) Bruce konsert. Danset meg gjennom fire timer med verdens beste boss :)

 

Har skeiet litt ut på tur, det må jeg innrømme. Tar tak igjen nå og tør ikke hoppe på vekta før om en dag eller to...

 

Denne uka står spinning på programmet i morgen og så snart det forbanna regnet gir seg så blir det å gå hjem fra jobb igjen.

 

Ønsker dere alle en spinnvill og strålende dag. We DO it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen igjen!

Siden Bam-Bam er så flink å løpe tenkte jeg at hun kan ikke være alene med det - så siden jeg har gått ned nesten 9 kilo var det vel på tide å prøve den aktiviteten igjen i dag. Og det gikk overraskeden bra! Kombinerte med å gå fort i motbakke og løpe - det ble en time og 10 min (litt over 8 km så farten var ikke noe verdensrekord da!) men det var da noe! :)

 

Nå skal jeg bare sløve og være forøyd med dagen og fremgangen! ;)

Vi tastets igjen, det skal visst bli sol i morgen! (Lurer på hvor Haksnes er siden det er bare 12 grader - 8 var det og en dag... langt oppe i nord?....)motbakker har hun iallefall!

Klem til dere alle! Optimista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen damer!!

Jeg må bare forteller dere dette!! Fy flate så fornøyd og meget overasket jeg ble i dag - tok frem noen bukser jeg ikke har brukt på ja husker ikke når sist! Den sorte levis yndlingsbuksen den fikk jeg på nå og den var ikke pinetrang - kanskje litt i det trangeste laget - tipper en eller to kilo til så kan jeg lett bruke den!! Måtte ikke holde posten for å kneppe opp! Så gikk jeg videre til en annen sommerbukse - den kjøpte jeg ja det må være ti år siden men den er så fin og har ikke hatt hjerte å kaste den - fikk pokker meg på den og - for trang å bruke, ja men jeg fikk den søren meg den på!!! Delmål 1 er 75 kilo, så 73 (og da kan jeg bruke den sorte levisbuksa juhuuuuu!!) og delmå tre på være 70 - da kan den gode "gamle sommerbuksen" brukes, så er det siste mål 68-69 kilo og holde meg der! Kanskje ere trivselvekt 70 nå, men det ser jeg når den tiden kommer! Forhåpentligvis kan jeg bruke levisbuksa når jeg kommer hjem fra ferie - veldig optimistisk men det er lov å prøve, og jeg må ha et delmål i ferien og synes nå jeg!

 

I am happy, happy, happy!!! fy søren jeg er fornøyd med meg selv!!

Og på toppen av alt - sola skinner!! Dagen skal nytes og avsluttes med en knallgod treningsøkt i kveld og et glass rødvin med gubben! Happy happy happy!

Ha en super dag ladies! :) Optimista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADDA!!! JABBA-DABBA-DOOOOOOOOO!!!!! :D:D:D

 

Ned 1,6 kg på 12 dager!!!!

 

Løpetreninga gjennomført til punkt og prikke denne uka - og nå jogger jeg i 40 minutter!!! :P Tenk det! Jeg som AVSKYR å jogge! Hallo - det er meg - MEG som nå faktisk klarer å gjennomføre 40 minutter!!!! YIIIIII - HAAAAAA!!!!!!! :D

 

LIFE IS GOOD!!!!!

Fantastisk, Bam Bam! Så flott at du klarer å motivere deg selv til å løpe. Jeg har hørt mange si at de liker løping etterhvert, håper det blir sånn for deg også! Hurra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen damer!!

Jeg må bare forteller dere dette!! Fy flate så fornøyd og meget overasket jeg ble i dag - tok frem noen bukser jeg ikke har brukt på ja husker ikke når sist! Den sorte levis yndlingsbuksen den fikk jeg på nå og den var ikke pinetrang - kanskje litt i det trangeste laget - tipper en eller to kilo til så kan jeg lett bruke den!! Måtte ikke holde posten for å kneppe opp! Så gikk jeg videre til en annen sommerbukse - den kjøpte jeg ja det må være ti år siden men den er så fin og har ikke hatt hjerte å kaste den - fikk pokker meg på den og - for trang å bruke, ja men jeg fikk den søren meg den på!!! Delmål 1 er 75 kilo, så 73 (og da kan jeg bruke den sorte levisbuksa juhuuuuu!!) og delmå tre på være 70 - da kan den gode "gamle sommerbuksen" brukes, så er det siste mål 68-69 kilo og holde meg der! Kanskje ere trivselvekt 70 nå, men det ser jeg når den tiden kommer! Forhåpentligvis kan jeg bruke levisbuksa når jeg kommer hjem fra ferie - veldig optimistisk men det er lov å prøve, og jeg må ha et delmål i ferien og synes nå jeg!

 

I am happy, happy, happy!!! fy søren jeg er fornøyd med meg selv!!

Og på toppen av alt - sola skinner!! Dagen skal nytes og avsluttes med en knallgod treningsøkt i kveld og et glass rødvin med gubben! Happy happy happy!

Ha en super dag ladies! :) Optimista :)

 

Hurra for Optimista og den svarte levisbuksa di! Du gjør en fantastisk innsats og er en utrolig inspirasjon for meg og andre her inne. TUSEN TAKK skal du ha.

Ta med deg buksa til USA og prøv den hver dag :)

Subway er jo et greit alternativ "over there", med mulighet til å styre mengde og pålegg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg scoret over 8 på kosthold - og det er ny rekord for meg. I tillegg har jeg gjort unna 40 minutter med spinning, med Optimista på styret og Haksnes på skjermen bak :)

 

Jeg kjenner jeg blir litt frustrert over meg selv. Detter så lett ut når jeg ikke er flink til å skrive ned alt. Samtidig får jeg det godt til når jeg har tilgang på nett og har en dag hvor jeg styrer selv med hva jeg skal spise og når.

Blir det for mye sosialt, ja da går jeg på trynet.

 

Har hatt noen dager hvor jeg har gitt F i matveien. Begynner å merke at jeg føler meg mye bedre, med mer energi, de dagene jeg spiser bedre. Samtidig er det mye som smaker godt og jeg sliter med å stoppe.

 

Jeg jobber virkelig med motivasjon og måtehold. Treningen er GØY når jeg kommer meg dit, så jeg er heldig sånn. Det tok bare et par ganger på sykkelen så kom treningsgleden.

 

Nu vel. Håper dere har en topp kveld. Takk for at dere er her inne, det er god drahjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen fruer!

Graciegirl, syns du er flink med treninga di jeg, og gøy og høre at jeg motiverer deg enda! Ikke så dum ide å ha med seg levisbuksa til usa nei :P om jeg ikke får veid meg, så vil ejg merke om buksa blir løsere rundt baken! ;)

I dag har jeg hatt sløvedag, treninga i går henger skikkelig i kroppen! Trente styrke og spinning i går og tok i så jeg trodde jeg skulle si hei til englene der oppe! Kroppen har nok behov for litt ferie og!

Føler jeg begynner å komme i feriemodus, reiser på mandag. Får ikke tid å trene i morgen, men lørdag og søndag skal jeg ta siste økter før flyturen! Skal bli godt å komme seg bort litt fra hverdagen!

Haksnes tror jeg har gått seg totalt vill i skauen der hu er. Hmf, skylder på dårlig nettdekning, men vet ikke jeg Graciegirl - enig med meg at hu smugtrener for å nå delmål 1; 75 kilo? Ja du er enig ja! Hun er litt lur, men jeg er lurere så hah Haksnes! tok deg på fersken!! :rolleyes:

Hmm vet ikke om dere andre, men jeg sitter her å har dannet meg etbilde av hvordan dere er, personlighetsmessig og utseendemessig. Rart å kommunisere med folk man aldri har truffet før. Haksnes har jeg innbilt meg har kort mørkt (farget) har, litt rødskjær i, og litt kjapp i vendingene. Tror hun er sånn veldig friluftsmenneske og ikke redd å få skit under neglene - så noe french manikyr og lange negler tror jeg ikke er noe i den stua nei. Er glad i fleece genser og tror jeg. Liker grove vitser/eller litt på kanten vitser.

 

Graciegirl - kanskje på grunn av nick'en din, men det er ei dame som har halvlangt hår, blond tror jeg,iallefall ikke mørk - ja og litt dame hvis dere skjønner.Ikke jåle, men litt mer sminke enn haksnes. Du er mer skjørte dame enn Haksnes.

Bam-bam, har for lite info om deg hihi - kommer tilbake etter hvert her :)

Og jeg da - jeg er bare helt ubeskrivelig :P

nei ut i sola igjen - tenkte å sende ut noen røyksignaler og se om jeg fikk kontakt med hu Haksnes! :)

Ha en fortreffelig kveld spinnville fruer!

Tastes igjen i morgen! klem fra meg! Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haksnes

Halloen fruer!

Graciegirl, syns du er flink med treninga di jeg, og gøy og høre at jeg motiverer deg enda! Ikke så dum ide å ha med seg levisbuksa til usa nei :P om jeg ikke får veid meg, så vil ejg merke om buksa blir løsere rundt baken! ;)

I dag har jeg hatt sløvedag, treninga i går henger skikkelig i kroppen! Trente styrke og spinning i går og tok i så jeg trodde jeg skulle si hei til englene der oppe! Kroppen har nok behov for litt ferie og!

Føler jeg begynner å komme i feriemodus, reiser på mandag. Får ikke tid å trene i morgen, men lørdag og søndag skal jeg ta siste økter før flyturen! Skal bli godt å komme seg bort litt fra hverdagen!

Haksnes tror jeg har gått seg totalt vill i skauen der hu er. Hmf, skylder på dårlig nettdekning, men vet ikke jeg Graciegirl - enig med meg at hu smugtrener for å nå delmål 1; 75 kilo? Ja du er enig ja! Hun er litt lur, men jeg er lurere så hah Haksnes! tok deg på fersken!! :rolleyes:

Hmm vet ikke om dere andre, men jeg sitter her å har dannet meg etbilde av hvordan dere er, personlighetsmessig og utseendemessig. Rart å kommunisere med folk man aldri har truffet før. Haksnes har jeg innbilt meg har kort mørkt (farget) har, litt rødskjær i, og litt kjapp i vendingene. Tror hun er sånn veldig friluftsmenneske og ikke redd å få skit under neglene - så noe french manikyr og lange negler tror jeg ikke er noe i den stua nei. Er glad i fleece genser og tror jeg. Liker grove vitser/eller litt på kanten vitser.

 

Graciegirl - kanskje på grunn av nick'en din, men det er ei dame som har halvlangt hår, blond tror jeg,iallefall ikke mørk - ja og litt dame hvis dere skjønner.Ikke jåle, men litt mer sminke enn haksnes. Du er mer skjørte dame enn Haksnes.

Bam-bam, har for lite info om deg hihi - kommer tilbake etter hvert her :)

Og jeg da - jeg er bare helt ubeskrivelig :P

nei ut i sola igjen - tenkte å sende ut noen røyksignaler og se om jeg fikk kontakt med hu Haksnes! :)

Ha en fortreffelig kveld spinnville fruer!

Tastes igjen i morgen! klem fra meg! Optimista

 

HALLO JENTER-:)

Neida jeg har ikke gått meg bort....ei heller sykla meg bort. Men , ja det er ustabilt nett her...

Jeg er så utrolig imponert over hva du har fått til Optimista - dette går jo så det suser...du er helt rå !!!!!! At du nå i tillegg har begynt å løpe....der tar du meg assa ...

Jeg var ute og sykla igår igjen, 25 km , var litt sliten når jeg kom til porten, og der klarte jeg det kunststykke og tryne av sykkelen, fikk rett og slett ikke klikka av skoa..... Ja så lå jeg der da, banna og sverta, buksa var revna i baken, og jeg hadde slått meg..... Kom meg på beina igjen da...liv og helse blir satt i fare her om dagen, men du verden så moro og følge med her allikevel....

Åååååååå så kuuuult at buksene kommer på kroppen igjen, det er i så rett retning..jabbadabbaduuuuu-:)

Dette er det beste GR kurset jeg har gått på noen gang !

 

Idag har vi 15 gr, overskya og ser ut til at vi får regn... Jeg har lurt med meg de unge ( sønn & svigerdatter) på en fjelltur opp i Fageråsen idag, gubben får være hjemme meg en fot som er tråkka over....

Men, imorgen girls da er det på sykkelen igjen, og da er det feriens store utfordring - 5 km motbakke- Optimista; denne får du jaggu være med på..... Jeg kommer jaggu ikke opp der uten drahjelp - jeg ser deg på toppen ?

 

Til alle super flinke, motiverende damene ; ha en fantastisk fredag så taster vi snart igjen-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haksnes

Halloen fruer!

Graciegirl, syns du er flink med treninga di jeg, og gøy og høre at jeg motiverer deg enda! Ikke så dum ide å ha med seg levisbuksa til usa nei :P om jeg ikke får veid meg, så vil ejg merke om buksa blir løsere rundt baken! ;)

I dag har jeg hatt sløvedag, treninga i går henger skikkelig i kroppen! Trente styrke og spinning i går og tok i så jeg trodde jeg skulle si hei til englene der oppe! Kroppen har nok behov for litt ferie og!

Føler jeg begynner å komme i feriemodus, reiser på mandag. Får ikke tid å trene i morgen, men lørdag og søndag skal jeg ta siste økter før flyturen! Skal bli godt å komme seg bort litt fra hverdagen!

Haksnes tror jeg har gått seg totalt vill i skauen der hu er. Hmf, skylder på dårlig nettdekning, men vet ikke jeg Graciegirl - enig med meg at hu smugtrener for å nå delmål 1; 75 kilo? Ja du er enig ja! Hun er litt lur, men jeg er lurere så hah Haksnes! tok deg på fersken!! :rolleyes:

Hmm vet ikke om dere andre, men jeg sitter her å har dannet meg etbilde av hvordan dere er, personlighetsmessig og utseendemessig. Rart å kommunisere med folk man aldri har truffet før. Haksnes har jeg innbilt meg har kort mørkt (farget) har, litt rødskjær i, og litt kjapp i vendingene. Tror hun er sånn veldig friluftsmenneske og ikke redd å få skit under neglene - så noe french manikyr og lange negler tror jeg ikke er noe i den stua nei. Er glad i fleece genser og tror jeg. Liker grove vitser/eller litt på kanten vitser.

 

Graciegirl - kanskje på grunn av nick'en din, men det er ei dame som har halvlangt hår, blond tror jeg,iallefall ikke mørk - ja og litt dame hvis dere skjønner.Ikke jåle, men litt mer sminke enn haksnes. Du er mer skjørte dame enn Haksnes.

Bam-bam, har for lite info om deg hihi - kommer tilbake etter hvert her :)

Og jeg da - jeg er bare helt ubeskrivelig :P

nei ut i sola igjen - tenkte å sende ut noen røyksignaler og se om jeg fikk kontakt med hu Haksnes! :)

Ha en fortreffelig kveld spinnville fruer!

Tastes igjen i morgen! klem fra meg! Optimista

 

Hei igjen,

 

Neida denne dama har langt mørkt hår ( opprinnelig lys ) og jeg fikser negler hver 5 uke - det er så deilig !

Jepp jer er sporty, flyr på ski om vinteren, har 2 bikkjer jeg gjerne går i fjellet eller skauen med.. Tar gjerne et glass champagne til lunch -;)

Ikke så mye dill i fjeset, men litt sparkling må på innimellom...haha...

Har en rapp vending i kjeften når det passer seg sånn.... Liker og kose meg, flire og le..

Ellers så er jo du Optimista -helt ubeskrivelig... Ser for meg ei med mørkt kort hår, masse latter og lun humor-:) Sporty du også, liker både fjell og sjø.. Vin sier du heller ikke nei til..

Graciegirl , henger meg på beskrivelsen over her.

 

Kunne jo vært moro og se om hvor langt unna vi er... Jeg er på Facebook - skulle det være av interesse så kan vi " møtes" der også!

 

Klem fra Haksnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Hei igjen,

 

Neida denne dama har langt mørkt hår ( opprinnelig lys ) og jeg fikser negler hver 5 uke - det er så deilig !

Jepp jer er sporty, flyr på ski om vinteren, har 2 bikkjer jeg gjerne går i fjellet eller skauen med.. Tar gjerne et glass champagne til lunch -;)

Ikke så mye dill i fjeset, men litt sparkling må på innimellom...haha...

Har en rapp vending i kjeften når det passer seg sånn.... Liker og kose meg, flire og le..

Ellers så er jo du Optimista -helt ubeskrivelig... Ser for meg ei med mørkt kort hår, masse latter og lun humor-:) Sporty du også, liker både fjell og sjø.. Vin sier du heller ikke nei til..

Graciegirl , henger meg på beskrivelsen over her.

 

Kunne jo vært moro og se om hvor langt unna vi er... Jeg er på Facebook - skulle det være av interesse så kan vi " møtes" der også!

 

Klem fra Haksnes

 

Pokker og, bomma jeg så j...elig da Haksnes... mørk (farget) var riktig - men at du er sånn negldilla (Som meg, skal fikses i morgen hihi) det trodde jeg ikke. jeg har ikke kort hår bare så det er sagt - sist gang var jeg 5 år. Mørk, nja... har noen juksefarger nå da men er opprinnelig mørk blond sier de... men du har så rett så rett Haksnes, at jeg er ubeskrivelig. Er vekt, og iflg en kafekopp jeg har - det står det mye fint gitt om Vekt!.. men jeg tok ut noen få beskrivelser (kunne ikke ta med alt da, jeg rødmet jo når jeg presenterte meg hahaha....) diplomatisk sjarmtroll er meg....

 

Er på fjesbok selv jeg! La oss møtes der da! B) Graciegirl, hvor er det blitt av deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haksnes

Pokker og, bomma jeg så j...elig da Haksnes... mørk (farget) var riktig - men at du er sånn negldilla (Som meg, skal fikses i morgen hihi) det trodde jeg ikke. jeg har ikke kort hår bare så det er sagt - sist gang var jeg 5 år. Mørk, nja... har noen juksefarger nå da men er opprinnelig mørk blond sier de... men du har så rett så rett Haksnes, at jeg er ubeskrivelig. Er vekt, og iflg en kafekopp jeg har - det står det mye fint gitt om Vekt!.. men jeg tok ut noen få beskrivelser (kunne ikke ta med alt da, jeg rødmet jo når jeg presenterte meg hahaha....) diplomatisk sjarmtroll er meg....

 

Er på fjesbok selv jeg! La oss møtes der da! B) Graciegirl, hvor er det blitt av deg da?

 

God morgen...

Trøtte i dag etter OL åpninga på tv ? Tvang meg sjøl til å sitte oppe og se, flott arrangement.

Var i grunn passe sliten igår, jeg og de unge hadde hatt en lang og tung tur i fjellheimen...det var digg , tross i tåke og regn.. Men med GPS kom vi godt over fjellet -:)

Idag er den store styrkebakken på programmet, men med meldte opptil 40 mm regn her....ja da vet jeg faktisk ikke.. Eller hva Optimista ?? Veit du er på nakken min...urghhh.... Ååååå ja jeg får se da vettu...

 

Jeg er på face under mitt navn; Birgitte G Hakstun - sånn da vakke det hjemlig lenger!!! Hiv dere på jenter ..

 

Nei uffda, nå fikk jeg kaffe på senga her.. Litt lat på morran..får vel bare nyte det såååååå lenge det varer !!!

 

Ha en strålende dag-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

God morgen...

Trøtte i dag etter OL åpninga på tv ? Tvang meg sjøl til å sitte oppe og se, flott arrangement.

Var i grunn passe sliten igår, jeg og de unge hadde hatt en lang og tung tur i fjellheimen...det var digg , tross i tåke og regn.. Men med GPS kom vi godt over fjellet -:)

Idag er den store styrkebakken på programmet, men med meldte opptil 40 mm regn her....ja da vet jeg faktisk ikke.. Eller hva Optimista ?? Veit du er på nakken min...urghhh.... Ååååå ja jeg får se da vettu...

 

Jeg er på face under mitt navn; Birgitte G Hakstun - sånn da vakke det hjemlig lenger!!! Hiv dere på jenter ..

 

Nei uffda, nå fikk jeg kaffe på senga her.. Litt lat på morran..får vel bare nyte det såååååå lenge det varer !!!

 

Ha en strålende dag-:)

halloen Haksnes!

Skal finne deg på fjesboka jeg!Forretsen, muttern hu fikk alltid gangsperr når hun så på skøyter på tv - hun tok i nesten like mye som de som konkurrerte - var artig å se faktisk - så det er håp for aktiv OL titting vettu! :P

Må høre om sykkelturen din i regnværet før jeg reiser mandag morgen 0400 :) Har selv vært meget flink i dag - 1 time spinning og 1/2 time intensiv styrketrening! Så stelte jeg negler, kjøpte ny koffert, handlet øl til gubben (jeg drikker ikke det..;) ) og noen kjørte på vår parerte bil - men ærlig sjel la igjen navn og tlf nummer! Flott det finnes ærlige folk der ute!

Så nå kom jeg nett hjem, og må vel begynne å pakke? hehe men først skal jeg kjenne på vinden i håret og regnet som leker med fjestet mitt mens Haksnes tråkker i vei og banner meg og Optimista-bakken opp og ned i mente! ;) god tur! Jeg har det knakandes artig!

klem til dere alle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haksnes

halloen Haksnes!

Skal finne deg på fjesboka jeg!Forretsen, muttern hu fikk alltid gangsperr når hun så på skøyter på tv - hun tok i nesten like mye som de som konkurrerte - var artig å se faktisk - så det er håp for aktiv OL titting vettu! :P

Må høre om sykkelturen din i regnværet før jeg reiser mandag morgen 0400 :) Har selv vært meget flink i dag - 1 time spinning og 1/2 time intensiv styrketrening! Så stelte jeg negler, kjøpte ny koffert, handlet øl til gubben (jeg drikker ikke det..;) ) og noen kjørte på vår parerte bil - men ærlig sjel la igjen navn og tlf nummer! Flott det finnes ærlige folk der ute!

Så nå kom jeg nett hjem, og må vel begynne å pakke? hehe men først skal jeg kjenne på vinden i håret og regnet som leker med fjestet mitt mens Haksnes tråkker i vei og banner meg og Optimista-bakken opp og ned i mente! ;) god tur! Jeg har det knakandes artig!

klem til dere alle! ;)

 

Halloisen,

Den tøffe ruta var ikke aktuell idag, rett og slett for mye reg...

Har istede vært ute på en god gå tur, i fullt regnutstyr.. Blir klam og god

Av det gitt...

Nå er jeg så drit lei av regn og grå skyer..urghjh... kan det ikke være mulig

Å få litt fint vær i ferien.. Kan bli mannevond av detta...

 

Sommer OL er ikke så spennende akkurat, eller ja kanskje-luftgevær skyting

Og løpende villsvin kunne vært artig.. Uffda løpende villsvin er tatt

Av som OL gren jo... haha... det er jaggu tøffere og være GR jenter-

Det er OL grenen sin det!!!

Fa..... nå regner det på de nypussa vinduene mine..sprosser er en kul sak!!

 

Ja ja , jenter ha en kos lørdagskveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen damer!

Synd å si det Haksnes,med tanke på været du har men jeg sitter og nyter sol og vindstille er det og! B)

Har nettopp levert lodottene (2 tk katter) på pensjonat. Og det var en merkelig opplevelse. Tror ikke de er så veldig happy nå - "ferie du liksom" syns jeg de mjauer nå... fikk sitt eget "rom" og pensjonatet har godt rykte så tror ikke de vil lide noe nød men kattemor ga meg et blikk ala: "lover aldri å dra inn muselik i huset igjen!! Bare ta meg hjem igjen!!" hehe skulle skrevet barnebok...

Eller så er kofferter dratt frem - klær er ferdigvasket, gjelder bare å pakke da.... men først litt sol på skrotten.

Skal prøve å få meg en treningsøkt også i kveld - vil ha mye bedre samvittighet vet jeg hvis jeg gjør det - og det var det første delmålet vårt da...spinningtime er kl.7 så egentlig ahr jeg ingen unnskyldning bortsett fra latskap og feriemodus... bare jeg tenker navnene Haksnes og Graciegirl hiver jeg på meg treningstøy...

 

Regner ikke med å være så ofte innom her de nærmeste 3 ukene - alt avhengig av netttilgangen der vi oppholder oss til enhver tid!

Stå på videre damer, husk målene våre! Dette skal vi greie med glans!!!

Ha en forteffelig søndag! Vi tastes! ;)

Optimista B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen spinnville ladies!

Jepp Optimista er det fremdelesa liv i og nyter ferien! Maatte bare inn her og sjekke at alt var ok med dere! Her er det varmt, veldig varmt, men skal ikke klage. Sommer blir det iallefall paa oss naa!! Og har faktisk faatt trent ogsaa.... styrke og lett oppmarming (som om jeg trengte det i denne varmen...) paa tredemoella (kun 15+ min) i gaar og saa proevde jeg meg paa en times joga paa kvelden... himmel og hav det var itte lett!! Og noen av bevegelsene er jeg rimelig sikker paa ikke er skapt for menneskekroppen! Har iallefall faatt konstatert at jeg ikke har en myk kropp for aa si det paa en pen maate....Men jeg kjenner at jeg var i aktivitet i gaar og det er godt! Vi skal begynne vaar lange reise i dag fra Fargo! Gaar nordover. Vi geder oss! Maten har jeg faktisk vaert veldig flink med ogsaa - tror dette kan gaa bra! Vi faar se hva vekten sier den 22 august!

 

Hvordan gaar det med dere da? Trener og spiser sunt haaper jeg? Ikke noe unnasluntrning selv om jeg er paa den andre siden av jordkloden!! Jeg sitter paa styret ditt Haksnes - og Graciegirl, jeg tar tiden din naar du gaar; loeper, joga - jeg foelger med deg!!! :)

 

Og Bam-Bam du maa proeve aa holde dem litt i oerne for meg mens jeg er borte! :)

 

Vi snakkes! Stor god varm klem

Optimista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Optimista er "over there" på ferie , og jeg er akkurat ferdig med 3 uker i regnvær på hytta... ja det var trivlig...

Graciegirl er du på ferie ?

Sommer`n har gått ganske så greit, jeg har gått ned/opp/ned, og på veiekurs igår hadde jeg iallefall gått ned 1,5 kg. siden sist vi hadde møte - det er 6 uker siden. Jeg er ganske fornøyd med det.

 

Nå er hverdagen her igjen, så det er vel bare og begynne og skrive inn hva man spiser, trimme litt ekstra og rett og slett ha fokus på plass igjen.

 

Vi har jo et delmål som skal være i havn den 22 august ;) så får vi se hvordan det går.... Stå på jenter...hiv og hoi ;-)

 

ha en strålende dag , så hørs vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Her kommer et lite livstegn fra regntunge Trøndelag. Her på ferie, med mann, barn og to pusekatter.

Håper dere har det BRA. Jeg har vært litt uten nett i det siste og ikke helt i formen, så det har blitt så som så med rapportering og forumaktivitet.

 

Må le av beskrivelsen deres! Jeg er også mørkhåret, 170 høy og langt fra en damedame. Dere finner meg også på fjesboka - Karina Danielsen Tallman.

 

Jeg skriver litt mer i personlig melding, Haksnes og Optimista!

 

Klem til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Hallo jenter!

 

Her kommer et lite livstegn fra regntunge Trøndelag. Her på ferie, med mann, barn og to pusekatter.

Håper dere har det BRA. Jeg har vært litt uten nett i det siste og ikke helt i formen, så det har blitt så som så med rapportering og forumaktivitet.

 

Må le av beskrivelsen deres! Jeg er også mørkhåret, 170 høy og langt fra en damedame. Dere finner meg også på fjesboka - Karina Danielsen Tallman.

 

Jeg skriver litt mer i personlig melding, Haksnes og Optimista!

 

Klem til dere!

 

Halloen Ladies!

Fått meldingen din Graciegirl! Grattis, skal finne deg på fjesboka. MEN det er ingen grunn til at du ikke kan sitte på sidelinjen og heie Haksnes og meg inn til mål. Og ehh hvem heier du mest på.... (pass deg for hva du svarer nå.....hihi)

Her i statene er det varmt - glovarmt så håper heten svetter bort kalorier - det hadde vært en drøm, Hadde vært sylfideslank etter 3 uker her da. Temp rundt 35 - 40 grader!!! Skal kjøre videre i dag. Har fått trent litt (absolutt ikke mye sett i forhold til hva jeg trente før ferien) men litt er bedre enn ingenting. Prøver så godt jeg kan å spise sunt, og vekt har jeg ikke så aner ikke hvordan dette skal gå. Greier jeg delmål 1 (75 til 22.8) ja da jubler jeg for å si det mildt...

Nei må pusse tanna mi nå og komme meg videre med gubben! Vi storkoser oss! ;) vi tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...