Gå til innhold

Minus 3 kg til 1.juli

Anbefalte innlegg

Gjest Mio min mio

Så gøy for dere begge! Jeg skal ikke snik-veie meg... Har veiedag mandag og har derfor to dager nå på å stramme inn etter gårsdagens utskeielser. Fest=god mat, potetgull og masse vin :blink: Nei, her veier man ikke før man må :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Så flinke dere er! Helt imponert! :)

Her har jeg klart å gå ned det jeg la på meg i Paris forrige helg. Men nå er det ny helg, så spørs om jeg klarer å holde det helt frem til offisiell veiedag på mandag... :rolleyes: Krysser fingrene!

May the force be with us!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Gratulerer til snupsipups og jqulin med supre resultater :D Bra jobba!!

Jeg for min del avventer veiing et par dager. Jeg er nettopp tilbake etter å ha vært i Rio med jobben hele uka - og innser at jeg vel valgte en noe uheldig uke å begynne på denne tråden med...:rolleyes: De har gode Caipirinhaer der borte, og i kundesammenheng er det ikke bare-bare å si nei takk hver gang. Også så mye herlig frukt, da gitt!

En lang hjemreise med mange forsinkelser og en ekstra natt på hotell på toppen av det hele gjør at jeg venter et par dager før jeg veier meg. Forventer en liten oppgang, selv om jeg fikk til tre treningsøkter i løpet av turen. (Ikke noe problem å jogge når turen går langs noen av verdens mest berømte strender B) )

Første veiing fra meg kommer derfor på tirsdag!

Men heldigvis for meg, er det fortsatt mye igjen av juni. Jeg skal fortsatt reise mye denne måneden, og er sånn sett ekstra glad for å ha dere å rapportere til. Da må jeg holde meg selv i stramme tøyler, hehe!

Ha en fortsatt strålende helg til dere som stikker innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mio min mio

God morgen, jenter!

Da var mandagen her, og vekten skulle vise meg hvordan uka har vært...

Jeg har som sagt vært veldig flink i ukedagene, men helgen var vanskelig.

Dagens resultat:

Vekt: 72,6 kg (ned 1,8)

Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Dette er første uken min, så mye av det er nok vann, men likevel...

Da er det bare til å stålsette seg for en ny uke.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Whoop- whoop!

I dag viste vekta 83,6, dvs ned en kilo siste uka.

Da gjenstår det (minst) 2 kilo på rett i underkant av tre uker.

Det SKAL gå det jenter?! :rolleyes:

Håper dere andre også får en fin veiedag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har gått ned denne uka.

Jeg har visst ikke vært så flink , har gått opp 0,3 kg. 68,6 er vekta nå. :(

Men vet jo grunnen så det er bare å stramme inn og fortsette.

God uke jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og vekta viste 65,2 idag. Så der forsvant de 500 jeg la på meg i Paris + 100 flunka nye gram. Strålende fornøyd, ettersom jeg har sneket i meg sjokolade jevnt og trutt hele uka... :unsure:

Denne uka må jeg prøve å gjøre det enda bedre. Note to self: sjokolade kun i helga! <_<

Og ikke gi opp, Komal! Det går opp og ned med oss alle, før eller siden. Vi vet hva som må gjøres. Og vi må bare smøre oss med tålmodighet.

We can do it! :) Og ja, grattis til alle som gikk ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært, nedgang på nesten alle sammen. :) Neste uke er det din tur komal ;) Det at du ikke gikk ned nå betyr jo ikke at du ikke har vært flink, det kan være så mye annet som spiller inn, slik som væske opphopning eller uheldig tid i syklus. Men er du standhaftig, så kommer resultatene ;)

Ninjastar: 71,2 kg 72,4 kg (+ 1,2 kg)

Mia123: 70,3 kg

Soleia2:84,6 kg 83,6 kg (- 1,0 kg)

Snupsipups: 77,4 kg 76,2 kg (- 1,2 kg)

Margaritha: 81,3 kg 81,4 kg (+ 0,1 kg)

Jqulin: 64,8 kg 63,3 kg (- 1,5 kg)

Bijou: 65,8 kg 65,2 (- 0,6 kg)

Wbskinny: 66,8 kg

Komal: 68,3 kg 68,6 kg (+ 0,3 kg)

Truddelutt: 77,6 kg 77,1 kg (- 0,5 kg)

Mio min mio: 74,4 kg 72,6 kg (-1,8 kg)

Slankisn: 72 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

oh my.. ser at det ikke nedgang til i morgen.. :unsure: men skal rapportere uansett, neste uke VET jeg at det blir ned, og de 3kg i løpet av juni SKAL jeg klarer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truddelutt

Heisannn!!

Ukedagene gikk veldig fint, masse trening og bra kosthold, men så gikk jeg jo på en smell i helga da...snikspiste smågodt, spiste taco og fikk ikke trent :-( det er nok her jeg må ta tak....men uansett viste vekta ned 0,5 kg, så da er nesten vektoppgangen fra forrige uke vekk...mangler 0,2 kg...Har allikevel en liten vei å gå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Sukk. En uke i Rio satte større spor enn jeg hadde trodd. Opp 1.2 kg, til 72.4.

Men jeg kommer sterkere tilbake!! Resten av denne uken skal jeg med jobben til Brüssel og deretter langhelg på fjellet - og da skal hodet være med tur, også. God uke videre, folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med besøk og konfirmasjon..mye mat og mye drikke... kabooom 3 kg opp fra fredag til søndag! skjønner ikke at jeg vil meg så vondt men men... jobber nå for å kunne få de av igjen like fort som de kom på.. ser jeg har gått ned den ene kiloen...2 to go!! Håper jeg blir fornøyd på veiedagen fredag tross alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne henge meg på, om det fortsatt er mulig?:) har veiedag på onsdag, så får en liten update imorgen. Jeg veier stort sett hver dag jeg da, men vil vente til morgendagen med første vekt. 3kilo ned til 1.juli høres perfekt ut! Har hatt ferie nå, så har spist resturantmat til alle måltider i 9dager. Nå er det på tide å snu igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wbskinny

Hei jeg har ikke hatt en bra første uke, vekten sto helt i ro. Men skal ikke gi opp og fortsetter å prøve :) satser på jeg kommer sterkere tilbake neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaritha: 81,3 kg 81,4 kg (+ 0,1 kg)

Jqulin: 64,8 kg 63,3 kg (- 1,5 kg)

Wbskinny: 66,8 kg 66,8 kg (0,0 kg)

Slankisn: 72 kg

megmegmeg: 68,0 (+ 0,2 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

81,0 er fredagsvekta mi. Opp 200 gram fra i går, litt kjedelig hadde håpet å kunne registrere 80,etellerannet. Men, da har jeg to uker på å gå ned 1,1 kg for å komme ned på 70-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Kan jeg også slenge meg med på denne utfordringen? 1. juni veide jeg 81,5 og det gjorde jeg idag og... har pendlet mellom 80,5 og 81,5 de siste to ukene, det har vært litt for mye sosialt (les vin og god mat....) så jeg er jo fornøyd med å ikke ha gått opp. Men nå vil jeg ta grep! Ned 3 kilo til 1. juli skulle altså bli ned til 78,5 for min del, og den 80-barrieren har jeg ventet lenge på å bryte! Nå SKAL det skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada.. etter forrige helgs utskeielser klarte jeg ikke å få av de kiloene som rett og slett spratt på! jeg gikk ned 1.5 kg av de som kom på men mangler 1.5 kg å gå ned for å komme til forrige helg vekt! Suuurt! Altså opp 1.5 kg til 64,8 kg! Kommer sterkere tilbake!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil gjerne være med hvis det er greit. 3 kg på 16 dager er vel å ta litt hardt i, men vi får sjå hva vi greier på disse dagene. I forgårs var vekten min 70.4 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaritha: 81,3 kg 81,4 kg 81,0 kg (- 0,3 kg)

Jqulin: 64,8 kg 63,3 kg 64,8 kg (0,0 kg)

Wbskinny: 66,8 kg 66,8 kg (0,0 kg)

Slankisn: 72 kg 70,6 kg (- 1,4 kg)

megmegmeg: 68,0 (+ 0,2 kg)

sivalur: 81,5 kg 81,5 kg (0,0 Kg)

HSKK: 70,4 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert