Gå til innhold

Minus 3 kg til 1.juli

Anbefalte innlegg

Veiedag her og 64,8 kg idag. Ned 400 gram fra forrige uke.

Klarte å gå opp 700 gram i helga, så tallet mitt kunne vært enda høyere. Men disse helgene, ass...! Pffffff! :rolleyes: Må bli litt mer disiplinert der. Note to self.

Ja, ja. Jeg kom meg i alle fall ned på et flunka nytt tall! :)

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar
Gjest Truddelutt

Åhhh...som vanlig et mandags-deppe-innlegg fra meg - helgene ødelegger alt, det er nesten som at jeg bare skrur av fokusknappen med en gang fredags ettermiddagen kommer...forrige uke fikk jeg heller ikke trent, så nå har jeg hjeret i halsen for hva vekta viser i morgen..noen som har tips til hva jeg må gjøre for å ikke miste piffen i helgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Da var det vel veiedag, eller hva jenter?

Jeg har krøøøpet ned 300 gram og veier 83,3. Det er til sammen 1,3 kilo hittil i juni. Rask hoderegning sier at jeg skal ned 1,7 kilo til på to uker. Kan gå, kan gå..... B)

Hvordan ligger dere andre an halvveis i løpet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mio min mio

Da var denne ukens veiedag her. Vekten viste i dag 71,5 kg = - 1,1 fra forrige uke ;) Tror jeg fint skal klare målet om 3 kg før juli. Men i og med at jeg bare er på 3. uka går jeg ut i fra at det snart vil stoppe opp litt. Derfor tar jeg med meg det jeg får nå i starten med et stort smil :D

Ha en fin-fin uke, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truddelutt

Vekta viste 77,1 kg, altså uendret...det er egentlig helt greit, siden jeg har spist litt usunnt (mye sosialt om dagen) og ikke fått trent...skjerpings...ser vel ut til at jeg ikke når målet i juni, men vi fortsetter vel utover i neste måned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Beklager at jeg er så sen med å oppdatere, men her kommer iallefall lista. Har vært travelt og mye stress til meg, men tror det skal bli bedre fremover ;)

Ninjastar: 71,2 kg 72,4 kg (+ 1,2 kg)

Mia123: 70,3 kg

Soleia2:84,6 kg 83,6 kg 83,3 kg (- 1,3 kg)

Snupsipups: 77,4 kg 76,2 kg 76,4 kg (- 1,0 kg)

Margaritha: 81,3 kg 81,4 kg 81,0 kg (- 0,3 kg)

Jqulin: 64,8 kg 63,3 kg 64,8 kg 63,9 kg (- 0,9 kg)

Bijou: 65,8 kg 65,2 64,8 kg (- 1,0 kg)

Wbskinny: 66,8 kg 66,8 kg (0,0 kg)

Komal: 68,3 kg 68,6 kg (+ 0,3 kg)

Truddelutt: 77,6 kg 77,1 kg 77,1 kg (- 0,5 kg)

Mio min mio: 74,4 kg 72,6 kg 71,5 kg (-2,9 kg)

Slankisn: 72 kg 70,6 kg (- 1,4 kg)

megmegmeg: 68,0 (+ 0,2 kg)

sivalur: 81,5 kg 81,5 kg (0,0 Kg)

HSKK: 70,4 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veidag igjen da...syns det går tregt men får være fornøyd med dette!Føler sikkert det siden jeg har vært på denne vekten før! Ned 0.9kg til 63,9kg! Snart ned igjen til der jeg var før spisehelgen jeg hadde!;) Begynner å se fram til ferien nå! Jeg skal på vinjerock på festival men istedefor å drikke masse så har jeg meldt oss på en topptur så vi skal gå fra 9-15 den ene dagen! Hodet er på rett plass enda ihvertfall! Håper jeg er like flink hele ferien!;)Håper dey går bra med dere andre! GOD HELG!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Nå merker jeg at jeg har tenkt veldig lite på slanking de siste dagene, har vært mye skole osv.. For når jeg veide meg i dag og veide 80,3 kg tenkte jeg, åh, jeg veier jo akkurat det samme som sist uke. men jaja, jeg har iallefall ikke gått opp da.. Men så går jeg inn her for å registrere og oppdager at jeg har jo gått ned 700 gram jo! :D Jaja, litt fjern må man få være noen ganger. Men nå har jeg faktisk gått ned over 8 kg tilsammen, og det er utrolig deilig! Ha en fin sankthansaften dere :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei folkens, nå er det én uke igjen av juni! Klare for en real innspurt denne siste uka?!

Min vekt viste det samme som sist, 72.4. Skuffet og glad på én gang, hehe.

Men nå er jeg ferdig med en utrolig hektisk periode på jobben, med mange reiser, og de siste dagene har jeg kommet skikkelig tilbake i siget igjen.

Jeg begynte dagen på Spenst med en styrketime etterfulgt av en halvtime på ellipsemaskinen, og har allerede brent av 4.3 TP i dag. Jeg forventer derfor positivt resultat i denne siste uken av juni, jeg skal stå på hele uken :D Og deretter surfe videre på bølgen utover i juli. Fortsatt lenge til min ferie, så selv om målet nok ikke blir nådd denne uken, har jeg noen uker til på meg :)

Innmari artig å lese at det er så mange her inne med guts og ståpåvilje og fine resultater - keep it up! Dere motiverer meg til å fortsette stø kurs :D

Ha en knall lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og jeg må en smule beskjemmet rapportere inn 65,0 kg idag. Opp 200 gram fra forrige mandag. <_<

Grunnen er enkel: venninnebesøk! Med dertil 1 kilo opp i etterkant. Klarte å få av meg noe av det til idag, men ikke alt.

To skritt frem og ett tilbake. Men jeg gir ikke opp likevel! Blir vel ikke akkurat 3 kilo ned på meg i juni, men jeg skal prøve meg på 2 kilo.

Så denne siste uka er det full fres! Go, go, go! :D

Lykke til med innspurten dere andre også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Er det en fast veiedag på denne tråden, eller rapporterer dere bare inn den dagen dere selv har? Jeg har prøvd å ha veiedag på torsdager de siste ukene, men må innrømme at jeg veier meg nesten daglig. Det er jo ikke så bra, må kanskje prøve å slutte med det... :( Anivei, vekta torsdag var 81,2, ned 'hele' 300 gram og dette går veldig smått. Var ikke noe bedre idag heller gitt. Klar for en siste innspurt denne uken, men målet om ned 3 til 1. juli glimrer veldig langt unna. Vet ikke helt hva mer jeg skal gjøre, jeg trener nesten daglig, 30-60 minutter, sykler til jobben (ikke så langt da men alle monner drar vel), jogger og trener med Jillian Michaels, forrige uke ble det en svømmeøkt også, og av og til litt egentrening styrke. Spiser sunt, typisk : havregryn med melk til frokost, masse salat og grønnsaker med en proteinkilde (f.eks. kylling, egg eller cottage cheese til lunsj), et eple og av og til et knekkebrød på ettermiddagen, ikke for store porsjoner til middag og alltid mye grønnsaker og proteiner og velger litt mindre av karbohydratene. Litt bær og vaniljekesam til kvelds. Teller ikke kalorier for tiden, er litt lei av det, men kanskje jeg må begynne igjen..? Trene enda hardere? Kommer meg visst aldri ned fra dette platået jeg har havnet på *sukk*...

Men kom igjen - en uke igjen, får gjøre et krafttak denne uka hvertfall!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å veie den dagen man selv vil, her har vi alle forskjellige dager. For å komme over et platå kan det hjelpe å gjøre ting litt annerledes noen dager. Finn en ny type trening, spis annen mat, evt færre kcal noen dager.

Jeg må innrømme at jeg rett og slett har hatt pause denne uka. Det har vært litt mye som har skjedd både på jobb og hjemme, så jeg har vært temmelig sliten. Derfor ble det kun en trening og masse usunt å spise. Nå håper jeg at kroppen er lada opp igjen, slik at jeg kan gå på med friske fraspark ;) Vekta gikk ikke overraskende opp til 71,1 kg, så 3 kg minus er nok umulig nå :(

Ninjastar: 71,2 kg 72,4 kg 72,4 kg (+ 1,2 kg)

Snupsipups: 77,4 kg 76,2 kg 76,4 kg 71,1 kg (- 0,3 kg)

Margaritha: 81,3 kg 81,4 kg 81,0 kg 80,3 kg (- 1,0 kg)

Bijou: 65,8 kg 65,2 64,8 kg 65,0 kg (- 0,8 kg)

sivalur: 81,5 kg 81,5 kg 81,2 kg 80,6 kg (- 0,9 Kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Torsdag og 'offisiell' veiedag for meg. 80,6 - ned 600 gram fra forrige torsdag, kan man si at det går rette veien tro, jeg tror det ikke før jeg bryter 80 og holder meg stabilt under.... i 5 uker nå har jeg ligget på litt under og litt over 81.... satser nå på myyyyye trening denne helgen!! Men målet om minus 3 kg til 1. juli er nok tapt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ninjastar: 71,2 kg 72,4 kg 72,4 kg (+ 1,2 kg)

Mia123: 70,3 kg, 73,3kg, 72,6kg, 71,7kg

Snupsipups: 77,4 kg 76,2 kg 76,4 kg 71,1 kg (- 0,3 kg)

Margaritha: 81,3 kg 81,4 kg 81,0 kg 80,3 kg (- 1,0 kg)

Bijou: 65,8 kg 65,2 64,8 kg 65,0 kg (- 0,8 kg)

Klarte å gå opp 3kg på 10 dager, missforstod jeg, så så det var NED 3kg som var målet :P ?? så da er det bare å slite av seg de samme 3kg igjen.. men er på rett vei hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiedag og min vekt står stille!!63,9 kg! Tror jeg må overraske kroppen litt med å forandre på kalori inntaket! Idag blir det vasking av hus ifølge regnet ute ellers blir det kino med istid 4 for hele familien! Alle får ha en god helg! Jeg skal IKKE ha noe godt i helgen, kun bær med kesam som lørdagsgodt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Oh well....minus 3 kilo kan jeg vel se langt etter...Har blitt minus 1.4 til nå.... :rolleyes: Jobber på de to siste dagene i juni og håper å komme så nærme minus 2 i alle fall !!

Og så skal jeg ned 3 kilo i juli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg ender nok opp med en total oppgang i juni... Kommer tilbake med endelig tall søndag morgen - det blir sluttvekt for juni og startvekt i juli.

En opptelling etter en altfor hektisk måned viste at jeg har hatt 14 reisedager og fire dager på kurs i juni. SÅ travelt pleier ikke livet å være, og jeg satser på en roligere juli - med bedre sjanser for å holde seg på den smale stien hele måneden :D

Jeg er klar for juli B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

80,2 kg og ned hele 100 gram siden sist uke.. :P :/ Ting tar tid..

Jaja, da skal jeg ha kommet på 79tallet neste uke, regner med vi skal ha en "ned 3 kg til 1.august"-tråd også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Gratulerer så mye så langt til slankisn og jqlin og soleia med total nedgang - knallbra :D

Og så venter vi på endelig konklusjon på alle andre når snupsipusps er tilbake online!

Jeg for min del veide inn i dag til 72.2. Det er betyr totalt 1 kg OPP i juni. Helt feil vei, men uten fokuset jeg tross alt har hatt, hadde det nok gått enda mye verre. Tatt i betraktning den måneden jeg har hatt uten mer enn noen dager hjemme i gangen, klarer jeg ikke helt å være superdeppa, heller.

Men godt å høre at flere er med på 3 kg til neste måneden, for jeg er i hvert fall klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste juni-innspurt klaffet dårlig med PMS-uke, gitt...

Har holdt meg stabil hele uka, som jo ikke er så verst tross alt, siden jeg vanligvis går opp 1 kilo i PMS-uka. Men var i barnebursdag igår og fikk trykket i meg det som var. Så idag viste vekta 65,3.

Det vil si kun 500 gram ned i juni. :unsure: Dårligste månedsresultatet ever! Pjuk.

Men begynner å mistenke at jeg nærmer meg det kroppen oppfatter som trivselsvekt. Men jeg (les: hodet), vil i alle fall ned til 63 kilo før jeg gir meg helt med slankeopplegget. Så juli here I come! ;) Klar for ny tråd, ny skjerpings og siste innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Ja da var 1.juli kommer og det er vel på tide å gjøre opp status. Som jeg kan se er det kun 1 person som har nådd fulle 3 kg minus så langt og det er Slankisen, gratulerer så mye til deg :) Hakk i hæl fulgte mio min mio med 2,9 kg, kanskje du til og med har passert 3 kg nå? Flott innsats uansett, og gratulerer så mye til deg også :) Ellers vil jeg også få gratulere alle de andre med nedgang også, bra jobba alle sammen ;)

Så noen nevnte ny tråd frem til 1.august, har noen lyst til å ta ansvaret for den? Jeg reiser på ferie ca 22.juli, så jeg får ikke fulgt opp hele måneden. Men vil gjerne henge meg på frem til da om noen andre starter tråden ;)

Ninjastar: 71,2 kg 72,4 kg 72,4 kg 72,2 kg (+ 1,0 kg)

Snupsipups: 77,4 kg 76,2 kg 76,4 kg 71,1 kg 76,0 kg (- 1,4 kg)

Margaritha: 81,3 kg 81,4 kg 81,0 kg 80,3 kg 80,2 kg (- 1,1 kg)

Bijou: 65,8 kg 65,2 64,8 kg 65,0 kg 65,3 kg (- 0,5 kg)

Slankisn: 72 kg 70,6 kg 69,0 kg (- 3,0 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...