Gjest jodybear Skrevet Juni 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har nå gått ned 31 kilo og har lyst å vise at det går ann og at resultatene er verdt all motgang og hardt arbeid! gå inn på bloggen min å se:) www.jody8789.wordpress.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Etabeta78 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Jeg har nå gått ned 31 kilo og har lyst å vise at det går ann og at resultatene er verdt all motgang og hardt arbeid! gå inn på bloggen min å se:) www.jody8789.wordpress.com Så gøy å se forskjellen! Du har gjort en super jobb. ALl ære til deg. Så utrolig stolt du må være! Nå ble jeg enda mer motivert. Hilsen meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest likermat Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Jeg har nå gått ned 31 kilo og har lyst å vise at det går ann og at resultatene er verdt all motgang og hardt arbeid! gå inn på bloggen min å se:) www.jody8789.wordpress.com så bra å se at folk "fremdels slanker" seg og at det funker , jeg mener i stedet for å ta operasjon. nå ble jeg virkelig motivert... har langt igjen, men jeg skal fa det til.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TKW Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 all ære til deg ass!! en venninne la ut det innlegget på fb i går, rett før jeg skulle på mitt første kurs Snakk om motivasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skravle Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Så flink du har vært!!! Håper jeg en vakker dag har klart å nå mitt langsiktige mål, har nettopp begynt på turen ned:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LINOR Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Jeg har nå gått ned 31 kilo og har lyst å vise at det går ann og at resultatene er verdt all motgang og hardt arbeid! gå inn på bloggen min å se:) www.jody8789.wordpress.com WOW!!! For en jobb du har gjort :) Antar det føles veldig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka-mor Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Så utrolig flink du har vært Slike historier og ikke minst før og etterbilde er veldig motiverende. Hærlig Takk for at du delte bloggen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå