Gå til innhold

Destroy what destroys you!


Gjest nyaco
 Share

Anbefalte innlegg

Snikvegde meg i dag, koffor klarer ikkje å la det bare vere?!?! :P Vekta viste iallfall 80 blank!! Juhuuuuu! Får eg se tallet 79 komma et eller anna på mandag??? Men etter ei helg der eg har planer om å kose meg veit eg ikkje ;) Men skal jo trimme en del også. Hadde ei kjempegod styrketreningsøkt i dag tidlig. Og gleder meg til min første zumba-time i morgen. Og forhåpentligvis fjelltur i sol i helga B)

 

God helg til dere som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

80 blank! Wow, da har du jammen litt av en motivasjon til å holde deg på matta i løpet av helgen, hehe! Du er jo så nærme 7-tallet som det går an å komme! Stå på og ha en fin og sunn og aktiv helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake!

 

Har funne meg NOEN delmål

 

90 kg: Frisørtime og manikyr

 

85 kg: Nye joggesko

 

79 kg:

 

74 kg: Ny tattoo kanskje?

 

69 kg: Ny garderobe!

 

65 kg: Sydentur :lol:

 

Håper på å nå dette målet til neste sommer!

 

 

Kjekt og titte innom din tråd også!!

Så bra at du har satt deg del mål, det er viktig!

jeg sliter med å finne på hva jeg skal belønne meg med når jeg går ned.

 

veier 85 og skal ned til 60.. så når jeg er 60 kilo skal garderoben fornyes. selv om den må fornyes litt innimellom, så kansje jeg belønner meg selv med en ny dongri bukse om f.eks 10 kilo :) for guuud jeg savner dongri bukser... hehe!

 

Såg at du skreiv noe om å ikke ville kle av seg i steikenes sol... Jeg er dritt lei av å ikke kunne gå i bikini uten at jeg ser gravid ut! Magen er mitt hoved problem. ææsj'n.. Har vel ikke vært i bikini på norsk strand på 5-6 år :P

 

håper å ha nådd mine mål innen mai er over i 2013... det bør jo gå ann :)

 

Er en glede å få følge deg på veien mot måla dine! Go helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt og titte innom din tråd også!!

Så bra at du har satt deg del mål, det er viktig!

jeg sliter med å finne på hva jeg skal belønne meg med når jeg går ned.

 

veier 85 og skal ned til 60.. så når jeg er 60 kilo skal garderoben fornyes. selv om den må fornyes litt innimellom, så kansje jeg belønner meg selv med en ny dongri bukse om f.eks 10 kilo :) for guuud jeg savner dongri bukser... hehe!

 

Såg at du skreiv noe om å ikke ville kle av seg i steikenes sol... Jeg er dritt lei av å ikke kunne gå i bikini uten at jeg ser gravid ut! Magen er mitt hoved problem. ææsj'n.. Har vel ikke vært i bikini på norsk strand på 5-6 år :P

 

håper å ha nådd mine mål innen mai er over i 2013... det bør jo gå ann :)

 

Er en glede å få følge deg på veien mot måla dine! Go helg :)

 

Kjekt å ha delmål å hige litt etter ja :) Er vel ingen problem å finne ting man ønsker seg vel?? Alt ifra det eg vil ha, som tattoo, klær, frisørtime og sånt til mobil, middag ute og kino for eksempel, tur et sted, et nytt møbel, bladabbonement, spabehandling osv..

 

Eg savner også dongeri! Men eg har no ikkje brukt det på sikkert 12 år eller noe! Kun slike dongeri med stretch da i tilfelle. Eg har alltid følt at eg har for stor rumpe og for svære lår til å bruke vanlige jeans... Så eg er ganske spent på om eg klarer å bruke det senere når eg ser 60-tallet.. For det er ikkje sikkert.. Sliter litt med å se meg selv som slik eg er trur eg.. Mange som mener at eg ser meg selv som tredobbel så stor som eg faktisk er... Men så trur eg at det sier de bare for å vere snille.. Så eg veit ikkje...

 

Eg føler at heeeeele kroppen min er et problem... Haka mi, låra, rumpa, magen, flankene, armene, ryggen, nakken, grøss ja, alt!! Kjæresten min sier at han kjenner at eg har fått litt muskler bak på ryggen nå da, det er kjekt å høre. Og eg kjenner selv musklene i låra når eg strammer. Men magen blir jammen en utfordring etter 2 graviditeter + latskap!!! Puh.... Men eg SKAL klare det!! Du må trene styrke da, gjør du det??? Det er mitt absolutt beste tips for å få vekk mage. Både styrke og kondisjonstrening. Eg har heller ikkje gått med bikini på mange mange år....

 

Mitt mål er jo til sommeren 2013, da skal eg vere 65 kg. Meeen, viss eg klarer det til april 2013 har eg klart å gå ned 40 kg på 1 år!! Så det har lyst å prøve på!! Men veit jo og at dess tynnere og bedre form eg blir i, dess vanskeligere er det å få av kiloene...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi vekt siden fødsel og start:

 

12.04.12: 104

06.06.12: 95,5 (-8,5)

10.08.12: 86,5 (-9,0)

20.08.12: 85,7 (-0,8)

27.08.12: 84,9 (-0,8)

03.09.12: 85,1 (+0,2)

10.09.12: 84,0 (-1,1)

01.10.12: 82,1 (-1,5)

08.10.12: 80,6 (-1,5)

15.10.12: 79,1 (-1,5)

22.10.12: 79,0 (-0,1)

29.10.12: 78,5 (-0,5)

05.11.12: 78,3 (-0,2)

12.11.12: 77,7 (-0,6)

19.11.12:

 

Målte meg også i dag. Eg har ikkje målt meg før, og DET angrer eg virkelig på no! Kun tatt mål av magen og det var det PT´en som gjorde, og han hadde makulert dei.. :( Men eg truuur eg var på 105 i hofte da eg var ferdig der i juli. Trur eg! No ser det slik ut:

 

Midje: 84,4 cm

Hofte/mage: 102 cm

Lår: 64,1 cm

Arm: 33,2 cm

 

Ønsker alle ei fantastisk veke, det skal eg ha med MASSE trening og masse kos!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Stilig! Det var det jeg VISSTE, at du kom til å se 7-tallet i dag! Så utrolig bra. Grattis :D :D

 

Mye trening står på planen her og, jeg må kompensere for et visst kakeinntak i helgen (kremt), pluss at jeg alltid prøver å trene masse de ukene jeg er hjemme uten for mye reiseaktivitet. Vet aldri helt når de travel periodene kommer, så det er bare å kjøre på når jeg har sjansen! God, aktiv uke til deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Det var det jeg VISSTE, at du kom til å se 7-tallet i dag! Så utrolig bra. Grattis :D :D

 

Mye trening står på planen her og, jeg må kompensere for et visst kakeinntak i helgen (kremt), pluss at jeg alltid prøver å trene masse de ukene jeg er hjemme uten for mye reiseaktivitet. Vet aldri helt når de travel periodene kommer, så det er bare å kjøre på når jeg har sjansen! God, aktiv uke til deg og :)

 

Tusen hjertelig takk!! Er helt fantastisk å vere ferdig med 8-tallet!! For alltid!! Never going back. OM det skjulle skje, er det kun pga svangerskap i tilfelle, aldri pga latskap! Men når eg blir gravid igjen er jo planen å gå MINST mulig opp, og trene masse likevel. Så satser på å ALDRI sjå 80+ igjen.

 

ja, du må trene så mye du klarer når du først kan ja :) Eg er klar for bodypump og spinning i kveld! Spinning i morgen, styrketrening onsdag, torsdag veit ikkje enda, fredag styrke, og fjelltur på toppen "min" lørdag eller søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha delmål å hige litt etter ja :) Er vel ingen problem å finne ting man ønsker seg vel?? Alt ifra det eg vil ha, som tattoo, klær, frisørtime og sånt til mobil, middag ute og kino for eksempel, tur et sted, et nytt møbel, bladabbonement, spabehandling osv..

 

Eg savner også dongeri! Men eg har no ikkje brukt det på sikkert 12 år eller noe! Kun slike dongeri med stretch da i tilfelle. Eg har alltid følt at eg har for stor rumpe og for svære lår til å bruke vanlige jeans... Så eg er ganske spent på om eg klarer å bruke det senere når eg ser 60-tallet.. For det er ikkje sikkert.. Sliter litt med å se meg selv som slik eg er trur eg.. Mange som mener at eg ser meg selv som tredobbel så stor som eg faktisk er... Men så trur eg at det sier de bare for å vere snille.. Så eg veit ikkje...

 

Eg føler at heeeeele kroppen min er et problem... Haka mi, låra, rumpa, magen, flankene, armene, ryggen, nakken, grøss ja, alt!! Kjæresten min sier at han kjenner at eg har fått litt muskler bak på ryggen nå da, det er kjekt å høre. Og eg kjenner selv musklene i låra når eg strammer. Men magen blir jammen en utfordring etter 2 graviditeter + latskap!!! Puh.... Men eg SKAL klare det!! Du må trene styrke da, gjør du det??? Det er mitt absolutt beste tips for å få vekk mage. Både styrke og kondisjonstrening. Eg har heller ikkje gått med bikini på mange mange år....

 

Mitt mål er jo til sommeren 2013, da skal eg vere 65 kg. Meeen, viss eg klarer det til april 2013 har eg klart å gå ned 40 kg på 1 år!! Så det har lyst å prøve på!! Men veit jo og at dess tynnere og bedre form eg blir i, dess vanskeligere er det å få av kiloene...;)

 

Hehe jo det er ikke så lett :P Men føler ikke det behove for å belønne meg heller, er en belønning nok å gå ned!! :) MEn nye klær er jo kjekt så blir nok det i såfall :P

 

Klart du kan ha dongri da :D Ojda, men satser på at du kommer deg ut av den "bobbla" da. Tror jeg har omvendt problem, ser meg selv mindre. Helt til jeg ser et bilde av meg selv, da blir jeg nesten sjokka! Oj ER det SÅÅÅ gale.. hmf..

 

Du klarer deg ja!! Skal møte personlig trener i morgen kl 10 så blir spennede å hørre hva han sier. Ja skal trene en kombinasjon av styrke og kondisjon :) Har trent lite styrke til nå men må vel se til å få pumpa litt jern, hehe!

 

Følte litt presse her når du spurte hva jeg skulle trene i helga, haha! Så det ble i hvertfall 1 time tur i naturen (opp og ned bakker. Redd det ikke hadde blitt noe tur om du ikke hadde spurt, leer :) Men guuu jeg har gangsperr, i lår og rumpe...

 

Klarer du 40 kg på 1 år så er du bein tøff! Men jammen ikke verst om du klarer det til sommeren heller! Helt sant det du sier. sist jeg slanka meg så sto jeg stille på vekt-terskelen i flere uker, og da ble motivasjonen heeeelt på bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje helt, kan ikkje huske at eg har syns at det har vert greit å bruke dongeri sida ungdomsskulen. Men vi får sjå! Er ikkje så mange kilo igjen før eg må teste ut kanskje ;)

 

Den største belønningen er jo selvsagt å gå ned i vekt, derav føle seg bedre, ha det bedre osv. Men er veldig lurt å ha noen premier å hige etter, i muligens tunge perioder og sånt. Eg har bare 100 gram til eg kan ta meg ny tattoo. Men så er eg usikker på kor eg vil/burde ta den og da må eg kanskje finne på noe anna, eller utsette den til senere. Når eg kjem ned på 74 kg (dit eg kom da eg slanka meg etter førstemann, og så raste kiloene på igjen!) skal eg kjøpe meg ny mobil! Og det gleder eg meg til, så det er kjekk gevinst! Eg er en av de få som ikkje har iPhone el.l., men da skal eg nok skaffe meg en. Min gamle Nokia er veldig tullete av og til, så det skal bli godt :)

 

Det du skriver om når du ser deg selv på bilder, slik har eg det også! I tillegg til å føle meg kjempesvær til vanlig. Så det er ikkje noe kjekt, å føle seg gigantisk, og når eg ser bilder av meg selv, får eg sjokk, og tenker "ser eg sååååå stor ut?!?" og blir enda mer nedtrykt..... Men eg skal jo aldri tilbake, og eg føler meg mye bedre! Hadde den følelsen her forrige dagen, med at eg trudde ikkje eg såg så stor ut lenger, men da eg såg det bildet såg eg alle skavankene og at det ikkje såg ut som at eg hadde gått ned så mye likevel.... :blink: Det var kjipt.

 

Ååååå, i dag skal du møte PT!! Eg husker eg grudde meg masse, sikkert fordi eg ikkje visste ka eg gikk til, men det var jo ingenting å grue seg til! Eg og hadde kombo av styrke og kondisjon. Hadde oppvarmingen som kondisjonstrening, der eg sprang mye intervall på tredemølle. Og intervall skal jo vere det beste for kondis, puls og vektnedgang. Så etter 20-30 minutter med det hadde eg 30-40 minutter med styrke. Det skal vere råtungt, men er det som funker! Og er du som meg blir du hekta :D

 

Så glad eg er for at eg spurte om ka du skulle trene i helga :lol: Man angrer jo ALDRI på ei treningsøkt!! Og better to be sore then sorry!!! ;)

 

Ja, eg har jo bare 14 kg igjen, det virker jo ikkje umulig til midten av april :) Men igjen ja, det blir nok mange platåer og stillstand på veien, og dei siste 5 kiloene er jo beryktet for å vere vanskelige :)

 

Skal du trene i dag da?? På møtet med PT skal dere vel bare prate i dag? Så ka skal du trene i dag?? hihi....;) Eg er klar for spinning kl.09.30! No må eg gå og legge meg igjen, for no har bebisen fått melk og sovna igjen, yes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på å høre fra deg, Anja 88! Lurer på korleis det gikk hos PT´en din!! :)

 

Ellers må eg si det går ganske bra her hos meg. All treninga pays off, og føler meg så bra etter kver treningsøkt, og kver dag er en god dag! Er redd for å spise for mye, men eg må spise en del og mer enn det eg gjør, siden eg trener mye. Ser så fram til månedene fremover. Er veldig spent på ka eg veger når det blir jul :) Tenk om eg faktisk kan føle meg fresh og fin i en lekker julekjole i år???? Lykke!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er nyaco :) Veldig inspirerende å lese tråden din, også så flink du er til å trene!! Lykke til videre! :)

 

Tusen hjertelig takk, sarabernard! Ble veldig glad når du skriver at tråden min er inspirerende, takk takk takk!! :D

 

Lykke til videre du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All kred til deg! Du er en stor inspirasjon:)

 

Jeg starter nå der du begynte, og gleder meg til å ta fatt! Fettet skal fordrives:)

 

Lykke til med siste innspurt!:)

 

Åååå, tusen takk for fine ord!! :)

 

Dette klarer du!! Vi er her for å hjelpe og støtte deg, vi klarer det sammen!

 

Puh, siste innspurt?? Med 14 kg som skal av?! Ja jo, takk for at du kaller det innspurt, men eg trur ikkje helt det blir det :P Tenk så mye tregere det kommer til å gå når eg blir lettere og lettere! ;) Men det gjør ingenting, det skjer når det skjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest igjennom hele tråden din, du verden så full av beundring jeg ble :-)Du har gjort en super innsats! Kjente det gode følelsen du beskriver med treningen og hvor godt det er.

 

Det er stor motivasjon å finne via dette forumet og spesielt hvis man skriver jevnlig med andre i samme situasjon, slik opplevde jeg det sist. Det var et høydepunkt og få nye innlegg der man leste om de andre i tråden sin dag, oppturer, nedturer, treninger, kosthold osv. Nå er jeg også i gang igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest igjennom hele tråden din, du verden så full av beundring jeg ble :-)Du har gjort en super innsats! Kjente det gode følelsen du beskriver med treningen og hvor godt det er.

 

Det er stor motivasjon å finne via dette forumet og spesielt hvis man skriver jevnlig med andre i samme situasjon, slik opplevde jeg det sist. Det var et høydepunkt og få nye innlegg der man leste om de andre i tråden sin dag, oppturer, nedturer, treninger, kosthold osv. Nå er jeg også i gang igjen ;-)

 

Tusen hjertelig takk for det du skriver!!

 

Eg hadde det også slik sist, at det var en stor hjelp i dei andre skribentane her på forumet, som støttet meg, og vi hjalp kverandre. Det blir slik denne gangen og. Så bra du er i gang igjen :D Jippi, vi klarer det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Sorry at det tar tid før jeg svarer men er så opptatt oppi husbyggingen.

 

Møte med personlig trener gikk kjempe bra! Utenom at han stikker på ferie nå i 2 uker, hehe. men han har gitt meg trenings og kosthold program. Blir mye styrke og gå turer, må viss trene HVER dag!! Det er nytt for meg :P hehe!

 

Er kjempe motivert og gaaal gleder meg egentligt! Har 7 uker på meg til å nå 8 kilo som jeg håper å gå ned!

 

Skulle egentligt starte på GR-Kurs i morgen men siden jeg får oppfølging på kosthold av han i 7 uker så dropper jeg kurset. Vi har jo sååå god motivasjon her inne og da!

 

Du virker jo stein tøff, heier på deg!! Di 14 kg klarer du bra.

 

Har ikke fått trena noe mer pga en tann som verker, men nå har jeg begynt å ta smertestillende regelmessigt så jeg ikke har så vondt! Så denne uka skal det trenes.

 

Hva skal du trene da?

 

(Er det bare jeg som får opp at jeg bruker for mangen smile tegn en det det er lov til??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Skjønner at du har nok å tenke på med husbygging, og i tillegg PT, kosthold, trening, og alt det andre dagligdagse :)

 

Eg fikk opp det med for mange smilefjes før, men no er det kjempelenge sida! Og eg bruker masse smileys! ;)

 

Så bra at det gikk bra på PT-møtet! Styrke er bra at du må trene mye, det er beste!!

 

Ja, du trenger ikkje GR-kurs når du har oss, hæ?? hihi.. og PT. U can do it :D

 

Så bra at du skal trene denne veka! Kor mange timer skal du ha med PT i veka da?

Eg skal trene masse i veka som kjem ;) Skal ta å kopiere inn vekeplanen eg har på bloggen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening veke 42 :)

 

Mandag: Zumba morgen

Gåtur etter trening

Spinning kveld

 

Tirsdag: Spinning morgen

 

Onsdag: Styrketrening morgen

Gåtur etter trening

 

Torsdag: Bodypump morgen

 

Fredag: Styrketrening morgen

Gåtur etter trening

 

Lørdag: Tur med familien eller styrketrening på senteret

 

Søndag: Fjelltur

 

Tenker denne planen er gjennomførbar :) Gleder meg allerede! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jammen litt av en aktiv ukeplan du har! Synes jeg trener mye, jeg - men du har jo noe på planen hver dag :D Knallbra!

Jeg har begynt å trene mer styrke/BodyPump i det siste, og merker at kroppen trenger mer hvile mellom hver trening nå om dagen. Kjenner det på musklene, hvis du skjønner hva jeg mener? Men håper det går seg til snart - for ettersom jeg jobber 8-16, har jeg ikke mulighet til morgentrening (misunnelig, altså!). Og da blir det fort to dager uten trening, når jeg ikke har tid en dag etter en restitusjonsdag. Men bare pøsregnet kan gi seg snart, så blir det forhåpentligvis enklere å ta noen lette gåturer på dagene etter styrketrening!

 

Forresten, det var en ting jeg tenkte på. Du som er så opptatt trening. Du har ikke tenkt deg på NIH Fitness Convention i Oslo 17-18. november? Sånn tilfeldigvis? Jeg lurer litt på å dra, nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Skjønner at du har nok å tenke på med husbygging, og i tillegg PT, kosthold, trening, og alt det andre dagligdagse :)

 

Eg fikk opp det med for mange smilefjes før, men no er det kjempelenge sida! Og eg bruker masse smileys! ;)

 

Så bra at det gikk bra på PT-møtet! Styrke er bra at du må trene mye, det er beste!!

 

Ja, du trenger ikkje GR-kurs når du har oss, hæ?? hihi.. og PT. U can do it :D

 

Så bra at du skal trene denne veka! Kor mange timer skal du ha med PT i veka da?

Eg skal trene masse i veka som kjem ;) Skal ta å kopiere inn vekeplanen eg har på bloggen min!

 

 

Har fått program som sier jeg skal trene HVER dag denne uka! ohooi, det blir tøft :P hadde jo gangsperr i flere dager etter 1 times tur sist helg, haha! men men, det går nok bra :P

 

nei nok når jeg har dere , hihii.. :D Skal sjekke den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått program som sier jeg skal trene HVER dag denne uka! ohooi, det blir tøft :P hadde jo gangsperr i flere dager etter 1 times tur sist helg, haha! men men, det går nok bra :P

 

nei nok når jeg har dere , hihii.. :D Skal sjekke den ut!

 

 

Det var litt av en plan! Lykke til, du fikser nok det :) heia heia!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...